Gatsu 22 #1 Публикувано 3 Април, 2012 Здравейте,Преди окло 2 месеца реших да пробвам препоръчвания тук във форума сервиз Омбре за проблеми по предното окачване на моята хонда и чак сега забелязвам, че работата не е свършена така както аз исках да бъде. Да вметна само, че колата след ремонта до сега е карана не повече от 800км. И така, отидох при тях защото имах някакво странно хлопане, което аз чувах от дясно, както и за смяна на всички негодни вече маншони по окачването. На място беше установено че холпането е от ляво (като стоим зад волана) и е причинено от разбит кормилен накрайник. Видимо от същата страна им показах, че е скъсан маншона на кормилната рейка, но им изтъкнах, че след като колата е при тях бих искал да се подменят и всички останали маншони. Още дори преди да отида при тях им бях писал на лично, дали ще е възможно да се осъществи смяната им със силиконови маншони. Беше ми отговорено, че трябва да се види на място, което е нормално.За смятана на маншона на кормилната рейка и кормилния накрайник ми взеха общо 135лв, като ми казаха, че покрай кормилния накрайник се сменяло и нещо друго, което аз така и не разбрах какво е. Отидох да си взема колата, платих си за услугата и ми сервираха, че всико по окачването било заспало след тяхната интервенция. Да ама не. Ето, че след като времето поомекна пак започна да се чува леко похлопване (къде е точно незнам, а и не ми е работа да знам). Айде, тропането както и да е, може друго да е излезнало от строй, но да мина от зимни на летни гуми и да установя, че маншоните на главините са изпокъсани и си незнаят годините , не виждам как оправдава твърдението им, че всичко е заспало по предницата.С тези няколко реда не целя да Ви правя анти-реклама или да се гавря с Вас, но като целите да си изграждате реноме не само сред приятели, работете също така осърдно и качествено за останалите Ви клиенти!!!Айде със здраве 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 3 Април, 2012 Колега, що ми се струва, че бъркаш окачването с трансмисията?Искал си да ти сменят маншони по окачването - сменили са ги, това дето е на главините са маншони на карета, което няма общо с окачването. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #3 Отговорено 3 Април, 2012 (Редактирано) Така е, но ако са видели скъсани маншони на карета и не са му казали-какво е това? Там изваждането е по-голям. Всъщност добре е да обясни за кои точно маншони става дума, че аз съм виждал 20 годишни маншони на карета, които са напълно здрави и по нищо не си личи че са на тия години. Редактирано 3 Април, 2012 от SilverCivic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatsu 22 #4 Отговорено 3 Април, 2012 Колега, що ми се струва, че бъркаш окачването с трансмисията?Искал си да ти сменят маншони по окачването - сменили са ги, това дето е на главините са маншони на карета, което няма общо с окачването.".......бих искал да се подменят и всички останали маншони. Още дори преди да отида при тях им бях писал на лично, дали ще е възможно да се осъществи смяната им със силиконови маншони" - мисля, че това им дава достатъчно голамо основание да погледнат всички маншони Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #5 Отговорено 3 Април, 2012 На мен пък ми се струва, че 135 лв за 1 маншона и един накрайник са множко. Аз това си го правя за 1 час пред блока . . . Ама всеки си знае де. Относно маншона на карето редно би било щом е скъсан да се свържат с него и да го сменят ако се разберат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #6 Отговорено 3 Април, 2012 Доста оплаквания дочувам.Не съм ходил,но по-добре да не рискувам и мен да ме излъжат стабилно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #7 Отговорено 3 Април, 2012 От прочетеното разбирам , че автора не е много на ти с терминологията и извършването на ремонт . Добре е при подобни оплаквания да се отиде или свърже директно с майсторите/сервиза , който е извършил ремонта , а не типично по български да се тегли една майна и да се почне с плюенето Съветвам те да се чуеш/отидеш при сервиза и да изясните ситуацията защото ме съмнява да не си поправят грешката ако има направена такава Що се касае до цената , аз лично разбирам , че за труда и частите е платил 135 лв , което ми се струва нормално - все пак "Кара: Сивик 1.4i хечбек " ме кара само да предполагам каква кола кара колегата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #8 Отговорено 3 Април, 2012 (Редактирано) Е добре,Човека разбира от каране и иска да му се сменят маншоните. Дали знае кое към коя секция се отнася. Аман вече от майстори с висше образование. Иска маншоните със силиконови- казват "готово" и го правят. За това време и да са сменени, ако не сложени плексигласови, няма как да се скъсат, още повече ако пробега е такъв. п.п. Такова дърво и аз съм ял от майстори и това е единствения начин за разправа. п.п.2. Не познавам автора, а Омбре съм го виждал само един път. п.п.3 Маншон за рейка силиконов- по ок 8лв ги зимах миналата година. Накрайник за хонда/хубав/ до 2000г. е 35лв., след 2000г да 50, пак си е бая секс с цената. Нормално смяна на накрайник е 20 кинта/и то като работа за 2та/ и толкова реглажа. И станаха 75лв, другите са чиста гавра за мен и се...с без вазелин!!! Редактирано 3 Април, 2012 от barsi 12 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #9 Отговорено 3 Април, 2012 Между другото съм в момента на кантар от похвала и оплакване от сервиз...няма да казвам име, но само ще кажа ,че "майсторите" трябва да си свършат работата ,за да не се стигне пак до критики и по-сериозни неща,за които имам възможност, е писна ми от това в тази държава да си плащаш за нещо и никой да не носи отговорност !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #10 Отговорено 3 Април, 2012 ходил съм често при този сервиз.Довелен съм, но последния път след смяна на ангренажен ремък бяха забравили маркуча които отвежда картерните газове откачен.Все добри впечатления имам от тях едва ли биха си рискували името за 40-50 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #11 Отговорено 4 Април, 2012 Ами това си е БГ манталитет Аз затова винаги им стоя на главата на майсторите, че в бързината половината чаркълаци забравят да ги сложат Относно сервиз Омбре, нищо не мога да кажа от преки наблюдения. Чувал съм, че си разбират от работата, но за да свършиш една работа както трябва това е необходимо, но не и достатъчно условие... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
F20A4 2 #12 Отговорено 4 Април, 2012 (Редактирано) Понеже съм бил и аз при Омбрето, но съм работил и в сервиз (по-точно аз ръководех сервиза, не авто, но все пак за японска техника) да кажа- отчитайте и процента брак- неволно и допустимо количество негодност в една продукция. Още повече, че това са хора. Японците например дават до 2% брак в тази теника, скоято се занимавах. Сметнете сега колко коли минават през сервиза на Омбре годишно и колко от тях имат забележки и то за 100% от извършената услуга... Да отчетем и факта, че Омбрето работи не с оригинални части-качествени, но не оригинални. Не ме разбирайте погрешно- не го защитавам, просто нормално е да има и недоволни. Силата на сервиза е, че те са много малък процент в сравнение с доволните Редактирано 4 Април, 2012 от F20A4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #13 Отговорено 4 Април, 2012 евала колега,че си се осмелил да пуснеш темата,защото има хора,недоволни от омбре и ги е страх да го направят,да не станат"'черни овци.''само това е начина.познавам бат Сашо,доволен съм от това,което направиха по колата ми,но бях жестоко подведен накрая, като ударихме тотала,за което не ми се говори. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
archer 6 #14 Отговорено 4 Април, 2012 Аз съм сменял ангренажен ремък и вътрешни накрайници там. Доволен съм и от двата ремонта. При смяната на накрайниците ми се обадиха, че забелязали, че бил скъсан маншона на карето и предложиха да го сменят. Цената за смяна на ангренажния ремък беше от порядъка на 300 лв (с техни части), което ми се струва ОК. Казаха ми, че ще сложат ремък SUN (такъв исках), за което се усъмних честно казано имайки предвид цената. След време обаче ми се наложи да отворя ангренажния капак (по друга причина) и наистина се оказа, че са сложили такъв.За накрайниците не помня колко беше цената. Сменял съм и каре при тях - труд 20 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #15 Отговорено 4 Април, 2012 Сменял съм Гарнитура на капака и О-пръстенцената беше Ооогромна но си викам Омбре, качествоела да видиш ся за к'ви течове и реки от масло говорим 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #16 Отговорено 4 Април, 2012 "Проблемите се решавали по този начин" - да приемем , че няма хонда форум , на арменския поп ли ще му пишете мейл Стига моля ви се , за мен така се решават проблеми по български , отваря се една голяма уста , почва се едно дървено философстване само и само да си направиш душевен оргазъм , че си "осрал" някой ... Пак казвам на автора , чуй се със сервиза и се разберете по мъжки , тука само си правите вятър на устата Да споделя и личен опит . До сега съм имал проблеми 3 пъти с майстори , двата пъти си оправиха грешките без да е нужно допълнително заплащане от моя страна , третия път се съдя със сервиза и представителството . Двата пъти става въпрос за некачествена смяна на ангренажен ремък , за което съм се връщал от София до Пловдив и от Пловдив до Пазарджик !!! Третия път се отнася за некачествено извършен ремонт на двигател и подменен такъв Ще кажа за пореден път - Сивик 1.4i не ми говори нищо , такъв Сивик има и 8-ма ген , има и 7-ма и всички останали до 4-та Конкретно ако става въпрос за 7-ма генерация и виждам че е сменян кормилен накрайник , без да е уточнено вътрешен или външен , дори ми се струва евтино !!! Но въпреки това , абе хора вие не питате ли колко ще ви струва даден ремонт предварително ??? Какво , оставяте колата казвате , смени ми това и това , и отивате да пиете кафе и се правите на баровци ли или сигурно се надявате защото имат красиви сини очи да не ви вземат пари стегнете се малко в кръста и почнете да се държите като мъже !!! За сервиз Омбре мога много да кажа , но ще споделя последната сервизна дейност извършена от тях на моя автомобил - Акорд 2005-та дизел - окомплектоване на гол двигател с нужната му периферия и монтаж на скоростна кутия , монтиране в коша на автомобила , промиване на водна система , обслужване с нужните течности - антифриз , масла , филтри и ремонт на дясна врата . Колата има навъртяни вече 10 000 км и нямам забележки и оплаквания !!! 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #17 Отговорено 4 Април, 2012 Аз преди да започна сам да си ровя по колата я карах при Омбре и нямам забележки по работата свършена от тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #18 Отговорено 4 Април, 2012 Аз пък имам забележка към сервиза. Много често взимат по-малко пари от колкото според мен струва услугата, която извършват и винаги качеството е или равно или по-високо от другите места. Питайте предварително кое колко струва и си взимайте решание дали да се прави колата или не. Съмнявам се да ви карат да правите колите си насила. Трябва все пак да имате предвид, че много от проблемите са относителни и не винаги се вижда нещо, което ще се прояви след няколко стотин колометра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #19 Отговорено 4 Април, 2012 Аз Омбре сервиза съм го зачеркнал отдавна.Всяко мнение подкрепено с факти което дам изчезва след известно време.Но както казвате "това е по Български" обслужват се определени интереси .Знам че ще се опитате да го отречете но това отдавна вече не е от значение Разочарован съм а и доста истински фенове също 9 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatsu 22 #20 Отговорено 4 Април, 2012 Колега въпроса е принципен!!! На мен не ми е работа да ходя в сервз и да плащам услуга, ако мога сам да им кажа къде и какво да се смени. Предполагам се сещаш, че ако знаех всичко това все някъде щях да си намеря местенце и с приятели да я разхвърлям и да сменя, каквото има за смяна. Ако нещо видимо съм забелязал и го споделя с майстора, това винаги ще му е от полза, така както например лекаря се ползва от информацията, която му даваме за по-правилна диагноза. Аз съм отишъл при тях с един проблем (хлопаща предница) и едно желание (подмяна на всички възможни маншони). Желанието ми няма какво да се разисква. Казват тоа и това ще ти струва и действат, ако се съглася с цените им. От друга страна "хлопаща предница" за тях трябва да е равностойно на обстоен оглед на абсолютно всичко свързано с предното окачване, при което смятам, че няма как да не се видят застарелите и износени маншони на главините. Форумите са създадени и за такава цел, защото както е казано "Всички се учим от грешките си", разбира се когато искаме те да не се повтарят И най-добрите пак са принудени да понасят критики. Ако вие сте познати и ти получаваш безупречни услуги, нека и другите да получават същото. Предполагам отчиташ факта, че и времето е пари, като за тях така и за всеки един от нас. Ако колата трябва да кисне няколко пъти в един сервиз заради глупави грешки, няма нито на тях да помогне, нито на мен...... 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #21 Отговорено 4 Април, 2012 А коментирането и празните приказки във Форума помагат ли ти ? Не ми отговаряй , въпроса ми е риторичен . Ще ми е интересно дали ще постъпиш както бих постъпил аз и ще отидеш в сервиза за нова проверка Мъже сме , не сме жени - дайте и да се държим като такива !!! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #22 Отговорено 4 Април, 2012 Аз подкрепям колегите, които си търсят правата, знам, че във форума си има определени симпатии(най-общо казано),а съм външен човек и го виждам отстрани.Човека е недоволен, може да не му се занимава със същия сервиз повече, да си е изградил негативно отношение за него, това смятам, че не го прави нито по-малко мъж нито жена. Още повече сервиза трябва да е стриктен, защото живота ти зависи от състоянието на автомобила.Мнение за Омбре нямам, не съм им бил клиент, ползвам услугите на друг сервиз, който доста колеги ползват, мястото ми е на път, отношението е добро, знаят кое и как и предлагат възможни решения и за и против, ремонта извършен при тях е важен-отнася се за управлението на автомобила, е ако на мен ми текне течността на хидравликата докато си карам няма да ми е весело и няма да ходя пак там, смятам, че е основателно да си цениш живота, времето и опита.Та така, човека има право да пише дали е доволен и всеки ползвал услугите на сервиза да сподели мнението си, а не да се хапем какви сме, защо сме. 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gaze.bg 146 #23 Отговорено 4 Април, 2012 Колега Gatsu сподели коя година е Сивика или генерацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatsu 22 #24 Отговорено 4 Април, 2012 Колега Gatsu сподели коя година е Сивика или генерацията. 6та генрация - 96г - двигател Д14А3 - Японка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #25 Отговорено 4 Април, 2012 Не се лъжете да ходите там , днес бях там да закарам колата на един познат. Ебати хората...На акорд 2007, с к24, горивен филтър, маслен филтър, филтър купе, въздушен филтър, масло (5в40), масло скорости, накладки, диагностика на комп, пълен преглед на колата, отговори на 32 зададени въпроса (винаги ги включвам, защото от моята работа знам, че това струва пари и го уважавам) и ми взеха безумната сума от има няма 2 резервоара гориво . Забравих да вметна още нещо...докато ми сменяха горепосочените неща си проведох срещите спокойно и нямах притеснение след това дали са ми омазали багажника в гориво, като са сменяли горивния филтър или пък да не би да не са сипали достатъчно масло в скоростите . Някак си ме кефи да знам, че няма да имам проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatsu 22 #26 Отговорено 5 Април, 2012 А коментирането и празните приказки във Форума помагат ли ти ? Не ми отговаряй , въпроса ми е риторичен . Ще ми е интересно дали ще постъпиш както бих постъпил аз и ще отидеш в сервиза за нова проверка Мъже сме , не сме жени - дайте и да се държим като такива !!!Явно имаме различно определение за това какво са празни приказки, но както и да е няма нужда от задълбаване. Както вече го казах, всеки регистриран потребител тук е в правото си да критикува (без обиди) или да подкрепи работата на даден сервиз в полза на другите читатели. Форума си има модератори и ако те сметнат, че темата са празни приказки, не след дълго ще бъде закрита. И ти и аз сме били клиенти на сервиз Обре, но с различно качество на услугата. Единият изразява задоволството, а другия недоволството си. А на въпроса, кое кара дадено звено да върши съвестно работата си - прехвалата или критиката? Аз съм твърдо за критиката! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #27 Отговорено 5 Април, 2012 На мен пък ми е странно защо само модераторите са доволни от услугите на горепосочения сервиз. И друг път е имало такива теми, за тоя сервиз и винаги са завършвали в кошчето ... 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #28 Отговорено 5 Април, 2012 Ей брат ми Rulemarker, направо ми извади думите от устата, от прочетеното ( а аз внимателно изчетох цялата тема) останових, че само модераторите са доволни от сервиза и го защитават. То е ясно, че този форум е покровителстван от хора свързани пряко със дейноста на сервиза на Омбре, но пък чак толкова да се защитавате тука публично не е готино 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
archer 6 #29 Отговорено 5 Април, 2012 (Редактирано) На мен пък ми е странно защо само модераторите са доволни от услугите на горепосочения сервиз. И друг път е имало такива теми, за тоя сервиз и винаги са завършвали в кошчето ... Ей брат ми Rulemarker, направо ми извади думите от устата, от прочетеното ( а аз внимателно изчетох цялата тема) останових, че само модераторите са доволни от сервиза и го защитават. То е ясно, че този форум е покровителстван от хора свързани пряко със дейноста на сервиза на Омбре, но пък чак толкова да се защитавате тука публично не е готино Това твърдение за модераторите не е много точно. Аз съм от доволните клиенти на сервиза (поне засега) и не съм модератор. В моите случаи работата винаги е била свършена добре и в срок. Освен това някакси ми се струва по-вероятно да извършат по-качествен ремонт в сервиз в който хората се занимават само с Хонда и то не от вчера, отколокото някъде където най-вероятно ще им е сефте.Вие къде ходите да ви правят колите? Редактирано 5 Април, 2012 от archer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #30 Отговорено 5 Април, 2012 (Редактирано) Ами лично аз ако не мога да си направя нещо сам, по колата ми работи едно момче от екипа на автоцар Това, че ти си доволен като гледам е единичен случай, в последно време много, ама много хора са недоволни от Омбре сервиз, но ги е страх да го напишат тук по ред причини. Редактирано 5 Април, 2012 от rulemaker 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #31 Отговорено 5 Април, 2012 Ей, тоя Омбре какви адвокати има, направо скачат като лъвчета!!! Аз Омбре сервиза съм го зачеркнал отдавна.Всяко мнение подкрепено с факти което дам изчезва след известно време.Но както казвате "това е по Български" обслужват се определени интереси .Знам че ще се опитате да го отречете но това отдавна вече не е от значение Разочарован съм а и доста истински фенове също Иначе горния цитат все едно аз съм го писал. Жалкото е, че след малко, повечето негативни мнения ще изчезнат и като отшуми малко напълно ще изчезне темата. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #32 Отговорено 5 Април, 2012 Само да предупредя, после да няма изненадани, ако темата се насочи към хранилка, отива в коша. Личните нападки и т.н. по-добре ги оставете, като се видите на 4 очи си ги казвайте.По темата, чувал съм доста положителни но и не малко отрицателни мнения за сервиз "Омбре", лично никога не съм ходил в него, малко далеко ми идва. Всеки си има глава на раменете и си прави сметката, аз лично винаги питам колко горе долу ще излезе ремонта, ако цената не ме устройва, търся алтернативи.Поздрави. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatsu 22 #33 Отговорено 5 Април, 2012 (Редактирано) Аз лично нямам за цел да нападам абсолютно никого. Просто с тази тема изках да изкарам на яве нежеланието на тези момчета (а те може да са и супер кадърни майстори) да вършат също толкова качествена работа на клиенти с които нямат приятелски интереси/отношения. Също така не съм казал, че цената не ми е била предварително съобщена по телефона. Аз съм им дал карт бланш да действат независимо от цената и не в нея е проблема. Лично аз си мисля, че те няма как да не са видели старите и скъсани маншони на главините, но по-приоритетни/доходни ремонти явно са ги отклонили и подтикнали да ме пуснат по-бързата поточна линия. Едва ли ще разберем истинската причина, но аз се почувствах длъжен да го отразя.Нямах намерение да го правя, но ето и първоначалната ни комуникация, да се избегнат подозрения: Gatsu ПотребителPosts:82Кара:Хонда Сивик 1.4i ХечбекМясто:СофияWarn StatusSent 17 January 2012 - 19:46Мога ли да си запиша час при Вас за Събота 21/01/2012? На Хондата ми е необходим обстоен преглед на предницата, смяна на всички маншони и отстраняване на проблем (хлопане) при дясно предно колело.Предварително благодаряХристо Иванов-------------------------------------------------------------------"My pain is caused by my pleasure, my soul mate lives in your body"------------------------------------------------------------------- Report Reply Edit Ombre никакъФ Posts:941Място:СофияSent 17 January 2012 - 22:10Здравей,звънни на някой от телефоните в сервиза.Само така може да се запише час.Поздрави.0879 898909,0877 AHONDA(246632) Редактирано 5 Април, 2012 от Gatsu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-ADNOH 7 #34 Отговорено 5 Април, 2012 Здравейте аз нито съм посещавал сервиза на Омбре нито имам някакво мнение за него.Но бих искал да изкажа мнението си като най обикновен човек седящ и наблюдаващ от страни.Повечето хора в темата са се възползвали от услугите на въпросния сервиз и е нормално да има и от двата лагера на доволните и на недоволните.И едните са прави и другите са прави.Наистина в България се е доказало че ако не вдигнеш врява никой няма да ти обърне внимание.Ако не друго поне ще му олекне на пусналия темата.Прави сте че от ремонтите на колите ни зависи живота на околните и нашия самия.Прави сте че трябва да се работи съвестно, качеството и отговорността трябва да е на първо място.НО не забравяйте че все пак сме хора а хората не са безгрешни.Според мене този който е пуснал темата е постъпил правилно( но и е допуснал пропуск) защото всички трябва да си имаме едно на ум а и самия Омбре ако държи на бизнеса си ще се повлияе от тази тема.Самите негативни отзиви играят роля във формиране на качеството на повечето услуги.Всеки трябва да се съобразява с клиентите си иначе не го очаква нищо хубаво.Моя съвет към този който е пуснал темата е да отиде в сервиза и да се оплаче първо там ако наистина не му обърнат внимание и не се разберат тогава му остава само да си смени сервиза и да сподели с нас за да се поучим от неговия урок.Ще завърша като казаче преди всичко трябва да сме хора и да умеем да влизаме в положението на околните.И да не забравяме че и ние сме хора и ние грешим.ВАжното е да нисе даде възможност да си поправим грешката. Лек ден. 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #35 Отговорено 5 Април, 2012 Евала за мнението на колегата горе !!! В моите мнения не съм имал желание да израза по-различно мнение от неговото , но понеже виждате ли съм гаден модератор , който си хаби нервите и времето да поддържа някакъв си Форум , съм по-черен и от бат Бойко сигурно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tsurko 39 #36 Отговорено 5 Април, 2012 Аз си поддържам колата при Омбре откакто я взех. Не ми се е налагало (и слава Богу) до сега да правя някакви по-сериозни ремонти, но като цяло мнението ми от сервиза е положително. Чувал съм случки от близки, които не са много приятни, но тъй като не съм бил на място няма да ги коментирам.Все пак да си споделя впечатленията (както положителни, така и отрицателни):+ Не са ме товарили с излишни ремонти, дори е имало случаи да ме разубеждават от някои излишни разходи.+ Оказвали са ми персонално съдействие за проблеми от които нямат пряк интерес - няма да изпадам в детайли.+ Както каза един колега преди мен - оставям им колата без да ми се свива сърцето какво ще й се случи.- Връзвали са ме 1-2 пъти да ходя до там и да се окаже, че частта или консуматива, който ми трябва го нямат в наличност.- Понякога са доста дръпнати по телефона, но аз съм малко капризен в това отношение На живо никога не съм забелязвал подобно нещо.Т.е. ако трябва да обобщя - мнението ми за тях е позитивно. Случвали са се издънки, но в крайна сметка хора сме. Нормално е.Към автора на темата: Колега, разбирам те напълно. Първото впечатление, особено за сервиз, винаги е най-важно! Може би ако с мен се беше случило подобна грешка/недоразумение/и т.н. 100% нямаше да стъпя повече там, без значение кой ми го хвали.Така че според мен няма нужда да се влагат излишни чувства - някои хора ще са доволни, други не. Понякога с причина, друг път заради кофти развои на обстоятелствата. Все пак затова има различни сервизи и всеки си решава сам къде да ходи. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civic_vn 9 #37 Отговорено 5 Април, 2012 Понякога така става,хем си плащаш хем не си доволен за жалост на нас които си плащаме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #38 Отговорено 5 Април, 2012 (Редактирано) Добре, сега прочетох пак темата и се чудя едно нещо- къде е на Омбре мнението по въпроса. Някой пуска тема, трупат се 3 страници мнениея, а той не пише? Не вярвам да не си е платил интернета или да не е разбрал вече... п.п. След подобна случка и аз не бих ходил пак. Няма смисъл. Просто при авремонтите има 2 положения:1во- По желание на клиента. Щом клиента е казал черно, то трябва да е черно, не бяло или сиво/все едно като си купуваш кола да ти налага продавача кои от екстрите да ги има/!!! 2ро- По предценка на майстора и след разрешението на клиента. При открит проблем клиента се уведомява и му се обяснява ако е необходимо като на индианец какъв е проблема се взима решение от клиента!!! п.п.2 И аз така смених един сервиз, само че се върнах и го хванах собственика за гушата, при положение, че е съученик на брат ми.Сега вече съм отказал поне 50 човека да ходят там. За малко да нямам кола заради тоя идиот. И имаше наглостта да ми се държи арогантно. Стават гафове-нормално. Но това да кажеш какво да се направи и да не се свърши- това е непростимо. Все пак колата и парите са си твой, не на майстора. п.п.3 Карам хонда от 2007ма, 2 пъти съм им звънял в сервиза. Освен, че е скъпичко, искат да ми запишат час за след 1 седмица. Не работят неделя ... Редактирано 5 Април, 2012 от Tino Мнението е редактирано поради необвързваща информация с темата !!! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Al Capone 238 #39 Отговорено 5 Април, 2012 За цени на сервизи извън София моля да не се коментира, много пъти съм ви обяснявал защо там цената е различна (както се я изкарват в пъти) от тази в София! По темата искам да попитам автора оплака ли се в сервиза от това което се е случило? Ще помоля за кратък и ясен отговор! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #40 Отговорено 6 Април, 2012 Не работят неделя ...Ако искаш и денонощно да работят,без почивка.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове