Jump to content
Gatsu

Недоволен

Recommended Posts

Здравейте,Преди окло 2 месеца реших да пробвам препоръчвания тук във форума сервиз Омбре за проблеми по предното окачване на моята хонда и чак сега забелязвам, че работата не е свършена така както аз исках да бъде. Да вметна само, че колата след ремонта до сега е карана не повече от 800км. И така, отидох при тях защото имах някакво странно хлопане, което аз чувах от дясно, както и за смяна на всички негодни вече маншони по окачването. На място беше установено че холпането е от ляво (като стоим зад волана) и е причинено от разбит кормилен накрайник. Видимо от същата страна им показах, че е скъсан маншона на кормилната рейка, но им изтъкнах, че след като колата е при тях бих искал да се подменят и всички останали маншони. Още дори преди да отида при тях им бях писал на лично, дали ще е възможно да се осъществи смяната им със силиконови маншони. Беше ми отговорено, че трябва да се види на място, което е нормално.За смятана на маншона на кормилната рейка и кормилния накрайник ми взеха общо 135лв, като ми казаха, че покрай кормилния накрайник се сменяло и нещо друго, което аз така и не разбрах какво е. Отидох да си взема колата, платих си за услугата и ми сервираха, че всико по окачването било заспало след тяхната интервенция. Да ама не. Ето, че след като времето поомекна пак започна да се чува леко похлопване (къде е точно незнам, а и не ми е работа да знам). Айде, тропането както и да е, може друго да е излезнало от строй, но да мина от зимни на летни гуми и да установя, че маншоните на главините са изпокъсани и си незнаят годините :angry: , не виждам как оправдава твърдението им, че всичко е заспало по предницата.С тези няколко реда не целя да Ви правя анти-реклама или да се гавря с Вас, но като целите да си изграждате реноме не само сред приятели, работете също така осърдно и качествено за останалите Ви клиенти!!!Айде със здраве

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, що ми се струва, че бъркаш окачването с трансмисията?Искал си да ти сменят маншони по окачването - сменили са ги, това дето е на главините са маншони на карета, което няма общо с окачването.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но ако са видели скъсани маншони на карета и не са му казали-какво е това? Там изваждането е по-голям. Всъщност добре е да обясни за кои точно маншони става дума, че аз съм виждал 20 годишни маншони на карета, които са напълно здрави и по нищо не си личи че са на тия години.

Редактирано от SilverCivic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, що ми се струва, че бъркаш окачването с трансмисията?Искал си да ти сменят маншони по окачването - сменили са ги, това дето е на главините са маншони на карета, което няма общо с окачването.

".......бих искал да се подменят и всички останали маншони. Още дори преди да отида при тях им бях писал на лично, дали ще е възможно да се осъществи смяната им със силиконови маншони" - мисля, че това им дава достатъчно голамо основание да погледнат всички маншони

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми се струва, че 135 лв за 1 маншона и един накрайник са множко. Аз това си го правя за 1 час пред блока . . . Ама всеки си знае де. Относно маншона на карето редно би било щом е скъсан да се свържат с него и да го сменят ако се разберат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста оплаквания дочувам.Не съм ходил,но по-добре да не рискувам и мен да ме излъжат стабилно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От прочетеното разбирам , че автора не е много на ти с терминологията и извършването на ремонт . Добре е при подобни оплаквания да се отиде или свърже директно с майсторите/сервиза , който е извършил ремонта , а не типично по български да се тегли една майна и да се почне с плюенето ;) Съветвам те да се чуеш/отидеш при сервиза и да изясните ситуацията защото ме съмнява да не си поправят грешката ако има направена такава ;) Що се касае до цената , аз лично разбирам , че за труда и частите е платил 135 лв , което ми се струва нормално - все пак "Кара: Сивик 1.4i хечбек " ме кара само да предполагам каква кола кара колегата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото съм в момента на кантар от похвала и оплакване от сервиз...няма да казвам име, но само ще кажа ,че "майсторите" трябва да си свършат работата ,за да не се стигне пак до критики и по-сериозни неща,за които имам възможност, е писна ми от това в тази държава да си плащаш за нещо и никой да не носи отговорност !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ходил съм често при този сервиз.Довелен съм, но последния път след смяна на ангренажен ремък бяха забравили маркуча които отвежда картерните газове откачен.Все добри впечатления имам от тях едва ли биха си рискували името за 40-50 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това си е БГ манталитет ;) Аз затова винаги им стоя на главата на майсторите, че в бързината половината чаркълаци забравят да ги сложат :D Относно сервиз Омбре, нищо не мога да кажа от преки наблюдения. Чувал съм, че си разбират от работата, но за да свършиш една работа както трябва това е необходимо, но не и достатъчно условие...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже съм бил и аз при Омбрето, но съм работил и в сервиз (по-точно аз ръководех сервиза, не авто, но все пак за японска техника) да кажа- отчитайте и процента брак- неволно и допустимо количество негодност в една продукция. Още повече, че това са хора. Японците например дават до 2% брак в тази теника, скоято се занимавах. Сметнете сега колко коли минават през сервиза на Омбре годишно и колко от тях имат забележки и то за 100% от извършената услуга... Да отчетем и факта, че Омбрето работи не с оригинални части-качествени, но не оригинални. Не ме разбирайте погрешно- не го защитавам, просто нормално е да има и недоволни. Силата на сервиза е, че те са много малък процент в сравнение с доволните ;)

Редактирано от F20A4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

евала колега,че си се осмелил да пуснеш темата,защото има хора,недоволни от омбре и ги е страх да го направят,да не станат"'черни овци.''само това е начина.познавам бат Сашо,доволен съм от това,което направиха по колата ми,но бях жестоко подведен накрая, като ударихме тотала,за което не ми се говори.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сменял ангренажен ремък и вътрешни накрайници там. Доволен съм и от двата ремонта. При смяната на накрайниците ми се обадиха, че забелязали, че бил скъсан маншона на карето и предложиха да го сменят. Цената за смяна на ангренажния ремък беше от порядъка на 300 лв (с техни части), което ми се струва ОК. Казаха ми, че ще сложат ремък SUN (такъв исках), за което се усъмних честно казано имайки предвид цената. След време обаче ми се наложи да отворя ангренажния капак (по друга причина) и наистина се оказа, че са сложили такъв.За накрайниците не помня колко беше цената. Сменял съм и каре при тях - труд 20 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Проблемите се решавали по този начин" :D - да приемем , че няма хонда форум , на арменския поп ли ще му пишете мейл :D Стига моля ви се , за мен така се решават проблеми по български , отваря се една голяма уста , почва се едно дървено философстване само и само да си направиш душевен оргазъм , че си "осрал" някой ... Пак казвам на автора , чуй се със сервиза и се разберете по мъжки , тука само си правите вятър на устата ;) Да споделя и личен опит . До сега съм имал проблеми 3 пъти с майстори , двата пъти си оправиха грешките без да е нужно допълнително заплащане от моя страна , третия път се съдя със сервиза и представителството . Двата пъти става въпрос за некачествена смяна на ангренажен ремък , за което съм се връщал от София до Пловдив и от Пловдив до Пазарджик !!! Третия път се отнася за некачествено извършен ремонт на двигател и подменен такъв ;) Ще кажа за пореден път - Сивик 1.4i не ми говори нищо , такъв Сивик има и 8-ма ген , има и 7-ма и всички останали до 4-та :) Конкретно ако става въпрос за 7-ма генерация и виждам че е сменян кормилен накрайник , без да е уточнено вътрешен или външен , дори ми се струва евтино !!! Но въпреки това , абе хора вие не питате ли колко ще ви струва даден ремонт предварително :blink: ??? Какво , оставяте колата казвате , смени ми това и това , и отивате да пиете кафе и се правите на баровци ли :dry: или сигурно се надявате защото имат красиви сини очи да не ви вземат пари :lol: стегнете се малко в кръста и почнете да се държите като мъже !!! За сервиз Омбре мога много да кажа , но ще споделя последната сервизна дейност извършена от тях на моя автомобил - Акорд 2005-та дизел - окомплектоване на гол двигател с нужната му периферия и монтаж на скоростна кутия , монтиране в коша на автомобила , промиване на водна система , обслужване с нужните течности - антифриз , масла , филтри и ремонт на дясна врата . Колата има навъртяни вече 10 000 км и нямам забележки и оплаквания !!!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди да започна сам да си ровя по колата я карах при Омбре и нямам забележки по работата свършена от тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък имам забележка към сервиза. Много често взимат по-малко пари от колкото според мен струва услугата, която извършват и винаги качеството е или равно или по-високо от другите места.

Питайте предварително кое колко струва и си взимайте решание дали да се прави колата или не. Съмнявам се да ви карат да правите колите си насила. Трябва все пак да имате предвид, че много от проблемите са относителни и не винаги се вижда нещо, което ще се прояви след няколко стотин колометра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А коментирането и празните приказки във Форума помагат ли ти ? ;) Не ми отговаряй , въпроса ми е риторичен . Ще ми е интересно дали ще постъпиш както бих постъпил аз и ще отидеш в сервиза за нова проверка ;) Мъже сме , не сме жени - дайте и да се държим като такива !!!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Gatsu сподели коя година е Сивика или генерацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Gatsu сподели коя година е Сивика или генерацията.

 

6та генрация - 96г - двигател Д14А3 - Японка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се лъжете да ходите там :D , днес бях там да закарам колата на един познат. Ебати хората...На акорд 2007, с к24, горивен филтър, маслен филтър, филтър купе, въздушен филтър, масло (5в40), масло скорости, накладки, диагностика на комп, пълен преглед на колата, отговори на 32 зададени въпроса (винаги ги включвам, защото от моята работа знам, че това струва пари и го уважавам) и ми взеха безумната сума от има няма 2 резервоара гориво :D. Забравих да вметна още нещо...докато ми сменяха горепосочените неща си проведох срещите спокойно и нямах притеснение след това дали са ми омазали багажника в гориво, като са сменяли горивния филтър или пък да не би да не са сипали достатъчно масло в скоростите :). Някак си ме кефи да знам, че няма да имам проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А коментирането и празните приказки във Форума помагат ли ти ? ;) Не ми отговаряй , въпроса ми е риторичен . Ще ми е интересно дали ще постъпиш както бих постъпил аз и ще отидеш в сервиза за нова проверка ;) Мъже сме , не сме жени - дайте и да се държим като такива !!!

Явно имаме различно определение за това какво са празни приказки, но както и да е няма нужда от задълбаване. Както вече го казах, всеки регистриран потребител тук е в правото си да критикува (без обиди) или да подкрепи работата на даден сервиз в полза на другите читатели. Форума си има модератори и ако те сметнат, че темата са празни приказки, не след дълго ще бъде закрита. И ти и аз сме били клиенти на сервиз Обре, но с различно качество на услугата. Единият изразява задоволството, а другия недоволството си. А на въпроса, кое кара дадено звено да върши съвестно работата си - прехвалата или критиката? Аз съм твърдо за критиката!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей брат ми Rulemarker, направо ми извади думите от устата, от прочетеното ( а аз внимателно изчетох цялата тема) останових, че само модераторите са доволни от сервиза и го защитават. То е ясно, че този форум е покровителстван от хора свързани пряко със дейноста на сервиза на Омбре, но пък чак толкова да се защитавате тука публично не е готино :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми е странно защо само модераторите са доволни от услугите на горепосочения сервиз. И друг път е имало такива теми, за тоя сервиз и винаги са завършвали в кошчето ...

Ей брат ми Rulemarker, направо ми извади думите от устата, от прочетеното ( а аз внимателно изчетох цялата тема) останових, че само модераторите са доволни от сервиза и го защитават. То е ясно, че този форум е покровителстван от хора свързани пряко със дейноста на сервиза на Омбре, но пък чак толкова да се защитавате тука публично не е готино :)

Това твърдение за модераторите не е много точно. Аз съм от доволните клиенти на сервиза (поне засега) и не съм модератор. В моите случаи работата винаги е била свършена добре и в срок. Освен това някакси ми се струва по-вероятно да извършат по-качествен ремонт в сервиз в който хората се занимават само с Хонда и то не от вчера, отколокото някъде където най-вероятно ще им е сефте.Вие къде ходите да ви правят колите? Редактирано от archer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами лично аз ако не мога да си направя нещо сам, по колата ми работи едно момче от екипа на автоцар ;)Това, че ти си доволен като гледам е единичен случай, в последно време много, ама много хора са недоволни от Омбре сервиз, но ги е страх да го напишат тук по ред причини.

Редактирано от rulemaker
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, тоя Омбре какви адвокати има, направо скачат като лъвчета!!!

Аз Омбре сервиза съм го зачеркнал отдавна.Всяко мнение подкрепено с факти което дам изчезва след известно време.Но както казвате "това е по Български" ;) обслужват се определени интереси ;) .Знам че ще се опитате да го отречете но това отдавна вече не е от значение :cool: Разочарован съм а и доста истински фенове също ;)

Иначе горния цитат все едно аз съм го писал. Жалкото е, че след малко, повечето негативни мнения ще изчезнат и като отшуми малко напълно ще изчезне темата.
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да предупредя, после да няма изненадани, ако темата се насочи към хранилка, отива в коша. Личните нападки и т.н. по-добре ги оставете, като се видите на 4 очи си ги казвайте.По темата, чувал съм доста положителни но и не малко отрицателни мнения за сервиз "Омбре", лично никога не съм ходил в него, малко далеко ми идва. Всеки си има глава на раменете и си прави сметката, аз лично винаги питам колко горе долу ще излезе ремонта, ако цената не ме устройва, търся алтернативи.Поздрави.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично нямам за цел да нападам абсолютно никого. Просто с тази тема изках да изкарам на яве нежеланието на тези момчета (а те може да са и супер кадърни майстори) да вършат също толкова качествена работа на клиенти с които нямат приятелски интереси/отношения. Също така не съм казал, че цената не ми е била предварително съобщена по телефона. Аз съм им дал карт бланш да действат независимо от цената и не в нея е проблема. Лично аз си мисля, че те няма как да не са видели старите и скъсани маншони на главините, но по-приоритетни/доходни ремонти явно са ги отклонили и подтикнали да ме пуснат по-бързата поточна линия. Едва ли ще разберем истинската причина, но аз се почувствах длъжен да го отразя.Нямах намерение да го правя, но ето и първоначалната ни комуникация, да се избегнат подозрения:

Gatsu ПотребителPosts:82Кара:Хонда Сивик 1.4i ХечбекМясто:СофияWarn StatusSent 17 January 2012 - 19:46Мога ли да си запиша час при Вас за Събота 21/01/2012? На Хондата ми е необходим обстоен преглед на предницата, смяна на всички маншони и отстраняване на проблем (хлопане) при дясно предно колело.Предварително благодаряХристо Иванов-------------------------------------------------------------------"My pain is caused by my pleasure, my soul mate lives in your body"------------------------------------------------------------------- Report Reply Edit Ombre никакъФ Posts:941Място:СофияSent 17 January 2012 - 22:10Здравей,звънни на някой от телефоните в сервиза.Само така може да се запише час.Поздрави.0879 898909,0877 AHONDA(246632)

Редактирано от Gatsu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала за мнението на колегата горе !!! В моите мнения не съм имал желание да израза по-различно мнение от неговото , но понеже виждате ли съм гаден модератор , който си хаби нервите и времето да поддържа някакъв си Форум , съм по-черен и от бат Бойко сигурно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си поддържам колата при Омбре откакто я взех. Не ми се е налагало (и слава Богу) до сега да правя някакви по-сериозни ремонти, но като цяло мнението ми от сервиза е положително. Чувал съм случки от близки, които не са много приятни, но тъй като не съм бил на място няма да ги коментирам.Все пак да си споделя впечатленията (както положителни, така и отрицателни):+ Не са ме товарили с излишни ремонти, дори е имало случаи да ме разубеждават от някои излишни разходи.+ Оказвали са ми персонално съдействие за проблеми от които нямат пряк интерес - няма да изпадам в детайли.+ Както каза един колега преди мен - оставям им колата без да ми се свива сърцето какво ще й се случи.- Връзвали са ме 1-2 пъти да ходя до там и да се окаже, че частта или консуматива, който ми трябва го нямат в наличност.- Понякога са доста дръпнати по телефона, но аз съм малко капризен в това отношение:) На живо никога не съм забелязвал подобно нещо.Т.е. ако трябва да обобщя - мнението ми за тях е позитивно. Случвали са се издънки, но в крайна сметка хора сме. Нормално е.Към автора на темата: Колега, разбирам те напълно. Първото впечатление, особено за сервиз, винаги е най-важно! Може би ако с мен се беше случило подобна грешка/недоразумение/и т.н. 100% нямаше да стъпя повече там, без значение кой ми го хвали.Така че според мен няма нужда да се влагат излишни чувства - някои хора ще са доволни, други не. Понякога с причина, друг път заради кофти развои на обстоятелствата. Все пак затова има различни сервизи и всеки си решава сам къде да ходи.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога така става,хем си плащаш хем не си доволен за жалост на нас които си плащаме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, сега прочетох пак темата и се чудя едно нещо- къде е на Омбре мнението по въпроса. Някой пуска тема, трупат се 3 страници мнениея, а той не пише? Не вярвам да не си е платил интернета или да не е разбрал вече... п.п. След подобна случка и аз не бих ходил пак. Няма смисъл. Просто при авремонтите има 2 положения:1во- По желание на клиента. Щом клиента е казал черно, то трябва да е черно, не бяло или сиво/все едно като си купуваш кола да ти налага продавача кои от екстрите да ги има/!!! 2ро- По предценка на майстора и след разрешението на клиента. При открит проблем клиента се уведомява и му се обяснява ако е необходимо като на индианец какъв е проблема се взима решение от клиента!!! п.п.2 И аз така смених един сервиз, само че се върнах и го хванах собственика за гушата, при положение, че е съученик на брат ми.Сега вече съм отказал поне 50 човека да ходят там. За малко да нямам кола заради тоя идиот. И имаше наглостта да ми се държи арогантно. Стават гафове-нормално. Но това да кажеш какво да се направи и да не се свърши- това е непростимо. Все пак колата и парите са си твой, не на майстора. п.п.3 Карам хонда от 2007ма, 2 пъти съм им звънял в сервиза. Освен, че е скъпичко, искат да ми запишат час за след 1 седмица. :blink: Не работят неделя :blink: ...

Редактирано от Tino
Мнението е редактирано поради необвързваща информация с темата !!!
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За цени на сервизи извън София моля да не се коментира, много пъти съм ви обяснявал защо там цената е различна (както се я изкарват в пъти) от тази в София! По темата искам да попитам автора оплака ли се в сервиза от това което се е случило? Ще помоля за кратък и ясен отговор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не работят неделя :blink: ...

Ако искаш и денонощно да работят,без почивка....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...