Jump to content
Sign in to follow this  
Guest cls

място на Ecu -то на Eg3 и рестартиране

Recommended Posts

Guest cls

Днес разхвърлях цялата кола да пера мокета и видях,че ми мига диода за грешки като дам на контакт.

Нулирах го и се оправи(явно като чистих с контактния спрей и дало грешка за ламбди и т.н.),

но си викам някой може да има проблем и да не знае къде е контролния модул на Д13-ката си.

Затова пускам снимки на местоположението на модула и на предпазителя,с който се рестартира.

Надявам се да е полезно за някой.

 

модул(дясно под жабката)броите миганията на диода

 

Публикувано изображение

 

 

 

и препазителя(кутията в отсека на двигателя) изваждате за 15-тина секунди и пак слагате

 

Публикувано изображение

Edited by cls

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest roadracer

Мойто ECU не съм си правил труда да го гледам....но сега като чета си мисля ,че няма да е лошо да го погледна дали не ми "смига" нещо ! Тенк ю за полезното инфо мой ! :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest max_3d_3

А колеги,да попитам на Сивика МА8 Английския , къде се намира това чудо и имали такъв диод за грешки? Гледам 4е кутията ми с бушоните е същата.Ама другото само предполагам че може да се намира под една пластмаса, долу в дясно под жапката.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mihho

А колеги,да попитам на Сивика МА8 Английския , къде се намира това чудо и имали такъв диод за грешки? Гледам 4е кутията ми с бушоните е същата.Ама другото само предполагам че може да се намира под една пластмаса, долу в дясно под жапката.

баш там е утрепах се докато го намеря :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest AMD

Само да попитам нормалния режим какъв е ? Щото мойто премигва веднъж като дам на контакт и после изгасва :afro:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest cls

Само да попитам нормалния режим какъв е ? Щото мойто премигва веднъж като дам на контакт и после изгасва :afro:

Нормално е това.Ако имаш грешка(грешки) то ще ти ги редува и ще мига постоянно.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest slus4o

?????????????

А как става при D15B2, някаде четох че някакви жички се давали на късо ама...!!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 1net

на 5ген д15б2 под жабката има 2 куплунга. единия е с 2 а другия с 3 жици. закъсяваш този с 2-те жици, даваш на контакт и гледаш чека.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest xakera

на 5ген д15б2 под жабката има 2 куплунга. единия е с 2 а другия с 3 жици. закъсяваш този с 2-те жици, даваш на контакт и гледаш чека.

и на мойта барака няма диод ама буксите са там, d16y3 по същия начин ли се проверява, имам 2 куплунга единия е с 2 а другия е с 4 или 5 жици Edited by xakera

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest xakera

колеги я помогнете малко, значи направих моста на куплунга с 2 жици и дадох на контакт и лампата за чекинга ми светеще без да мига само си свети и това е :o какво означава това ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest slus4o

на 5ген д15б2 под жабката има 2 куплунга. единия е с 2 а другия с 3 жици. закъсяваш този с 2-те жици, даваш на контакт и гледаш чека.

1net, можеш ли да постнеш снимчица че ме шу'бе да не скапя нещо :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 1net

Нямам 5ген под ръка.... не можеш да сбъркаш, просто броиш едно-две-три: Оп НЕ е тоя, едно-две: ОП ТОЯ Е :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Ивайло Петков

Ей тук трябваше да пиша май:"...вчера решавам да видя къде е мойто ЕКУ и как му "мига лампата".Не, че имам нужда ама ей така.Свалих една кора долу вдясно под жабката - по скоро отстрани вдясно на краката на пътника. Видях някакъв блок с надпис "EJ5" и Made in UK". Имаше 2 куплунга на сноп жици грижливо опаковани в найлонче - един по-голям и един по-малък. Ама никакви лампи не светкаха.Това ли е ЕКУ-то всъщност и къде му е лампата? Хондата е 6 генерация 5 врати - MB2"Доколкото разбрах закъсявам куплунга с 2-те жици, давам на контакт и гледам жълтата лампа с нарисуван двигател (check engine) на таблото дето всеки път я чакам преди да запаля?

Edited by Ивайло Петков

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Rust

Доколкото разбрах закъсявам куплунга с 2-те жици, давам на контакт и гледам жълтата лампа с нарисуван двигател (check engine) на таблото дето всеки път я чакам преди да запаля?

Дам , точно така. На куплунга може да има предпазна гума , която се маха за да можеш да провериш.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Honda_Civic_1.5_16V

колеги я помогнете малко, значи направих моста на куплунга с 2 жици и дадох на контакт и лампата за чекинга ми светеще без да мига само си свети и това е :) какво означава това ;)

Щом ти свети чека постоянно значи нямаш грешки ако почне да ти премига значи имаш някаква грешка и трябва да прочетеш миганията и по тях ще разбереш дали е ламбда сондата или коляновият вал или разпределителният вал.Ще се помъча да кача скрийн шотове за грешките на Honda Civic 1.5 16v 5 генерация 94 година D15B2Препоръчвам Ви горещо да си теглите Autodata v3.16 и да си я ползвате вътре в нея си има инфо за всички модели и двигатели на Honda

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Honda_Civic_1.5_16V

колеги я помогнете малко, значи направих моста на куплунга с 2 жици и дадох на контакт и лампата за чекинга ми светеще без да мига само си свети и това е ;) какво означава това :)

Щом ти свети чека постоянно значи нямаш грешки ако почне да ти премига значи имаш някаква грешка и трябва да прочетеш миганията и по тях ще разбереш дали е ламбда сондата или коляновият вал или разпределителният вал.Ще се помъча да кача скрийн шотове за грешките на Honda Civic 1.5 16v 5 генерация 94 година D15B2

 

Препоръчвам Ви горещо да си теглите Autodata v3.16 и да си я ползвате вътре в нея си има инфо за всички модели и двигатели на Honda

Ето Ви възможните грешки за D15B2

Пример: 43 не се бъркайте да чакате 43 премигвания ами това са 4 премигвания с двоен интервал време и още 3 по-продължителни мигвания

Надявам се да съм Ви бил полезен ако някой има някакъв въпрос може да ми пише няма да има никакъв проблем ;)

Публикувано изображение

Share this post


Link to post
Share on other sites

колеги я помогнете малко, значи направих моста на куплунга с 2 жици и дадох на контакт и лампата за чекинга ми светеще без да мига само си свети и това е :) какво означава това :D

4e e ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest gitobg

при мен има 2 с по 2 жици и ена с 5 мисля че бяха :) измъкнах едната с две жички (влиза в зелена буксичка)укасих я дадох на контакт и чека светеше постоянно,това означава ли че сум хванал правилните жички и че всичко е ок?

Share this post


Link to post
Share on other sites

май дойде време и аз да задам подобен въпрос. Първо ако някой зне къде се намира ЕКУ-то на Honda s двигател D15Z8 115 к.с. 97 г. 5 врати, моля да сподели модела на купето е MB3, както и начина на корегиране на грешките и още нещо тази кола коя генерация е 5-а или 6-та.мерси за помоща.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Утре ще видя на моята д14 дали е там и дали ми е сърдита за нещо. :hondarulez: А не би ли трябвало ако има грешка и без да ги даваш на късо да ти светне check-a

Share this post


Link to post
Share on other sites

май дойде време и аз да задам подобен въпрос. Първо ако някой зне къде се намира ЕКУ-то на Honda s двигател D15Z8 115 к.с. 97 г. 5 врати, моля да сподели модела на купето е MB3, както и начина на корегиране на грешките и още нещо тази кола коя генерация е 5-а или 6-та.мерси за помоща.

Ако имаш натрупани грешки се чистят с откачване на клемата на акумулатора за кратко време-няколко минути.Колата ти е 6-та ген. :hondarulez:

Share this post


Link to post
Share on other sites

мерси за отговора.понеже си сменях акумолатора скоро защото имаше съборена клетка, предполагам че няма смисъл да проверявам за грешки.а ако има проблем по двигателя ще се натрупат ли отново и за колко време.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, прочетох темата и реших да погледна моето ЕЦУ дали дава грешки и се оказа, че ми показва грешка "INTAKE AIR TEMPERATURE" от по горната таблица. Може ли някой да ми каже това какво означава. Термостата ли ми се е преебал или нещо друго. И какво да направя за да поправя нещата. Също така видях че ми висят два кабела с 2 букси, които не са свързани никаде, но по късно ще кача снимки за по добра представа. Предварително ви благодаря. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да еба не знам как да кача снимки....... :lol:

Edited by Dundeeee

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Al_Capone

Да еба не знам как да кача снимки....... :lol:

Виж тази тема :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

а колеги да имате аутодатата за д13б2 ? да видя кой пин за каде е .. подред, че ми трябва д пренареждам ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз имам въпросче за Д13Б2 и да не отварям нова тема яе питам тук...и то е тоя двигател има ли прекъсвач или на баща ми на сивика е премахнат...тая кола удари почти 9к и не изключи...та ме хвърли в размисли

Share this post


Link to post
Share on other sites

D13B2 нямат прекъсвач ,така че по полека с оборотите :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като сме почнали за прекъсвача - Д15Б2 има ли и ако да, на колко оборота включва че нямам оборотомер и като че ли до сега не съм усещал да се включи. И усеща ли се по някакъв начин като включи? Колата спира да набира или какво ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като сме почнали за прекъсвача - Д15Б2 има ли и ако да, на колко оборота включва че нямам оборотомер и като че ли до сега не съм усещал да се включи. И усеща ли се по някакъв начин като включи? Колата спира да набира или какво ???

Нямаш оборотомер ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

да не отварям нова темаслед окъсяване на въпросната клема ми дава грешка -16 Fuel injectorsколата има газова но на бензин чека не свети а само на газ д15б2- някакви идеи да имате

Share this post


Link to post
Share on other sites

откачих клемите на акумулатора и ги допрях една до друга - нова проба и ... грешката я няма но колата все още има нестабилни обороти

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като сме почнали за прекъсвача - Д15Б2 има ли и ако да, на колко оборота включва че нямам оборотомер и като че ли до сега не съм усещал да се включи. И усеща ли се по някакъв начин като включи? Колата спира да набира или какво ???

По принцип двигателите с карбуратор нямат прекъсвач,а тези които имат инжекцион, имат прекъсвач :D И за това аз ще си слагам инжекция на моя двигател :thumbs1: Edited by Hot Sauce

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×