Jump to content

svencho

Фен
  • Мнения

    39
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно svencho

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Скоро купувах за 5 ген. седан.Различни са от хечбеците.Различна е и предната броня,различе е и предният капак.Търдиш по брой врати(2D 3D 4D) и година
  2. Знаеш ли,след баирче и на мен мипадаха много оборотите и понякога ми е изгасвала в движение.Налице беше и трудното палене понякога.След като презапоих главното реле,освен трудното палене се оправи и проблема с оборотите.
  3. svencho

    I-dtec

    Бензин! И до момента няма дизел достигнал възможностите на бензиновия
  4. По въпроса за ABS-а мога д акажа,че в дадени ситуации може да е много полезна екстра,но също така и да ти изиграе много лош номер.Познавам хора,които при падането на сняг изключват ABS-а,защото именно на сняг може да те излъже много лошо.Аз съм доста скиптиче като цяло с тези "нови" системи на стабилност и т.н. Да ми сложат ABS на кола,която дори не е с независимо окачване... не мерси.Предпочитам обратният вариант.Вече многократно бях свидетел и на мерцедеси за по 200 000 лв. да се сучат и да въртят задници дори и в права посока,така,че... Манипулацията е голям враг народе
  5. Преди да обезвъздушавате оставете колата да загрее докато включи и перката.Чак тогава е отворен и вторият гръг и може да обезвъздушите.Спокойно и след доливането може да го направите.Оставете колата да работи след като сте я покарали,да включи перката и тогава леко развийте да излезе въздуха.Аз дори и постисвам малко мъркучите да раздвижа течността.
  6. Аз съм с вторият вариант и то именно с оранжев отразител (5 ген.) Долните болтове ще трябва да ги отвъртиш като свалиш подкалник или броня според мен.Предварително им смени крушките или слагай ксенон,за да си улесниш работата.При хидравликата (левият фар) корекцията след монтиране е по-трудна.Аз се мъчих 2 часа една вечер на стената
  7. Аз съм с вторият вариант и то именно с оранжев отразител (5 ген.) Долните болтове ще трябва да ги отвъртиш като свалиш подкалник или броня според мен.Предварително им смени крушките или слагай ксенон,за да си улесниш работата.При хидравликата (левият фар) корекцията след монтиране е по-трудна.Аз се мъчих 2 часа една вечер на стената Потробности за светлинното поле,което правят може да откриеш малко по-назад в поста ми. Успех
  8. http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry264910
  9. Аз като цяло съм доволен от Sonar-а ,с който карам.Седан 1993г. ,не съм с ксенон за момента,но си взех прекрасни Osram Nightbreaker.честно казано с тойотата на шефа(която е с ксенон) виждам по същият начин.Линията е стъпаловидна и успях да ги регулирам идеално.Трудно се ръчка пред хидравликата,но успях с чупеща глава на отвертката.Като недостатък мога да отбележа липсата на странична разсейка на светлината.Разсейката която е над светлинната линия е прекрасен помощник.Фаровете имат по чифт гумени шлаухчета за да не се създава кондензация.Ринговете светят прекрасно.Мигачите са с много силе рефлектор Това е за сега от мен.
  10. Оказа се,че трябваше да се сменят последните 2 см. от кабелчетата + буксите им.Всичко вече работи.
  11. Доливате до маквимум в приливника с антифриз,защото когато системата изстине си гълта необходимото количество.Когато отвори и фторият кръг ще Ви направи впечатление,че приливника е пак почти пълен,защото системата гони излишъка.
  12. Утре ще се опитам да разгадая проблема.Странно е,защото свалих само таблото с инструментите(скоростомера,оборотомера и т.н.).Но поне успях да си сменя 3 изгорели крушки.
  13. След като свалих таблото си за да сменя някои крушки на инструментите клаксона спря да работи. 20 Амперовия предпазител е здрав под капака при основните бушони.Дали съществува друг предпазител за клаксона,защото долу не откривам.
  14. Проблемна се оказа именно тази букса и масата,която се бъркаше.Така се подаваше постоянно напрежение по късите и дългите.Купих нова и с братото монтирахме всичко.Снощи даже регулирахме фаровете,надявам се Сега съм решил да сложа реле,което да не изключва късите когато съм на Д.Св. и да сложа един Smart DRL ,но това от следващата заплата,че финализирах! Б;агпдаря за съдействието на свички
×
×
  • Създай нов...