Jump to content
kvd74

Съвет за превъртял болт на капака на клапаните

Recommended Posts

Моля за съвет ,средния болт на капака превъртя преди време,и сега се омаслява около главата на въпросният болт.Явно понеже не може да се стегне е така,но какво може да се направи?

Редактирано от kvd74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

там не е болт а шпилка, а ако си я скъсал ще трябва доста да си поиграеш за да оправиш положението. иначе няма страшно, няма да ти се изгуби маслото от там

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом има глава е болт ,и после какво?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е 6мм примерно болта разпробиваш с 4 мм бургия точно в средата да не засегнеш резбата и после навиваш мечик с обратна резба докато опре до там където си разпробил и ако имаш късмет ще се развие много е важно да не скъсаш мечика вътре не го зори ако не тръгва да се развива,този начин не е на 100% успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако решиш да действаш с обратен метчик, наистина трябва много да внимаваш да не го счупиш вътре. Счупиш ли го (а при такъв малък размер е много вероятно) става много интересно. Всякаква намеса след това ще се усложни многократно.ПП. по въпроса с превъртялата резба, ако може да се извади стария болт, може да се мине на по-голям размер т.е ако е 6мм оригинално минаваш на 8мм

Редактирано от garfi
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз на старата онда късах така ШПИЛКА на капака на клапаните, ама гледам, че колегата от перник ги разбира нещата, та ще го оставя да си се оправя сам ;)

  • Нагоре 1
  • Надолу 5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах 2 превъртяни болта с пръснати легла, които си закупих от морга и ги смених.На Д16В3 са отделни,не знам как са на другите. Сега нямам никакво омасляване.След като 6 години карах голф с двигател целия в масло сега ми е кеф като отворя капака да е сух.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, шпилка 6мм е там . Най вероятно ти е превъртяла резбата в алуминия. правиш резба 8мм и някой стругар ти прави една шпилка отдло с резба 8мм а нагоре 6мм и си решаваш проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм за болт ;)http://japancars.ru/cat/honda/index.php?hmodtyp=10032,10033,10034,10035,10036,10037&npl=17S0301&_nplgrp=1&nplblk=E__0900 къде на схемата е шпилката ?

Варианта е следващ размер болт и нова резба в отливката на главата.Другият вариант е със шпилки

Публикувано изображение

Редактирано от AMD
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей професорите с шпилките, айде като не сте виждали мотора да не се обаждате а? Няма едновалов втек, дори и икономик на който капака му да е с шпилки. Като не сте сигурни, поне си направете труда да проверите преди да давате акъл и съвети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпилка е, това че има глава не я прави болт! Иди при някой стругар и го питай какво е, болт или шпилка. След като ти се посмее, сподели в темата какво ти е казал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение какво е, намираш ляво свредло близко до размера, ако М6 се дупчи Ф5, М8-Ф6.8 но трябва да си точно в центъра, или подбери свредлата със няколко десети по малки примерно 4 за М6 и 6 за М8.п.п. Болта може да стане на шпилка, а шпилката на болт немоее :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди за започнеш да разпробиваш си приготви хубав магнит и покрий хубаво главата, за да не ти попаднат стружки в маслото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, шпилка 6мм е там . Най вероятно ти е превъртяла резбата в алуминия. правиш резба 8мм и някой стругар ти прави една шпилка отдло с резба 8мм а нагоре 6мм и си решаваш проблема.

Колега ти ме разбра най-точно,знаех си че трябва да се направи това и се радвам че никой не предложи някакво замазване със силикон или нещо подобно.Нямам нищо скъсано ,само замазана резба в алуминия.Благодаря и на AMD за снимката,и таблицата за убедителност.На рулмейкъра ще кажа че колегата ти от Перник е работил 5,5год.стругар и съм виждал как се казва въпросният детайл,или поне технолозите така го пишеха в маршрутните карти.П.П. Алуминиеви стружки не се ловят с магнит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D ще ловиш стружките от шпилката бе умчо :D но това беше в случай че ти се е скъсала и ще трябва да я разпробиваш. Хубавото в случая е че съм завършил техникум по механо техника и още в първи курс си играехме на стругове и фрези и имаше кой да ни обясни кое какво е. Специалността ми не беше такава, но учебната програма го изизкваше. Не знам какви са ви били технолозите и какво са ви писали в технологичните карти, ама такива шпилки едвали сте произвеждали, за да ми обясняваш с какво наименование са идвали на чертежа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ша ва замола, да понамалите пререканията :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на писалите,вече имам идея кокво да правя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да попитам понеже и аз съм със същия проблем. Разбирам че няма проблем да се мине на по голям болт в случая от 6 на 8 като се направи и по голяма резба разбира се.Някой правил ли го е и ако да нека сподели как си е решил проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...