Jump to content
sun4o

АГУ на Honda Stream

Recommended Posts

Здравейте колеги. Харесъл съм една Хонда Stream, и се чудя дали може да и се сложи газ. Не съм наясно с газовите уредби , не съм карал досега кола на газ. Колата е с i-vtec двигател. Някой може ли да даде мнение ? Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с глупости този двигател не е за газ (Двулитровият) има добър разход за тези 156кс. Ще икономисаш от бензина но ще ги даваш на сервизи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки че е стара темата - Слагяй нямаш ядове !

При правилна настройка няма да ти свети чек или дава грешки , работи перфектно този двигател и без ОБД ГИ.

Само внимавай при кой мастор я слагаш Публикувано изображение/>

Е БРЦ секуент 24 или Ланди Ренцо са доста читави уредби за този двигател !

 

Нямаш никакви проблеми с витек и i-VITEC

Даже на по големите двигатели с двоен i-Vitec също нямаш ядове Публикувано изображение/>

Разход извън града 9-10 литра газ при 130 км .

 

2.0 156 к.с. Двигател се слага и на Акорд и на ЦРВ. 2 версия . Върви много добре на това купе , по малкия е слаибичък според мене.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

От два дни и аз съм горд собственик на Honda Stream 2.0 vtec и сега съм все още на етап: основен преглед, масла, филтри и регистрация. Но горния проблем стои и пред мен - какъв да бъде вида на ГИ. По-скоро, кой ГИ е съвместим за този тип двигател? Къде сте поставили газовата бутилка? Ако е на мястото на резервната гума, то не е ли малко рисковано, предид това че ще е изложена на всякакви атмосферни условия - т.е. възможна е поява на ръжда? Също така не ли опасно от възможни удари по бутилката? Дайте мнение, според вашия личен опит.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка!Слагай уредба повъзможност италианска,хубаво е да има ОБД функция, имного безаварийни километри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бладодаря! Чувам хубави работи за Ланди Ренцо и Романо, обаче още не съм решил. В интерес на истината, има много гласове (не в моята глава), които аргументирано ми обясняват, че като кача някоя от гореспоменатите, ще платя само за името т.е. че и другите по-евтини ще ми свършат същата работа. Затова се опитвам да разбера, за този двигател - 2.0 vitec 156к.с. коя от газ е сполучлива - като разход и по възможност колата да не става куца. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, тази дилема с майсторите е вечна, няма универсално решение!

Аз бих заложил на майстор който ми препоръчат от първа ръка - някой който кара кола с газова монтирана от него и е видял колко добре е монтирана и настроена.

Проблемите са няколко:

- да избереш читав комплект газова инсталация - рейка/изпарител/комп

- да уцелиш човек който да ги монтира добре и да се заиграе да настрои двигателя добре, а не просто да пусне автоматичната настройка, която е колкото да запали колата на газ преди истинската настройка ;)

- при евентуална нужда от донастройка или решаване на изникнал проблем, да имаш максимално съдействие от "майстора"

- гаранция на компонентите.

 

Търси нещо с мин. 2год гаранция на всички компоненти.

На твое място бих пробвал ФОБОС на твое място - имат модел за 8-900лв който е с 5 години гаранция... струва ми се достатъчно обвързващо за тях, за да се постараят с монтажа!! http://fobosgas.com/

Целта е да се монтира в техен сервиз или в оторизиран от тях, щото иначе всеки газаджия има дилърски цени при тях и монтира и не се знае дали важи гаранцията и дали ще я монтира както трябва!

 

Късмет преди всичко ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако ще се кара много километри на година се огледай за нещо различно от Фобос. След като им прочетеш внимателно гаранционните условия за да ти важи тази 5 годишна гаранция излиза, че за 5 години ще си платиш уредбата още един път поне. Компира и софта може да са шарени и с много настройки, които да те карат да мислиш, че едва ли не могат да изстрелят совалка, но за сметка на това периферията е катастрофа. Повечето настройки никой не ги ползва, пък това с различните режими няма да го коментирам.

 

Сложи си нещо на Ланди,Романо, БРЦ, за които са те излъгали много лошо, че плащаш само за името и си карай на воля.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не се занимавай с глупости този двигател не е за газ (Двулитровият) има добър разход за тези 156кс. Ще икономисаш от бензина но ще ги даваш на сервизи.

:)

Редактирано от smartgas

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така.... привет на всички хондаджии, от два дена съм собственик на Хонда Stream 1.7 Vtec от началото на 2002г. Много ми хареса автомобилчето : ). Вече съм в дилема обаче какъв модел газово да и сложа. Тука (във Варна) се предлагат всички известни марки и има всякакви майстори. Всички почват от 1000 лв нагоре за ГИ. Парите не че не са проблем, но искам да си я карам следващите 4-5 години, затова искам по-качествен ГИ.

Чудя се кой е най подходящия за този мотор изпарител, инжектори, рейка....има ли нужда от ОБД, няма ли? и като чуят за хонда и веднага препоръчват система за смазване на клапаните, че искат и 150 лв.

Всеки майстор една система си слага и за нея си бае, че е най добрата а другите са маскари...

Тръгнах от Zavoli - 1200 лв - с ОБД, Lovato 1300, BRC 1600   с тороидална бутилка 2 г. гаранция (Над метро)

Фобос за 1050 с ОБД (950 без) с тороидална бутилка 2 г. гаранция (зад китайската стена )

 AG STAG 200, монтиран от AUTOGAS 1300  (сервиза на РЕНО) 

Алфа газ 1400 лв било върха на сладоледа и всичко само правело (разбирало дали си заредил калпава газ и си регулира сместа за да не е бедна и пазело клапаните) (до военна болница)

 

Та всичките предлагат и викат " Тука, Тука..."

А от какво има нужда колата... Единствено всички бяха на едно мнение, че й трябват бързи инжектори. 

Изчетох за 1 ден поти целия форум, но неможах да придобия впечатления от споделената информация кой (коя) е най - подходящата марка ГИ

Благодаря предварително за отзовалите се да споделят от опит читав майстор и читав ГИ

Редактирано от kalpazanin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам проблема ти kalpazanin. Но такава информация не намерих и аз. Както съм писал във форума, а също се колебаех между Романо, Фобос и Ланди Ренцо. Е, вече съм с Ланди Ренцо и сега трупам впечатления. Но за сега мога да кажа, защо се спрях на Ланди: това бе единственият сервиз, където служителите освен, че работеха, съумяваха да обърнат внимание на безбройните ми въпроси; единствената фирама (доколкото знам), която по време на гаранцията на уредбата, да предлага сервизно обслужване в цялата страна. До този момент, смятам че съм избрал правилното място. За поставянето - хората се постараха и са изпипали нещата. За динамиката на колата - мисля, че е без разлика от бензина. За разхода - до този момент успявам да засеча само смесен разход (като голяма част от пътя е по планините): първи път 11,2 л/100км, а втори 10,6 л/100км. Уредбата ми е без ОБД, с тероидална бутика, със зареждане до бензина. Бутилката, която се побра (на мястото на резервната гума) без да се подава и да се вижда е 40л. Като засеча в града, отново ще пиша.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Разбирам проблема ти kalpazanin. Но такава информация не намерих и аз. Както съм писал във форума, а също се колебаех между Романо, Фобос и Ланди Ренцо. Е, вече съм с Ланди Ренцо и сега трупам впечатления. Но за сега мога да кажа, защо се спрях на Ланди: това бе единственият сервиз, където служителите освен, че работеха, съумяваха да обърнат внимание на безбройните ми въпроси; единствената фирама (доколкото знам), която по време на гаранцията на уредбата, да предлага сервизно обслужване в цялата страна. До този момент, смятам че съм избрал правилното място. За поставянето - хората се постараха и са изпипали нещата. За динамиката на колата - мисля, че е без разлика от бензина. За разхода - до този момент успявам да засеча само смесен разход (като голяма част от пътя е по планините): първи път 11,2 л/100км, а втори 10,6 л/100км. Уредбата ми е без ОБД, с тероидална бутика, със зареждане до бензина. Бутилката, която се побра (на мястото на резервната гума) без да се подава и да се вижда е 40л. Като засеча в града, отново ще пиша.  

 

Dontoni, натрупа ли още впечетления, Сподели кой модел точно е системата и къде са ти я монтирали? Ти ли предпочете да е без OBD или така ти препоръчаха?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разход на Стрийм 2.0л., на газ ОБД комп:

 

при 120-130 км/ч, разход 11.5-12/100км.

при 140-160 км/ч, разход 12-14/100км.

над 170 км/ч,            разход 16/100км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Разход на Стрийм 2.0л., на газ ОБД комп:

 

при 120-130 км/ч, разход 11.5-12/100км.

при 140-160 км/ч, разход 12-14/100км.

над 170 км/ч,            разход 16/100км.

 

Каква е газовата уредба и доволен ли си от нея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата върви като на бензин, няма никаква разлика.

Но може да се корегира разхода с 15-20% надолу.

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нови разходи с бусчето:

120км с 17" гуменки 225/45/17 градско

280км с 15" гуменки 195/65/15 до Банско и обратно + малко градско.

Общо 400км до сега, като бутилката се пълни максимално 38л.

 

Това прави 9.5 до сега, като нищо може да падне до 8.5, щото имам още газ.

Много съм доволен, понеже със  17" под 10/100 с голям зор и магии не мога да сваля.

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при 140-160 км/ч, разход 12-14/100км.

над 170 км/ч,            разход 16/100км.

 

 

Интересно ми е как го засече този разход ?

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълня до горе, карам с определена скорост и определени километри и пълня пак до горе.

Например:

36,5 литра за 305км. 36,5х100/305=11,97л/100км.

 

Другия начин е, като свърши газта пълня до горе, което е около 37.8л карам до като пак свърши.

37,8х100/320=11,81л/100км.

Грешка може да се допусне при наливането, но не дава разлика повече от 5%, както и борд компа дава.

 

Всички други начини, лампички, стрелки, на око, ухо и т.н. са неверни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го правиш май мноо правилно щото като препълваш бутилката не се знае колко въздух ти наливат колко пропан колко бутан и колко други боклуци..... Ако наливаш в резервоар бензин и пълниш на ръка докато прелее, а не на автомат е друга работа. Да не говорим че пъл при дизела коренно се променя обема- лктрите от температурат на горивото....докато маста се запазва една и са .....затова дизел се купува на тон, а не на литри за да лъжат по малкоо....Като засичам газ винаги изпразвам бутилката до дупка - раЗбирай че няколко пъти превключвам от бензин на газ щото като караш на високи обороти иска по високо налягане. Та изпразвам до дупка бутилката колкото може....след това нимога не пълня догоре ....зареждам за 40 лева или пък за 10 и карам докато свърши пак до дупка. Примерно бутилката сьбира максимум за 50,лев при налягане на колонката 12-13 атмосвери по време на пълнене...при ниско налягане 8 по време на пълнене събира по малко...доста случвало се е и за 38 лева да не може да напълни... Винаги трябва да зареждаш само веднъж когато ще засичаш разход всякакви допълвания водят до ГооооЛЕмаааа грешка в изчисленията...Борд компютъра винаги дава големи грешки щото не измерва количеството гориво, а примерно го изчислява на баА преминал въздух през не знам си кой датчик . Ако имаш датчик на преминалото гориво и датчик на върнатото и пресмата разликата то тогава ще бъдв точно но трябва да имаш специални такива датчици ..... Отделно като сменат налагането на газовта колонка се сменя и количеството на преминалала газ за единица време и разхода може да стане огрооомен...

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега по тази логика която си изложил разликата в измерването ще е до 5%!!!

И изобщо не греша, защото почти всички колеги така засичат.Пълно-пълно  или само за газ празно-празно!

Промените на горивата при различните температури дават минимално допустими разлики!

 

А теорията на конспирация с вода в бенза, графит в газта, въздух и т.н. не ми е ясна!

Само знам, че БГ бенз, газ и дизел е с драстично по-ниско качество от в ЕС, дори Сърбия и Македония!

Електронно могат да ти надуват сметката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Младежо, засичай си както искаш ....само ще ти вметна че месечно купувам около 0.5-1.0 тон дизел в зависимост от работата... Състав и свойства не веществата се учат в основното образование ... Може да скочиш до библиотеката и малко да прочетеш.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

iso_eu не ти ли писна да драскаш по темите на хората и да се изтъкваш колко си компетентен? Да нямаш комплекс за малоценност или някакво признание очакваш не мога да разбера. Осра темата за газта на К24а, продължаваш да акаш и по темите на други колеги. Как си засича колегата разхода си е негова работа. Не си съгласен с разхода му - ок, но си спести лекциите за себе си.

 

Така като гледам си тръгнал към една специална група, създадена за такива като теб.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно ГИ - за Варна от много добър приятел знам че много пати от Сервиза над Метро - Омегаз - уж представител на БРЦ --е пълна трагедия...работят как им дойде и пият доста ракия по времена работа...после доуправяне във вече наистина офицялните сервизи във Пловдив и София.

Най- добрата като марка и монтаж и последващ сервиз е Ланди Ренцо, а не Ланди ....имат си сервиз оторизиран във всеки по голям град и ги правят нещата по стандарт. БРЦ също са много добри но само в офицялен сервиз да е монтажа....

 

Относно ОБД - дали има смисъл нека тези които твърдят че има смисъл да обяснят точно за коментирана кола какви ще са ползите ....ако е само вземане на инфо от МАП сензора на двигателя то е безмислено - може и без ОБД да се вземе този сигнал. Не всяка марка и модел имат смисъл от ОБД протокол при поставяне на ГИ. Още повече ако монтажника го мързи да ти направи настройка на ГИ при покой и в движение и така да я настрои че да не ти светва чека за бедна и богата смес наистина по лесно е да сложи ОБД ГИ.

Това за съжаление се прави масово ....абе българска работа...

 

ПП

Ама тука да не е станало изявяване на :tongue1: :tongue1: :tongue1:

Извинявам се за грубия изказ...но съм малко нервна натура по принцип.

Никъде не съм се изтъквал че съм компетентнен, не съм сервизен инженер нито майстор - обикновен потребител на МПС-та леки и тежки... ??? Това че ако пишеш в някоя тема ....за некои означава че са гуру-та и много знаещи то си е техен проблем...

Нямам и ни най-малките претенции че разбирам или да водя лекции или да избивам комплекси....но като чета глупости.....се дразня за елемнтарни неща!

Пиша това което знам и съм прочел и от опит, ако някой го разбере ок. Верно и аз не знам много неща....

 

Wyvern

да беше писал нещо полезно , не само да спамиш и да се вживяваш....

А относн кой как мери ...и за теорията на конспирацията малко полезно инфо от google.bg за тези които не са учили достатъчно...сега е лесно ....не като едно време.

 

Понеже обемът на всяка течност (в т.ч. и на горивата) се влияе от температурата, е въведено понятието РЕФЕРЕНТЕН ОБЕМ, т.е. този условен обем, който горивото би заело при приетата за еталонна температура 15°С.
РЕФЕРЕНТНИЯТ ОБЕМ всъщност е една виртуална цифра - нещо, което би било реално само при определени условия, а именно - точно 15°С и нито десета от градуса повече или по-малко. Практиката показва, че температурата се колебае в широки граници и такова съвпадение е рядко изключение. Винаги, когато температурата на пълнене или изпразване е различна от тази еталонна стойност, реалният обем също е различен — по-голям [при температури над 15°С) или по-малък (при температури под 15°С).

 

Пък инъче разсъждаваме на големи теми, а в същото време не можем да направим връзка между диаметъра на 15 и 19 цолови джанти и техните гуми....да не кажа не се знае какво е диаметър и какво радиус ....и изминат път ...или относително тегло, обем....

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти си някакъв форумен трол или?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...