kvd74 646 #41 Отговорено 26 Ноември, 2012 Те като се скапят окончателно при неравности скърцат. Даже в началото скърцат, после направо тряска и размества цялата кола...Най-лесно се проверяват по един прост метод:Спираш на равно, оставяш колата на скорост, но не и на ръчна.Заставаш до вратата и риташ силно гумата да отиде назад. Или напред. Тя се мести малко, обира си луфтовете, но скърцането тогава яко се чува.Иначе може и от втулките на носачите да е, от тампоните на щангите.... Много места.За по-сигурно я качи да я видят на канал как са. Мойте още са си закъсани/близо година / и леко прискърцва на лекнали полицай и бордюри, но тоя тест го издържат все още и не бързам със смяната.Добра информация за скърцането,аз мислех че е нещо в задната дясна врата,а то тампона.Дано изкарат зимата,от 3 год.ги гледам че са за смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #42 Отговорено 26 Ноември, 2012 Мойта доста сериозно си скърца Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #43 Отговорено 28 Ноември, 2012 Те като се скапят окончателно при неравности скърцат. Даже в началото скърцат, после направо тряска и размества цялата кола...Най-лесно се проверяват по един прост метод:Спираш на равно, оставяш колата на скорост, но не и на ръчна.Заставаш до вратата и риташ силно гумата да отиде назад. Или напред. Тя се мести малко, обира си луфтовете, но скърцането тогава яко се чува.Иначе може и от втулките на носачите да е, от тампоните на щангите.... Много места.За по-сигурно я качи да я видят на канал как са. Мойте още са си закъсани/близо година / и леко прискърцва на лекнали полицай и бордюри, но тоя тест го издържат все още и не бързам със смяната.Тоя тест го издържаха. Всъщност аз застанах странично, настъпах гумата и рязко натисках напред и назад,при което гумата се позавърта малко. Надявам се правилно да съм разбрал или си имал предвид при неподвижна по оста си гума да ритам, но така май тя неизбежно ще тръгне да се завърта понеже е опира в земята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igniter 60 #44 Отговорено 1 Декември, 2012 (Редактирано) В моя случай не стана така. Дори след като ги бях свалил и двата носача опитах с голям чук и дорник да ги избутам. Въпреки силното млатене и искрите по 1м дето излизаха носачите не помръднаха. Миналата седмица успях да намеря майстор с преса, който работи в неделя и свършихме работа. Нещото, което не спира да ме гложди е, че като набивахме новите тампони не се изравниха с външния борд на носача, не както бяха предишните тампони. Майстора успя да ме убеди, че това не пречи по никакъв начин и нещата са в допуск. Та въпроса ми е това отклонение в единия край на тампоните не повече от 1 мм дали ще е от значение за сходимостта на задните гуми? Редактирано 1 Декември, 2012 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #45 Отговорено 1 Декември, 2012 Цък 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #46 Отговорено 1 Декември, 2012 Тъй като 5 и 6 ако не се лъжа са с еднакво окачване поне отзад, ето чети подробности тук :)http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=71805на последната страница има линк със снимки как се сменят и се бележат носачите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igniter 60 #47 Отговорено 2 Декември, 2012 За хоризонтални, хоризонтални са си. Въпроса е че стоят малко на страни по оста, т.е. набити леко на една страна, а майстора се мъчеше да ме убеди нямало как да стане по друг начин и едва ли не леглото било криво.Бахти хората, бахти майсторите.Такъмчето е супер ама като гледам цената му варира около $200.Ще се ходи на стенд тая седмица пък да видим.Обмислям някакъв вариант да ги наместя на място без да свалям носачите преди стенда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #48 Отговорено 2 Декември, 2012 Със сигурност не е хубаво да ги биеш с нещо, по-добре да развиеш няколко болта, отколкото да си прецакаш нови тампони Иначе не се знае дали предишния "майстор" също ги е сложил на място, така че голяма гаранция няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #49 Отговорено 2 Декември, 2012 То това е номера. Важното е да ритнеш силно гумата/няма да я заболи/ и ако скърца е от тях. Ако така не скърца- търсиш другаде проблема... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #50 Отговорено 2 Декември, 2012 Темите за задните носачи на 5та и 6та вече са едно цяло поради еднородното естество на темите . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h4rd2kill 2 #51 Отговорено 5 Февруари, 2013 Здравейте,Реших да пиша тук за да не започвам нова тема.От известно време чувам скърцане в задната дясна част на колата, когато минавам през неравности.Махнах гумата да погледна какво става и видях, че задния голям кръгъл тампон е скъсан.Открих във форума доста теми за тези тампони и стигнах до извода, че е най- добре да си купя оригинални.Все пак имам няколко въпроса, т.к. темите са стари.1. Чувам скърцането само от едната страна. Трябва ли да сменям и двата?2. Някой има ли информация колко струват от бултрако?3. Информация какви са цените за да ги сменят ? п.п.: ето за тези тампони става въпрос My link (снимката не е моя).Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #52 Отговорено 5 Февруари, 2013 По-назад в темата пише, че в бултрако са английски и са 50-тина лева. Аз лично си взех оригинални от USA, но излезнаха почти 2-но по-солени. Трябва да смениш и 2-та като си тръгнал да сменяш. За труд да ти каже някой който е плащал за това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #53 Отговорено 8 Април, 2013 Здравейте колеги да не отварям нова тема искам да попитам тук понеже и мойте задни тампони са салата та въпроса ми е, предлагат ми смяна на тампоните но с изливане дават ми и 1 год гаранция, казаха ми да не копувам нови тампони ,а аз това бях решил ,че щели да изкарат 6 месеца и до там. За работата и тампоните ми искат 200 лв. Момчето което ги правело по калъп ги правило с платен каучук и добре ги изпичало. Ако някой знае въпросното момче се намира в Пловдив някъде около Тракия ги правил. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #54 Отговорено 8 Април, 2013 Бягай по-далече от тоя пекар за 200 лв.,егати и спекулантите.Купи си фабрични тампони,дори и не оригинални,не се занимавай с правени по трудово обучение,има писано доста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #55 Отговорено 9 Април, 2013 За работата и тампоните ми искат 200 лв. Момчето което ги правело по калъп ги правило с платен каучук и добре ги изпичало. Ако някой знае въпросното момче се намира в Пловдив някъде около Тракия ги правил.Хубава цена ти искат за работата, защото въпросното "момче" беше момче преди мноооого години, когато по пътищата се срещаха само жигулки и москвичи и тампони прави още от тогава и до днес ..Скоро не съм го посещавал, но все си мисля, че цената му за тампон е все още под 20 лв, защото по магазините нови се намират за 24- 25 лв . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
цаката 1 #56 Отговорено 2 Октомври, 2013 аз карам със такива тампони повече от 40 хил. и нищо им няма аз лично съм доволен .цената беше около 25 лв. карам ги на shuttle които не е градска кола и за цената си са добри не са се напукали или нещо подобно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове