Jump to content
whiteboy

Тампони на задни носачи сивик 5

Recommended Posts

Те като се скапят окончателно при неравности скърцат. Даже в началото скърцат, после направо тряска и размества цялата кола...Най-лесно се проверяват по един прост метод:Спираш на равно, оставяш колата на скорост, но не и на ръчна.Заставаш до вратата и риташ силно гумата да отиде назад. Или напред. Тя се мести малко, обира си луфтовете, но скърцането тогава яко се чува.Иначе може и от втулките на носачите да е, от тампоните на щангите.... Много места.За по-сигурно я качи да я видят на канал как са. Мойте още са си закъсани/близо година / и леко прискърцва на лекнали полицай и бордюри, но тоя тест го издържат все още и не бързам със смяната.

Добра информация за скърцането,аз мислех че е нещо в задната дясна врата,а то тампона.Дано изкарат зимата,от 3 год.ги гледам че са за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта доста сериозно си скърца :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те като се скапят окончателно при неравности скърцат. Даже в началото скърцат, после направо тряска и размества цялата кола...Най-лесно се проверяват по един прост метод:Спираш на равно, оставяш колата на скорост, но не и на ръчна.Заставаш до вратата и риташ силно гумата да отиде назад. Или напред. Тя се мести малко, обира си луфтовете, но скърцането тогава яко се чува.Иначе може и от втулките на носачите да е, от тампоните на щангите.... Много места.За по-сигурно я качи да я видят на канал как са. Мойте още са си закъсани/близо година / и леко прискърцва на лекнали полицай и бордюри, но тоя тест го издържат все още и не бързам със смяната.

Тоя тест го издържаха. Всъщност аз застанах странично, настъпах гумата и рязко натисках напред и назад,при което гумата се позавърта малко. Надявам се правилно да съм разбрал или си имал предвид при неподвижна по оста си гума да ритам, но така май тя неизбежно ще тръгне да се завърта понеже е опира в земята. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В моя случай не стана така.

Публикувано изображение

 

Дори след като ги бях свалил и двата носача опитах с голям чук и дорник да ги избутам.

Въпреки силното млатене и искрите по 1м дето излизаха носачите не помръднаха.

Миналата седмица успях да намеря майстор с преса, който работи в неделя и свършихме работа.

 

Нещото, което не спира да ме гложди е, че като набивахме новите тампони не се изравниха с външния борд на носача, не както бяха предишните тампони.

Майстора успя да ме убеди, че това не пречи по никакъв начин и нещата са в допуск.

Та въпроса ми е това отклонение в единия край на тампоните не повече от 1 мм дали ще е от значение за сходимостта на задните гуми?

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като 5 и 6 ако не се лъжа са с еднакво окачване поне отзад, ето чети подробности тук :)http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=71805на последната страница има линк със снимки как се сменят и се бележат носачите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За хоризонтални, хоризонтални са си. Въпроса е че стоят малко на страни по оста, т.е. набити леко на една страна, а майстора се мъчеше да ме убеди нямало как да стане по друг начин и едва ли не леглото било криво.Бахти хората, бахти майсторите.Такъмчето е супер ама като гледам цената му варира около $200.Ще се ходи на стенд тая седмица пък да видим.Обмислям някакъв вариант да ги наместя на място без да свалям носачите преди стенда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност не е хубаво да ги биеш с нещо, по-добре да развиеш няколко болта, отколкото да си прецакаш нови тампони :) Иначе не се знае дали предишния "майстор" също ги е сложил на място, така че голяма гаранция няма :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това е номера. Важното е да ритнеш силно гумата/няма да я заболи/ и ако скърца е от тях. Ако така не скърца- търсиш другаде проблема...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темите за задните носачи на 5та и 6та вече са едно цяло поради еднородното естество на темите .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Реших да пиша тук за да не започвам нова тема.От известно време чувам скърцане в задната дясна част на колата, когато минавам през неравности.Махнах гумата да погледна какво става и видях, че задния голям кръгъл тампон е скъсан.Открих във форума доста теми за тези тампони и стигнах до извода, че е най- добре да си купя оригинални.Все пак имам няколко въпроса, т.к. темите са стари.1. Чувам скърцането само от едната страна. Трябва ли да сменям и двата?2. Някой има ли информация колко струват от бултрако?3. Информация какви са цените за да ги сменят ? п.п.: ето за тези тампони става въпрос My link (снимката не е моя).Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-назад в темата пише, че в бултрако са английски и са 50-тина лева. Аз лично си взех оригинални от USA, но излезнаха почти 2-но по-солени. Трябва да смениш и 2-та като си тръгнал да сменяш. За труд да ти каже някой който е плащал за това :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги да не отварям нова тема искам да попитам тук :) понеже и мойте задни тампони са салата та въпроса ми е, предлагат ми смяна на тампоните но с изливане дават ми и 1 год гаранция, казаха ми да не копувам нови тампони ,а аз това бях решил ,че щели да изкарат 6 месеца и до там. За работата и тампоните ми искат 200 лв. Момчето което ги правело по калъп ги правило с платен каучук и добре ги изпичало. Ако някой знае въпросното момче се намира в Пловдив някъде около Тракия ги правил. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бягай по-далече от тоя пекар за 200 лв.,егати и спекулантите.Купи си фабрични тампони,дори и не оригинални,не се занимавай с правени по трудово обучение,има писано доста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За работата и тампоните ми искат 200 лв. Момчето което ги правело по калъп ги правило с платен каучук и добре ги изпичало. Ако някой знае въпросното момче се намира в Пловдив някъде около Тракия ги правил.

Хубава цена ти искат за работата, :D защото въпросното "момче" беше момче преди мноооого години, когато по пътищата се срещаха само жигулки и москвичи и тампони прави още от тогава и до днес ..Скоро не съм го посещавал, но все си мисля, че цената му за тампон е все още под 20 лв, защото по магазините нови се намират за 24- 25 лв . :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
аз карам със такива тампони повече от 40 хил. и нищо им няма аз лично съм доволен .цената беше около 25 лв. карам ги на shuttle които не е градска кола и за цената си са добри не са се напукали или нещо подобно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...