Кирето 15 #1 Публикувано 12 Декември, 2011 Здравейте колеги.Не искам да разбунвам духовето отново с една такава тема като разход.Но по скоро искам да конкретизирам за едни точно определени двигатели на хондаКойто има наблюденич нека споделиДвувратка (японка) или с четири врати (японка) или с пет врати (англичанка) каква конкретно карана бензин: градско, извънградскона газ: градско извънградскона метан: градско извънградско.Ако имате и някакви по конкретни наблюдения споделете Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CecoVR 2 #2 Отговорено 12 Декември, 2011 Англичанка 5 врати 75 коня ,на газ градско 10-11л/100км ,извънградско 8-9л/100км ;Извънградското е относително този разход ми го дава до 120км ако карам с повече се качва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 12 Декември, 2011 (Редактирано) Сивик англишманка преди фейса д14а2 седан/водят я хеч/. Мога да ти напиша дисертация на тази тема... Много корава и идиотоустойчива кола. Предимства- вози добре, има готин салон, перфектни седалки, 90к.с. са ти достатъчни ако знаеш как да ги ползваш. Имам ок 120хил пробег само на нея.Разход на бензин- на дълго 6.5л/100. Засичана е Перник-Китен-Перник. По магистралата 140-150 и на места повече. После къде колко може. Градско в Перник-8л/100км таван. С ръчкане-9, 9 и малко. С обикновена газова е мазало. 9,5 градско при културно каране, над 11 при форсажи, на дълго с до 100 пак 9, над 120 средна 11-12 С ГИ на Фобос:Градско- 8,2-8,5л/100кмМеждуградско при нормално каране 6,5-7л/100км. На магистрала- 7-7,5. Това при положение, че магистрали нямаме.Като динамика- 10,2сек от 0-100 ако не си драгаждия са стига да накажеш много от масовите кошници и малко да се пребиеш бързо. Колата си е просто чудесна. Има си багажник, не гние ако не е блъскана много и гори малко за вървежа си. 1.4 си и е тамън. На баир не умира лесно. Перник-София баира си потдържа без ядове 120-130 с 4ма човека. Не се плаши от обороти.Има си и минуси:Малко е по-нестабилна от хечовете, все пак е по-висока и по-меко вози. Проблем имат със заводските предни амортесиори-често са блокирали. Задните тампони само от представителството, иначе през 1-2 год ще ги правиш.От дупките троши външните накрайници.При много зор съединителя се предава. Решаване на проблема е заводско Валео или Екседи. Това е.Има много общи части по окачването с 5та и 6та ген. Части бол и не са скъпи. п.п. Да има багажник винаги си е един голям +.Не знаеш кога ще ти потрябва Редактирано 12 Декември, 2011 от barsi 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasilen_Civic_DOHC 55 #4 Отговорено 12 Декември, 2011 (Редактирано) Д14А8 англичанка. Пазарджик-Враца-Пазарджик 5.9/100 преди 2 седмици. Лятото: Варна-Търново-София-Сандански 5.5/100Пазарджик-Варна 6,4 (с градско 70км в Варна) Само градско никога не съм мерил, имам само едно засичане (не много точно) 10 лева (4 литра и нещо) 67км.Градско ми е давала и 11/100 когато пускам кончетата та търчат. Ааа да карам на бензин. Редактирано 12 Декември, 2011 от Vasilen_Civic_SOHC Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TG fan 121 #5 Отговорено 13 Декември, 2011 (Редактирано) Д14а4 Японка 3 врати лятото Монтана-София през Петрохан <5.5л с празна кола и нископрофилни 15ки миналия уикенд София-Берковица-София през Петрохан, , в сняг и непочистен път с много каране в обороти на 2,3та и 4ма души в колата + 70км градско в задръствания в София със зимни 13ки гуми-8.3л лятото градско- предимно през околовръстното и вечер без задръствания с макс 1 човек съм я свалял под 7/100л зимата градско -в задръствания и в зависимост от тежеста на десния крак -8.5-9.5/100л според мен голямата разлика идва и от по-малките гуми, както и сместа, зимните са по-меки с повече триене, П.С. моторчето обича червената зона и гледам да не го разочаровам, но ако карам като бабичка и спазвам всички правила за икономично шофиране печеля не повече от литър икономия П.С.2:колата я карам на 95 ekonomy Редактирано 13 Декември, 2011 от TG fan 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #6 Отговорено 13 Декември, 2011 Д14А4 градско в София 9.5-10л/100.Извънградско с мръсна газ 8.5л/100.Извънградско икономично каране 7.5/100.За колегите с 5.5л-6.5л/100 мойте уважения, сметките ви не са верни. 3 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RoadRunner 1 #7 Отговорено 13 Декември, 2011 D14A4 - градско към 9/100, извънградско средно 6/100 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesso_varna 167 #8 Отговорено 13 Декември, 2011 8.5 градско, Варна5.6-5.8 извънградско с климатик 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Стоян Ковачев 1 #9 Отговорено 13 Декември, 2011 D14a3 гратдско/ зима 7.5 - лято 6.5 , ивзвън градско / зима 6.2 - лято 5.5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Oyki Doyki 18 #10 Отговорено 13 Декември, 2011 D14A2 англичанка извънградско между 5-6 нормално каране в града между 8-9 нормлано каране в града на 14 на педал всичко е на бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #11 Отговорено 13 Декември, 2011 (Редактирано) Сивик англишманка преди фейса д14а2 седан/водят я хеч/. Мога да ти напиша дисертация на тази тема... Много корава и идиотоустойчива кола. Предимства- вози добре, има готин салон, перфектни седалки, 90к.с. са ти достатъчни ако знаеш как да ги ползваш. Имам ок 120хил пробег само на нея.Разход на бензин- на дълго 6.5л/100. Засичана е Перник-Китен-Перник. По магистралата 140-150 и на места повече. После къде колко може. Градско в Перник-8л/100км таван. С ръчкане-9, 9 и малко. С обикновена газова е мазало. 9,5 градско при културно каране, над 11 при форсажи, на дълго с до 100 пак 9, над 120 средна 11-12 С ГИ на Фобос:Градско- 8,2-8,5л/100кмМеждуградско при нормално каране 6,5-7л/100км. На магистрала- 7-7,5. Това при положение, че магистрали нямаме.Като динамика- 10,2сек от 0-100 ако не си драгаждия са стига да накажеш много от масовите кошници и малко да се пребиеш бързо. Колата си е просто чудесна. Има си багажник, не гние ако не е блъскана много и гори малко за вървежа си. 1.4 си и е тамън. На баир не умира лесно. Перник-София баира си потдържа без ядове 120-130 с 4ма човека. Не се плаши от обороти.Има си и минуси:Малко е по-нестабилна от хечовете, все пак е по-висока и по-меко вози. Проблем имат със заводските предни амортесиори-често са блокирали. Задните тампони само от представителството, иначе през 1-2 год ще ги правиш.От дупките троши външните накрайници.При много зор съединителя се предава. Решаване на проблема е заводско Валео или Екседи. Това е.Има много общи части по окачването с 5та и 6та ген. Части бол и не са скъпи. п.п. Да има багажник винаги си е един голям +.Не знаеш кога ще ти потрябва Колега мерси за подробния коментарГласувам за това изказване понеже аз съм на газ и ми дава абсолютно същите разходи с ГИ... не е фобос но подобен Редактирано 13 Декември, 2011 от Кирето 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #12 Отговорено 13 Декември, 2011 D14Z3 англичанка 1999 след феислифта. с ГИ каргазИзвънградско :6.7л/100км засичано безброй пъти София - Димитровград със средна скорост 90км/ч. Градско : просто не я карам граско. или трърде малко (имам служебна)това на газНа бензин не съм я карал грам Аааа.... гарнитурата на всмукателния колектор е сменена с такава за 90кс.Доволен съм просто като гледам разходите на колегите от сорта на 5.5-6 .... на газ и земам да се притеснявам че нещо не ми е наред на каручката Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Стоян Ковачев 1 #13 Отговорено 13 Декември, 2011 D14a3 гратдско/ зима 7.5 - лято 6.5 , ивзвън градско / зима 6.2 - лято 5.5 [/qu 96-extraforse Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #14 Отговорено 13 Декември, 2011 Вие тея Д14-ки всичките ги изкарахте, че горят колкото Икономичният Ви-Тек, бе... Те още малко и бензина само ще го миришат ... Извинявам се за оффтопика.. Добре, че сме сектанти, сектанти сме, ама да си приказваме поне истината... Карах за 1 месец една 6-та генерация Д14-ка, засичал съм пълно-празно-пълно бензин 5 пъти за този месец и под 9 не успях да я сваля. А карането ми е до 2к оборота в Добрич, където нямаме задръствания и вися макс 30сек. на светофар. Д14-ка си е абсолютно стокова, с 13-ка джанта, без екстри! 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #15 Отговорено 13 Декември, 2011 Аааа икономияния витек и на 4,8/100 съм го докарвал и то с нормално извънградско, 90-100 км/ч И аз sorry за спама.И за да не съм в тотален офтопик, на жената D14A4, японка хеч, 98-ма, максимум 8 на 100 градско, като се кара предимно от жени. Извънградско не се кара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
botlik3 45 #16 Отговорено 13 Декември, 2011 В града е нормално да няма кой знае каква разлика между D14 и икономичния Vtec. Силата на втория е извън града заради по-дългите скорости, но градско до 50-60 км/ч според мен няма как да се усети това преимущество. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TG fan 121 #17 Отговорено 13 Декември, 2011 Вие тея Д14-ки всичките ги изкарахте, че горят колкото Икономичният Ви-Тек, бе... Те още малко и бензина само ще го миришат ... Извинявам се за оффтопика.. Добре, че сме сектанти, сектанти сме, ама да си приказваме поне истината... Карах за 1 месец една 6-та генерация Д14-ка, засичал съм пълно-празно-пълно бензин 5 пъти за този месец и под 9 не успях да я сваля. А карането ми е до 2к оборота в Добрич, където нямаме задръствания и вися макс 30сек. на светофар. Д14-ка си е абсолютно стокова, с 13-ка джанта, без екстри!Колега, на мен също ми се струваше несериозно това с разхода 7 градско , защото навлизаме в територията на дизелите, но аз също се убедих , че с внимателно каране , ползване на мотора като спирачка и други популярни съвети за икономично шофиране може дори и по-малко да ти харчи колата.П.С. никой не говори за градско с висене по 30мин в задръствания, това е друго нещо...Поздрави! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #18 Отговорено 13 Декември, 2011 Taaaaka колеги да се разберем че всичко под заводския минимум е научна фантастикаhttp://catalog.auto.ru/catalog/cars/honda/civic/относно бензина и дизела...а природната газ и пропан - бутана са друг филм дето може всеки да си лъже как си иска 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #19 Отговорено 13 Декември, 2011 Колега, идеята на темата май започна да се измества? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #20 Отговорено 13 Декември, 2011 Сивик англичанка D14A8 90к.с. Fastback 1997 с газов инжекцион на Фобос.Разход на бензин- извънградско 6.5л/100 трима човека с багаж и климатик при скорости около 100 и нагоре по магистралата. Сам като съм около 6л./100С ГИ извънградско при нормално каране с 90км.ч. около 7л/100км. като я понастъпя -8л. Като я натоваря с хора до 8,5.Разход на бензин и газ градско нямам данни, защото колата се кара основно извънградско. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
parede 0 #21 Отговорено 13 Декември, 2011 Само на мен ли ми гори 11 градско на газ? Извън града - 6 литра с скорост 90-100. д14а4 японски хеч. В града се кара на къси разстояния и докато загрее съм пристигнал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasilen_Civic_DOHC 55 #22 Отговорено 13 Декември, 2011 Д14А4 градско в София 9.5-10л/100.Извънградско с мръсна газ 8.5л/100.Извънградско икономично каране 7.5/100.За колегите с 5.5л-6.5л/100 мойте уважения, сметките ви не са верни. Колега при каране с 100-110 какъв е проблема да ми е такъв разхода? И не само на мен а и на другите колеги...все пак е 1,4 мотор колко да гори? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sc00by 4 #23 Отговорено 13 Декември, 2011 (Редактирано) Civic 1.4i 75hp 16v 1997 fastback градско 9-10/100-г/д нормално каране извънградско 7-8/100 със средна скорост 140-150 Редактирано 13 Декември, 2011 от Sc00by Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #24 Отговорено 15 Декември, 2011 Айде някои с Аеродек да се похвали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #25 Отговорено 26 Декември, 2011 D14A3 Японка хеч: със смукателен колектор от D15Z6 и интейк със спортен филтър,без газ само на бензин със железни 13ки.Не съм смятал колко точно излиза,но го засякох 20л бензин 470км минати извънградско(София-Калояново,като във Калояново въртяхме малко,но не съм засякъл колко и обратно) със средна скорост около 100-110км не повече 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TG fan 121 #26 Отговорено 27 Декември, 2011 колега този разход от 4.2/100 ми звучи фантастично за зимно време и тази скорост, със д14а4 съм и миналата седмица при същото каране като твойто(София-Първомай-София) 410 км изгорих 23-25л като съм карал със 100-110 максимално икономично по магистралата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #27 Отговорено 28 Декември, 2011 Ами освен да не са ми верни уредите,аз поне така го засекох,бяхме със още едно момче което също не можа да повярва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #28 Отговорено 28 Декември, 2011 (Редактирано) Taaaaka колеги да се разберем че всичко под заводския минимум е научна фантастика http://catalog.auto....rs/honda/civic/ относно бензина и дизела...а природната газ и пропан - бутана са друг филм дето може всеки да си лъже как си иска Колега молим молим Тука е място да кажеш че си карал с попътен вятър Редактирано 28 Декември, 2011 от Кирето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #29 Отговорено 28 Декември, 2011 Опааа има леееко объркване във по,по горният ми пост.....Не е 470км,а 400Явно не съм видял какво съм натиснал,,,моля за извинение,ако съм предизвикал жестоки съмнения п.п. когато засичахме бяхме само двама човека и без багаж Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #30 Отговорено 9 Януари, 2012 И аз имам голями наблюдения в/у разхода на D14A4. Свалял съм разход извънградско под 6/100 (с средна скорост 80 км/ч и не повече от 90 км/ч от 4-а скорост с 2100-2200 оборота до 5-а скорост с не повече от 2500 ) пък ,който каквото ще да приказва. Незнам защо пишат хора ,който не карат такива коли и си мислят ,че някой е тръгнал тук да се надлъгваме. Вярно ,че под 5-4/100км вече е научна фантастика но за този двигател + 1 човек + без багаж + нормално каране + хубав бензин мога на ,който иска невярващ да му демонстрирам разхода 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #31 Отговорено 9 Януари, 2012 С д14-ка се постига разход под 6 на 100 извънградско, и аз като имах д14-ка съм го правил. 5 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #32 Отговорено 9 Януари, 2012 Аз през седмицата карам абсолютно един и същ маршрут до работа и обратно....20 лв 95 бенз минавам 60-65 мили Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #33 Отговорено 9 Януари, 2012 Да се обадя и аз .6-та хеч , автомат Д14А4 , без автопилот и без газова. Ами гори колкото я настъпя и според терена . Ако подходя научно към проблема с разхода - трябва да елиминирам човешкият фактор - тоест крачето , което настъпва педала ... Е правя го - Тестов разход . От Тестов разход на Хонда Сивик Д14А4">От Тестов разход на Хонда Сивик Д14А4"> Обаче дали условията на експеримента са достатъчно "чисти" ? Маршрут - София-Сливен /около 300 км./ и обратно , уред за отчитане на разхода - Инфоборд / имам му пълното доверие през последните 4 години ,от както е монтиран разликата в показанията му и тези на бензиновата колонка е 0.5 литра на 40 литра заредени, като съм изгорил над 12 тона бензин / , подпрян с планка педал на газта , двама човека + един и същ багаж около 170 кг. в двете посоки , еднаква почивка по 10 минути по пътя , обороти - от 0 до 3000 / на празен ход са около 750 загряла/ - според натоварването си ги променя сама , както и предавките . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
agrip 1 #34 Отговорено 3 Февруари, 2012 Здравейте колеги, мисля че съм от малкото собственици на хонда които могат да се похвалят с много изминати километри цели 213 000 км и всеки ден стават повече. карам хонда сивик 1.4 D14A4 десен волан купих я от англия от една възрастна жена колата беше на 60 000 мили (100 000км) първа собственичка на колата и аз съм втория горд собственик но откакто я взех забелязах че този автомобил е много пъргав за разлика от други хонди които бях карал в българия тогава ми даваше разход 7,5 на 100 градско и 5,5 на сто извън градско после си сложих газов инжекцион ловато и с него даде разход 6,5/100 извънградско и 8,5/100 градско след много изминати километри разхода се вдигна до 8,5 на сто градско бенз.(9,5/100 газ) и 6,5 на сто извън градско бенз.(7,5/100 газ) следователно с времето колата гореше масло като я взех не пипаше маслото но после от моя тежък крак явно почна лека по лека да гори и като стана на 300 000км вече не издържах и и направих основен ремонт сега е както я купих със същия разход и със същата пъргавост но много зависи от това как се кара колата случвало ми се е да правя изшънградско 5 на сто бенз.(6/100 газ) както и много голям разход от стара загора до софия без да си махам крака от газта даде разход целия резервоар(около 40 литра) бях в червеното като стигнах на летището така че...... ПС: при измерените разходи колата тежеше 1460кг движеща се с около 2300 оборота в мин., както и че безнин и газ зареждам от петрол и стойностите за разход са измерени в България през лятото (за градско Стара Загора и магистрала Тракия), но когато пътувам през европа разхода на сто се мени постоянно защото в различните държави е различно качеството на горивото пример: с газ от англия колата дава един и същи разход като на бензин. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bai_Georgi 47 #35 Отговорено 6 Февруари, 2012 (Редактирано) Д14А7 Fastback, Англичанка фейслифтова, 75 к.с. Разхода на бензин е приблизителен, а не абсолютно точен: градско между 8.5-10л/100км. Извънградско около 6.5л/100км, каране в ограниченията и макс до 110км на магистрала. След 110км гори главоломно много - тия 140, 150 км/ч и да гори 6-7, абсурд! Редактирано 6 Февруари, 2012 от Bai_Georgi 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TommyMcKinnie 78 #36 Отговорено 9 Февруари, 2012 D14A4 градско 8/100, извънградско горе доло под 6/100 някъде . Но в града си какрам съвсем нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARUSHEV 14 #37 Отговорено 9 Февруари, 2012 (Редактирано) D14Z2, японски хечбек, 3 врати.Бензин зареждан от една и съща колонка до пълен резервоар!Извънградски разход: 6 литра - при 90км/ч.Градски разход (зимата): 9.5-10 литра.Смесен разход: 7.5-8 литра. Редактирано 9 Февруари, 2012 от PARUSHEV Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #38 Отговорено 12 Февруари, 2012 И аз съм с д14а4 и лятото 20лв на 100км си ги знаеше градско с нормално каране.Като гледах колонката за 20лв сипваше към 8,10л.Това при нормално каране иначе ако се позасилвам дига до към 9.Извън града лапа около 6,5-7л.Сега зимата си гълта повечко поне 9,5 в града,извънградско не съм излизал скоро. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Miracle-Honda 2 #39 Отговорено 25 Февруари, 2012 Много е колега моята смесено 20 лева 95 минавам 150км а и имам да правя реглаж на клапаните, мисля че тогава ще падне още 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venkko 4 #40 Отговорено 26 Февруари, 2012 (Редактирано) колега какъв е тоя смесен разход дет го даде ти.Зима сме бензина е 2,60 ти ми даваш смесен разход под 6 на сто демек.Аз с икономик не мога да го дам тоя смесен разход зимата (а и за лятото май няма да успея).смесен разход 10км. градско и останалите с 70км/ч. извън градско ли?А искаш да го сваляш още с реглаж.Не се заяждам и да не карам д14 а д15з6 ама май бъркаш нещо сметките! Редактирано 26 Февруари, 2012 от venkko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове