dimitrofski 3 #1 Публикувано 9 Декември, 2011 (Редактирано) Привет колеги!Питането ми е следното:възможно ли е новият антифриз,(който е сменен преди около 2 месеца и е обезвъздушено нормално)да не е подходящ и да охлажда прекалено много,защото сега като застудя,и като покарам с по-висока скорост и стрелката направо ще слезе на 0.Днеска смених масло и филтри и му обясних на монтьора,вика смени капачка на радиатора-смених няма ефект.Или със смяната на антифриза са се изчистили мизериите по блока или новият (червен антифриз) не е подходящ!Дайте акъл,че се дразня то и колата държи по-високи обороти,по-висок разход и т.н!п.п На място колата си загрява без проблем до включване на перка.п.п 2 Да му ударя един кашон на радиатора,като на жигула Редактирано 9 Декември, 2011 от dimitrofski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #2 Отговорено 9 Декември, 2011 Термостата кога е сменян за последно? Хубаво е да се насочиш натам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitrofski 3 #3 Отговорено 9 Декември, 2011 Малко сам си отговарям,но да видим дали мисля правилно,значи термостата според температурата е отворен или затворен,но трябва да има и положение в което да е наполовина отворен или по-малко в зависимост от температурата и дали е включено парното примерно.Новият антифриз е с доста по-високи смазочни качества и успява да премине през термостата дори и да е затворен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #4 Отговорено 9 Декември, 2011 Не се вкарвай в такива филми. Термостата ти е за смяна. Не е задължително да се прецака на напълно отворено или затворено положение. Моя беше забил на половината ход и колата загряваше ама не колкото трябва и то не винаги. А на извънградско чак губех парното Аз съм за термостат също.П.П: Разбира се ако си сигурен че нямаш течове и че си обезвъздушил добре. П.П2: А парното как е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitrofski 3 #5 Отговорено 9 Декември, 2011 Като казваш,че не винаги ти е загрявала колата оптимално,защото ти е забил наполовина термостата се сещам,че преди няколко дни успях да си поддържам почти нормална температура по Цариградско,но на следващият ден-доста по-ниска,при еднаква температура на вънка.А парното иначе е 6!Да взимам термостат тогава.Ще сложа оригинален,който е 80 франка и дано да се оправи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #6 Отговорено 9 Декември, 2011 (Редактирано) Термостат и всичко се оправя , няма какво да го мислиш.Ако изстива е термостат , ако загрява е лошо Старите хора слагат вестник или картон зимата.Пробвай ! Естествено , че ще държи по-високи обороти като не е загряла.Разхода ти не е много по-висок споко Редактирано 9 Декември, 2011 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #7 Отговорено 9 Декември, 2011 Не слагай картон!И моят термостат на CRV-то беше постоянно отворен. Сложих картон, и няколко дни, градско каране (сутрин-вечер на работа) беше супер. Докато не излязох на магистралата. Всичко беше ОК, до момента, в който не я "сбих" на 5000 об/мин., за около 1 миля. Познай, какво стана - завря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #8 Отговорено 9 Декември, 2011 Казвам , че е временно решение а не да се дърпаш с развалени части.С картон или вестник е добре за извънградско.За по-голям град няма нужда ако караш през деня , заради задръстванията.Там няма да се усеща много и ще си загрява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qponeca82 12 #9 Отговорено 9 Декември, 2011 Колега смени си термостата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitrofski 3 #10 Отговорено 9 Декември, 2011 Това с картона беше шега,естествено,че няма да сложа!Не че не съм съгласен за термостата,но защо на място колата загрява нормално,е те тава ме изеде мене!Имал съм приятели с развалени термостати и при тях температурата не се покачва и на место и в движение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #11 Отговорено 9 Декември, 2011 Земи го смени, а после си прави разсъжденията по картинка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivcho79 5 #12 Отговорено 9 Декември, 2011 Това с картона беше шега,естествено,че няма да сложа!Не че не съм съгласен за термостата,но защо на място колата загрява нормално,е те тава ме изеде мене!Имал съм приятели с развалени термостати и при тях температурата не се покачва и на место и в движение.Здравей и от мен колега,елементарно е защо загрява на място,защото няма въздушна струя която да охлажда радиатора,аз също съм на мнение,че проблема е в термостата!!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #13 Отговорено 9 Декември, 2011 Имал съм приятели с развалени термостати и при тях температурата не се покачва и на место и в движение.На приятелите ти термостатите са забили в отворено положение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #14 Отговорено 9 Декември, 2011 Вземи си термостат TAMA и няма да имаш проблеми ( 30лв. преди около година и половина ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #15 Отговорено 9 Декември, 2011 Слушай себулбата и после си разсъждавай брат!Сменяш термостата с оригиналната температура ТАМА за 26-30лв и караш!Много хора сме минали по този път с температурите и няма смисъл от 100 теми!Термостат капачка ,гарнитура и така нататъка по реда на нещата за този проблем! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #16 Отговорено 9 Декември, 2011 абе пичове аз оня ден сменях теростат на колата но ми казаха че оригинално е 78 градуса което ми се стори адски малко ,толкова ли е наистина?Аз лично се чудих дали да сложа на 88 градуса но леко се претесних как ще е лятото и сложих на 82 ама пак ми се вижда млако ,как мислите ?Най доброто парно което имах беше на един прелюд който имах преди топеше ми решетките на парното,но пак искам да е такова ама сивика на жената нещо хем бавно загрява хем не е така топло. ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #17 Отговорено 9 Декември, 2011 (Редактирано) Пред мен е оригиналният термостат който свалих и сложих пак такъв за което благодаря отново на Иво-prelude.Та , там пише 78C.След като запаля сега в това време сутрин рано от 0 до -3 градуса температура навън , точно след 5-7 мин работа на място + още 2 км движение и вътре е жега.Като казвам жега , по лека дреха може да се стои.След още 4-5 мин може спокойно по тениска да се саблечеш.Т.е за оптимална топла температура на парното и трябват максимум 10-12тина мин на колцата и вътре не се седи на степен 1 на парното. Редактирано 9 Декември, 2011 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #18 Отговорено 9 Декември, 2011 И аз съм за термостат.Не е задължително да е прецакан,понякога самия термоелемент си работи перфектно(както беше при мене)но не уплътнява.Има един гумен уплътнител като шаиба които беше станал като пласмаса и беше почнал да се разпада.При затворено положение антифриза пак си циркулираше.Сменя се за 20мин и забравяш за проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitrofski 3 #19 Отговорено 10 Декември, 2011 И аз съм за термостат.Не е задължително да е прецакан,понякога самия термоелемент си работи перфектно(както беше при мене)но не уплътнява.Има един гумен уплътнител като шаиба които беше станал като пласмаса и беше почнал да се разпада.При затворено положение антифриза пак си циркулираше.Сменя се за 20мин и забравяш за проблема. Ето отговорът,който ме интересуваше!За мен развален термостат винаги е означавало студена кола дори и на място,даже наскоро в на един колега вектрата си поседяхме 20-30 минути и тая кола не мръдна стрелката.Днес ако има кой да изпратя взимам термостата,слагам го и ви пиша после колко много съм грешал,че новият антифриз е виновен за събитията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
botlik3 45 #20 Отговорено 11 Декември, 2011 абе пичове аз оня ден сменях теростат на колата но ми казаха че оригинално е 78 градуса което ми се стори адски малко ,толкова ли е наистина?Аз лично се чудих дали да сложа на 88 градуса но леко се претесних как ще е лятото и сложих на 82 ама пак ми се вижда млако ,как мислите ?Най доброто парно което имах беше на един прелюд който имах преди топеше ми решетките на парното,но пак искам да е такова ама сивика на жената нещо хем бавно загрява хем не е така топло. ! Стандартно са на 78. Преди 2 седмици сменях и аз и дори се наложи да сменя оригиналния с Gates. На оригиналния пишеше 78, а щом японците са решили да е толкова, кой съм аз да споря. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове