Jump to content
activity

Смяна на филтър на купе Honda Civic 6th gen D14

Recommended Posts

Здравейте.Купих си нов филтър за купето (под купе не разбирайте civic coupe) знам ,че е някъде отстрани на жабката се намира но така и неможах да го намеря. Някой да даде малко информация как се сменя ?Колата е с купе: Civic EJ9 с D14A4Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябваше първо да провериш дали изобщо си имал филтър на купето до сега

  • Надолу 5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачаш жабката да падне надоло и зад нея ще видиш нещо като железна греда която трябва да откачиш чрез развъртането на няколко болта. Тогава ще можеш да махнеш капака на филтъра (черна пластмаса - трябва по силно да се дръпне) и като го махнеш вадиш целия филтър. Внимавай как слагаш новия филтър - има си стрелка която обозначава посоката на въздуха Публикувано изображение

Редактирано от Clinku

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да , Благодаря ви и на двамата. Аз я видяш тази кутия но ми се стори голям филтъра ,който си купих за нея. Тези дни ще я видим тази работа. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябваше първо да провериш дали изобщо си имал филтър на купето до сега

Имам филтър или поне съдя по това ,че несъм ял все още шума. А каде точно е тая кутия ,че доколкото видях в темата с снимките става на въпрос за англичанка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другия вариант е капака за филтъра да е от долната страна.

Публикувано изображение

 

9 на схемата, има четири закопчалки, които го държат. Не се разглобяват жабки, но трябва да застанеш горе-долу на челна стойка като го слагаш обратно. Мисля че това е за моделите без климатик.

Редактирано от keel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да си похапваш и попасваш шума, щото радиаторчето я спира и се трупа вътре:

Но има две възможности!

1. Имаш филтър - поглеждаш зад жабката и виждаш следното:

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Чистиш вътре и сменяш филтъра!

 

2. Нямаш филтър - поглеждаш зад жабката и виждаш следното:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

:oops: Прецакан си! :lol::tooth::ebanjeee::whip:

:dunno: Но можеш да направиш следното: Разкачаш щипките на кората под чистачките, след като ги свалиш и тях; повдигаш я внимателно и би трябвало да видиш следното:

 

Публикувано изображение

 

намираш си две тънки метални пръчици (може от шини за чистачки(онези неръждаемите дето опъват гуменото перо от двете му страни), или от спици за велосипед) и ги поставяш по подобен начин (зелените черти):

 

Публикувано изображение

 

взимаш си някъв филтър за купе и го изрязваш така че да уплътнява добре дупката (имай предвид че на входа на системата влагата ще е голяма и ще трябва по често да го сменяш; ако имаш желание може да метнеш една мрежа отгоре за да предотврато набиването на по едри боклуци във филтъра (аз сложих метална от една голяма цедка дето имах под ръка, някои колеги са писали че са сложили за комари, така че ако решиш имаш избор). Ето така изглежда моята със мрежата:

 

Публикувано изображение

 

Няма да е зле преди да приключиш да помислиш обаче как да изчистиш вече насъбралия се боклук вътре!

 

Успех! :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може би е вариянт 2 като гледам. А въпрос 1 - как да няма филтър ? Колата е с климатик (оригиналено) Довечера ще разгледам и ще снимам да ви покажа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, може, може. На CRV-то ми ('96-а, JDM,с А/С) нямах филтър, както и на предишната ми кола - Volvo V40, която също имаше А/С.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смених го !! :) беше черен и много мръсен , ама е тегло с тези 2-а болта 8-ци ,който държат долната планка на която е закрепена жабката :) Както и да е !Благодаря ви !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко стара тема повдигам но да не пускам нова ще питам тук.Явно аз нямам филтър и кутията ми е като на снимка 2,като отворя кутията вътре виждам тръбичка от климатика и радиатор.Имам кутия която е с място за филтър но е от сивик който нямаше климатик.Може ли да се монтира на мястото на тази която е без филтър за да си сложа филтър :D?

Редактирано от Valio!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://honda-tech.com/showthread.php?t=2552431Колега тази тема идеално ти решава проблема,в началото и на първа страница е описано от кои модели и години ти трябва кутия за да е възможно да си сложиш филтър .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! На ЕК3 с клима възможно ли е листа да стигнат до перката на вентилатора? Сменяха ми челно стъкло тия дни и след смяната вентилатора почна да хапе нещо и шумоли като листо. Горе на пластмасата под чистачките имаше листа. Тия диваци сигурно са пуснали някое вътре... От тогава не го пускам да не се тормози. Са трябва да отварям.

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам,че може,ако е като на МВ3 купетата-една голяма дупка и под нея турбината на мотора за парното.Аз,като чистих под пласматата на чистачките нахлузих една ситна неръжд.мрежа на отвора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И добре си направил с мрежата!

 

Сега човърках там. Филтъра е бая кирлив, но и без това се бях решил да го сменям. Малко ситни лестенца и гняс се подават отдясно откъм вентилатора (отляво е радиаторчето). Набичих на 4-та степен без филтър и изкара малко дребни парчета от листа, обаче пак нещо пристъргва. Най-отчетливо на 1-ва степен - сигурно понеже най-бавно се движи перката и задиранията са по-отчетливи. Ми аз го разбирам, че трябва да отварям вентилатора сега и да го чистя...

 

По въпроса, някой вадил ли е вентилатор на японка? Лесно ли излиза? Утре ще прегледам и сервизното, че сега стана късно...но ми се струва да съм мяркал някакви снимки от него, че излизаше през жабката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май има някаква надежда да успея да изкарам само мотора с перката изпод жабката. Би трябвало да се държи само на 3 болта + кабела с буксата. 

 

post-23991-0-72614700-1449910617_thumb.jpg post-23991-0-70000500-1449910633_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не успя да излезе целия вентилатор. Отдясно в краката е модула за АБС-а, който пречи да падне. Падна само около 2-3см, които ми бяха достатъчни да превъртам на ръка перката и с тънко г-образно шестограмче да придърпвам листата. После още веднъж на 4-та без филтър...и засега изглежда да няма други гадости по трасето, шума изчезна. Обаче това е временно решение. Трябва и аз да измагеря някаква мрежичка отвънка. Някаква идея колко е голям отвора, който трябва да се обмрежи?

 

Абе гледам, че касетката за филтъра има някакъв черен дунапрен по външните стени, който с годините е застарял и се е изронил. Трябва и там да лепна някакъв нов... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех някакъв карбонов филтър от Евро 07, уж ограничавал миризмите, пък ще видим...

 

Е тва е дунапрена на касетката за филтъра:

 

post-23991-0-36390400-1449952202_thumb.jpg post-23991-0-37256600-1449952213_thumb.jpg post-23991-0-12295200-1449952224_thumb.jpg

 

Трябва да залепя някакъв нов, понеже от там системата се разхерметизира и филтъра малко или много си губи смисъла, влиза фин прах, че и някой по-дребни листенца. Някакви идеи какво да ползвам? Все пак отсреща е радиаторчето на парното и грее, трябва да има някаква термична устойчивост, да не се разлее вътре като препечен кашкавал. Въпросният дунапрен е вид уплътнител и се подвизава под парт номер 80293-ST3-E01. С оригинален такъв скоро няма да се сдобия, трябва да се поръча, но някой сеща ли се за някакъв по-масов сходен заместител, може и за друга марка автомобили да е?

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го и импровизирания уплътнител:

 

post-23991-0-85122900-1450028670_thumb.jpg post-23991-0-58521000-1450028686_thumb.jpg post-23991-0-18353800-1450028703_thumb.jpg post-23991-0-42371000-1450028717_thumb.jpg

 

Като габарити докарва досущ оригиналния, но може би ще е по-добър, понеже по-трудно се деформира от дунапрена. :)

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...