Vtec87 6 #1 Публикувано 28 Ноември, 2011 http://www.topcars.bg/news.php?id=7291Toва е новина !!! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victor_xtz 42 #2 Отговорено 28 Ноември, 2011 А стига бе!!! Не мога да повярвам - браво на тях!Ето едно от добрите ревюта на колицата - Само цената от 25хил. евро няма да я видим в България. То сега нормално CR-Z с всички екстри е повече от това...Иначе ще кърти мивки машината. Динамични характеристики на Type R с разход на икономична колица, лудница! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #3 Отговорено 28 Ноември, 2011 Цената в България няма да е различна от тази в останалата част на Европа. Дори напротив, доста нови автомобили у нас струват по-малко от колкото в Германия да кажем. Но според мен може за тази супер-спортна версия да правят като с Civic TypeR - базов модел без никакви екстри, дори базовия TypeR няма и климатик. Тогава цената от 25к евро ще е логична, а за версията с всички екстри ще трябва да изсипеш още 10 хиляди евро. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victor_xtz 42 #4 Отговорено 29 Ноември, 2011 Много си прав ... цените в Европа на много автомобили са по-високи от тези в БГ, но не е така за CR-Z. Отваряш сайта на хонда в Германия и гледаш, че Sport струва 23хил евро, а при нас е 49 хил. лева. Дотук добре, разлика само от 3к. Обаче GT модела там е 25хил евро, а тук е 59 хил. лева. Иначе да, сигурно се споменава за цената без климатик и тн, но пак няма да я видим в БГ специално за CR-Z Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #5 Отговорено 29 Ноември, 2011 Време беше ХОНДА да напомни за спортния си дух.А дано да тръгнат продажбите, че маркетинговия отдел да поръча още турбалани.Нещо като 2.0л.или 3.0л турбо.Ех мечти. Като гледам цените обаче следващите 5г. съм със Сивика! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cosmos 92 #6 Отговорено 29 Ноември, 2011 "С поставянето на центрофугичен механичен компресор, промяна в смукателната и изпускателната система и електронното управление мощността е увеличена до 178 кс. Заедно с хибридната система Honda CR-Z Mugen развива общо 200 кс и ускорява до 100 км/ч за 6.1 секунди. Не е лошо за хибрид."Голямо евала на пичовете от Mugen :> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #7 Отговорено 29 Ноември, 2011 Доста излишни пари трябва да имаш, че да си купиш двуместен, нисък клас спортен автомобил за около предполагам в БГ 60-70 000лв. Иначе като колица ще е голяма уса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #8 Отговорено 29 Ноември, 2011 Ако същата конфигурация бе в Сивик или Джазз ако щете щеше да е много по-успешен - толкова пари за две места и то за хора 2 метра тази кола не става , с багажник колкото пикап ... Зедката изглежда и се усеща отвътре великолепно , предполагам , че и тази на пътя също , но парите й са безбожно много само истински маниаци с излишни пари биха се бръкнали - ма в оранжево ли ще е само Като че ли оставам разочарован ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #9 Отговорено 29 Ноември, 2011 Ами пичове,тя е За манияци.Както бяха ЦРХ 2г., Дел Сол,С2000 Колата е наистина мания с компресор на Ротрекс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
junker 29 #10 Отговорено 29 Ноември, 2011 За маниаци е наистина! Жалко, че цената за тези бижута отсява доста от клиентите- мераклии! Не е за всеки младеж, екологично и същевременно спортно настроен/точно като мен/. Повечето не биха си всели хибрид, а за тази цена направо Мустанг- /в САЩ имам предвид/. Аз намирам този Муген за страхотно творение, и то в един много не традиционен сегмент. Браво! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #11 Отговорено 29 Ноември, 2011 Наистина е страхотна, но нека не забравяме, че е в класа само и единствено на ЦРХ. Нито може да отиде при роудстера С2000 нито при Сивика.Не искам да остана неразбран. Не става на въпрос, че не ми харесва- обратното на това супер е ама парите за този сегмент в БГ ще са адска сума. Това имах в предвид Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NewMcc 1 #12 Отговорено 29 Ноември, 2011 Цената на ЦР-З в България е 46 000 лв базов модел,а за Мюгена цената ще е доста над това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgivanov1 23 #13 Отговорено 1 Декември, 2011 (Редактирано) То човека си е писал че цената почва от 25000 нагоре.Като се появи ще видим,но с тези характеристики наистина ще кърти мивки,аз като изпънах нормалното CR-Z на пистата в Есторил/Португалия си ги къртеше,а този ще е... Редактирано 1 Декември, 2011 от georgivanov1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове