Jump to content
FuckHonda

Искам да сложа шибидах

Recommended Posts

Колеги, пред дилема съм как да постъпя. Имам LSI Сивик без шибидах, но ми е китосван целия таван - поражения от градушка, и мисля да го резна от гредите и да го заменя с отрязан таван без кит, но с шибидах.Кви са минусите на тая "операция" ся за пари няма да говорим, тъй като не ги мисля за сегаДругия вариант е да изкупя свален шибидах, от там да си режа китосания таван и да присаждам да правя глупости, което според мен няма да се получи добре като заводски монтирания шибидах.Третия вариант е да си купя голо купе с шибидах без корозии и да му прехвърля мотора, мостовете, интериора абе всичко кот се сетите. Ама не съм сигурен ко прайм с КАТ Какво бихте ме посъветвали?

Редактирано от маймуната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с глупости. То поне да беше някакъв стъклен, хубав а пък то тенекия. По добре без него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти трябват такива филми. Хората се чудят как да го махнат тоя топуз да олекотят...ти си тръгнал да слагаш :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си отвориш голям панаир при всички варианти :rolleyes: Но според мен цял таван с шибидах и да режеш от гредите,ще бъде по лесно и ще стане много по добре,даже въобще няма да си личи ако случиш на свестен майстор.Все пак тука има вероятност в цената да ти се калкулира и един преден прозорец :cry: ,а ако попаднеш на калпав майстор така можеш да разкривиш купето че да си имаш постоянни шибидаси в рамките на всички врати :wacko::bash: Има и 4 вариант ;) :Продаваш твоята и си купуваш друга,след като толкова държиш на шибидаха,аз поне бих постъпил така;)Успех колега !

Редактирано от nightfighter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених вече един Сивик и все пак и 2та са с шебидах. И мен ме радва повече като погледна нагоре да виждам светофарите, небето, какво ме кендза отгоре...

Много неща съм правил и преправял по колата, но с рязания на тавани и модифициране не бих се захванал. По-добре наистина продай твойта и си вземи друга.

И все пак мен ме глозга една идея, дали има нашин да се направи такъв таван. Според мен ще е много ефектно.

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:blink: :blink: :blink: и всичко това заради един люк :lol::huh: :huh: моето мнение е не си навличаи главобория ! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти караш ли си въобще някога колата или само си играеш с нея,или само си пишеш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намираш сивик със шибидах,режеш твоя слагаш новия и готово :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение съвпада с това на Крис. Аз имам и не съм го ползвал повече от 2 пъти за 3 години. Само тежи. Моя е стъклен и тежи още повече. Ако все пак държиш да я правиш тая интервенция според мен с цял покрив е по добрия вариант. Ето една тема, но с обратната схема - как го махат шибидаха: http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=50174&highlight=roofДо колкото знам купетата и ВТИ моделите на 5ген са със стъклени шибидаси, така че ако са съвместими и теглото не те притеснява мисля че това е по добрия вариант за самия механизъм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казват колегите,по-добре не си пускаи таралеж в гащите :lol: просто няма смисъл... Дори и да се решиш да правиш подобно нещо,не забравяи и колко ядове ще си имаш после като вали и през зимния сезон (говоря конкретно за шибидаха) :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен е фундаментално важно колата ми да има шибедах. Голяма екстра е, много е приятно дори и в слънчев зимен ден да си отвориш кората на тавана и да просветне в купето :) В пролетно, че дори и лятно време, в града климатик почти не използвам, а си отварям капандурата и.... кеф! Иначе не мога да повярвам, че присаждането на шибедах е толкова сложно. Не може ли да се отреже част от металния таван около отвора и да се завари на същото място на неговия? Също така е хубаво да се има предвид, че най-малкото ще е необходим и механизма и окабеляването на шибедаха, както и каналите за оттичане и дренажите му и не на последно място - кората на тавана и кората на шибедаха.Относно стъкления шибедах - виждал съм такива и на американските варианти 5ген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом питам според Вас дали ще го ползвам 2-3 пъти в годината както някои колеги - първо, и второ на колко от Вас им текат шибидасите ? Мисля че са единични случай, и конкретно за непрофилактирани дренажи говорим3. Към колегата KVD74 ми не колега не я карам колата, сложил съм си я в рамка в хола и я гледам от време на време като се сетя ;)Не се заяждай и като нямаш конкретен отговор или съвет не пиши глупости в темата ми. МИР(защото не съм конфликтен) :beer: Ще се радвам да се запознаем и да си побъбрим за колите :)Благодаря на Колегите, които ме посъветваха. Искам за пореден път да изкажа благодарност към целия форум и за точните отговори. Май работите отиват на Голо купе, но не съм сигурен дали мога да го легализирам в КАТ :spoko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 5 ген. седан съм убеден,че шибидаха не е от стъкло а от плексиглас,за хеча не съм много сигурен макър,че имам един на части но кой да гледа :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да го регистрираш в кат купето трябва да е от бракувана кола ,преди да почнеш иди и питаи какви документи ти трябват за другата кола,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с глупости ще имаш само проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много от колегите от форума това преправяне е напълно неоправдано от гледна точка на /нерви,труд,финанси/ ... Да сменяш цялото купе само заради екстрата да имаш шибидах ми звучи някак си прекалено.Каквото и да решиш колега, мога да ти пожелая едиствено успех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам сивик които ползвам за донор и има шибидах webasto които е стъклен, не знам дори дали е оригинален но е много добър и не тече нито капка от него.Замислих се наскоро дали да не го слагам на седана ама не съм го разглобявал да видя за какво става въпрос.Като стигна до него ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет.От вариантите, които си посочил само един си струва - да смениш само тавана. Това би било ефективно като операция само ако имаш наистина много кит по тавана, иначе за мен е загуба на време. А в твоя случай това е така явно, следователно си заслужава. Ако тръгнеш да го правиш, преди да изрежеш тавана от гредите трябва да завариш, или да сложиш два стръта между задните и предните колани. Причината е, че таванът на колата държи гредите и страниците да не се разкикерчат на двете страни. За това трябва да завариш лявата към дясната страна на колата и тогава да режеш. След като поставиш новия таван можеш да ги махнеш. Относно функционалността на шибидаха - голям кеф си е. Може да тежи, може всичко, ти си изолира цялата кола до колкото си спомням, явно това не ти е проблем, но определено си е хубава екстричка. Кеф си е лятото като си караш да го отвориш, дори зимата за да проветриш от там. Аз си купих стъклен шибидах преди някоко години и замених моя тенекиен. Още по-голям кеф е. Зимата ти е светло в колата, както отбеляза колегата, а като чакам по светофари си гледам светофара а не се кривя да залягам под стъклото и т.н. Вече ако се гони някаква стрийт рейсинг мания - определено няма смисъл да го слагаш, защото си тежи наистина стабилно. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, изолирал съм цялото купе и достра труд заминава на вятъра. Ако се смени тавана то излоринато му ще отнеме 2 часа, защото e равна (гладка) повърхност между отделните ребра. Оглеждам се вече за читави екземпляри и ако някой се навиe да сваля тавана да му го купя ще е добре :ph34r:

Редактирано от маймуната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...