Jump to content

Recommended Posts

От години ползвам масло Motul, но последните 2 смени ме карат да се съмнявам в качеството на внасяните и достъпните ми масла на марката. Въпросът ми е има ли някой опит с маслата на Repsol, и какви препоръки бихте дали.С уважение: Д-р ТодоровПС. Колата е акорд 2.0 комби от '96 година :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че репсол е спонсор на хонда Г.П. не означава че това е маслото за наште хонди,особенно ако е купено от България.Имах кратък пробег с репсол и останових че след 3000км.маслото започна да изчезва доста по бързо,съответно го изхвърлих на 5000км.Ако се съмняваш в качеството на мотула пробвай от тези внесените от Германия,със сигорност са по добри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен най-добре се обърни към колегата Izanagi, който в ,,Поръчки от чужбина'' има такава тема за ,,сигурни масла''.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега и аЗ да кажа какво ми се случи с Мотул 10w40. Тръгвам За Австрия с масло на 2000км. като престигнах реШих да го проверя :blink: няма никой под минимума. Купувам За 17евро Шел 10w40 Зада се прибера до БГ.Колата и в двете посоки се кара със скорост 120-130 км.ч. Прибрах се и слагам Репсол 10w40 препоръчано и тествано от Хондаджия . Ходене на работа всеки ден около 20км . и 2 пъти до Германия по 1500 км. в едната посока и когато дойде време За смяна За 10000 км 1 литър долято като се има напредвид , че дават на колата по норми при влкл. В-ТЕК да гори малко.АЗ съм ЗА РЕПСОЛА с двете :thumbs1: Обаче тук в Германия немога да намеря Репсол и намерх Мотул в един БОШ магаЗин и сервиЗ. За сега нямам виждания ЗаЩото сам на 1000км.Мисля има малка раЗлика от това което се продава в БГ .ВЗеми репсола и пробвай. Няма да ЗагубиШ ниЩо цената и на двете е приблиЗително еднаква. :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм противник на маслата репсол бях с такова масло на стария си двигател.Когато купих колата беше с кастрол 10/40 имаше 2000км до смяна(беше на 8000)за останалите километри до 10000 почти не беше мръднало.Когато си налях репслола(наливен)за километрите които го карах(2000-3000)започна да си понагорява не помня точно колко беше но определено не беше нормално за масло на 2000км и не смятам повече да си налея такова на каквато и да е кола.Не ангажирам никого с мнението си може и на мен да са ми набутали някакъв боклук,

Редактирано от swift gti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя Репсол 10/40 също бая чезне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,за 30 000 км три пъти слагам масло REPSOL 10W40 multivalvulas и съм доволен. за една смяна никога не ми се е налагало да доливам. при налято масло и показания на щеката догоре,след пробег 10 000 км е някъде посредата,което мисля че е нормално. преди това карах с Mobil 10w40 и беше същото.официалните вносители на REPSOL са Тех-ко,от там може да си вземеш оригинално.моя Акорд също е 96г. 1.8. пробвай и ако не си доволен го смени с друго.успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък/както и 98% от обкръжението ми/ караме колите си с наливно Q8 10w40 и нямаме тия проблеми. 10кинта на литър, 10ти хиляди и не го бара. Чак на 15 започва. Правил съм го с цел експеримент. Никой, няма ядове с двигателя от към харчове, а всички караме различно. Аз си давам всичката газ на едната кола, другата по-умерено, брата се вози, майсторчето е като на панорамна обиколка...Държа да добавя, че пича, от който го купуваме го познаваме от поне 5 години/ с част от бандата е учил/ и той ни го препоръча. п.п.Ако иска някой да му пратя за изследване една проба от 0,5л примерно да му се видят свойствата? :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм спец в маслата,но мисля че всяка кола или всяка хонда е на различен пробег и на различно износване на двигателя и за това има разлики в горенето на масло,пък каквото и да било то!Аз 4 години карам с кастрол 10W40 и от самото начало си понагорява след пробег от 4000 км. на горе! Сега смятам да опитам МОТУЛА ,пък да видим какво ще стане!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно в горенето на масло е въпроса. Допреди 2 смени не гореше хич, сега започна да гори стабилно по 1 кило на 5000 км, което стана рязко и отведнъж, със смяната на маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна работа? Я провери дали не го хвърля от някъде,пък после сменяй марката масло!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с Репсол 5W40 вече 3 смени и съм доволен. Намалява леко, но изкарва до смяна без да се налага да доливам. Мойто мнение е, че марките доста са изравнени като качество и няма значение каква марка ще използваш, а дали това което слагаш не е менте. Затова трябва да се купува от проверени места.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна работа? Я провери дали не го хвърля от някъде,пък после сменяй марката масло!

Определено не тече масло отникъде. Проверено е!

Аз карам с Репсол 5W40 вече 3 смени и съм доволен. Намалява леко, но изкарва до смяна без да се налага да доливам. Мойто мнение е, че марките доста са изравнени като качество и няма значение каква марка ще използваш, а дали това което слагаш не е менте. Затова трябва да се купува от проверени места.

Благодаря за отговора, определено си има значение вида на маслото. На баща ми хондата - сивик от 85-та година не гори масло въобще, освен ако не и сипеш Арал. Един път направихме тази грешка и изгори 1 литър за 3000 км. Изхвърлихме го и сложихме мотул - нещата си дойдоха на мястото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...