ortho 0 #1 Публикувано 25 Октомври, 2011 От години ползвам масло Motul, но последните 2 смени ме карат да се съмнявам в качеството на внасяните и достъпните ми масла на марката. Въпросът ми е има ли някой опит с маслата на Repsol, и какви препоръки бихте дали.С уважение: Д-р ТодоровПС. Колата е акорд 2.0 комби от '96 година :-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ocean 2 #2 Отговорено 25 Октомври, 2011 Това че репсол е спонсор на хонда Г.П. не означава че това е маслото за наште хонди,особенно ако е купено от България.Имах кратък пробег с репсол и останових че след 3000км.маслото започна да изчезва доста по бързо,съответно го изхвърлих на 5000км.Ако се съмняваш в качеството на мотула пробвай от тези внесените от Германия,със сигорност са по добри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
drakula 18 #3 Отговорено 25 Октомври, 2011 Според мен най-добре се обърни към колегата Izanagi, който в ,,Поръчки от чужбина'' има такава тема за ,,сигурни масла''. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #4 Отговорено 25 Октомври, 2011 Сега и аЗ да кажа какво ми се случи с Мотул 10w40. Тръгвам За Австрия с масло на 2000км. като престигнах реШих да го проверя няма никой под минимума. Купувам За 17евро Шел 10w40 Зада се прибера до БГ.Колата и в двете посоки се кара със скорост 120-130 км.ч. Прибрах се и слагам Репсол 10w40 препоръчано и тествано от Хондаджия . Ходене на работа всеки ден около 20км . и 2 пъти до Германия по 1500 км. в едната посока и когато дойде време За смяна За 10000 км 1 литър долято като се има напредвид , че дават на колата по норми при влкл. В-ТЕК да гори малко.АЗ съм ЗА РЕПСОЛА с двете Обаче тук в Германия немога да намеря Репсол и намерх Мотул в един БОШ магаЗин и сервиЗ. За сега нямам виждания ЗаЩото сам на 1000км.Мисля има малка раЗлика от това което се продава в БГ .ВЗеми репсола и пробвай. Няма да ЗагубиШ ниЩо цената и на двете е приблиЗително еднаква. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swift gti 15 #5 Отговорено 25 Октомври, 2011 (Редактирано) Аз също съм противник на маслата репсол бях с такова масло на стария си двигател.Когато купих колата беше с кастрол 10/40 имаше 2000км до смяна(беше на 8000)за останалите километри до 10000 почти не беше мръднало.Когато си налях репслола(наливен)за километрите които го карах(2000-3000)започна да си понагорява не помня точно колко беше но определено не беше нормално за масло на 2000км и не смятам повече да си налея такова на каквато и да е кола.Не ангажирам никого с мнението си може и на мен да са ми набутали някакъв боклук, Редактирано 25 Октомври, 2011 от swift gti Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #6 Отговорено 25 Октомври, 2011 Моя Репсол 10/40 също бая чезне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Araba 4 #7 Отговорено 25 Октомври, 2011 колега,за 30 000 км три пъти слагам масло REPSOL 10W40 multivalvulas и съм доволен. за една смяна никога не ми се е налагало да доливам. при налято масло и показания на щеката догоре,след пробег 10 000 км е някъде посредата,което мисля че е нормално. преди това карах с Mobil 10w40 и беше същото.официалните вносители на REPSOL са Тех-ко,от там може да си вземеш оригинално.моя Акорд също е 96г. 1.8. пробвай и ако не си доволен го смени с друго.успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #8 Отговорено 25 Октомври, 2011 Аз пък/както и 98% от обкръжението ми/ караме колите си с наливно Q8 10w40 и нямаме тия проблеми. 10кинта на литър, 10ти хиляди и не го бара. Чак на 15 започва. Правил съм го с цел експеримент. Никой, няма ядове с двигателя от към харчове, а всички караме различно. Аз си давам всичката газ на едната кола, другата по-умерено, брата се вози, майсторчето е като на панорамна обиколка...Държа да добавя, че пича, от който го купуваме го познаваме от поне 5 години/ с част от бандата е учил/ и той ни го препоръча. п.п.Ако иска някой да му пратя за изследване една проба от 0,5л примерно да му се видят свойствата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #9 Отговорено 25 Октомври, 2011 Не съм спец в маслата,но мисля че всяка кола или всяка хонда е на различен пробег и на различно износване на двигателя и за това има разлики в горенето на масло,пък каквото и да било то!Аз 4 години карам с кастрол 10W40 и от самото начало си понагорява след пробег от 4000 км. на горе! Сега смятам да опитам МОТУЛА ,пък да видим какво ще стане! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ortho 0 #10 Отговорено 26 Октомври, 2011 Точно в горенето на масло е въпроса. Допреди 2 смени не гореше хич, сега започна да гори стабилно по 1 кило на 5000 км, което стана рязко и отведнъж, със смяната на маслото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #11 Отговорено 26 Октомври, 2011 Интересна работа? Я провери дали не го хвърля от някъде,пък после сменяй марката масло! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #12 Отговорено 27 Октомври, 2011 Аз карам с Репсол 5W40 вече 3 смени и съм доволен. Намалява леко, но изкарва до смяна без да се налага да доливам. Мойто мнение е, че марките доста са изравнени като качество и няма значение каква марка ще използваш, а дали това което слагаш не е менте. Затова трябва да се купува от проверени места. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ortho 0 #13 Отговорено 27 Октомври, 2011 Интересна работа? Я провери дали не го хвърля от някъде,пък после сменяй марката масло!Определено не тече масло отникъде. Проверено е!Аз карам с Репсол 5W40 вече 3 смени и съм доволен. Намалява леко, но изкарва до смяна без да се налага да доливам. Мойто мнение е, че марките доста са изравнени като качество и няма значение каква марка ще използваш, а дали това което слагаш не е менте. Затова трябва да се купува от проверени места.Благодаря за отговора, определено си има значение вида на маслото. На баща ми хондата - сивик от 85-та година не гори масло въобще, освен ако не и сипеш Арал. Един път направихме тази грешка и изгори 1 литър за 3000 км. Изхвърлихме го и сложихме мотул - нещата си дойдоха на мястото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове