Jump to content
victor_xtz

9G Civic Type R ще бъде с турбодвигател

Recommended Posts

Новината ТУК"Мощността на Honda Type R нараства до 210 к.с., като с новия двигател автомобилът ще ускорява от място до 100 км/час за 6.5 секунди. Максималната му скорост ще достигне 240 км/час."Хм, някой да ме поправи ама това не бяха ли и данните за последните 2 Type R?Иначе давайте мнения, ще бъде само във версия с 5 врати, но най-накрая турбо двигател :) Редактирано от victor_xtz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно.Последният TypeR беше 201 или 202 коня :D Беше с 1 конче повече от 7ген.А колкото до снимките от тази статия... изглеждат ми подозрително много фотошопирани и сякаш някой си е направил ебавка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази новина потвърдена ли е официално някъде, защото аз нещо не схващам. Колата на снимките е с 4 врати, което като се има предвид седана Type R 8ген. не е толкова невероятно, но 2.0л мотор, че и с турбо и само 210к.с. при положение, че хонда имат двулитрови атмосферни мотори с по 220, 225 и 240к.с. нещо не ми се връзва - къде е смисъла?П.С. Сдвоеното задно стъкло и долния допълнителен споилер си остават най грозното нещо в тази кола, както беше и при хеча на 8ген.

Редактирано от zarrick

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същите снимки са навсякъде в нета. Разбира се, че е фотошоп, но е направен по информацията от Хонда за това какви ще са промените по външния вид (пък и може от самите Хонда да идва).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 турбо двигател с 210к.с. Тая турбина сигурно ще да е прикрепена към климатика за по-добро обдухване :lol:Ето статия за Golf R също с 2.0 турбо двигател - http://www.automedia.bg/news/article_14360.html

Редактирано от Most_Wanted

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

210 коня са сравнително малко за такъв двигател с турбина. А и задницата нещо не ми харесва. Знам, че рискувам половината форум да ми се нахвърли, но Голфа ми харесва повече... за съжаление.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че този слух е просто невярна спекулация, защото:-никъде в хондови нюз сайтове няма подобна информация/предположение;-ако има Type R за Европа (казвам "ако", защото на няколко места вече се спомена, че има голяма вероятност при това поколение да няма Type R версия :ph34r: ), то най-вероятно тя ще е еквивалентна на Северо Американската версия "Si" за тамошните седан и купе, която в случая е 2.4 литра 201 коня мотор, т.е. голям обем, ниски обороти (редлайна е около няма и 7500 оборота), не се разчита на коне във високи обороти, а на въртящ момент и относителна икономия спрямо обема на двигателя и разбира се - ниско ниво на вредни емисии. По междодругото, американците масово недоволстват от този мотор, казват, че този мотор просто няма спортен дух, въпреки, че дърпа мнооого сериозно още от ниски обороти, както и да е;-дори да има бензинов турбо вариант, от Хонда най-вероятно ще използват за база вече съществуващият и предлаган от доста години мотор слаган на Acura RDX - 2.3 литров мотор (200-210-ина коня по спомен е той), а няма тепърва да правят нови разработки за 2.0 мотор, при положение, че хонда от последните години (последното десетилеите кажи речи) гледат минимално от поколение на поколение да модернизират двигателите, не правят генерални смени на концепциите, а леки еволюции в двигателите си, просто няма логика да правят изцяло нов, 2.0 турбо мотор (вместо вече съществуващ 2.3). А и честно казано, дори и този 2.3 турбо бензинов двигател се съмнявам да го използват в каквато и да е Хонда/Акура повече, общо взето не постигна успех с този SUV с този мотор, така че...Общо взето, не вярвайте на български автомобилни псевдо новинарски сайтчета, за мен това няма да го бъде. Отделно, че си пишат глупости от рода:

първата серийна кола на Honda с турбина

... което просто не е истина. Хонда още от преди близо 20 години са правили серийно произвеждани бензинови турбо коли като City Turbo (мисля, че дори има такава кола във форума), Хонда Z от края на 90-те, дори в момента се произвежда хонда с турбо бензинов мотор (горе споменатата Acura RDX за Сев. Америка, въпреки че съм виждал няколко такива тук, в България). Пишат си нещо, което нито е проверено, нито са запознати с марката... българска работа, тъпа и смотана. Средство за дезинформация. :angry: Но пък кой знае... току виж и аз греша в преценката си. Нищо не би ме учудило от Хонда вече (в лошия смисъл на думата, за съжаление). Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното в случая, е че тайпР-а за японския пазар си е 220коня още в 8ген, а за 7 ген и 8ген англичаките си има заводски чип който си ги прави 210 или 220 коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Източника на новината е Auto Express, които са не са много достоверни по принцип. Твърди се, че инфото е изтекло от централата на Mugen. Относно двигателя - аз също очаквах да е 2.4 двигателя от Si. Нямаше как да е този от RDX, тъй като основната цел тук е да се отговаря на Евро 5 нормите, на които нито 2.3 турбо, нито 2.0 n/a не отговаряха (за това е и спрях сегашния Type R).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен това си е чист контрашпоинаж. Имаше слухове, че няма да има Тайп-аР вече.А принципно, след като ще слагат турбо идеята е да намалят кубатурата, заради данъците.Така че има сериозна вероятност инфото да е просто за цел дезинформация на конкуренцията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен специално ми допада повече от нормалния модел,но тези 5 врати...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тряя поне 280 коня ве ... както са някой двигатели на другите японски марки ...Не го вярвам това за конете аз няма смисъл след като същия двигател в атмосферен варият е 225 коня! Много ясно че ще е малко разреден и по-нискооборотен, но чак пък 210 коня ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е да знам, защо са ви повече от 200 к.с. на автомобил с предно предаване? Да речем да беше с SH-AWD, да го направят с двигател 250-300 к.с., но само за предно? :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда не е това което е била .... едни силни години на атмосферните мотори през 90-те и това е :) фен фен ама бая назад с материяла е марката сравнение с другите ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според някои статията не е преведена правилно и Хондата ще е не2.0 а 1.6Т 210к.с

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До respawn ...нали ти е ясно , че хонда отдавна са ориентирани екологично.Това ако е назадничаво за теб ..жалко.Технологиите си ги доказват в американските ,японските серии .Асимо, хондаджет и къде ли не...това ,че ние не мислим като тях си е наш проблем....

Редактирано от M&M
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда са си доста напред с материяла! Самия факт че, разработения в началото на 90-те години NSX с само 280 кончета, наказва 500+ коня съвременни спортни коли е показателен! Съжелявам много че не изкараха наследник на NSX с около 500 кончета, че да им покажат малко на другите как се правят коли. За съжеление само гледаме проекти и концепти на новия NSX, но щом в Super GT пуснаха HSV-то значи рано или късно ще го видим и в сериен вариянт. Попринцип японското автомобило-строене винаги е било на принципа "с малко да се постигне изключително много", докато при нашите немски и италянски колеги важи май точно обратното "с изключително много да се постигне малко" ... :lol:Вече тенденцийте на всички марки (включително и Хонда) е да се правят все по-икономични автомобили и един ден (за добро или за лошо) ще се напълни целия свят с хибриди и всякъкви малки електрически коли и нашите ще са с статут на класики от доброто старо време! :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, 2 литра с турбо, като причината (най-вероятната) да се спрат на тази мошност е екологични ограничения. А за дигателя с 1.6 и турбо, поне доколкото аз четох някъде, такъв се предвижда, но турбо-дизел, който да замени настоящия 2.2 в Сивиците. Доколко е вярно не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Официално е обявено, че ще има 1.6 дизел, който ще е допълнение към гамата, няма да замества 2.2 ;) Но това няма много общо с Type R. Иначе мощността мога да си я обясня само с екологичните норми и целта да се постигне нисък разход. Другите спекулации са, че ще има старт-стоп система, за още по-нисък разход. Аз честно казано официални новини очаквам чак след 6-7 месеца. Така или иначе Type R общо взето излиза 1 година след пускането на нова генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори да пуснат 2.0 Тайп Р турбо 210к.с представете си че ги вади на 0.4-0.5 бара :lol: И като се надуе на 1+ ще става лудница :D :D :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда са си доста напред с материяла! Самия факт че, разработения в началото на 90-те години NSX с само 280 кончета, наказва 500+ коня съвременни спортни коли е показателен! Съжелявам много че не изкараха наследник на NSX с около 500 кончета, че да им покажат малко на другите как се правят коли. За съжеление само гледаме проекти и концепти на новия NSX, но щом в Super GT пуснаха HSV-то значи рано или късно ще го видим и в сериен вариянт. Попринцип японското автомобило-строене винаги е било на принципа "с малко да се постигне изключително много", докато при нашите немски и италянски колеги важи май точно обратното "с изключително много да се постигне малко" ... :lol:

Вече тенденцийте на всички марки (включително и Хонда) е да се правят все по-икономични автомобили и един ден (за добро или за лошо) ще се напълни целия свят с хибриди и всякъкви малки електрически коли и нашите ще са с статут на класики от доброто старо време! :angry:

 

Кой не се надява да види HSV-то в серийно производство? :lol: ...вади уникален звук това нещо! Все едно гледам F1. Ще видим на къде ще се развият нещата следващата/ите година/и.

До колкото до поста на @respawn ,ти си го каза ,че Хонда отдавна са в еко насока, а не като хамериканците powa & powaaa and even more powaaaaa и да търсят 9 литрови двигатели от камиони за колите. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабрично турбо на Хонда?!?!! Това не го вярвам! Публикувано изображение

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 Т и 210к.с. наистина са малко, но ще има и много чипване.Парадокс нима не знаеш! :rolleyes:RDXИма и Jazz turbo.

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Да де, аз написах "замества", защото ми се струва много по-удачно решение в Сивик двигателят да е 1.6-1.7 дизел, като съответно е по-компактен и лек. Сегашният е слагаше там, само защото нямаха избор, т.е. нямаха друг. А и не се знае. Говори се, че новото Evo на Mitsubishi Lancer ще е хибрид, като учудващото е, че ще е дизелов хибрид, с бензина не успели да постигнат удовлетворителен резултат. Ето какво пишат:

Mitsubishi Lancer Evo: Дизелов хибрид?!Mitsubishi планира радикална промяна във философията на своята спортна бегачка. Lancer Evolution, който има богата история в рали спорта, е на път да бъде превърнат в дизелов хибрид.Така японците ще се опитат да направят своята икона по-икономична и "по-зелена", но в същото време ще запазят нейните динамични качества.Според информация на Autocar Mitsubishi обсъжда сериозно новата идея за върховия модел на Lancer. Преди месец източник от компанията заяви, че е спрян първоначалният проект за бензинов хибрид, базиран на концептуалната платформа PX-MiEV SUV. Сега обаче отделът по развойната дейност е одобрил новата насока и създаването на дизелов хибрид.Инженерите на компанията се надяват високият въртящ момент на дизеловия двигател, комбиниран с отличната тяга на електрическия мотор в ниските обороти, да позволи на Evo XI да достига от място до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди и да намали емисиите на въглероден диоксид под 200 г/км.Отличното пътно поведение ще бъде поверено на ревизираната версия на задвижващата система на четирите колела S-AWC.Преминаването на икона като Lancer Evolution към групата на дизеловите хибриди вероятно ще осигури търсените резултати на Mitsubishi. Но това със сигурност би бил много рискован ход за ключови пазари като САЩ и Япония, където дизелите все още се борят за полагащото им се уважение от страна на клиентите. Отделен е въпросът как подобно решение ще бъде прието от хардкор феновете на марката, които се кълнат в своя Evo идол.

Та не се знае, току виж и Хонда ни изненадали, както са залитнали по екологията напоследък. :)А и като стана дума за Lancer-ите, не мога да разбера защо винаги Type R е доработка на базовия модел и излиза с година закъснение, докато при Mitsubishi първо се създава Evo-то, а после ненужното за "цивилната" версия се премахва и остава Lancer-а. Подхода на Mitsubishi ми се струва доста по-удачен. :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газ пикаят феновете на Мицубиши четейки това :lol: Кой знае, може и да се окаже добро. :huh: Сивика, грозен и невървящ пак бих си го карал. Лошото е, че малко от нас имат възможност да си го позволят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кое да "пикаят газ", че ще прави 0-100 км./ч. за 4 секунди ли? Аз съм за изцяло електрически задвижвани автомобили, но за съжаление още не им е дошло времето ("American Muscle vs. White Zombie" и "

").

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пошегувах се за дизела. Това за газта беше закачка за алтернативните на бензин горива. Все пак е някаква иновация, за това казах, че може да излезе нещо добро. Останалото е без коментар. Особено в сравнение с Тайп Р.П.П. Ще започна да пиша литературен анализ като в училище, за постовете си.

Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е фабрично турбинирана ще е чук,една GT35R/GT40 и на 1.5 бара ще върти на 5та при 100 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво се притеснявате че мощността е малко за 2.0 Турбо. Тази турбина е сложена за да може да се надува :devil: :devil:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...