Jump to content
stranger in moscow

Жълтата лампа свети понякога?

Recommended Posts

Днес забелязах че жълтата лампа свети понякога...... понякога и си угасва а понякога стои да си свети и спира чак като изключа и включа двигателя говоря за тая лампа http://alfa.kachi-snimka.info/images/klz1294405695g.JPG от ляво ръчната дето е снимката не е моя но лампата ми е същата жълта........ някакви идеи за какво е и от какво може да се дължи това ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компа ти има грешки нещо неработи както трябва. :rolleyes: ако говориш за същата лампа де . :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...или е нещо от газовото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

E аз нямам бордови комп ?http://www.hondatuningmagazine.com/tech/htup_0807_honda_check_engine_light_help_cel_idiot_light_go_away/index.html ето я лампата точната :) значи забравих да спомена нямам checkпри мен си е само лампата свети понякога не знаино защо.

Редактирано от stranger in moscow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имаш компютър естествено макар ,че не е с екранче има. (в форума е описано как се продцедира да видиш коя грешка ти дава влез в полезни технически теми и търси метод на кламера и кодове с грешки и деистваи.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карах 10-15 км на бензин само ипак свети !?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приготви се за първите ремонтни разходи по твоя Акорд.Щом свети въпросната лампа има някакъв проблем,който е отчетен от ЕКУ-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е лампата на компа на двигателя,и щом свети нещо не е наред!Окъси буксата за диагностика с кламер и гледай как и колко пъти мига таз лампа и да видим каква грешка дава и евентуално какво е прецакано !Огледай по време на диагностиката всички лампи по таблото,другите трябва да светят постоянно ,мига ли и някоя друга ,значи имаш проблеми и в други модули по колата освен мотора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен имаш най-класическия проблем с подгрева на ламбда сондата. При мен беше същата работа. Паля светва, покарам малко гася и пак паля и лампата не свети вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Според мен имаш най-класическия проблем с подгрева на ламбда сондата. При мен беше същата работа. Паля светва, покарам малко гася и пак паля и лампата не свети вече.

Ами да ти кажа днеска последния път като карах тая лампа така и не угасна така че може би не е тва.атома ми каза 1 номер с акумулатора ще го пробвам него и ако не се оправи ще се тества чак. Редактирано от stranger in moscow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е тайна с каква газова уредба си. Почти съм сигурен, че лампата свети заради АГУ-то, което е и най-добрият вариант за теб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

италианска някаква какво точно да и видя за да ти кажа?Ако теоритично приемем че свети заради него аз днеска го спрях и карах на бензин защо продължаваше да свети лампата? иначе откакто съм я взел колата карах малко над 200км на газ главно тя си сменя като прецени бензин/газ.

Редактирано от stranger in moscow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-общо казано, защото смесообразуването на газта не е същото като при бензина. От тук компа трупа грешки и светва лампата. Не е страшно, лекува се. Като пробваш номера с акомулатора ще се убедиш :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ми то други номера има ли освен да спреш акумулатора за 2 мин ? А ако карам с такава жълта лампа какво става оставам без кола скоро ли?Гледам доста карат с жълти лампи...... моита е без бордови комптова епу ми е интересно и съм сигурен 100% че има резервна батерия някъде нали ? и да изключа акумулатора има от някъде още ток и захранване предполагам !?

Редактирано от stranger in moscow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има - казват се ламбда контрол, емулатори - все джаджи, лоито "лъжат" компа, че всичко е ОК. Не се заблуждавай, че нямаш комп, всеки инжекцион има. Нямаш дисплейче, което ти показва разход, температура и часовник, но и това се лекува, само желание да имаш......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има - казват се ламбда контрол, емулатори - все джаджи, лоито "лъжат" компа, че всичко е ОК. Не се заблуждавай, че нямаш комп, всеки инжекцион има. Нямаш дисплейче, което ти показва разход, температура и часовник, но и това се лекува, само желание да имаш......

Как се лекува :)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, искрено се надявам, да е нещо дребно и лесно да решиш проблема...:huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема с въпросната лампа е абсолютно същия като при теб. Появи се още преди да сложа газовата уредба. Светва и угасва когато сама си прецени, а понякога става и с откачане на акумулатора, но това не го правя вече. Иначе вече доста километри навъртях така без да и обръщам внимание и нямам никакви проблеми. А и да си призная не знам от какво може да се получава тази грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега мини една диагностика, няма да ти е излишна. Добре е да се знае дали всичко по мотора работи както трябва. Ще ти кажат каква е грешката, и съответно какъв е проблема по електрониката. Възможно е и да има натрупани много грешки и за това да свети. Най-вероятно е заради ламбда сондата тъй като караш на газ. При всяко положение без диагностика няма да решиш проблема.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега акордчето ти е доста старичко вероятно над 15 години и 200 000км.Има вероятност да е натрупал много грешки.Отиди на компютърна диагностика за да разбереш какво му е.Не се лутай така това ли е онова и е?Акумулатора като го откачиш ще ти изчисти грешките за ден-два и после пак ще светне проблема.Аз съм кара Акорд 98год. на газ 60 000км. и не ми е светкал чека.Не трябва и при теб да свети.Хората са го измислили свети ли -има записан проблем,Но в БГ всичко се решава с откачане на акумулатора и после пак проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз акумулатора не съм го откачал :) днеска я карах много на бензин към 50-60км и угасна,лампата мисля че е за дето карам повече на газ и понякога така става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си всички бушони в купето,и там до двигателя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не се заблуждавай, че нямаш комп, всеки инжекцион има. Нямаш дисплейче, което ти показва разход, температура и часовник, но и това се лекува, само желание да имаш......

Как се лекува :)?
http://infoboardbg.com/За жълтата лампа ти обясних горе-долу защо свети като караш на газ, ти си решавай как да си решиш проблема..... :blink: Редактирано от xatamoto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Относно компа наред е лампата да ви кажа няма проблеми както и няма кодове за грешки просто щото карам на газ/бензин и така се получава някога днес ходих да я гледат така че вече мога да спя спокоино :):rolleyes:

Редактирано от stranger in moscow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...