Jump to content

Leni

Фен
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Leni

  • Rank
    Начинаещ
  • Birthday 05/28/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  1. Абсолютно съм съгласен с колегата "PESHO OT MARS" климатиците на Сивик до 2000год. не са изчислени добре и не охлаждат достатъчно бързо както повечето марки автомобили в тия години.Колкото и да не ми се иска да го призня Японците този път са се изложили.(При сивик-англичанките от тия години климатика е достатъчно по-добър).Има единични клеги,които твърдят,че са им добри климатиците на Сивик,но май те са всичките с Англичанки или пък просто не са наблюдавали в детайли как работи климатика им.
  2. Колега не съм казал,че почва да духа студено на 10-тата минута.Студеното идва още на 30-40 сек. след включването на климатика,но студено е разтегливо понятие.За някой студено е 18 градуса за други 4 градуса.Казвам,че на фона на всички автомобили,(които съм замерил със специален термометър за мерене на въздушна струя)до сега(Ауди,Мазда,Хонда Акорд,Форд Фокус,Мерцедес С,Фоксваген Голф) на Хонда Сивик е НАЙ-СЛАБИЯ възможен климатик.Който ако се кара на къси градски разтояния не е толкова ефективен,колкото замерениете от мен марки.Трудно достига оптималната работна температура на входящия въздух(5-9) градуса целзий,която другите автомобили достигат много по-бързо(да не говоря,че Аудитата вкарват 4 градуса на духалките).Както и да е това е друга тема.Между другото замерил съм вече 5 Хонди Сивик 1995-2000год. всичките са зле с около 10 градуса на духалките.При 27-34 градуса околна температура на въздуха.
  3. Тази година положението е същото.Хонда Сивик -1999г. японка.Отново направих цялостна профилактика на климатика-почистване на радиатор,дозареждане на фреон,масло,смяна филтър.Положението е същото-слаб климатик.Мойте наблюдения са,че сивик 5-та,6-та ген.са всичките така.След 10 мин. шофиране климатика започва да духа доволно студено,но ако използваш колата за къси градски преходи не може да охлади купето.Мерех температурата на духалките в купето.Чак на 9-10 мин. почва да духа 9-10 градуса.На 4-5та мин. от включването температурата е 15-18 градуса. За сравнение на Ауди А3 98год. на 3-тата минута от включването е 11 градуса на 6 мин. е 4 градуса от духалките(недостижима темп.за Хонда Сивик).Според мен от Хонда този път са се изложили с климатиците си особенно ако се шофира на къси разтояния в града-по добре да си отвориш прозореца.При Акорд и Прелюд нещата са досат по-добри до колкото имам наблюдения.
  4. Мдаа колегата Lukov е описал най- бързия начин за горене на бубини при Хонда.
  5. Сори за Спама ама на старата ми Вектра-А 1,6 75 коня -2 пъти се къса разпределителния вал все едно е с нож отрязан.Така,че Tokyo за мен си е прав за Опелите понеже лично съм се опарил от това.А по темата като гледам Автора колко често пише в нея май никога няма да разберем какъв е бил проблема с неговата кола.
  6. Колега акордчето ти е доста старичко вероятно над 15 години и 200 000км.Има вероятност да е натрупал много грешки.Отиди на компютърна диагностика за да разбереш какво му е.Не се лутай така това ли е онова и е?Акумулатора като го откачиш ще ти изчисти грешките за ден-два и после пак ще светне проблема.Аз съм кара Акорд 98год. на газ 60 000км. и не ми е светкал чека.Не трябва и при теб да свети.Хората са го измислили свети ли -има записан проблем,Но в БГ всичко се решава с откачане на акумулатора и после пак проблем.
  7. Здравейте.Изчетох всичко във форума за климатиците,но явно с моя проблем не се е сблъсквал никой.Слаб ми е климатика и това е няма оправия.Колата е Сивик 6 ген. хечбек,японка 99год. Д14-двигател.Смених филтър купе,дозаредих фреон,почистих радиатора(кондензатора) с препарат и струя вода,почистих и изпарителя с препарат и четка.В системата има 550гр. Фреон и 180гр. масло.Вакумираха я преди пълненето и казаха,че не изпуска от никъде.Сложиха оцветител-няма течове.Обаче климатика си е слаб.Почва да духа хладно 10 мин. след включване и не охлажда добре купето дори след 20 мин. работа,а всички знаем колко е "голямо" купето на сивик с 2 врати.Незанам дайте съвет какво може да е?Качвам се на Голф 3 с 5 години по-стар от моята хонда много по-силен климатик,качвам се на Мерцедес Ц180 много по-силен климатик,пробвам и във Хонда Акорд 1996-та много по-силен климатик от моя.Е така ли моята кола е с най-слабия климатик дайте съвет къде да търся проблема?
  8. Ти токущо си взел книжка 100% съм сигурен.Имаш нужда от инструктор не от технически форум.
  9. Не е вярно,че цените на консумативи и потдръжка на 1,8 и 2,0 са като на 1,6 при Акорд 6 ген.1,6 си е Д16 мотор от сивик с много по евтина потдръжка от Ф серията Ф18 И Ф20 на Акорд.Д16 няма балансираши валове изобщо много по-просто устроен мотор с по-евтини части.Но пък за сметка на това Ф серята има по-голям въртящ момент на ниски обороти и е малко по-лесен за каране в купето на Акорд.
  10. Здравейте днес спирам пред къщи гася колата и чувам,че перката на радиатора ми върти.Погледнах колата нормално загряла термостата отворил.Вдигнах капака и видях,че само едната перка се е включила-дясната откъм ангренажа.След 20 сек. спря след 1 мин. пак се включи.Така 4-5 цикъла направи и спря да се включва.Странно ми стана че дори и на изваден контактен ключ едната перка работи.Дали е проблем това или е нормално за Акордите?
  11. Добре де за да не отварям нова тема да питам дали и при вас е така.Колата загрява нормално до средата горе долу е стрелката не се качва по нагоре.Сутринта студена разширителното казанче е между минимум и макс.Карам така цял ден на другия ден сутринта антифриза в казанчето е над максимума.И така без да доливам вода всяка сутрин нивото в казанчето е различно.Смених капачката на радиатора по съвет на колега от форума-същата работа всяка сутрин ралично ниво на антифриза един път на минимум друг пъта на макс. и над макс.Някой има ли идея нормално ли е това?
  12. Кажи му да не ходи да я гледа изобщо.Аз ходих преди няколко дни.Не е за купуване тая кола.Ако искаш подробности пиши ми на лични.
  13. А вие ли лагерана дифа като се разбие?И ако-да как вие? Като първичен вал ли?
  14. Пробвай на най голямата степен на вентилатора-не трябва да изключва компресора.Измий си радиатора за климатика отпред от мушички и мръсотий.Пиши за резултата.
  15. Ама чакай малко ти не си разглобил колата още ли?Аз си мисля че си я отворил и си видял разбит аксиялен лагер и здрав първичен вал,а ти се оповаваш на вероятности.Забрави ги тези докато не се свали кутията не разчитай на нищо.На 90% процента ти са разбити лагери на първичния вал на кутията,ако шума изчезва при натискане на съединителя независимо дали маслото ти е HONDA MTF или обикновенно 10W40.
×