hondarev_accordov 0 #1 Публикувано 26 Юни, 2011 Здравейте колеги,от скоро си газифицирах акордиона имайки предвид цените на горивата,и като цяло съм адски доволен от монтажа и разхода на колицата.Появява се едно нещо което майстора нарича адаптация,примерно ако карам по магистралата с 160км.и след това премина в градски режим на движение колата като се остави на свободна скорост започва да гасне.Също и както си караш на магистралата бързо и примерно решиш да покараш извесно време бавно,като и подадеш после газ и не иска да набира,появява се едно придърпване,и разбира се след извесно време се оправя и трагва да върви нормално.Та въпроса ми е това нормално ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #2 Отговорено 26 Юни, 2011 Не е особенно нормално. Това да глъхне и да гасне не е особенно добре. Няма такова нещо като адаптация. Ходи да ти оправи ако на бензин не ги прави тия ядове ходи да да ти я оправят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #3 Отговорено 26 Юни, 2011 Не е особенно нормално. Това да глъхне и да гасне не е особенно добре. Няма такова нещо като адаптация. Ходи да ти оправи ако на бензин не ги прави тия ядове ходи да да ти я оправят. На бензин не го прави това,ходих при него и той ми каза,че всичко е ок,това било нормална адаптация на инжекторите на газовата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #4 Отговорено 26 Юни, 2011 Адаптация на инжекторите... И един мърмот завива шоколада в станиол. Ходи на друг газаджия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #5 Отговорено 26 Юни, 2011 С каква марка газова уредба си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #6 Отговорено 26 Юни, 2011 С каква марка газова уредба си?Маи е някакъв полски,но марка не зная. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #7 Отговорено 26 Юни, 2011 Трябва да се донастрои и да се корегират горивните таблици като е на газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #8 Отговорено 26 Юни, 2011 Трябва да се донастрои и да се корегират горивните таблици като е на газ. Ами сигурно 5 пъти ходех при него,и винаги всичко е ок на компа.Дори и се качва да я кара,нямаше забележки относно автомобила.Утре пак ще мина за да му досаждам малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #9 Отговорено 26 Юни, 2011 (Редактирано) А като ходиш при майстора пипа ли настройките или просто не го прави проблема пред него? Редактирано 26 Юни, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #10 Отговорено 26 Юни, 2011 А като ходиш при майстора пипа ли настройките или просто не го прави проблема пред него?Ами не сам карал с него толкова бързо по магистралата,за да го направи това нещо.Като я закачи на компа,казва всичко е супер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #11 Отговорено 26 Юни, 2011 Проблем има ама не е от адаптацията, проблема е в газовата, проблеми при адаптация са със съвсем различни симптоми и се изразяват в кофти работа на бензин. Проблема няма и да се види на комп, щото софта и управлението си е ок ама нещо друго се ебава, и да н ети излиза с тоя номер за адаптация тва да не е фият. Да види там дюзи ли ша сменя изпарител ли, комп ли, кажи му че преди не е правила така кат си я взел от него Тоя го мислех за светсен мастор ся ко ша излезе че и тои кат другите прошляци, верно си е читав газаджия нема. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #12 Отговорено 27 Юни, 2011 (Редактирано) Проблем има ама не е от адаптацията, проблема е в газовата, проблеми при адаптация са със съвсем различни симптоми и се изразяват в кофти работа на бензин. Проблема няма и да се види на комп, щото софта и управлението си е ок ама нещо друго се ебава, и да н ети излиза с тоя номер за адаптация тва да не е фият. Да види там дюзи ли ша сменя изпарител ли, комп ли, кажи му че преди не е правила така кат си я взел от него .....+1 За всеки случай си смени и свещите на колата, ако вече не сте го направили.Аз бих търсил промлема в дефектен изпарител ,неправилен размер дюзи ,проблемна ламбда сонда или лоши настройки на газовата. Редактирано 27 Юни, 2011 от KRING Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #13 Отговорено 27 Юни, 2011 Сигурно е правил настройката на място при 3 хиляди оборота. Качи един опитен газаджия в колата с лаптоп да ти настрой таблиците в движение както трябва. Може проблема да е в адаптациите но ако настрои таблиците в движение и на високи обороти май проблема ще изчезне яко дим. Не случайно освен автоматичен режим има и ръчна настройка на газовата, сигурно акордеона ти има и Vtec! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tenzo-R- 18 #14 Отговорено 27 Юни, 2011 (Редактирано) Точно газовия комп бърка и работата на бензин при кофти настроика.. всеки елконаджия щи го каже Редактирано 27 Юни, 2011 от Tenzo-R- Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tenzo-R- 18 #15 Отговорено 27 Юни, 2011 (Редактирано) Тва че има втек няма нищо общо с неговия проблем... 2 години сам си бласкал главата с такива проблеми ... Ходи да ти синхронизират и двата компютъра и всичко е ок .. Редактирано 27 Юни, 2011 от Tenzo-R- Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Чавдар 58 #16 Отговорено 27 Юни, 2011 Сигурно е правил настройката на място при 3 хиляди оборота. Качи един опитен газаджия в колата с лаптоп да ти настрой таблиците в движение както трябва. Може проблема да е в адаптациите но ако настрои таблиците в движение и на високи обороти май проблема ще изчезне яко дим. Не случайно освен автоматичен режим има и ръчна настройка на газовата, сигурно акордеона ти има и Vtec! +1Не съм виждал газаджия да настройва в движение, освен ако не го заплашиш или му досаждаш МНОГО! Всеки пуска настройка на място, тя е за начална таблица, която да се коригира в движение и на празен ход в движение! Обикновено е по-бедна или богата в краищата - около 1000 и около 6-7000об и разчитат на ламбда сондата да коригира... това те наричат "адаптация". Ако имаш кабел за газовия инжекцион, и си около Пловдив, ще ти я настроя за една бира с цаца, ако не - качи газаджията и да ти я настройва - следи показанието на Ламбда сондата - трябва при нормално каране на шари около 0.3 - 0.6 волта, при леко ускорение 0.6-0.7 и при МАХ ускорение - 0.75-0.78. Ако е над 0.8 ще гори, без да върви! Кажи му, че са ти казали за тези стойности и искаш да ти я настрои, докато вземе да показва това, независимо от скоростта! П.П. виж дали имаш достатъчно охладителна течност, щото при високи натоварвания изпарителя може да се ПРЕохлажда и да обогатява и като намалиш рязко му трябва 1 мин докато оправи смесите и може да гасне тогава! Кажи какъв е бил проблема като го остраниш, не се спирай докато не го оправят, дал си достатъчно пари! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vitasik 1 #17 Отговорено 27 Юни, 2011 Да не би най-простия отговор да върши рабта - да махне търбата която набутва въздуха в въздушния филтър. При по-старите системи това помагаше при почти същи проблями. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #18 Отговорено 27 Юни, 2011 Ъбсурд колега, това може да намали симптома но не решава проблема. Кола с Ги не трябва да можеш да я познаеш кога на кво гориво работи ако всичко е направено как трябва.Чавдаре ти ква газова имаш ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vitasik 1 #19 Отговорено 27 Юни, 2011 (Редактирано) Съгласен съм че това не е правилно решение за кола с газов инжекцион, но при старите вектри, омеги и ептем подобни антики с обикновенна газова уредба това беше нормално решение. Наистина принципа на работа е доста различен, но все пак според мене си заслужава да пробва. Редактирано 27 Юни, 2011 от kytila 8.Ð�е цитирайте човека, който е непоÑ�редÑ�твено преди ваÑ� в Ñ�пиÑ�ъка Ñ� мнениÑ�. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #20 Отговорено 27 Юни, 2011 Ако имаш път към Пловдив направо намери Чавдар. От опит един „ентусиаст“ ще ти свърши много по добра работа от един мързелив газаджия да не говорим че може „ентусиаст“ да се окаже по добър аз лично предпочитам сам да си върша работата да ми е мирна главата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vitasik 1 #21 Отговорено 27 Юни, 2011 Че то товека си е от Пловдив . Май това решава проблема с намирането на свестен газаджия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #22 Отговорено 27 Юни, 2011 Утре се разбрахме с газаджията да направим едно кракче по магистралата с лап топа и да видим какво ще покаже.Това за охладителната течност не ми беше идвало на ум,утре ще видя как е дириджето и ако трябва ще долея.Между другото днеска докато пътувах до работа,колата отказваше да върви повече от 4 хиляди оборота.Като свърших работа,и на прибиране само здраво в червеното,тя не ще да върви аз и давам много газ и в един момент се отпуши и започна да върви нормално.Като спрях пред нас ми намерисваше на антифризец,отворих капака но нищо видимо не установих.Относно свещи сменил съм ги както и кабели,капачка дистрибуторна,палец и днеска минах елкон в боша за да съм сигуренче всичко е както трябва,момчетата казаха че мотора работи без забележка на бензин.Ако не може да се справи газаджията бирата и цацата са от мен,ще свиркам за помощ.Благодаря Ви за всичко утре вечер ще пиша какво е станало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #23 Отговорено 27 Юни, 2011 (Редактирано) А на бензин има ли проблем да дигне повече от 4000 оборота или не си пробвал в този момент? Ако го прави и на бензин може да е запушен катализатора. Ако го прави само на газ ме сьмнява да не замрьзва испарителя. Испарителя на висико ли е монтиран ? Редактирано 27 Юни, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #24 Отговорено 27 Юни, 2011 Oпааа кучето си имало опашка ако така беше приказката, а ако ще се събирате с Чавдар нямам против и аз да мина ако мога с моя опит натрупан по същия начин сигурно като Чавдар да помагам. Явно тряя си напраим едно сдружение на препатили от газаджии и да си се оправяме сами Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #25 Отговорено 28 Юни, 2011 Сега се връщам от газаджията,повдигна малко притука на гориво в 4 хиляди оборота и ми инсталира по-новата версия на компа.Сутринта погледнах охладителната те4ност и видях 4е е малко и долях кам 700мл.За сега колата върви идеално,времето ще покаже.Слави аз съм за за по една бира с цаца,вие кажете кога и къде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #26 Отговорено 28 Юни, 2011 Ако се окаже че имаш и проблеми с изпарителя: „колата загряла изпарителя студен“, той трябва да пари направо. Това може да ти създаде сериозни проблеми!!! а да не говорим ако антифриза ти намалее сериозно за евентуалните другите сериозни последствия за двигателя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vitasik 1 #27 Отговорено 28 Юни, 2011 Радвам се че са ти оправили газовата уредба че някой път с много мерак и пак не става. Имах преди Рено Гранд Еспас 3.0 v6 24 клапана автоматик ( единствен автоматик на рено който става за нещо). Та това е било с ГИ от 2001 година Старгаз. Проблема ми беше че в бг този модел никога не беше вкарван както и софт поддържката му отпадна отдавна. Зор видях докато се разбра от кде идваха проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #28 Отговорено 29 Юни, 2011 .....Слави аз съм за за по една бира с цаца,вие кажете кога и къде.Ам нека и Чаво да каже ние с теб сме лесни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K_ski 5 #29 Отговорено 29 Юни, 2011 Ако се окаже че имаш и проблеми с изпарителя: „колата загряла изпарителя студен“, той трябва да пари направо. Това може да ти създаде сериозни проблеми!!! а да не говорим ако антифриза ти намалее сериозно за евентуалните другите сериозни последствия за двигателя. Даа и аз имах разни проблеми с ГИ и какво ли не пробвах, а се оказа че охладителната ми течност намалява поради незатегнат маркуч и както пише колегата при студен изпарител колата правеше какви ли не магарии, след като реших проблема със затягане на проклетия маркуч всичко се оправи и повече не съм имал проблеми. Винаги съм карал на газ и не бях предполагал как липсата на 5-600 мл. вода можели да окажат влияние на газовия инжекцион. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #30 Отговорено 29 Юни, 2011 Влияе особено ако изпарителя е монтиран виско горе, и малък спад в системата го лишва от добро подгряване, особено пък и ако е вързан на кофти място. Те за тва си има майсторлък при монтажа не е само да навържеш маркучите и да вземеш парите на човек а всичко трябва да е пипнато сякаш за теб си го правиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове