Jump to content
chefo89tmt

Лампата на маслото

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Когато запаля колата по някога лампата на маслото ми премигва 1-2 пъти не съм видял закономерност при топъл или студен двигател го прави по често . Маслото е някъде по средата между мин и макс .Какво може да е ?Колата е сивик 6, мотора е д14а4

Редактирано от kytila

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свършили лагери,ниско налягане на маслото, проблем в датчика или лапичката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На нас и на двете ни примигват при палене. И това без значение дали е ново или старо масло. Едната над 100к, другата 20-30 няма дертове. Явно в първия момент е ниско налягането, което е нормално и за това светка. После си се нормализира. Виж, ако свети 20, 30 сек сигурно ще е проблем, но само присветкване няма страшно според мен. А и на над 200к двигател като отзавода не може да работи без тотал ребилд. Даже съм забелязал, че и на новите коли присветква. В паркинга на фирмата има 15 тина коли, но според това, което съм силафил с шоферите и те са така. Говоря за тойоти. При майсторчето идват всякакви коли-същата работа. ;) Явно е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди направи замерване на налягането ;) Моята лампа гаснееше още преди да е запалила и извъднъж започна да гаснее след 1-2 сек.след като е запалила.Беше зимата и мислех че датчика прави номера .Но след няколко месеца започна и да го гори и се наложи да отваряме двигателя.Оказа се че всичко е тръгнало от повредилата се маслена помпа ;) Сам си вади заключения ;) Лампата на маслото ако не гаснее веднага значи нещо не е наред.По добре потърси пречината отколкото да чакаш последствията ;):D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ясно, значи не било на добре...От следващите смени спирам с филтрите от маслара по 5 кинта значи ;) п.п.А маслена помпа при Д серията трудно ли се сменя?п.п.2 Отдеве си направих експеримент. На топла кола не ми мигат лампите, освен на хеча, че е карбов и ако го запаля без газ му трябват 1-2 сек да качи оборотите и тогава премигва, а на студена като я паля и давам леко газ и пак премигва. Да се притеснявам ли? Май ме филмирахте и са се сдухах :D

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди на 1.3то ми беше така понякога, ама не да премигва ами просто като запаля малко по-късно да гасне. Сега на Б18ката пак така, понякога гасне мн бързо, друг път забавя 1 секунда. В момента карам с масло Repsol 10w40 и маслен филтър Honda Genuine Parts поръчка от САЩ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре сега да се филмирам ли или да си ръчкам смело? Баси противоречието. Май тая лампа трея да си я туриме на високооктановия и да не ни пука. Най- много който го дразни да и махне крушката и готово. :D п.п.Наздраве. 02:54ам е , а ние им се чудим на некви лампи. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Маслото е някъде по средата между мин и макс

Колеги не се ли крие тука отговора на въпроса. Т.е маслото не е толкова колкото трябва (3,6 литра) а около 2,6-2,9 примерно ) тоест на двигателя му е нужно малко повече време да направи нужното налягане и за това лампичката прави тези дивотий. Публикувано изображение Редактирано от Vasilen_Civic_SOHC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
:blink: Е колко литра са от средата на щеката до максимума ,литър,два :lol: ?П.П:Точно от тази лампа трябва да се притесняваш,като посвети малко повече,става весело после. Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок 300 грама са. Май с тия лампи няма какво да им се притесняваме ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди и аз имах такъв проблем и също бях пускал тема. Значи тва примигване на лампата за маслото е от маслен филтър, вече съм сменял маслкото 5 пъти на моята кола, и на 2 от тях правеше така, и се оправя като смениш филтъра с нов! Поне при мен се оправи и двата пъти от това, и да филтъра е 10лв. (даже май нямаше и толкова)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е същата д14а4 имам я от 3 години 50000 км примигва когато не съм я палил 2 дена не мисля че ще имаш проблем карай смело.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14A4 при 3 000 оборота трябва да има налягане в маслената магистрала 3,4 бара - измерва се и веднага става ясно къде точно е проблема.П.П. Несериозно е да се взема под внимание мнението на колегата за "дивотий" на лампата поради ниво на маслото между мин. и макс. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави на всички и само безаварийни километри. И не ми взимайте под внимание "Несериозният" коментар. Публикувано изображение Карайте си колите с здраве.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди си замери налягането на маслото както ти казах по горе,за твое успокоение ;) Ако всичко е наред с налягането търси проблема в филтъра ;) Само не се самозалъгвай ако има проблем той няма да изчезне от самосебе си ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си филтъра и кажи на "маслара" ти да си праща филтрите обратно за Полша.Нивото на маслото и на двете ми Хонди не е имало никакъв ефект кога гасне лампта - още със завъртането. А от смотан филтър съм виждал да става това - не задържа маслото като се загаси двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не подценявай ситуацията колега, светенето на лампата на маслото не вещае нищо хубаво, смени филтъра, виж датчика да не е дефектирал, но не я карай така!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MS Auto и keel са описали първото, което трябва да направиш, преди да отидеш да мериш налягания.Смени филтъра, защото от скапан филтър съм имал точно същите симптоми - примигване 1-2 пъти след запалване, най-вече след по-дълъг престой. Сложих си филтър от Бултрако (Puflux) и... О чудо, проблемът изчезна! Само че да се взема филтър от Бултрако е глупост (34лв), затова просто вземи по-читав филтър от някой проверен търговец и виж какво ще стане.В момента съм с филтър Fiaam и нямам проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се набутах с филтър от Бултрако за 34 лева и оооо чудо :D Проблема не е беше в филтъра а в помпата и щях да го разбера ако първо бях дал 10 лева да замерят налягането ;):D Казвам ти го като препатил, първо отиди замери налягането.И аз като теб от много четене и коментари тук във форума пренебрегнах тази стъпка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето едно клипче от мен:http://www.youtube.com/watch?v=SC1x7LA1k98А да видим сега, нормално ли е или не? Когато колата е карана до няколко часа гасне по-бързо. Ако е пренощувала гасне както на клипа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MS Auto и keel са описали първото, което трябва да направиш, преди да отидеш да мериш налягания.Смени филтъра, защото от скапан филтър съм имал точно същите симптоми - примигване 1-2 пъти след запалване, най-вече след по-дълъг престой.

Аз съм имал същите симптоми и при износени биелни и основни лагери, това означава ли, че колегата трябва първо и тях да смени и чак тогава да мери налягането ? .. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Твоите симптоми са на по-голям или скапан филтър, аз залагам на по-голям.За меренето на налягането какво ще стане при скапан филтър ще покаже ли проблема или ще го насочи в невярна и грешна посока това ми е въпроса? Редактирано от krasimir_01

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди си замери налягането на маслото както ти казах по горе,за твое успокоение ;) Ако всичко е наред с налягането търси проблема в филтъра ;) Само не се самозалъгвай ако има проблем той няма да изчезне от самосебе си ;)

послушаи колегата тои е патил:o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Преди да пуснете тема, използвате Търсачката! Много вероятно е това, което искате да разберете, да е вече разисквано.

2. Заглавията на темите е крайно желателно да са обяснителни, изчерпателни и в съответния раздел. Теми от вида "Вижте..." (или по-лошото "Vijte") ще бъдат директно модерирани! Примери за лоши заглавия са: "Помогнете ми", "Имам проблем", "HELP: PROBLEM", "ПОМОООЩexcl.gif!!!", "Molqvi kajete .......", "nqkoi znae li..." и т.н. Пример за добри заглавия са: "Търся ключалка за контактен ключ за АХ"

3. При пускане на нова тема опитвайте се да бъдете крайно изчерпателни, за да няма куп въпроси отдолу, отправени от други участници. Това е във Ваша полза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...