filipov 2 #41 Отговорено 26 Май, 2011 Грубо - 50% съм го казъл,но трябва също да се включи и цената за годишния преглед на газ. уредба 16-20лв. и колкото е по- голям е пробега - толкова е по-икономично на газ. Всеки сам да си прецени.Но според мен нищо вярно за по бързата амортизация от газта ако се кара разумно и грамотно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #42 Отговорено 26 Май, 2011 (Редактирано) Не бе питам щото ако от 10л/100км си паднал на 5л/100км то това не е 50% спад :)10л/100км ако е повишим с 50% то това е 15л/100км10л/100км савалим с 50% то това е 6.66л/100кма ако ти е паднал от 10 на 5литра то е спад с 100% демек 2пъти по малко. Редактирано 26 Май, 2011 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
filipov 2 #43 Отговорено 27 Май, 2011 По точно спестяваш около 5-6лв. на 100км. пробег, но пак зависи от разликата в цените на бензина и газта./ 100км. пробег на сегашните цени на бензин е 14-15лв ,а на газ -8-9лв поне при мен ./ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #44 Отговорено 27 Май, 2011 аз минах вече 30 000км на газ за почти 1 година, нямам проблеми с двигателя, гърнето външно доста раждяса за тая 1 година но като цяло съм доволен, нямам система за мазане, клапаните си ги регулирах тия дни и така...реглаж на 20 000км мисля че е напълно достатъчна профилактика при каране на газ, аз не ги бях пипал никога като колата я имам от 40 000км и преди това кой знае от кога не са правени но след като видях колко лесно става ще си ги регулирам редовно вече, междудругото поизглади работата след реглажа, на газ малко претрисаше, на бензин си беше добре и преди това, та явно има някакво износване но с реглажа мисля че се коригира, ще видим времето ще покаже Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iceto 1 #45 Отговорено 28 Май, 2011 а ако ти е паднал от 10 на 5литра то е спад с 100% демек 2пъти по малко.колега, само си за реклама на т.о. в магазин, наблегни още малко на аритметиката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sAsKE 7 #46 Отговорено 13 Юни, 2011 И тъй. Седели си хитрите немци и взели тъй от скука да проектират една система за мазане при двигатели с LPG системи. Въпреки, че в последствие разбрали, че от системата нямало никакъв смисъл хитрягите му с хитряги се усетели, че могат да пребъзикат балъците и да продават системи и консумативи на добри цени. Обаче в един далечен, далечен форум летци изтребители с инженерни познания разконспирирали подлия план на швабите като показали факти и данни, които ги опровергават. Злобния сарказъм колеги се дължи на факта, че ми натресоха една такава система и сега много ме е яд , като ви чета коментарите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sAsKE 7 #47 Отговорено 13 Юни, 2011 (Редактирано) Всъщност ми я натресоха, защото иначе не давали гаранция за двигателя Редактирано 13 Юни, 2011 от sAsKE Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #48 Отговорено 15 Юни, 2011 Да разбираме, че вече имаш гаранция за стария си двигател? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #49 Отговорено 16 Юни, 2011 Не, иска да каже че фобос са му натресли тая система, дори са го накарали да подпише че ако се откаже от нея не поемали отговорност интересно ако нещо се случи дали ще му оправят двигателя след като колегата се е съгласил да му набута омаслителя. Ама сега като каза че е и немска разработка още по смешна, и несериозна ми стана щом великата немска мисъл я е измислила нема начин да не е ефективна, сори извинявам се на системата и аз ша си сложа, даже две , щом е немско как, и немска каска ша си сложа Така ги обичам несмките неща че..... Що ли са се загрижили немците за японските коли с газови уредби, що ли Италянците и Холндците не се сетиха да измислят такава система дето са наи големите производители на газови и дето фърлят милиони за разработки. Ако питате мен немците може и да немат нищо общо, като я гледам как е направена тва ще да е в малка китаиска провинция сделано Но пък върши работа успокоява собствениците , психологическия фактор е на ниво Е ся кат взема един Сивик на жената и на него ще му сложа 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sAsKE 7 #50 Отговорено 16 Юни, 2011 (Редактирано) Гаранция имам, ама май е виртуална Пичовете, които слагаха газовото, споделиха, че на Honda много им се прецаквали леглата на клапаните и заради това омаслителната система била задължителна. Естествено, като си представих Хондичката с едни такива прецакани клапани се просълзих и мигом засилих едни 150 лева за лубриканта.Слави явно не схвана сарказма ми. И аз като тебе мисля, че едва ли, който е измислил системата и след като тя е получила широко разпространение е някакво менте. Редактирано 16 Юни, 2011 от sAsKE Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #51 Отговорено 4 Ноември, 2011 (Редактирано) Малко актуализация по темата:вече 43 хил.км на газ, без система за мазане, никакъв проблем.относно клапаните, започнах сам да си ги регулирам преди 15хил. , на следващия реглаж какво установих:един от изпускателните клапани беше леко натегнал (първия на първи цилиндър) и го коригирах леко ,другите не бяха мръднали!за всмукателните, тези 4 които работят с в-тека (които в ниските отварят съвсем малко) бяха леко натегнали,отхлабих ги леко, останалите 4 не бяха мръднали и не съм ги пипал!под леко натегнал разбирам хлабиномерната пластина да влиза с по голямо усилие отколкото е влизала когато съм правил реглажа преди 15 000км. виждам че влиза по трудно и охлабвам леко докато не ми хареса, говорим за около 10-20 градуса отвъртане на винта.колата от подписа Редактирано 4 Ноември, 2011 от sa6o46 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
master of disaster 0 #52 Отговорено 5 Ноември, 2011 ох майчице!! колеги четох и четох и реших найнакрай и аз да питам за съвет така ще е найдобре май карам Хонда Акорд 1999год. 1.8 136 кс ...то се знае че е найдобре да се кара както си е автомобила ама пусти пари за бенз...сега искам да слагам Г.И до 1200-1300 лв искам да питам кой са найдобрите за тази цена или ако за малко доплащане има подобри и дали да слагам омаслител...фобос ли брц ли ще стане ли колата по-шумна и колку ще се увеличи разхода в момента е 7 литра извънградско... благодаря ви много предварително .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #53 Отговорено 5 Ноември, 2011 тука има отговори на повечето ти въпроси http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=47101&st=0&p=413866&fromsearch=1entry413866за шума: малко по шумна става заради щракането на инжекторите, но се чува само на ниски обороти и трябва да се заслушаш, при над 1000-1200 оборота не се чува, в движение също. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
master of disaster 0 #54 Отговорено 5 Ноември, 2011 благодаря много колега изчетох всичко обаче акорд само един срещнах май не е найкараната кола хмм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #55 Отговорено 5 Ноември, 2011 (Редактирано) Фобос е добра система. Излиза ок 850 кинта. 1во поколение ти е достатъчно. Омасляване на клапаните не ти треа. Да не караш трабантела. Разхода +1л/100 макс. Гаранция- 2 год пълна. Сервиза е в Перник, пича е хондаджия и е яко читав. По София-нз. Инж са шумни, но не се чуват в движение. Разликата във вървежа почти равна на 0. Ако имаш интерес пиши да ти дам телефон п.п.120к на газ, от тях 110 с обикновена газова- с мотора никакви ядове. Редактирано 5 Ноември, 2011 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
schnapps 22 #56 Отговорено 10 Ноември, 2011 Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Kолеги,така ли изглежда газова уредба с емулатор ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
schnapps 22 #57 Отговорено 12 Ноември, 2011 Колеги,никой ли не знае как изглежда газова уредба с емулатор ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #58 Отговорено 13 Ноември, 2011 Интересна тема Вижда, че в първия пост става въпрос за D16V1 и се чудя как му се отразява ГИ на този мотор? (при условие, че колегата си е сложил) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor_penkov 0 #59 Отговорено 19 Декември, 2013 Аз си сложих газово при тези момчета от Бургас съм можеш да ги попиташ сайта е този autoga-bg.com доста са добри и мисля ,че ще ти обяснят да ли имаш нужда от смазване на клапаните. Както и да е ся и аз да попитам нещо нов съм в форума но имам едно въпросче някой да знае случайно или да има такова газово с течна фаза казаха ми че разхода бил един и същ както на бензин така и на газ и колата вървяла доста по-добре от колкото с обикновен газов инжекцион някой да знае това истина ли е или просто поредната лъжа в този сайт имат от тези газови и много се чудя дали да си взема но се надявам някой да каже заслужава ли си! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #60 Отговорено 19 Декември, 2013 Колеги,никой ли не знае как изглежда газова уредба с емулатор ?Емулатор на какво,че се сещам за 2 вида? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове