Jump to content

Recommended Posts

Колеги вчера колата цял ден седя извън гаража и я валя и сега не иска да запали. Преди също ми е правила този номер в мокро време и се оправи като свалих дистрибуторната капачка и леко с шкурка отърках крачетата защото се бяха окислили малко. Сега го правя това нещо обаче не иска да запали. Върти върти и до там. Свещите ги гледах, да не са пълни с бензин, но всичко изглежда наред при тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вадиш един кабел от свещите и го допираш до главата. Даваш на някой да върти а ти гледай дали ще хвърли искра по главата. Ако няма искра минаваш назад по системата към бубината и комутатора.Бензиновата попма чува ли се! Ако не се чува провери всички бушони здрави ли са. Разбери първо какво и липсва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По този начин колега рискуваш да си изгориш бобината ,ако не е изгоряла вече.:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По този начин колега рискуваш да си изгориш бобината ,ако не е изгоряла вече.:rolleyes:

Браааааат стига това са методи от "време оно" даже вчера така тествахме една хонда и винаги всичко е било точно.И става дума да види дали ще хвърли искра, веднъж- двапъти е достатъчно не казвам да залепи свеща за главата :lol::offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Хонда нещата от запалителната система са по-капризни към методите от "време оно" и колегата aleksandur е прав.

 

gamencerista, бензиновата помпа работи ли?

Виж палеца как е и допирната точка на капачката към него здрава ли е!

Експериментите с ваденето на кабели е препоръчително да не ги правиш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам защо си продължил с процедурата да търкаш дистрибуторната капачка :rolleyes: Вземи си нова капачка и палец струват 35 лева но спестяват ядове за много повече ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако решиш да пробваш тоците по метода с кабела, за да не спорят колегите опасно или не е за бобината, то сложи една здрава свещ в лулата и ще видиш дали хвърля искра между електродите й.И да кажеш какъв е бил проблема :rolleyes: УСПЕХИ!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата се чува как качва масло, само да вметна че с бутане колата пали !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Залагам на комутатор :whistle: Тестването дали има искра е желателно да е със сложена свещ,освен ако не ти се сменя бобина.Колега много е шумна тази маслена помпа ,щом се чува като подкачва :D

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След сваляне на дистрибуторната капачка и забъсване с парцал вътре колата запали отраз. Явно някъде има спукано и от влагата не ще да пали ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между капачката и делкото има една гарнитура, невървяща с капачката в магазина. Намира се в Бултрако и е около 18 кинта макс. Само първо си я поръчай, че мойта 10 дни я чаках ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди години преди първия ремонт на стария ми форд ,майстори ми казаха че щом трудно пали или не пали на стартер ,а на бутане е патрон начи няма компресия мотора!Прави бяха -преди ремонта съответно 3-4-7-8 компресия на цилиндрите и след това 11 на всички -смяна сегменти и припасване клапани!Пък с кабелите на свещите наистина не си играй щото после излишни столевки ще хвърляш за разни бубини и комутатори!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди години преди първия ремонт на стария ми форд ,майстори ми казаха че щом трудно пали или не пали на стартер ,а на бутане е патрон начи няма компресия мотора!Прави бяха -преди ремонта съответно 3-4-7-8 компресия на цилиндрите и след това 11 на всички -смяна сегменти и припасване клапани!Пък с кабелите на свещите наистина не си играй щото после излишни столевки ще хвърляш за разни бубини и комутатори!

Само че форда ти сигурно е бил дизелак, където компресията играе огромна роля при паленето в студено време.За да не пали и в топло поради липса на такава ,значи че сигментите не само са износени ами просто ги няма.Аз залагам на бензинова помпа.Бензинът пали не от детонация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% бобината, а ако си и голям касметлия в комбинация с комутатора. Като сменяш частите си купи и една капачка, защото може да се е спукала някъде и да не си забелязал, а пък тя си е доста ефтина /10-15лв нова/ на фона на другите части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата се чува как качва масло, само да вметна че с бутане колата пали !!!

Колега казах ти да не се чудиш а да си вземеш нова капачка и палец ;) А относно помпата се чува бензиновата а не маслената :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам ,че мотора ти е или моно или пълен инжекцион(д15б2-д16з6).Само при тези 2 модела до сега съм се сблъсквал с този проблем.Обикновенно колата си пали без проблеми но от време на време решава ,че няма да пали ,дръпваш я и пали.След време пак същото и то когато си иска .При този проблем има ток , бензин а не пали .Решението -релето на бензиновата помпа.То не служи само да пусне ток към помпата и в случая тя си работи но колата не пали на стартер а само на бутане .Ако си проверил и нямаш проблеми с тока помоли някой колега и пробвай с неговото реле .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не бе колега,бензинов си беше форда ама сутрин не можеше да се запали половин час лятото,иначе после палеше през деня !Аз като си почиствах капачката от нагара забелязах че комутатора и бубината са пукнати ама като работят няма да ги пипам докато не откажат.Имам едно заглъхване между 3 и 4 хил оборота и после полита хондата и ми казаха че сигурно е от бубината ,ама докато не откаже напълно вече нищо не сменям!Колега ,ако се съмняваш в главното реле -то се намира над педалите в ляво до бушониерата-направо го свали и презапой всички спойки на платката ,ако е от него добре ,ако не е поне ще го елиминираш като проблем за в бъдеще .

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не бе колега,бензинов си беше форда ама сутрин не можеше да се запали половин час лятото,иначе после палеше през деня !.

Е тогава не е било от слаба компресия.Може да са били куп други причини но не и от нея. Пък и бъди сигурен той форда и нов да е, пак пали когато си иска.. Аз имам един ,от който са ми побелели не само брадите ами и подмишниците. Не искам да се впускам в подробности защото ще ми свърши мастилото на клавиатурата ,освен ,че нали знаеш -форд и циганин зимата не работят и като тръгнат да мрът го правят изведнъж.Както и да е . Дано разбереш проблема на хондичката и да я оправиш. Редактирано от vespas

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След сваляне на дистрибуторната капачка и забъсване с парцал вътре колата запали отраз. Явно някъде има спукано и от влагата не ще да пали ...

Моята правеше същото, във влажно време (след дъжд) неискаше и да чуе за палене. Докато тествах дали има достатъчно налягане на бензиновия филтър и изобщо дали има приток на бензин видях как от дистрибутора прехвърчат искри към каблите. Свалих дистрибуторната капачка, имаше цепнатинка която не се забелязваше отвън, но отвътре си личеше леко, след като я смених вече няма никакъв проблем спаленето.Относно свещите и бобината - не си играйте мн защото лично съм патил, като си изгорих бобината по същият начин докато си замервах компресията. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...