Jump to content
pavcho85

Спешно се нуждая от съвет за CR-V 1

Recommended Posts

Здравейте знам,че темата е обсъждана тук,попрочетох почти всичко из форума,но незнам какво да правя.Проблема е следния,предстой ми покупка на SUV и се спрях на Хонда CR-V и то точно определен джип,но проблема е такъв,че като се включва 4х4 се чува едно прищракване и задържане.Нормално ли е това и ако сменя маслото проблема ще се оправи ли и ако да какъв ефект да очаквам при смяната.Веднага ли трябва да изчезне или след време.МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ,ДАЙТЕ НЯКАКЪВ СЪВЕТ!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно пак някой идиот е сложил каквото масло му е попаднало, а дифа е много капризен към масло.Потърси , имаше такава тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да е от неправилно масло и каква е вероятноста проблема да е по-голям :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятноста проблема да е голям, е толкова по-голяма, колкото по-силен е звукът и вибрацийте. А това може да ти каже някой на място, така през нета едва ли ще стане. Същият този някой ще ти каже и дали ще се оправи само със смяна на маслото, с "полиране" на дисковете, или с по-сериозен ремонт. Така че намери този някой да я погледне/чуе.п.п. По-точно с това трябваше да започна.Как го тества това CRV? Звукът кога се чува - при включване на AWD ( както си написал ), в завой ( с волан в крайно положение, и газта до долу ) или ... ?

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте знам,че темата е обсъждана тук,попрочетох почти всичко из форума,но незнам какво да правя.Проблема е следния,предстой ми покупка на SUV и се спрях на Хонда CR-V и то точно определен джип,но проблема е такъв,че като се включва 4х4 се чува едно прищракване и задържане.Нормално ли е това и ако сменя маслото проблема ще се оправи ли и ако да какъв ефект да очаквам при смяната.Веднага ли трябва да изчезне или след време.МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ,ДАЙТЕ НЯКАКЪВ СЪВЕТ!!!

Защо просто не смените маслото в диференцияла с оргинално(30+лева)и дори и да е за твоя сметка(въпреки,че продавача има интерес да продаде колата),пак си заслужава пред евентуални бъдещи сериозни ремонти....... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НА мои приятел така купихме црв звука никък не беше слаб, виеше и щракаше в завои. Разбери се с продавача да смениш маслото за твоя сметка и ако изчезне звука я взимаш ако ли не гориш с 30 лева но пък ще си спестиш неприятности. Чесно да ти кажа аз до сега не съм чул някои да е сменил масло и да не се е оправила че после да ремонтира диферинциял. НА тая дето я взехме отидохме на един канал смених и маслото за 10 минути и веднага млъкна, тогава си стиснаха ръцете. Искам да кажа че смениш ли маслото веднага тряя да млъкне, обяснение от сорта ама то още не се е раздвижило, промило, размазало са безпочвени. Веднага след смяна млъква, а още по добре се отразява промивка, която те съветвам да направиш. След като утихне и я вземеш хвърли и това масло след някои др. километър и си сложи пак ново. Събира 950 грама ще се набуташ още 30 лева но ще знаеш че си направил наи доброто. И само и единсвено масло от хонда за Дуал помп системата :) те там знаят :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се чух с продавача и му предложих,ако иска да смени маслото за моя сметка и ако се оправи ще си стиснем ръцете.Въпроса е там,че ми е далеч и се разбрахме той да закара джипа в сервиз да го смени и ако се оправи да се чуем.Има ли някакъв вариант да ме преметне в смисъл да го оправи временно.Благодаря на всички за бързите съвети. :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има опастност пак да бъде поставено грешно масло.Това масло Honda DPS-F не се намира навсякъде,а в само в сервизите на хонда.Лично аз си го поръчах по интернет от Карада Варна за 32лв./л.Трябва ти 1 л.

Редактирано от kytila
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде е продавача? има ли представител на Хонда в неговия град? Ако няма кои го знае кво масло ще сложи пак. Ти каза ли му че единствено с маслото на Хонда се сменя за да се оправи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами казвам.За задния диференциал става само и единствено масло Honda DPS-F и никое друго!!!

Редактирано от kytila
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продавача е от Карлово,казах му,че маслото трябва да е само и единствено на Хонда и трябва да се купи от представителство на марката.Той каза,че това не го знаел и щял да го има в предвид.Джипа е оставен в сервиз в Карлово.Ако всичко е наред и се оправи и го купя първата работа ще ми е да му сменя маслото отново с такова на Хонда.Искам да попитам и друго тъй като е с газов инжекцион(холандски )незнам марка беше,но продавача ми показа някаква течност и ми показа едно резервоарче в която трябвало да я доливам(разходат и бил минимален),като самата тя служела за смазване на клапаните.На вашите ГИ има ли такова нещо понеже останах много учуден.И другото като я подкарах вярно ,че беше малко баир но ми се стори тромав.Възможно ли да е от гаста?Понеже преди това карах друго CR-V и останах очуден че е възможно да дърпа така.Доколкото,четох тук ГИ не им се отарязава зле само малките проблеми с клапаните.Благодарности на всички.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продавача е от Карлово,казах му,че маслото трябва да е само и единствено на Хонда и трябва да се купи от представителство на марката.Той каза,че това не го знаел и щял да го има в предвид.Джипа е оставен в сервиз в Карлово.Ако всичко е наред и се оправи и го купя първата работа ще ми е да му сменя маслото отново с такова на Хонда.Искам да попитам и друго тъй като е с газов инжекцион(холандски )незнам марката,но продавача ми показа някаква течност и ми показа едно резервоарче в която трябвало да я доливам(разходат и бил минимален),като самата тя служела за смазване на клапаните.На вашите ГИ има ли такова нещо понеже останах много учуден.И другото като я подкарах вярно ,че беше малко баир но ми се стори тромав.Възможно ли да е от гаста?Понеже преди това карах друго CR-V и останах очуден че е възможно да дърпа така.Доколкото,четох тук ГИ не им се отарязава зле само малките проблеми с клапаните.Благодарности на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате, незнам колко ти е харесала тая кола но съвета ми е да си намериш друга.Лично аз не бих купил хонда внесена от вън с газ. Ще ти кажа 3 причини.1. Хонда са с регулеруеми клапани, които дори да е на бензин колата трябва да се проверяват на 20 000 км , едва ли някои това го е сторил там. 2. Кола от вън с газ говори че хората не са си поплювали а яко са я карали преди да и вземат душата, както казах за клапаните ако това не е сторено въпреки тая магическа течност дет ги смазвала която за мен лично е пунта мара като космодиск :lol: считаи че главата може да е за ремонт или за смяна.Само факта че никои не се е погрижил за виещия дефиринциял говори колко ли са се погрижили за клапаните!!!!3. Тази газова която е на колата знаеш ли каква марка е, щото ако не е нещо марково и господ не може да ти помогне с нея, тя се връзва за диагностика и настроика на комп със софт само и единствено за марката газова и кабел за връзка пак за самата газова. А не всеки газ сервиз може да си позволи да подържа десетки марки газови. Камо ли някоя не внасяна и монтирана у нас ГИ.Незнам на кви пари го предлагат и в кво състояние е колата но сериозно ти казвам да преусмислиш решението си. Ремонт на глава с набиване на чугунени легла един колега беше правил и мисля че ми спомена цифра към 1200 лева всичко. Сега за системката с тубчиката дето ти е показал. Тва е система за омасляване на клапаните тип катетър, толкова проста и измислена че чак ме напушва смях като я видя. Течноста струва 30 лева тубата мисля че е 2 литра и стига маи за около 5 х.км може да греша за разсхода на течноста но настройката за това колко да смуче е толкова първична че може да ти изгълта всичко за 1000 км ако не я наблюдаваш по често кви ги върши.Лично аз немога да си представя как след такта изгаряне от нея остава нещо което да смаже или охлади изпускателния клапан които реално страда от прегаряне. Разправят че заради нея сместа горяла с по ниска темп ама ако е така начи и КПД и е по малко и ства танту за кукуригу. Иначе които си е сложил е доволен :lol: от кво е доволен незнам :P Я даи един линк за тая обява ако има в нета .По добре си купи кола без газ и тук си сложи ГИ за да имаш сервиз ако нещо се случи с нея, инак може да се окаже че ще трябва да я смениш само щото няма кои да я погледне какво и има.п.п. Още нещо да не си ни казал :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно подкрепям Слави - търси си друго CRV.Човекът щял да смени маслото, но за пръв път чува, че трябвало да е Honda DPF! Aaa, Благодаря!Само за протокола - онзи ден идва едно китайче, с верига за бързо хранене в нашия град. CRV-то "04-та, на 60 000 мили, дифа вие ще ме скъса (от мъка). Каква беше реакцията, като му казахме, че трябва да смени маслото?!?!?!?! Нула - 0 - zero, взе си колата и чао!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за 1000лв отгоре ще си вземеш с ляв волан.Лично мое мнение че не си заслужава парите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И другото като я подкарах вярно ,че беше малко баир но ми се стори тромав.Възможно ли да е от гаста?Понеже преди това карах друго CR-V и останах очуден че е възможно да дърпа така.Доколкото,четох тук ГИ не им се отарязава зле само малките проблеми с клапаните.Благодарности на всички.

Ами просто я изръгай на бензин и после на газ.Ако на бензин дърпа,а на газ не ще,значи трябва да се настрои газовата уредба,Ако и на двете горива е тромава колата,значи двигателя е издухан.В такъв случай се хващай за главата и бягай от тази кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карана е от мъж , баровец, па щом е баровец начи много много не му пука :) носил е поне два пръстена на дясната ръка за да издере така волана, щото го е въртял с една ръка другата му е била на лоста, не е жена щото жените и да носят пръстени рядко маневрират с една ръка :) Пък ако ще е с десен волан поне що не гледаш да е автоматик ? Верно натокана е много направо кефи ама дано тва не те подведе.Аи ако го вземеш знам вариант как д ати легне по евтино, ще ми продадеш предния рол бар :D

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам как може да му излезе още по-евтино.Аз ще отнеса степенките.Колега ,говоря сериозно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги и аз мога да кажа,че именно ролбарите ми привлякоха вниманието точно над този автомобил.За сега май ще се откажа от него,но искрено благодаря на всички за съветите.А колеги искам да ви питам нещо.Вашите CR-V-та на по колко км са?220000км много ли са?Това ако е в добро състояние заслужава ли си http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21302985455009010&f1=details притеснява ме най вече годината и километрите.

Редактирано от kytila
9. ��ма нужда от два по�та един �лед друг! Има бутон

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако твърдо си решил да вземаш кола с десен волан, искай си сервизната история повечето коли я имат. И стой далеч от тая последната защото няма нищо общо с европейските ЦРВ-та. Хубава е има много екстри но си дотам. Стане ли нещо има да си блъскаш главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колеги искам да ви питам нещо.Вашите CR-V-та на по колко км са?220000км много ли са?Това ако е в добро състояние заслужава ли си http://nfs.mobile.bg...9010&f1=details притеснява ме най вече годината и километрите.

Предназначена за Японския вътрешен пазар (като моята).Екстри-фул.Двигател-В20В -малко по-слаб и по-лаком от следващия В20Z (това е спорно-карал съм и двата двигателя и не видях разлика нито в карането,нито в разхода).220 000 км. не са много,ако е била с добра поддръжка (на 250 000 тези двигатели цъкат като часовник).Вероятно двигателят е много запазен, защото не видях следи от газова уредба.Годината е истинска.Цената е супер (опитай да свалиш 200лв.Сигурно ще клекне на 4000).Еми изкарай един тест драйв,и ако върти гуми я вземай.И после сменяй всичко-ремъци,масла,филтри.Частите й съвсем малко се различават от частите за европейските ЦЕЕРВЕТА.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диференциала на моето ЦР-В също виеше в началото като го взех, но след смяна на маслото всичко се оправи, въпреки че от сервиза ми казаха, че това което са източили било като сълза и не е трябвало да се сменя :) от тогава имам навъртени около 3000 км. и 1-2 пъти го чух да се обажда след пълно завиване на волана и газ до дупка и то на асфалт, а не на сняг и мисля отново да го сменя. Относно газовият инжекцион, сложих си го тук в България заедно със системата за омасляване на клапаните, макар да не съм много убеден каква работа върши, а консуматива за нея е 1 л. за 10000 км. поне така ми казаха от сервиза. До момента съм много доволен от автомобила, доста пъргав е за размерите си. За мен лично има малка разлика в динамиката когато караш на бензин и на газ, но определено не е нищо фрапантно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да тва е баш JMD ако не се лъжа като на краси, джантите му са с 4 болта :) дано не се налага да му търсиш лагер главина.Инак верно са натъпкани яко с екстри дето европеиските могат само да мечатят за тях. Километрите въобще да не те плашат, ако мотора мърка кат коте и върви кат самолет (усещасе кога върви както си требе) нема кво да му се чудиш, моята и тя е на 210 000 но след кратка справка в темата на руския форум за ЦРВ където руснаците спрягат цифри от порядака на 400-500 хиляди МИЛИ!!!! се успокоих че ще я карам цял живот даже два :lol: При тях тея на 200х.км са направо нови :D За мотора: както каза колегата по горе доста е спорно дали големия върви повече от тоя, ако се загледаш в показателите на двата ще установиш кое с кое се компенсира :). Ускорението е еднакво, само дето големия рипа повече в ниските а тоя пък се изстрелва яко след 3500. Е оня е малкоооо по икономичен по книга 200 грама колко е на истина не знам :) Така че на мотор не робуваи ако е читав взимаи смело, на големия само киселия вкус от данъка ще ти остане :) Хиаде ходи я гледаи пробваи я и да видим кво ще се похвалиш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да .И на мен тая ми харесва. Освен разбира се дирекцията. Аз например никога не бих си купил дясна.Но това си е твой избор. Ако теб не те бърка -вземай. Колата изглежда добре.А пък за 200-та лева - просто са задължителни да ги свалиш. Те са си дежурни.Продавача знае това. А всъщност знае че и ти знаеш.:) А колеги може ли да кажете с какви екстри е пълно JMD изпълнението ?

Редактирано от vespas

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще отида да го видя тези дни както и това CR-V http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21301947957906781&f1=details много ми хареса звънях на собственика каза че е перфекно без забележка.Искам да попитам каква цена излиза смяната на ангренажния ремък?Благодаря ви много сте отзивчиви :worthy: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И моето имаше такъв bullbar, но го махнах. Предишният собственик е бил скаран с паркирането, и беше много грозно счупен. Частите вярно са леееееко различни, но не е болка за умиране.п.п. Регистрационният номер на JDM-ката е от старите ирландски. В UK минават за специални ( частни ), скъпи са. Този е поне 300-400 паунда.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще отида да го видя тези дни както и това CR-V http://nfs.mobile.bg...6781&f1=details много ми хареса звънях на собственика каза че е перфекно без забележка.Искам да попитам каква цена излиза смяната на ангренажния ремък?Благодаря ви много сте отзивчиви :worthy: .

Много е добро.Прекалено добро за тази цена...!Огледай го отвсякъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да тая червената вече друго говори, струва си да се види а що ли усещам че тя е твоята :)Ремъка не е болка за умиралка, хубав ремък и ролка са около 200 лева, оригинални от хонда по спомен са около 300, могат да се намерят и на доста по разумни цени но тях е хубаво да ги смениш пак след 50-60х.км. иначе към 150 лева се намират. Ако решиш ще те свържа с колега тук от форума дето продава чаркове за японки (гарантира за стоката) и доста народ купуват от него щото чарковете са хубави и на добри цени. Ти от къде си между другото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще съм много благодарен ако ми дадете кординати на въпросния човек.От Белово съм и утре отивам да я гледам.Ако ми хареса и си стиснем ръцете с продавача ще пиша.Относно двигателя какво да гледам по характерно за да съм сигурен в него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амм кво да гледаш.....гледаи как ще запали студена, запали си я ти а не оня джамбаз. Кат запали вдига и държи по високи обороти 1500 след като загрее падат. Слушаи през тва време как работи мотора, равномерно, стабилно тряя да пеее кат славе, а като стрелката за температурата застане на средата (хоризонтално) мотора тряя мърка кат коте, тряя се форсира добре и добре да сваля обороти кат пуснеш педала. Тряя аспуха кат го погледнеш вътре да е чистичък може да има леко сажди ама да са сухи, да могат да се махат от пръстите кат ги разтръркаш. Като е загрял не тряя да чуваш подозрителни почуквания . Абе тои ако работи добре със сигурност ще го разберещ :) Покараи я заварти я в кръг за да чуеш диферинцияла дали вие и щрака кат на оная :) И тва е, обърни внимание къде зацепва съединителя трябва да е на 3-4 пръста от пода наи много, по високо зацепване говори за износването. Понеже е хидравличен маи няма как да го направят да зацепва долу а да е износен (ако греша търпя поправка ) Туи то, ако има още нещо питаи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще съм много благодарен ако ми дадете кординати на въпросния човек.От Белово съм и утре отивам да я гледам.Ако ми хареса и си стиснем ръцете с продавача ще пиша.Относно двигателя какво да гледам по характерно за да съм сигурен в него.

Прочети това: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=10728

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги днес на пук на лошото време се разходихме до Враца за въпросния джип.Незнам от къде да започна наистина на пръв поглед изглеждаше перфектен,външно и вътрешно нямаше забележки.Продавача се беше постарал доста :rolleyes: ,двигателя също беше измит добре.Нямаше как да огледам за евентуални течове.Запалихме и решихме да направим няколко километра разходка.За мое учудване продавача ми хвърли ключовете и ми каза да се повозя.Още с тръгването карах по прав път обаче усещам че има напрежение във волана(дърпа ме на дясно) малко след това като вдигнах над 70-80км започна да сее из пътя,направо ми беше трудно да го държа в лентата.МНОГО СЕ УЧУДИХ!!!Позагря вече нормално и реших да го настъпя но без значение на коя предавка е като стигне 3000 оборота и започваше да глухне и да пресветва лампата за инжекциона(тази жълтата).Закарах го веднага в сервиза(продавача работеше в сервиз)и му вдигнах капака и като се загледах повечко ми направи впечатление,че боята на единия калник стой по прясна от другата.Попитах го за удрян ли е знае ли за лампата която свети той отрече и се направи на приятно разсеян.След като продалжих да го оглеждам забелязах 4е предна дясна гума стои по назад в сравнение с предна лява.Когато реших да измеря разстоянието от гумите до подкалника се оказа,че едната гума е на 3,а другата на 4 пръста и малко,което тотално ме отказа.Явно не беше боядисван случайно калника. :P .Малко преди да си тръгнем бях записал още един номер на продавач звъннах му и си уредихме среща.Джипката ме грабна веднага.Нямаше нищо общо с предишната.Ускоряваше много много добре и можеше да се кара дори без ръце :P След хубав оглед останових,че може би съединителя ще е за смяна тъй като отделяще в горно положение,но продавача ми направи хубава цена и си стиснахме ръцете.Сега вече съм горд собственик на CR-V.Искам да благодаря на всички за отзивчивостта и отличните съвети.Само искам да помоля някой да ми даде някакви кординати на колегата в форума,който продава авточасти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха честито, с здраве да си я караш и безавариино, чакаме снимки. Имаш ЛС.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли и още един въпрос?Какво двигателно масло да му купя?Вие с какво карате?И Слави хиляди благодарности :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет е - налей му в началото пълна синтетика . Ако го гори следващата смяна я направи с полусинтетика.Аз поне така направих. За 3000 км. не го е бутнало. Ако и при теб е така, то можеш само да спечелиш.Ако пък му е редичко няма да загубиш повеече от 20-30 кинта от разликата в цената.Мотул е хубаво масло препоръчвам ти такова.Аз лично обаче съм с мобил понеже го набарах на добра промоция.Като тръгнеш да купуваш ремък и ролка не бързай да купуваш и водна помпа.Ако е добре не я бутай.Успех и със здраве да я караш.Много добри колички са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колегата е прав, нека мастора провери и каже мнение за помпата дали да се семни, аз карам с кастрол магнатек 10/40 колегите масово карат с Мотул - доказано масло. Аз карам с кастрола щот го вземам на супер цена пък и съм много доволен от него, не го гори и зимата в -20 върти като топла :).А и още нещо, нека които я обслужва да ти направи и реглаж на клапаните и без тва е отворена, или поне да ги провери че кои ги знае някои пипал ли ги е не е ли. Смукателни от 0.08 до 0.12 изпускателни от 0.16 до 0.20 ако бъркам да ме поправи некои ама книгата не е пред мен да я видя и малко по спомен :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да , кастролът е също много добро масло.Моят съвет е обаче наистина- погъделичкай си моторчето в началото с 5-40.Ако е в добро състояние не е необходимо да бързаш с 10-40. А и друго. Ако купуваш наистина доказано качествени ролка и ремък то гледай и двете неща да са наистина такива.Да не да вземеш например скъп ремък а евтина ролка или обратното и по този начин да се подведеш относно гаранционните километри които им дават.Аз направих така- купих си и от двете по евтин вариянт и знам че компромис нетрябва да правя и на 40-50 хил .кл. съм длъжен да ги сменя.Излязоха ми 85 кинта с отстъпката.Колегата е прав . Провери и клапаните. Така и така ще се отварят капаци. (то не че за тях е голяма философия )

Редактирано от vespas

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще отида да го видя тези дни както и това CR-V http://nfs.mobile.bg...6781&f1=details много ми хареса звънях на собственика каза че е перфекно без забележка.Искам да попитам каква цена излиза смяната на ангренажния ремък?Благодаря ви много сте отзивчиви :worthy: .

Много е добро.Прекалено добро за тази цена...!Огледай го отвсякъде.
Казах ли ти аз,да си отваряш зъркелите?Хубаво и евтино няма!Честита нова придобивка.И много безаварийни километри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...