Jump to content
B7_

Помощ след смяна на смукател!

Recommended Posts

Имам голям проблем немога да открия източника .. Смених смукателния колектор на Д15з6 със смукател от д16з6 колата запали НО държи страшно високи обороти.. много пуши отзаде. ?! :o Пробвахме.. сменихме дроселите, стъпковият мотор и нищо За вакумите няма място къде да навра маркучетата и ги запуших :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кой маркучи, дай малко снимки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Играят ли оборотите или седят високи? Ей виж тука къде най -вдясно има един маркуч, който цък с, е там горе къде е вкаран, ако няма нищо играят оборотите, затапваш го с парче маркуч, сгънато и стегнато с тел примерно и заспиват оборотите.

Редактирано от Dominiko
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На това същото е счупено маркучето пробвах да запуша преди вакума но нищо :o задължително ли е да е след него точно това маркуче?П.С. когато запаля колата оборотите се вдигат до 4к след това почват да играят и отзаде почва една пушилка .. :)

Редактирано от B7_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целта е да се запуши това къде е до шпилка ли е какво е , къде е с вакуумен маркуч. Ето аз какво съм направил, дано да се вижда на снимката цък, ей там трябва да се запуши братле :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това маркуча за картерна вентилаци ли е?Ако да, не ми се вижда добра идея да се затапва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той е :)

Публикувано изображение

1 е маркуча за вентилацията на картера

2 е вакума към бензиновият регулатор

3 вакум към канистъра,но според мен от него не би трябвало да играят оборотите

Ако имаш възможност качи снимки.

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега сизам долу ще пробвам да запуша големия маркуч които влиза в смукателя да видя какво ще стане .. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще стане едно голямо нищо ;)По принцип не е хубаво да го запушваш този маркуч,но всеки сам си решава какво да направи с колата си .

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефект няма като го запуша. Запалих колата излезнах запуших всичко и нищо :)

Публикувано изображение

Публикувано изображение

http://vbox7.com/play:3456666d Ето тука съм направил едно клипче на което се вижда ситуацията :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На д15з6 всмукателя не е ли като на д16у8? Ако е така си направил голяма грешка да го смениш със з6. На д16у8 е доста по-добър.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, момче ти си извадил маркуча от смукателя(за картерната вентилация). Направиил си точно обратното на това, което трябва. http://img641.imageshack.us/img641/903/28042011569.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми и аз му обеснявам да го вкара, не знам доло дали го е вкарал правилно , ама то няма много варианти, ама а де, нямало ефект. После ще направя клип, като се извади какво става с колата.Сега аз съм го затапил, а маркуча отдоло е вкаран, а в другя край си е свободен и си издиша спокойно в околната среда, даже това което издиша от капака на двигателя, пак си е фрее :D , за ко ми е да ми пълни всмукателя с изгорели газове... Сега последно играят ли ти оборотите - форсира ли се сама колата или ти седят високи, ако ти седят високи, вече не е от това ...

Редактирано от Dominiko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На д15з6 всмукателя не е ли като на д16у8?

Почти същия е (само има ЕГР система, която сравнително лесно може да се елиминира, ако човек толкова държи). И аз затова се зачудих що е тръгнал да го сменя колегата.Иначе за оборотите - то пак добре че компютъра е умен та да та са запре иначе от тая дупка дето смуче въздух сигурно и до 7000 об. може да стигне. Идеята е единствено от дросела да влиза въздуха - всички други отвори по колектора трябва да са свързани със съответните маркучи или затапени.Пък и отделно може да има някъде другаде вакуумна отечка, по гарнитурите примерно. Редактирано от keel
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи се завъртях при колегата за малко и лично запуших всички щуцери на колектора,също така целия дросел с ръка и нямаше промяна което ме озадачи доста.От някъде краде въздух и не се знае от къде.Или е спукан някъде или не оплътнява добре към главата но нямаше време да и обърнем повече внимание.Не знам до къде е стигнал колегата днес но определено не е наред нещо,отделно моето лично мнение е че този колектор по нищо не е по добър от стоковия ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От канистъра(онази кутия под филтъра)вакума го закачаш в PCSV-то(3 от по горната снимка),от него трябва да има изход в долната част,към колектора.Вентилацията на картера също я закачаш.Ако проблемите с оборотите продължават,огледай дросела.Настрой оборотите на празен ход,виж FITV-то(под дросела) и ЕАЦВ-то,също така да не смуче въздух от някъде.П.П:Съгласен с колегите ,че стария колектор е по добър ;)

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батка накрая и дросела сменихме,сложихме неговия си и пак никаква файда.Само не ми е ясно на този мотор тая система димо и казва икономика или нещо такова която е на стоковия колектор дали от там не е проблема понеже новия няма такава.Някакви клапи ли нз какво каза имало вътре освен от там нещо да не се получава и аз не знам.Тия икономици не са ми ясни какво правят и да не би екюто да изпада в някакви аварийни режими но и така да е не можах да хвана от къде вкарва въздук като всичко от където е възможно запуших и колата си се форсира до към 4000об. а трябва да гасне и не само се форсира сама но и пуши отзад на поразия и работи като трактор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи един спрей за карбуратор примерно и започни да пръскаш на възможните места от къде може да минава въздух (гарнитури, снадки, маркучи и т.н.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе най-добре си върни стария колектор, и без това е по-добър от този

  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подвържи си ТА сензора (този преди дросела) ,ако случайно си забравил. Възможно е като си окабелявал да си прекъснал някоя жичка.

Редактирано от BAHKO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска върнах стария смукател. но пак почна да прави това същото ... явно наистина отнякаде смуче въздух .. има едно болче за смукателя към главата което се намира долу посредата него не го завивам защото е почти невъзможно дали няма отнего да идва всички проблеми да неможе колектора да прилегне добре към глава?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да се хване на всичките гайки ;)(особено тази към делкото,понеже от там имаш циркулация на антифриз) малко е гадна тази в сред, но се стига.Гарнитурата на всмукателя здрава ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай и стягай всички гайки, ако тр малко течна гарнитура сложи, но да уплътнява хубаво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гайката на колектора я хващаш с удължение с камък и тричотка,най лесно е на канал, ама и така става с малко мъка,а за оборотите провери зацепванито на жилото на газта към дросела да не сте го объркали,че при 1 приятел така се получи:),палим, тя държи страшни обороти след 5 минути гледане каква е грешката,видяхме че жилото е закачено на обратно и двигатела постояно под форсаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от жилото защото него не си играя да го закачам даже :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз миналата седмица сменях колектора с такъв от D16Z6 и това болтче отдолу по средата, се стяга на канал като бръкнеш отдолу, иначе не може, но проблема едва ли е там. При мен имаше проблем, който се изразяваше в това, че в моторчето ми за празния ход влизаше маркуч през който вървеше антифриз и го изхвърляше през другата дупка директно върху изпускателните тръби и бяха страшни пушилки докато видя, че от къде тече антифриза. В крайна сметка го запуших :) А при теб незнам защо така се получава. Да не би да си скъсал някой маркуч или пък ако си със стари гарнитури да смуче от там :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана голям мармалад гарнитурата явно не е легнала добре където трябва и днеска завих тази гайка, реших да запаля колата запали но пак прекъсваше излизам отвънка и гледам зад колата тротоара мокар и си викам "What the fuck" гася колата дърпам щеката и НЕ смесила вода и масло :( СЕГА КАКВО? :)

Редактирано от B7_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени гаритурата на всмукателя!Колега Most_Wanted а как запуши щуцера от клапана за празния ход, само го затапи ли?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриз губи ли ? Най вероятно вкарва в 4-ти цилиндър,поради не добре легнала,скъсана и др. гарнитура на всмукателя.Отоплението на дросела и ЕАЦВ-то е най лесно,един маркуч от капака на термостата директно във всмукателя :D и изолиране на FITV-то(с някаква подложка или гарнитурка).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Most_Wanted а как запуши щуцера от клапана за празния ход, само го затапи ли?!

Извадих маркуча, който вкарва антифриза и го запуших с болт, който след това стегнах с една скоба за всеки случай и за сега нямам проблеми :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зравеите ние сложихме смукател от д16з6 на д15з6 и имаше доста голяма разлика във вървенето на колата,нз за колегите които мислят че няма разлика но изглежда че има поне при нас.поздрави

Редактирано от swift gti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана голям мармалад гарнитурата явно не е легнала добре където трябва и днеска завих тази гайка, реших да запаля колата запали но пак прекъсваше излизам отвънка и гледам зад колата тротоара мокар и си викам "What the fuck" гася колата дърпам щеката и НЕ смесила вода и масло :( СЕГА КАКВО? :)

Сега си смени гарнитурата на всмукателя. Ти да не си оставил старата? :huh::o Та тя горката е 5-7 кинта. И като си я смениш спокойно можеш и малко течна гарнитура или силиконец да сложиш на отвора за водата. Стегни си хубаво всички болчета и гайки и ако намериш направо да те отдърпа някой и сменяваш маслото преди да се е пресекло!!! Виж дали нямаш и масло в антифриза- ако има точиш, сиваш вода, газ до дупка да всключи перката и така 2 пъти. После си сипи антифриз.п.п. Другия път се обърни към някой, който може да ти свърши работа вместо да се разправяш и тормозиш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска смених маслоно Но нямах пари за нов филтът тъикато много пари заминаха по тази глупост запалих колата без масло с цел да опразни филтъра. Налях новото масло сичко ОК тръгвам заработа докато стигна ест колата загря но отзаде пуши супер много гледам маслото не ми прилича на пресечено, бистро си не е като предното мътно данемога да видя нищо през него. Дали неможе да се получава от това че гърнетата са пълни с вода от наводнението преди това? Или.... нека някой да каже от какво може да се е получило това.. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,по-добре спри да правиш проба-грешка и отиди при някой който разбира да ти погледне колата.Чисто приятелски съвет ;) Ако ли не си върни старите всмукатели,че то голяма разлика няма да има във вървенето.Поздрави и успех :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриз губи ли ?

;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема го открих .. :) състоеше се от следното млко вода останала в маслото след смяната и мократа вата на гърнетата след потъването на колата :) днеска след 100км каране вече не пу-ша ;) всичко си е намястото Естествено не без помоща на rusiq :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димо прави си пиците а колите само ги карай и друг път да знаеш гарнитурите на колите не втасват както тестото за пици :lol:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей B7_ искам да те попитам какво точно направи по въпроса за оборотите, че ти се оправиха. Изчетох всички коментари, но не можах да разбера от къде точно идва проблема. Имам същия проблем на моето Поло, сменях дросела но същата работа. Ще съм ти много благодарен ако ми обясниш :):):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи sashkooooy дали погледна че пишеш в доста стара тема има няма последното мнение е от 18 месеца та и повече .Па мани другото си объркал реиса :D .Тук хонда форум тук не ПОЛО форум .Препоръка пробваи http://www.vwclub.bg/forum/ те тук . Пожелавам ти успех ако не вземи си и една хонда ;) .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...