Jump to content
Doomwisher

С какъв спортен филтър сте?

  

290 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Ако се гонят коне със слагането на спортения филтър трябва да се освободи и излизането на изгорелите газовете щот инъче ефкта ще е да все едно да поемаш въздух с широко отворена уста и да издишаш през сламка :)А почне ли да върви повече няма как да харчи по малко :)

Редактирано от Valio_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм интересно, имаше мнение за това че с спортния филтър, разхода се вдига и мнение че разхода пада. Аз когато си сложих китайски конус преди 3 години видях голяма разлика в вървежа, но защото панелния ми беше много зле направо между ребрата му имаше умрели насекоми! Тъй като ме кефише звука в високите обороти често я настъпвах колата и се филмирах че едва ли не колата ми харчи повече! Разбира се преди 3 години бях на 18 год. и трудно различавах "гума от акумолатор"! :)Кажете някакво мнение по въпроса? Имате ли някакви впечетления в промяна на разхода?

Редактирано от Takahashi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип повече въздух влиза през спортния филтър и съответно дебитомера или маф сензора го отчита и казва на компа да пусне повече бензин за да оправи смесите, но има по добро горене, и ако не настъпваш невярвам да се вдигне разхода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не бих пестил пари, щом се отнася за филтър. Зависи какво искаш, ако искаш да чуваш звук от филтър си за конус, ако искаш да ти е тихо си сложи панелен. Но не експериментирай, ползвай КН.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги от къде купвате филтрите си... не вярвам да давате по 400 лева. Гледах че филтъра за сивика ми струва 439 лева.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един филтър от горепосочените известни марки излиза около 100тина лева от ebay.com...било то конусен или панелен. Тези, които ти искат 439лв, явно се стремят да фалират възможно най-бързо ;)

Редактирано от Radeon4o
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят го закупих от ХЕЕД Ауто. Двоен конус JR син на цена 118лв. вход на 70мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя K&N струваше 128 + препаратите но аз ползвам 20% намаление в магазина от където го купих ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АПЕксито е 140-50 лв ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колеги аз си поръчах този:

Публикувано изображение

На K&N е големичък е вход на 76мм около 130 лева ще ми излезе! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

YED Racing(конус, отворен) - около 60 лв на магазина

Редактирано от tuning_mania

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с K&N конусен. Готин звук + чист всмукателен тракт. За вървежа не усещам разлика. Карах и няколко часа с конусно китайче. Върху вървежа нямаше разлика но звука не беше кой знае какво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

май тук може някой да си ги познае.

продавам ги заради изисквания в регламента за тайм атак 2011-та.не мога да ги ползвам.

нямат и 20 000км каране.филтъра е с flow stack и струваше комплект 150$ май.не помня и аз вече.

АЕМ-а е преправят от кита за В16. мисля че този филтър е най-големият К&Н който може да си купите.

150лв и са ваши,че трябва да творя някакъв шорт рам с по-компактен филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Сивика (D15B2) съм с панелен K&N, на дел Сол-а (B16A2) с двоен конус Ractive, на Баладата (EW2) с обикновен хартиен Champion на 20 000км ;) Преди да сложа на Дел Сол-а двойния конус Рактив бях с конусен Spectre (не е известна марка, но е истински, американски филтър) и се усещаше разликата единичен спрямо двоен конус (т.е. в ползва на Рактива е) и звука и дърпането е по-добро при двойния конус. При сивика с панелният K&N... най-вече звука след 3500 - 4000 се променя, почва да ръмжи малко повече и може би да дърпа повече (или си въобразявам) спрямо обикновен хартиен филтър.Сега се оглеждам от къде да си взема почистващ кит на K&N да изпера и двата филтъра че им е време вече (и K&N-а и Ractive-а), някой ако има оферти или да даде линк от къде да си купя, ще е добре :) Както и да споделите, един комплект масло и шам,поан почистващ кит, за колко пранета става, че намирам противоречиви мнения (едни казват, че стигат за 2 почиствания, други казват че поне за 7 - 8 почиствания...) ? Говоря за най-разпространените малките флаконил

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К&N панелен, колата дойде с него от Германия, нямам представа на колко години е, преди да махна заглушителите които са пред него мъркаше, сега си реве ;) .Мия го на 8-9000 :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с K&N нов ,върши много добра работа ;)и е един път за винаги снимка

Редактирано от Yordan Stoyanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега интересно ми е тези гърби само се перат ли, имат ли омасление като K&N

Редактирано от kytila
8.�е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До скоро бях сJR, сега с турбетката ще умувам дали да е HKS гъба/ако има място/ или пак някой голям JR.Цените им са ок 88 до към 120лв, което е смятам е нормално за този вид филтри.

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

greddy гъба

колега интересно ми е тези гърби само се перат ли, имат ли омасление като K&N
На гъбите им се сменя донапрена не издържат на пране.Продават се само донапренчета,говоря за Greddy и HKS

 

Здрасти колега,според мене гъбата е по за предпочитане,не е за кола за всеки ден но малко място заема и пропуска голямо количество въздух :dry: Редактирано от kytila

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BMC карбонова кутия , но е малак от корса 1.4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RAMAIR някъв газарски е от Англия ми го докараха мн яко изглежда и има мега мощен звук.Материята е нещо като дунапрен с два три слоя различен вид и алуминиева отливка е корпуса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

hks гъба преправена на подобие на панелен :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RAMAIR някъв газарски е от Англия ми го докараха мн яко изглежда и има мега мощен звук.Материята е нещо като дунапрен с два три слоя различен вид и алуминиева отливка е корпуса.

....ще можеш ли да качиш некоя снимка да го видим :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам с ментак :( няма пари за хубав.

  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"HKS" -панелен филтър. Има минимална разлика във високите обороти , иначе в ниските никак не се усеща разлика освен в звука .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера правих проб ана дино стенд със и без филтър и резултата ме изненада честно казано без филтър колата даде близо 3 коня и около 2 нютона по-малко,само на дросел бяха още по-слаби резултатите

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е червен! :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера правих проб ана дино стенд със и без филтър и резултата ме изненада честно казано без филтър колата даде близо 3 коня и около 2 нютона по-малко,само на дросел бяха още по-слаби резултатите

Много интересен резултат и много ценна информация колега! Явно всмукателната система е на принципа на изпусквателната и в двата случая не е желателно абсолютно безпрепятственото преминаване на въздуха и изгорелите газове, респективно. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а някой знае ли как се изчисляват тия спортни филтри? Гледам има всякакви размери, и предполагам има значение. Интересувам се от K&N, ако някой има идеика да драсне някой ред.Поздрави! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

вчера правих проб ана дино стенд със и без филтър и резултата ме изненада честно казано без филтър колата даде близо 3 коня и около 2 нютона по-малко,само на дросел бяха още по-слаби резултатите

Здрасти ,ако бутнеш малко бензина дали няма да даде повече. :)Колега Иванов не знам дали се изчисляват но със сигурност е че колкото е по голям толкова по добре,но с подходящо количество бензин само.Само с въздух резултата е лош :)Например с регулатор на бензина, даваш с 0,5 бара на горе и гледаш как са ти свещите.Керимиден цвят трябва да станат.Обикновенно за спортен филтър и спортен ауспух + 0,5 бара е ок :)Не мисля че многото въздух прави лошо .Проблема е от отношението на сместа която се получава след това (въздух-гориво)Например по състезанията някои изобщо нямат филтри ама бензина тече като чешма в двигателя.Но за всекидневна кола този вариант е неизпълним. Редактирано от kytila
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пак наруших правилата на форума,за което се извинявам

Редактирано от Yordan Stoyanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мерси за отговора колега. И аз за това питам защото мисля, че има значение. Не съм много запознат с този регулатор и сега мисля да се поинтересувам. Поздрави!

Редактирано от kytila
8.�е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Публикувано изображение
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

paRADOx каква му е цената и от къде го взе ? Ако ще се счита като реклама, колега сподели на ЛС. :) Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти прати и на мен малко инфо като на колегата по скоро само цената ме интересува

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не смятам че ще е реклама. Взех го преди няколко години от официалният вносител за България Impas-56. Цената тогава беше 140лв. Тогава карах Civic, и му идваше малко големичък този филтър, но после го сложих на Prelude-а и 'направо заспа' там. Сега се чудя дали да не го сложа на CRX-a?!

По-принцип усетих разлика още на Civic-a като беше...особено през зимата, или в хладно време(сутрин рано, например) ;)

Предполагам знаете, че този филтър е с доживотна гаранция. Единственото което изисква е периодично почистване. Тоест това е една инвестиция, която връща парите си многократно. Сменяш 3 коли - караш ги с един и същи филтър. Публикувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много ми прилича на модел TRX400EX

В сайта на K&N е с номер HA-4099

Редактирано от kytila
9.��ма нужда от два по�та един �лед друг! Има бутон

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е К&N пера го на 9000 км. като сменям масло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...