Jump to content
stalker

Коя версия на Сивик?

Recommended Posts

Здравейте, замислил съм се да купя нова кола, защото ми писна от втора употреба. Спрял съм се на Сивик 8 генерация. До колкото видях в honda.bg, дизелът не се предлага в България, а само 1.4 и 1.8 бензинки. Коя версия да избера? Казвали са ми, че 1.4 е твърде куц мотор, обаче по книга има много по-добър разход от 1.8 (а при тези високи цени на горивата в момента...). Заслужава ли си да се жертва динамиката заради по-ниския разход? Другото което е - знаете ли до кога ще се произвежда този модел? Благодаря предварително! :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ще е трудно да изчетеш и разбереш всичко на 100% , но има противоречиви мнения за тези Сивици хечбек :o Седаните , които са само 1.8 се представят много по-добре :Phttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56051&st=0&p=1057179290&fromsearch=1&&do=findComment&comment=1057179290

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хах, едва ли ще е по-зле от 307-цата пежо на бащата. :o А ако няма да е Сивика, ще трябва пак някоя на старо, която не се знае километрите, не ми се рискува вече. Писна ми да се разправям със сервизи при поредния проблем.А пък и мен една кола не ме ли грабне на външен вид, не бих я взел. А Сивикът ме грабна още когато излезе. Може да звучи прекалено, обаче от всички коли, които се произвеждат в момента само Сивик хечбек ми харесва. Другите са ми еднообразни. Гледам хечбеци, защото не ми трябва седан. Единственият друг модел, който харесвам е Seat Ibiza SC, обаче качеството на Сеат ми е съмнително... И CR-Z, но е доста по-скъпа.

Редактирано от stalker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и доста запазени коли 2 употреба до 3 години(мое мнение) купи си кола от Швейцария 3 годишна и бъди убеден ,че е почти нова .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малко ще е трудно да изчетеш и разбереш всичко на 100% , но има противоречиви мнения за тези Сивици хечбек :) Седаните , които са само 1.8 се представят много по-добре ;)http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56051&st=0&p=1057179290&fromsearch=1&&do=findComment&comment=1057179290

 

K24Z5 :honda:

Седана си е седан - японче е, и е с дабъл уишбон. Да не говорим, че дори и шеста седан още си е екзотика тук. Лек като собствена маса, икономичен...

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Категорично не искам седан. :honda:Твърде ми е голям, а и не ми е нужно чак такова голямо пространство.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Pamo - намери ми един такъв седан на българския пазар или на европейския , после добави , че е с десен волан , малко го гарнирай относно частите и ще получиш една екзотика , която не я препоръчвам на никой :) освен ако има пари да плати за Сивик вместо Акорд 2.4 Евро Тайп Ес :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно че на сайта на бултрако няма Сивик дизел. Много странно, преди фейслифта си го продаваха. Някой има ли обяснение!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Категорично не искам седан. :)Твърде ми е голям, а и не ми е нужно чак такова голямо пространство.

Седана не е много по дълъг,само 29 см.Що се отнася до двата двигателя,не бих сменил 1,8 за 1,4 само заради по малкия разход,за който не вярвам да е верен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен колега Тино е прав по добре си вземи акорд или японската версия на сивика да ти кажа честно и 1.8 цата нее кой знае какво като динамика но европеиската версия е бъгава от към техническата част за сега със електрониката грижи не съм имал но пък със механиката колкото си пожелаеш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелът не се продава в цяла европа защото не отговаря на Евро 5 стандарта (няма филтър за частици или нещо от сорта). По мое мнение просто изчакай няколко месеца до следващата генерация която трябва да е на пазара някъде към началото на есента. Ако не скачай на един акрорд. Настоящата генерация ще се продава още 6 месеца и към края може и да се появят някакви сериозни оферти към останалите количества. Според мен 1.4 не си заслужава, 1.8 харчи достатъчно малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично предпочетох седана защото е правен в джапан, вече не искам да си правя експерименти с коли сглобявани в африка, турция и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз лично предпочетох седана защото е правен в джапан, вече не искам да си правя експерименти с коли сглобявани в африка, турция и т.н.

:Dточно седан 1.6 в момента се прави в ТурцияА пък хеча 1.8 не е най-бързата или динамична кола , но става.А пък фасона........ :cool: Редактирано от mаrto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе всички са хубави. Едно спойлерче отзад на седана и той придобива друга фаца :honda:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе всички нови автомобили съдържат много пластмасови елементи и си потропват,вече не се правят сглобки като едно време,а и всички са си доста тежички каква бързина и динамика искате.Моя 1ви Сивик беше 4та ген.1.3 75 коня и тежешше около 800кг,изстрелваше се като стрела,доста си беше пъргав ама нямаше никакви екстри и удобства.Сега всички искаме “ГАЗта“ до края и душата в Рая,е не става

Редактирано от georgivanov1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел си взе наскоро FR-V с К20 мотор. Имах удоволствието да се кача в него, и въпреки супер скептичното ми мнение се оказа, че това е един невероятен автомобил.

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

 

На външен вид Сивик-а ми харесва повече, но интериора и удобството на FR-Vто ми обърнаха представите за света :honda:. Особено трите предни седалки, просто ме съсипаха! А за двигателя да не говорим...все пак е К20. :cool:

 

Помисли си и за този вариант. Успех в новата покупка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелът има хроничен проблем с буксуване на съединителя. Проявява се обикновено в първите 50 хил.км. Лошото е, че все още не се знае каква е причината. Ако го нямаше този проблем, май е най-добрия вариант. Има ужасно много въртящ момент и е много икономичен, но...Ето ти линк към един прекрасен форум:Click HereУСПЕХИ :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нека и аз да драсна два реда …. :D

 

Предпочитам повече да чета и по-малко да драскам във форума :D

 

Изчетох доста неща за 8г. хеч не само в тази тема. Прави ми впечатление,че има оплаквания предимно за дребни неща и то за коли закупени от БГ. :D

 

Преди аз да си взема 8г. хеч доста се рових в нета да науча предимства и недостатъци за тази кола и стигнах до заключение, че дори и недостатъците,които се споменаваха, аз вече си бях решил - това е моята кола. Въпросът беше дизел или бензин. За 1.4 няма смисъл да споменавам 1.8 или 2.2 дизел? Стигнах до заключението да е дизел , но периода, в който търсих такава кола нямаше читава и за това си взех сивик хеч 1.8 бензин. Колата е вносот Германия беше на 74 000 км. Почти година вече и се радвам и нямам никакви оплаквания. Дава ми разход 6/100 извън града, 8/100 градско.

 

 

Stalker – ако искаш да научиш повече за тази кола има темавъв форума, общи дискусии ( 8-ма генереция сивик - нека се преброим) темата ---> ТУК ,там ще научиш доста, ако прочетеш темата. :)

 

 

Поздрави! :D

Редактирано от tols

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дизелът не се продава в цяла европа защото не отговаря на Евро 5 стандарта (няма филтър за частици или нещо от сорта). По мое мнение просто изчакай няколко месеца до следващата генерация която трябва да е на пазара някъде към началото на есента. Ако не скачай на един акрорд. Настоящата генерация ще се продава още 6 месеца и към края може и да се появят някакви сериозни оферти към останалите количества. Според мен 1.4 не си заслужава, 1.8 харчи достатъчно малко.

 

Вярно е, че не отговаря на Евро 5 стандарт - но за времето на модела е нормално, не виждам разлика примерно с Ауди А3 аналог.

Но ме накара да се замисля за DPF. Все пак по сервизната документация на колата ми, трябва да е наличен, за да оправдае емисията на СО2 - 135-140 гр/км.

Ето това търсих рано сабахлента днес, но не го открих: :ph34r:

 

Публикувано изображение

 

 

Значи ли това, че колата ми няма такъв филтър?

А относно съединителя - все още не съм минала 50-те хил. км. Нямам притеснения...:lol:

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...