Jump to content
civicgonemad

Проект д15б2+V-tec+p29

Recommended Posts

Много хаотично стреляш с въпроси... Седни и чети чети и пак чети и като ти писне продължавай да четеш (аз така направих и все още не знам нищо или почти нищо...) Сега искаш някви бинове нз си кво без дори да знаеш за какво са ти или на принципа проба грешка който се олучи горе долу да върви колата ти... или може би докато не я счупиш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако земат да оправят търсачката най-накрая... щото в 400 страници теми не ми се рови... а и вече почти знам каквото ми трябва да НЕ я счупя. Утре ще се мери налягане на гориво и в най-скоро време че се ходи до Велико Търново. А и счупя счупя... случва се :)

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко рамо от бечети Емо My link

Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз с Емо говорих преди време, но просто човека е много зает... Това с хондите каза че му е като хоби, а и при него излиза още по-скъпо :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам време да чета цялата тема, кажи с какво ЕКУ-си (номера му), skype: Ангел Чиренски

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоков компютър от d16z6 vtec 1.6 125 h.p - П28 . Ето целия надпис:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за какво ти беше ако не е тайна? Не мога да ти открия скайпа :lol: Ето моя lol_mafia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак леко рамо от мен skype: gh0stracer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нагласихте ли колата, колега? Явно, че комбинацията P29 със стоков разпределителен вал води до почукване. Най-вероятно иска минимум 2 градуса закъснение на запалването в таблиците при високите показания на MAP сензора, т.е от 750mBar нагоре и още малко гориво. Ако искаш мога да ти редактирам леко стоковия .bin и да ти го изпратя да пробваш с него. Поздрави ;)П.П. Ти май, май не си с много по-висока степен на сгъстяване отколкото мини-ми със стоков D15B2/7 блок, а не съм чувал колегите да имат проблем с детонации. Та виж P29-ките кви подли бутала са ;) Искат хубаво изпреварване в запалването, за да изкараш добра мощност, а от друга страна идва проблема с детонациите....

Редактирано от Radeon4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не сме я нагласили още колега... Просто финансовото положение е такова... Бин-а ми трябваше да го пратя на човека да види дали въобще ще може да нанесе корекции и да види какво трябва да се купи като хардуер в смисъл чип, резистори... Сам не бих я ръчкал а и нямам с какво... По калкулатор съм 11.2:1 , но до колко може да се вярвя не зная. По телефона 1net спомена за метод за измерване свързан със пълнене на цилиндара през свеща със масло в горна мъртва точка, но само до тук го запомних ;) . Инъче аванса се чува само от около 1500 до 2100 някъде обороти и то ако съм на баир или превключа много рано на по-висока скорост.А до колкото ми каза човека от компа аванса можело да се коригира с много малки стойности... дали ще може с 2 градуса? Иначе разпределителния вал е цитирам:" В положение половин зъб назад, защото с този ремък, зъбчатка стои половин зъб напред ..Т.е. точно на положение когато буталото е на ГМТ, вала не натиска нито смукателен нито изпускателен клапан ... " Ремъка е от д16з6-> 104 зъба.Междо другото, ако има хора от Велико Търново и познават случайно човека при който ще ходя казва се Николай Николов има Алфа Ромео 156, да кажат "може" или "не може" да се справи. Казва че е правил 1 подобна на моята конфигурация. Моля за това на лични. Благорадя!

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ги гледай тея калкулатори не са и близо до реалноста пълниш със спринцовката горивната камера трябва да си знаеш точната кубатура на мотора която делиш на четири след което резултата делиш на получените кубици побрала камерата и към този резултат прибавяш едно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами с тези п29 дали се е променила кубатурата? Фабрично е 1493 . Но нали буталата са с 7кубика връх... фабричните са плоски с -4 кубика... ама са с 29 компресионна височина а фабричните са с 30.8. Дали се компенсират???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресионната височина компенсира естествено и то доста. В твоя случай си с 1.8мм надолу, което е много. Те затова някои шлайфат блока, а други купуват направо NPR Custom P29 с 30мм компресионна височина, ама там вече степента на сгъстяване става прекалено висока за стоковия вал.Относно .bin-а - може да се редактира колкото си човек поиска. Нямаш ограничения от сорта на - 1,2 или 3 градуса или пък 1,2 или 3% гориво в + или -. Стига човека, който ти го прави да знае какво прави.Ти сам казваш, че около 1500-2000 имаш проблем => в тези обороти, при натоварване от 750mBar нагоре трябва да се отнеме от запалването някой друг градус и евентуално да се добави малко повече гориво. Една от функциите на горивото е да охлажда горивната камера.Най-голямата истина е, че е най-добре да го направи човек с апаратура и опит, но...Като нямаш допълнителна апаратура от сорта на широколентова ламбда сонда и дейлалогинг е задължително да следиш свещите. Преполагам знаеш какво означават черни, керемидени или бели свещи.Имам и едни други наблюдения - ако имаш 4-2-1 колектор тип "ибей" и ако сместа ти е бедна цвета на колектора става от златист до синкав поради високата температура на изгорелите газове в мотораАйде, лека вечер ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз бих бил доволен и на стоков 4-2-1 ама не мога да открия читав такъв... Тези от Еbay от 50$ тука идват 150$... Човека разполага с доста апаратура, поне за широколентова сонда съм сигурен че има. И ще видим каква ще я измайсторим като ида ;).А... за свещите не съм точно сигурен какво имаш предвид... Прости невежеството ми и обясни :lol: , че аз знам 2 вида черна(омазана от масло или бензин) и керемидена (нормално работеша). Ако бъркам кажи. Поздрави. Човека смятам че ще се справи... Макар че предимно се занимава с Алфа, Ланча, и Фиат. Поне знае какъв хардуер да земе за п28 комп :lol: . Обнадежден съм :lol:. До колкото знам и дино графики ще ми пусне.

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее. така нещата звучат доста добре ;) Надявам се всичко да си дойде на мястото и да си караш колата със здраве :lol:За свещите имах предвид [Това]По този начин можеш да добиеш представа как ти работи двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей винаги съм си мислел, че с такива бутала двигателя се разрежда ... и то май ще вземе наистина да е така ... понеже има хора дето са го правили това и има и резултатите след такива интервенции ... но не , ние ще откриваме бойлера на ново :D Само не знам къде се втурнаха всички да правят чипове, да бутат горивни таблици, да тамънят предварения от компа и всичкото това на кола дето дори центровка не е направено още (пък и така като гледам не е и зацепена както трябва) :):blink::) Искаш някой да ти настрои колата ... еми и аз да съм и аз няма да ида при Бат Емо, щото човека ще ти я направи максимално добре и знае какво прави :o По-добре при някой дето никой не го знае ... абе може работа да не свърши ама важното е че ще дадеш по-малко пари :) иначе успех a, щях да забравя: http://www.angelfire.com/extreme3/dreamwhattech/how_to_chip_a_honda_92.htm Ейго вече и вие знаете какви части се взимат за чипване на П28, значи и вие вече сте мапери :tooth:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7146 - от тука може да си свалите и дино графиките :D

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе в тоя форум всеки знае всеки помага и накрая те пращат на майната си... С изключение на 2-ма ... Колата е моя ще си чупа главата и парите както зная... Нали уж се бяхме оговорили с теб да дойда да я направиш ти? А после кво каза...? Цитат: "Питай човека дето ще ти я прави..." Ми на теб бях пратил лично съобщение да те питам кога и как... По телефона говорихме и се разбрахме като имам пари да дойда и изведнъж ... да се оправям... От кой сайт щеше да свалиш и ти бин?

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) С мен нищо не си се разбирал. След репликата ти " Аз от къде да съм сигурен, че няма да ми откраднеш еку-то и да не ми го върнеш", освен че паднах под масата от смях също ти казах да си потърсиш някой друг .... След това ти ми прати ЛС и моя отговор беше да се обръщаш към човека дето ще ти прави кола, защото това няма да съм аз :) И още една причина за да те "отсвиря" е, че ти дори не правиш разлика м/у чипване и мапване .... Аз НЕ мапвам! Пък ти явно си търсиш човек да ти мапне колата на цената на чипване ... още веднъж успех ! Горния ми пост беше само да се замислиш дали си струва парите да идеш при някой дето никой не е чувал за него или да идеш при някой дето знае какво прави! Също така да си отстраниш супер елементарни грешки. Може да го приемаш като заяждане, това си е твоя работа. Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паднал от смях... под масата... Ами да аз не бих си пратил компа на колата ей така на някой дето го познавам само от един форум дето съм си писал 2 приказки с него... Задръстен ли съм или кво?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не му е центрована механично колата съм съгласен, но не знам защо толкова много подценявате калкулатора при положение, че по чуждите форуми масово се работи с него. Вярно е, че методът с пълненето на камерата може да е изключително точен, ама и вярвам, че калкулатора върши достатъчно добра работа като ориентир.Пък който иска може да прочете за Quench area (piston to head clearance) и Squish effect и тогава да си обясни защо има проблеми с P29-ките и много хора бягат от тях при първа възможностДругото е, че в уж гледаме да му помогнем на човека, а не да се класифицираме като мапери, тунери, ъпдейтъри, фърмуеристи и разни други такива думи :)А още по другото е, че ако е центрована нормално колата и е разредена няма да му чука аванса ;)Айде, пийс и помагайте на хората дето не вдяват...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А още по другото е, че АКО е центрована нормално колата и е разредена няма да му чука аванса ;)

 

:) Много точно си казал "ако" ;) при положение, че не е какво правим изобщо с опитите за помощ - нищо. Ще му запишеш чип, ще си го сложи, разлика няма да има, и филма продължава ...

 

Тея бутала са танто за кукуриго точно. Не съм се изразил точно: с тея бутала компресията става с маалко уж по-висока(поне в калкулатора), обаче си правиш горивната камера вътре в цилиндъра, а не в главата където трябва да бъде ..... Това ако беше добре, хората нямаше да правят бутала с по-голям отрицателен "дом", а щяха просто да ги правят с по-малка компресионна височина и нямаше да стигат горната част на цилиндъра.

 

Това за маперите т.н. го написах само да разбере, че като иде при някой да му чипне компа това не значи, че ще му настройва колата с широколентова сонда, на дино и т.н. Защото двете неща не са едно и също. Не съм имал за цел да обидя който и да е било ;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм и че сгъстяването може се измери и със някакъв манометър специален... Какво представлява той?

Някои хора са ми казвали че в калкулатора не са съобразени компресионните височини както отрябва.... Ама си ги пише и гледам че са првилни... А като напиша се сложат за фабричните бутала данние става около 10,6:1

Публикувано изображение

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее. така нещата звучат доста добре :) Надявам се всичко да си дойде на мястото и да си караш колата със здраве ;)

За свещите имах предвид [Това]

По този начин можеш да добиеш представа как ти работи двигателя.

 

Колега смятам че свещите отговарят на нормалня критерий за работа от тази статия.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така... Днес ми мериха налягането на бензина който дава помпата и този в рейката... И... Налагане на помпата 4 бара...Налягане в рейката 5...? Нормално ли е това????Човека каза, че е много трябвало да е около 3 бара... Спонема и някакви сини, жълти и червени дюзи... Не го питах какво точно ознчава това...И мръднахме малко делкото може би е по-малко от 1 градус и чукането намаля драстично (уж беше врътнато до край) ... Обажда се много много рядко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не стига хода бутай от ролката ;) Въобще светна ли го този двигател със стробоскопа да видиш как е ,или само буташ делкото ?http://i639.photobucket.com/albums/uu115/RonJ_HT/picture_3700.jpg това е за налягането на горивото :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не нямахме в момента стробоскоп, а и човека се занимава само с механика предимно... Елкон ще видим къде ще открия, че да не ми се карат пак...Горивото го мерихме с точно такъв манометър и тично там до този малкия регулатор... Показа 5 бара... До колкото ми е известни на мен не трябва ли да е около 3 и при високи оборити да пада до около 2,2?Охоо ако на снимката е вярно 31-38 psi ... моето излиза 72.519 http://www.centauro-owners.com/articles/psibar.html

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паднал от смях... под масата... Ами да аз не бих си пратил компа на колата ей така на някой дето го познавам само от един форум дето съм си писал 2 приказки с него... Задръстен ли съм или кво?

Явно ДА.От самото начало ти препоръчаха Жорката като оптимален вариант. Ако си беше направил труда да поразпиташ, щеше да разбереш че той е доста уникален тип, готов да помогне на доста хора ако може. Като си имал опасения защо не сипа 50ка за тунжда и не отиде в Габрово? :huh: Щяхте да си поговорите и за кутий и рейки и мапване и т.н. Ти си ми типичния пример за новобранец с дървена глава. Карам хонда от 5 години и я държа стокова, но не малко съм изчел. Причината да е стокова е, че не се гаси почти и се кара много. Ме мога да си позволя да я спра за повече от 24 часа/всички мой познати го знаят това нещо/ а и с год пробег над 30к ми е неоснователно друго освен газовата уредба. И въпреки това знам какво ми трябва, как и кой да го направи ако имам пари за бегачка!!! Само ще ти кажа, че д13ката на приятелката я направих нормална за каране кола, която знам, че може да се кара с газ до ламарината и няма проблем. С 5 човека катери баира на Владая от Перник към София със 120-130 и то на 4та. За да го постигна дадохме не малко време, желание, нерви и малко пари. Но когато избирах кола за нея знаех вече кой сивик има добра кутия, читаво окачване/по което още се работи/, с какво захранване ще е мотора... Не ме интересуваха неща като ръжда и липсата на екстри. Човек, вземи се в ръце. Извади още колкото трябва ба'т Емо да я настрой,че ще хвърлиш и мотора накрая!!! Но не се заяждай с последните Хора с главно"Х". Просто когато не си сигурен в някой отиваш на място. Миналата година ми потрябваха амортесиори/Жоре, сори ама ще разкажа случката/ и понеже теро продаваше каквито ми трябваха, но не го познавах тогава, отидох до Габрово. Човека ми ги монтира на аванта, подари си ми старите пружини и даже ми регулира клапаните пак без да ми вземе пари. Поговорихме, полафихме. Не му се пиеше бира :dry: но си тръгнах предоволен. Никога не ми е отказал инфо което знае, но ти с това отношение аз бих те изтръгнал през телефона и бих те пребил. :D п.п.Жорка, моля те, оправи му колата че ми е жал за момчето. Колата не е виновна за лошия собственик :D :D :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека споделя за всяка стъпка от проекта си в тази тема, и не виждам логика да го храните по каквато и да била причина. Колата си е негова, ще прави с нея каквото си поиска. Цитат като този: "Колата не е виновна за лошия собственик" е не само излишен, но и груб. Има много хора тук, които само четат мнения и теми, и си ъпгрейдват колите без никой да разбере. Обаче един човек реши да сподели какво прави по колата си, и се намериха 200 разбирача да дават акъл....

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

парадоксе РЕСПЕКТ....... браво за труда който си положил!!!дано да си постигнал мечтания стремеж!!!

Редактирано от DohcVtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека споделя за всяка стъпка от проекта си в тази тема, и не виждам логика да го храните по каквато и да била причина. Колата си е негова, ще прави с нея каквото си поиска. Цитат като този: "Колата не е виновна за лошия собственик" е не само излишен, но и груб.

Виж сега, Не съм груб по погрешка или без да искам, а напълно нарочно!!! Замислял ли си се защо старите кучета спряха да пишат рук? Порсто име писнало от специалисти и всезнайковци. Не може да имаш 1к за части и да ги даеш, без да си се информирал колко исак мапера и кой ще е той. И ако нямаш свестен майсотр както в случая какво правиме...Само ще ти кажа, че по нашите коли има право само един човек понастоящем да рови. Този същия направи на д13ката, която е дуал карб с газ настройка на делкото на ухо, без кьорав уред по такъв начин, че не можем да познаем колата. На култрурно каране дава 7/100 газ. Не чукат нито аванси нито нищо и си е като хората. А те на пича май не са му и ремъка зацепили като хората !!! Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и се намериха 200 разбирача да дават акъл....

!!! Спирам да пиша в темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо не аз тръгнах да се заяждам пръв...Второ не смятам ще съм лош собственик... Ако ви кажа колко боклуци намерих под мокета... под пластмасите... с какво масло е карана и колко боклуци имаше в картера... какво е окачването защото още не съм го барал... Едва ли предишния е бил по-добър от мен... И не виждам какво имаше общо д13-ката на приятелката ти... Доста теми бях изписал преди да започна да разглобявам... и да купувам да не говирим какви цени ИЗВЪНЗЕМНИ се въртят из форума. Да забавих се ама да не копам пари всеки ден... Нямам нищо против да ида при 1net, но до София бензин... наем за дино... нещо ако трябва да се купи... да платя на самия него... в момента не мога да си го позволя... ама да съм тръгна някой някъде да моля за без пари да ми го направи... В момента искам да я закрепя... И днес се получи горе долу добре... То ако било направо да се сглоби и да ида на дино... Ем за кво е тоя форум тогава...? Днеска дойде и съединителя (Благодарение на колегата Founder)... ама за кво ли...Заключвайте я тая тема или даже я триите... Явно интереса към нея от някво сбъркано естество. Благодаря на всички, които бяха наистина отзивчиви!

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра вечер и от мен. До момента само четях темата на момчето, но сега мисля да се "изходя" и аз в нея. Абе пичове, кво сте го захапали човека! Има желание да направи нещо с колата си и се обръща към всички нас, явно е че, не е наясно с много неща и за това пита. Смятам че, форума е и за да си помагаме взаимно а не само да го вадим голям и да го бием по масата. Вместо да обяснявате какви зверски Д13-ки сте направили и как само един и никой друг не може да пипа колата, му дайте някакво градивно мнение на човека! Никой не се е родил научен, не го забравяйте. В някакъв момент и вие сте били пълни рендета на тема автомобили. Желая Ви хубава вечер.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей големи мислители има из форума ... само дето не видях с какво помогнахте на човека ? Еми за да е доволен ще му викаме "браво пич, направил си колата супер" нищо, че не е така. Като кажеш на човек къде бърка, значи си го вадиш на масата така ли ???

Научени хора няма ... и аз съм питал много хора за разни неща ама като ми кажат "така и така" аз правех "така и така" , а не им обяснявах че не било така, че са се заяждали с мен и т.н.

Човека иска помощ, някой му я дава и накрая се оказва че се заяжда, защото му е казал че не го е направил както трябва ?? :( !!! божке .....

 

С нетърпение чакам да видя резултатите от помощта на atanasbe и Radeon4o с настройката на чипа... резултатите ще са същите не защото atanasbe и Radeon4o не знаят какво правят, а защото някои хора са много тънкообидни и си знаят тяхното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз си мисля че няма да е зле да се успокоят страстите! Давайте го по спокойно колеги.Заключена по желание на автора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...