Jump to content
Rado_Tomov

Газов инжекцион

Recommended Posts

Ще слагам газов инжекцион AG Zenit на HR-V и питането ми е знае ли някой дали трябва да се слага и омаслител за клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си отделна тема за Харви,потърси малко.Наготово не е сладко :)/>От 3 дена монтирам газ на един Ягуар V6.И понеже е доста зле от към техника поразрових английския форум,за подробности ,детайли и проблеми.Попадам на въпрос на начинаещ ентусиаст:"Мога ли да сложа безпроблемно газ на на моя Джаг?"Отговора на специалистите гласеше"Да,само Хонда и Тойта са проблемни,нашите коли са железни"Смях се цял час....всъщност още се смея.Не бях виждал по-тъп двигател,който даже не не Ягуар ,а на Форд....

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги писах и в друга тема но там не ми дадоха алтернативи :) . Иска ми се да ме насочите за марка газова уредба ( Ланди Ренцо, Романо или Ловато) и сервиз за монтаж в Бургас, тъй-като разбрах че това е най-важно :) , Хондата ми е от профила, Сивик 2007 г. До колкото разбрах системата за смазване на клапаните е излишна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Станимир до стадион Нефтохимик или сервиза в Меден Рудник.Това е твоя човек който ще ти свърши работа.Там ако те притеснява нещо може да отидеш в Ямбол там е фирмения сервиз на Ландиренцо и няма как да не се справят.Лек ден и успех в избора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега, това беше едното място за което се чудих а другото е Autogas- зад Метро, където монтират Романо, за там чувам и добри, и лоши отзиви, не знам на кои да вярвам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейт колеги, вчера ми монтираха Ланди Ренцо, за сега е рано да се каже но общо взето ми харесва ускорението. Не ми харесва,че не може да пали директно на газ. Казаха ми че имам малък проблем със запалителната система. Мой познат ми каза, че и на него така са му казали понеже му придърпвала колата а като сменил изспарителя се оправил проблема :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да пали директно на газ аварийно и при топъл двигател.Кога последно си сменял свещи?Трудна работа да придърпва от изпарителя.Честито и много безаварийни километри!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не съм сменял свещи до сега, средата на март си закупих колата на 76000 км. В сервиза човека който я гледа на стенд ми каза, че са оригинални и мога да карам с тях още около 15000 км. Честно казано не съм усетил до сега някакви аномалии с колата ( да придърпва ), нито на бензин нито на газ, поне за сега. Иначе усетя ли ще ги сменя Публикувано изображение. Благодаря за пожеланието Публикувано изображение и ако може да ми обясниш как става аварийното палене на газ.

Редактирано от punish

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги искам да ви питам нещо. Имам съмнение,че докато колата ми работи на газ ми изгаря и бензин, възможно ли е това нещо? Като имам в предвид първоначално палене на бензин, ми изхаби около 5 л. бензин за около 6 паления за 3 дена (стартирания на двигателя).

Редактирано от punish

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам да ви питам нещо. Имам съмнение,че докато колата ми работи на газ ми изгаря и бензин, възможно ли е това нещо? Като имам в предвид първоначално палене на бензин, ми изхаби около 5 л. бензин за около 6 паления за 3 дена (стартирания на двигателя).

Не харчи бензин колата,само показанията на бензиномера намаляват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересен отговор...Публикувано изображение!?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за успокоението колега, надявам се наистина да е така :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опааа колега, гледам вече си със газово, колко литра ти е бутилката? Относно горенето няма начин да не харчи бензин щом пали на бензин, ама просто няма такъв вариант. А това, че ти показва на бензиномера, че намаля бензина с такава скорост не му обръщай внимание, да бензина намаля ама не така както го показва, дори и да ти падне до край и да ти светне лампата и да почне да сигнализира със звуков сигнал, после пак ще се вдигне. Със времето няма да ти прави впечатление. След като падне доста и после след като се покачи тогава ти показва реално докъде е ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е колега Публикувано изображение , 39 л е бутилката чакам да свърши газа в нея за да я заредя до горе да видя колко ще събере. Любопитно ми е как се лъже стрелката за бензиномера, тя не отчита ли чрез поплавък?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм,май ще се наложи джаджа за рестарт на показанията.:(/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не харчи бензин колата,само показанията на бензиномера намаляват.

Така е.При мен показва в момента,че няма никакъв бензин а си паля така вече 10 дена.Малко е дразнещо.Има ли начин да се оправи това с такава машинка за рестарт за която говори Landir и CRV 2007

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да колеги ако някой знае някакво решение моля да сподели, понеже е много кофти да стоиш в невидение.

Редактирано от punish

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Слагат се някакви емулатори My link

Редактирано от logoH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, пиша ви тъй като след дъллго четене установих че вашия форум има доста запознати с газовите инжекциони. Съжалявам че ползвам темата на друг колега, просто се надявам повече хора да го видят защото съм попаднал в малко кофти положение :) Проблема ми е следният-купих си кола преди известно време с ГИ- Star Gas с една букса на компа от по-старо поколение обаче не работи на газ както трябва- тресе яко и мисля че се прехвърля ту на газ ,ту на бензин. Установих че са правени опити с дюзите от предните собственици-т.к кабела с буксата към дюзите е срязан и така са навързани други дюзи. Газаджия ми каза че тези били много бавни за този двигател и било от това. В аутодата видях времената " Fuel system- injector opening time(hot) - 2.0-2.5 ms/750 rpm" .Въпросите ми са следните : 1.Как да проверя газовите инжектори дали са навързани в правилния ред спрямо бензиновите? и 2. Дали мога примерно да си сложа инжектори Rail IG3 Horizon на 3ома или евентуално на 2 ома,които са още по-бързи. На сегашните бобини пише 6V,6W-сигурен съм че не са оригинални,но всички които намирам са за 12V. Дали компа ще може да захрани такива бобини,защото тока ще се вдигне двойно или тройно спрямо сега..... Намерил съм си софтуер за компа,но тези 2-3 въпроса ме мъчат преди да пробвам да си правя експерименти-дали ще изгорят дюзите или направо ГИ :D . Колата е Mercedes 124-ка с 2 литра-136 коня двигател (М111.940) забравих да спомена. Мерси предварително на всички отзовали се със съвети и препоръки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега.Наистина е изненадващо ,че пишеш тук.Хубаво е да да споменеш модела на ГИ,както и вида на редуктора.Някой път снимките помагат.Мерцедесите са си капризни,но не чак толкова,а и Старгас не са лоши.Доколкото си спомням бяха с матрикс инжектори,които не са бавни.Как е окомплектована твоята система...само ти знаеш.Изобщо избора на инжектори бързи/бавни е относително нещо,най-вече от майстора зависи..исках да кажа колко е "кадърен".И най-бързите дюзи монтирани далеч стават бавни.Мотора ти е с впръскване 2х2 и затова са малки времената.Колко са бързи тия дюзи ,които изреждаш ги пише на сайта на производителя им.Трябва ти дюза работеща стабилно на 2 мс.Успех с мечока!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами Матрикс никъде не намирам в БГ,само в чужди сайтове. Другите дюзи на Rail не съм сигурен че ще успеят да се справят на 2мс и някакси не ми се набутва с 160лв. само за проба. Ако може да препоръчате някой "кадърен майстор" защото знам че има начин с разни коефициенти да се донастроят газовите времена спрямо бензиновите. Според мен човек който си разбира от материата не би имал проблем с марката -дали е Фобос или друга да кажем ,нали основните параметри и принципи са едни и същи....Не разбрах какво ще рече, че двигателя работи 2x2 -цилиндрите работят по двойки като в един и същи момент се подава гориво и запалване съответно на 1-4 и 2-3 цилидър ли? В смисъл дори да разменя дюзите на 1-4 или 2-3 няма да има разлика,нз правилно ли съм разбрал Публикувано изображение Поздрави

Редактирано от Chavalinov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,води се half group.Погледни Apis solo:opening time (1bar, 14V DC) - 2.2 ms +/- 10% closing time (1bar, 14V DC) - 2.2 ms +/- 10% coil resistance - 1.5 do 2.0 Ohm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за помоща колега :) .Аз намерих и едни други на Rail 2oma дето ги дават че постигат времена по 2 ms за отваряне и затваряне само дето са малко по-скъпи от Апис соло-то не не ме притеснява това. Т.к. компа е от по-старо поколение нз дали ще може да ги захрани с такъв ток тея бобини (6А при 12V).Др название дето намерих за Half group e Semi-sequent, освен ще направя някоя проба и ако не стане работите вървят към нова система.... Интересно е че намерих в галериите на 2 сервиза 3-4 коли с моя двигател или подобен със същите изисквания-бяха с най-обикновенни дюзи на Valtek 3 oma.Поне на оригиналните такива ги дават- "Opening time-3,3ms ; Closing time-2,2ms" , друг е въпроса дали не са турски и колко е реалното. Явно има някакъв начин да се донастрои да работи приемливо дори ако газовите времена са по-големи.... Ще видим каква ще я свърша :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 50 лв. отгоре намерих с време за затваряне 1 мс- Majic jet. Дават ги за коли с времена на празен ход под 3 мс.... Не е като 2,1 мс ама се доближавам лека по лека :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата , Този двигател си работи идеално на газ със съвсем обикновени 3 омови инжектори , който на празен ход работят с около 5 милисекунди. Това че е впръскването е семи променя големината на дюзите и начина на настройка . И моя съвет е да си потърсиш свестен газаджия , по възможност да е имал опит с такъв двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги, ще си позволя да попитам и аз нещо в тази тема тъй като проблемите при мен след монтаж на газов инжекцион не са спирали. Значи компонентите от системата са следните: 1. Компютър - Diego G3 /който се използва в система КМЕ/. 2. Изпарител/редуктор - NIGS R-UNO3. Инжекторна рейка - Black Body4. Електромагнитните клапани на инжекторите са със съпротивление 3 ома. След монтажа се установи че имам проблем с единия запалителен кабел след което сложих нови кабели и свещи. След пробег на газ около 7000-8000 км. инжекторите се разтракаха и майстора ги подмени с нови /също и сменихме филтрите като този на течната фаза беше доста затлачен/. Преди това имаше проблем единствено когато се кара на климатик /загуба на мощност и неравномерни обороти на празен ход/. След подмяната на инжекторите започнаха мъките /не знам колко от инжекторите бяха сменени с нови/. При загряване на двигателя до нормална работна температура започва едно тресене и има сериозна загуба на мощност. Вчера ЕКУ-то на два тъпи отчете грешка в кислородният сензор /предполагам или много богата или много бедна смес/. При появата на проблема като мина на бензин колата си върви без проблем, ускорява плавно и т.н. От самото начало оборотите на празен ход на газ бяха неравномерни, като съм правил профилактика и на клапана за въздуха на празен ход /който си реагира перфектно на бензин/. Преди смяната на инжекторите на диагностика при работа на празен ход софтуера отчиташе нормално съотношение на изгорелите газове при работа на бензин и големи колебания на газ /в повечето време богата смес/. Явно майстора няма желание да настрой добре системата тъй като всичко се свежда до автоматичната настройка за няколко минути, форсиране на двигателя на място няколко пъти до 5000 об./мин. и съм готов :).Въпроса ми е дали някой знае нещо за тоя изпарител? Дали след смяна на инжекторите е необходимо някакво калибриране на рейката /по-точно на самите инжектори тъй като майстора въртя с клещи края на инжекторите при което работата на мотора се променяше - предполагам че така регулира хода на самите цилинтърчета/?Възможно ли е всичко да опира до това че не е настроена качествено системата. След смяна на инжекторите се покачи и разхода на гориво.Благодаря предварително!

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колегата Martins да си смени сервиза. При теб най вероятно са монъирани италянски инжектори valtek които имат малко проблеми с газта в бг и най-вече с добавката blue force на петрол. Гумичките на буталцата се разяждат и се скапват уникално бързо в някой случаи и на 2-3000 км. След подмяната на буталца най-вероятно турски проблема ще изчезне, но за целта твоя сервиз трябва да калибрира рейката не на око а с микрометър на 0.5-0.6 мм. Лично аз го определям разтоянието така. Ако е по претенциозен автомобил на 0.5 инъче на 0.6. Разликата не е особено голяма, но на 0.5 рейката става малко по-бърза и по-бързо се набиват гумичките на буталцата. Разлика в порядъка на 0.1-0.15 мм между хода на инжекторите се усещат на празен ход и малко или много влошават работата на автомобила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да кажя че настройката на не всички компютри минава само с автоматичен режим някой искат и настройка в движение по прав участък, препоръчително без камери. За целта са необходими 2ма човека единия да шофира другия да настройва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип рейките Валтек ,Мимгас и Рейл идват настроени .Хлабината се дава от производителя, примерно 0.45мм.Може да се разбутат малко,за да се компенсира някаква недобра работа на празен ход.Проверявал съм нови рейки с инструмента и 2 на 10 идват не-добре настроени,но в границите на 10%.Ремонт на рейка задължително се прави с микрометър.Друг е проблема ,ако си уцелил дефектна.По-големия проблем ти е редуктора и съвсем правилно питаш за него.Р-Уно има лошо отопление и променливо налягане.За настройката на инжекциона съм писал книги тук вече,просто се поразрови в старите теми.Нямам забелязани проблеми с гумичките на буталцата,освен на Мимгаз.Може би колегата свърза проблема с определн град.Валтек 3 ома си кара 100к км,при редовна смяна на филтрите.Съвета ми е да си закупиш свестен редуктор,примерно Старгаз,Тартарини или по-скъп,който да е с прецизно налягане и добро отопление.Настройката наистина отнема време и нерви.Там има доста особенности в различните марки,но принципа е един и същ.Резултата трябва да е еднакъв комфорт на бензин и на газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко вероятно да е редултора, защото е работил адекватно в началото, което ме навежда на мисълта че не е фабричен дефект а километрите не са му много че да се скапе, но няма невъзможно неща. А проблемите на колегата се появяват след подмяната на незнаен брой буталца и центровка в стил едно към гьотере. Според мен първо трябва калибровка на рейката и ако проблема остане, читава диагностика в движение. Ако си от Русе мога да ти ударя едно рамо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колегата рейката се е разчукала на 8000км което си е признак че е пътник и вече е за обслужване. Проблема си го има точно с итялянски а не турски рейки или поне аз не съм попадал на такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колко рейки си попадал?Колегата пита от Пловдив.Има място в профила си да напишеш от къде си и каква Хонда/Хонди караш.Писането на двойни постове не носи бонбончета поне в този форум.По темата ,ако цитирам питащия проблемите са започнали веднага след монтажа и не са спирали.Това ,че рейката трака не значи че не си върши работата???Загуба на мощност и недобър празен ход,,,,за каква рейка става въпрос?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"След подмяната на инжекторите започнаха мъките /не знам колко от инжекторите бяха сменени с нови/". След монтажа е имал проблем с кабелите, който е бил отстранен, след това само когато е на климатик е имал проблем, най вероятно малки времена (високо налягане или големи дюзи). Карам Акорд 5 2.0 131к.с. англичанка, което мисля че няма отношение към темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не пиша двойно постове нарочно и не знам за какви бонбонки ми говориш. Рейките бяха Валтек 3 ома може би на 4-5 такива попаднах след което се престраших с турските им аналози който по нищо не отстъпват като качества и сега монтирам основно тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма естествено връзка с темата,но си го пиши в профила и добре дошъл в отбора.Май ние имаме по-голям интерес от проблема,отколкото питащия.:)Ако се появи ще се изясни ситуацията....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...