Jump to content
Rado_Tomov

Газов инжекцион

Recommended Posts

Ем да ти кажа Ловато е доста по система от тая дето не и знаеш името, 18 месеца всички дават някои дори 24, тази която си харесал има един голям кусур, ставаш им абонат за цял живот дет се вика щото едва ли има другаде сервиз които ако се наложи може да ти закачи газовата за диагностика. Ако с тея нещо стане и се потурчат някои ден, никои не може да те върже. Освен ако не си купиш кабел и да си намериш софт и да си независима единица. Я барем ги питаи тая система с каква марка реика са, с къв изпарител и ще видим на кво отгоре тая цена.Ловато изкараха хубави модели сериозно се замисли над Ловато, дори старото Ловато ГИ което се правеше в турция и беше с много осъкатен софт е супер безпроблемен инжекцион. Ся тва новото вече уж било модерна работа :)Дори един Фобос да сложиш пак е по добре от тази, щото фобос е масова уредба сервизи много, там само тряя случиш на хубав монтаж и ще си много доволен от уредбата. За варна не знам как седят нещата , ама от софиския сервиз не са много доволни хората.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем да ти кажа Ловато е доста по система от тая дето не и знаеш името, 18 месеца всички дават някои дори 24, тази която си харесал има един голям кусур, ставаш им абонат за цял живот дет се вика щото едва ли има другаде сервиз които ако се наложи може да ти закачи газовата за диагностика. Ако с тея нещо стане и се потурчат някои ден, никои не може да те върже. Освен ако не си купиш кабел и да си намериш софт и да си независима единица. Я барем ги питаи тая система с каква марка реика са, с къв изпарител и ще видим на кво отгоре тая цена.

Ловато изкараха хубави модели сериозно се замисли над Ловато, дори старото Ловато ГИ което се правеше в турция и беше с много осъкатен софт е супер безпроблемен инжекцион. Ся тва новото вече уж било модерна работа :)

Дори един Фобос да сложиш пак е по добре от тази, щото фобос е масова уредба сервизи много, там само тряя случиш на хубав монтаж и ще си много доволен от уредбата. За варна не знам как седят нещата , ама от софиския сервиз не са много доволни хората.

 

Газова инжекционна система AC STAG 200

- изпарител Tomasetto /Италия/

- газова рейка Valtek 3Ω, RAIL 3Ω /Италия/

- компютър с инсталация AC /Полша/

- подходящ за автомобили до Евро 4

- евро нивомер Tomasetto

 

След коментара ти колега, сериозно се замислих! Ще поразуча още как стоят нещата и в други сервизи. Мерси за инфото колега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави не знам защо говори наизуст... @honest: Разгледай сайта на AC Stag (Полша) http://www.ac.com.pl/en/ , виж какви неща правят какво представляват и тогава пак ще говорим. Да не кажа половината, но една голяма част от сервизите в България работят със AC Stag. Кабели за настройка има, софтуера им се сваля безплатно от сайта. Там може да прочетеш и възможностите на всеки един модел компютър. AC Stag произвеждат само компютрите на практика. Стандартната комплектовка върви с дюзи Valtek и изпарител Tomasetto http://www.tomasetto.com/a_ENG_7_1.htmlСистемата е добра, просто тези ти искат твърде много пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми те всички само тва правят, прозивеждат компютри и окомплектоват с квото им падне. Изи-газ, стар-газ, еме-газ, маина-газ и тем подобни всичко е шир потреба, и масово са полски, не казвам че с алоши има много читави уредби, но тук става дума за цената защо е такава висока като същите полски уредби се монтират за по 800-900 лева макс 1000!!!. Е на, тая реика на валтек, жив ташак, на кво отгоре цената е 1200 тогава????? и изпарител томасето, наи евтиния италянски, инак си е хубав ама..... Излишно висока цена, направо си се замисли над Ловато, ако ще даваш 1200.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да се включа и аз. Значи по първия пост на колегата за акорд с 147 к.с.-Ловато системата , ако е модела Смарт е най-вече за коли след 2001 год , които имат ОБД2 диагностика, и мощност до 150 к.с.- за твоя акорд няма проблеми да работи , но настройката ще е малко на око , и след 4500-5000 оборота , ще впръсква и малко бензин , защото е на лимита на изпаритела. БРЦ най-вероятно става дума за Секуент24- по-добра система е , като трябва да се подбере изпарител и дюзи за твоята мощност- 5G е добре.За нея обаче при настройка се ползва МАП сензор , който е отделно от с-мата и ако не е в газ-сервиз монтажа едва ли го имат. Стаг-200 и Стаг-4 май са най-подходящи , ако мислите сами да си я слагате на тази кола.Софтуера е лесен за работа , и кабела за настройки е ефтин(той става и за Ловато смарт но е на 1/3 от цената му :rolleyes: ).Обаче и тук има едно "но".Изпарителя Томасето Арктик-за над 100квт , често дава дефекти и мени налягането на газта.Доколкото знам сега ги продават и с ОМВЛ изпарители (за тях обаче незнам нищо , освен , че са доста големи)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BRC-плуг енд драив е с два мапа, върви си комплект, ама колегата е чак от варна, инак в софия щях да го пратя на много добра цена за такава система, щеше да забрави и ловато и всичко останало :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще слагам Ловато.......крайна цена без Флаш, с бутилка на мястото на резервната гума - 1180лв. Смятам, че е добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е перфекна, няма да съжаляваш. Ако и монтажа е читав, направо ще тряя черпиш :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е перфекна, няма да съжаляваш. Ако и монтажа е читав, направо ще тряя черпиш :)

Човека се казва Здравко от Аспарухово. Слави се със добра работа и читави монтажи. Един познат наскоро си сложи при него, доволен е и ми хареса колко добре е направено всичко. Няма стърчащи жици, преплетени кабели и т.н. Като поставя ГИ, ще споделя как е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аи деистваи, щом си виждал монтажа си е друго нещо. И после сподели как е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дни сами монтирахме на колата на приятел ГИ БСМ. Всичко заработи от раз и за сега няма никакви проблеми. Всички необходими неща за монтажа излезнаха 460 лв. Кабел си направих за 5лв. а програмата се сваля свободно от сайта. Доста надценка слагат тези монтажници ми се струва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бой и ибане се не връщат... Как обаче направи кабеля? :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ще слагам ГИ тези дни и засега прочетох най добри мнения за Еврогаз в Горна Баня. Някой ходил ли е там ?Отделно се чудя дали да сложа Bardolini или Fobos 2, като колата е civic 1.4 75 hp 98'

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бой и ибане се не връщат... Как обаче направи кабеля? :dunno:

За кабела трябва товаhttp://www.sirius-pcb.com/index.php?mod=catalog&show=358На страницата пише че цената е към 8 лв но аз го платих онлайн през Пейпал и ми взеха 5лв. /не знам защо се получава разлика в цената/Имах някакъв стар изостанал удължител за COM порта и ползвах него за връзка от тази платка до лаптопа. Платката е сложих в една пластмасова кутийка подобна на сапунерка да не се подмята така гола. Буксата към ГИ вече е различна за всеки производител. Ако някой го интересува мога да му кажа как да си направи безплатно букса за ГИ на БСМ. Обаждахме се в БСМ да си купим кабел но от там ни изненадаха с цена от 200лв за "Оргинален" и това ме принуди да търся друг вариант за кабел и се оказа че може да се сглоби такъв за по-малко от 10 лв.Ето и вариант за кабел на USB за лаптопите без COM порт но излиза малко по-скъпо да речем 10-15 лв.http://www.sirius-pcb.com/index.php?mod=catalog&show=144Вчера замерихме разход на собственоръчно монтирания от нас ГИ БСМ. Монтиран е на Мондео 1.8 16в. 115 кс. Разхода е 8/100 при движение по магистралата с около 120 км.ч и без климатик. ГИ е купен чисто нов за 460 лв. и има гаранция на компонентите въпреки че не е монтиран в оторизиран сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те нарочно искат такива цени за кабели да не може всеки да си купува и бърника :) Моя на БРЦ също излезе към 15 тина лева чаркове, и един преходник от ком порт към УСБ от ебеи си купих и гутоу :) Сега съм представител на БРЦ за пловдивкса област :lol: :lol: :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бой и ибане се не връщат... Как обаче направи кабеля? :dunno:

За кабела трябва товаhttp://www.sirius-pc...atalog&show=358На страницата пише че цената е към 8 лв но аз го платих онлайн през Пейпал и ми взеха 5лв. /не знам защо се получава разлика в цената/Имах някакъв стар изостанал удължител за COM порта и ползвах него за връзка от тази платка до лаптопа. Платката е сложих в една пластмасова кутийка подобна на сапунерка да не се подмята така гола. Буксата към ГИ вече е различна за всеки производител. Ако някой го интересува мога да му кажа как да си направи безплатно букса за ГИ на БСМ. Обаждахме се в БСМ да си купим кабел но от там ни изненадаха с цена от 200лв за "Оргинален" и това ме принуди да търся друг вариант за кабел и се оказа че може да се сглоби такъв за по-малко от 10 лв.Ето и вариант за кабел на USB за лаптопите без COM порт но излиза малко по-скъпо да речем 10-15 лв.http://www.sirius-pc...atalog&show=144Вчера замерихме разход на собственоръчно монтирания от нас ГИ БСМ. Монтиран е на Мондео 1.8 16в. 115 кс. Разхода е 8/100 при движение по магистралата с около 120 км.ч и без климатик. ГИ е купен чисто нов за 460 лв. и има гаранция на компонентите въпреки че не е монтиран в оторизиран сервиз.
Би ли дал още подробности как сте го монтирали и какво си правил сам?ОТкъде си купил инжекциона например :) Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ГИ е купен от тукhttp://www.autogasmarket.com/shop/products/118.htmlМонтажа до изпарителя е като на обикновенно газово. В комплекта има инструкция за монтаж която също може да се изтегли от сайта на БСМ. Много важно е да се подбере точния размер дюзи според изпарителя и мотора. Дюзите в комплекта са най-малкия размер мисля 1.5мм бяха и е необходимо да се разпробият до необходимия за вас размер. Самия монтаж не е кой знае каква философия за технически грамотни хора. За узаконяване после трябват още 20 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Бой и ибане се не връщат... Как обаче направи кабеля? :dunno:

 

Ако някой го интересува мога да му кажа как да си направи безплатно букса за ГИ на БСМ.

Да интересува ме!! Моля споделете!

ГИ е купен чисто нов за 460 лв. и има гаранция на компонентите въпреки че не е монтиран в оторизиран сервиз.

Евала! Същия с поставянето и с 6 /шест/!!! месеца гаранция ми струваше 1400лв. /ноември 2009г/. Без узаконяване!!! Остава да кажа къде, ако някой го интересува ;) Това имах предвид с "бой и ебане се не връщат :) "

 

А иначе: Хубава тема, оформя се като подфорум "Газов инжекцион". Редактирано от kalintry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ще слагам ГИ тези дни и засега прочетох най добри мнения за Еврогаз в Горна Баня. Някой ходил ли е там ?Отделно се чудя дали да сложа Bardolini или Fobos 2, като колата е civic 1.4 75 hp 98'

А как ти звучи Фобос 1 за ок 850 кинта? Сервиза е в Перник. Монтажа ми беше 2 дни. Хората не бързат, но и на мен примерно не ми е проблем да ти асистирам. Ники/майстора с компа и собственик на сервиза/ ми каза, че м/у Фобос 1 и Фобос 2 разликата е почти никаква.А и Ники е хондаджия :cool: Дава 2 години гаранция. Ядове нямам със системата и разхода си ми е нормален. 6,75л/100 извънградско при нормално каране. Междуградско 7.5 . За монтажа нямам забележки. П.п.Аз съм с англичанка преди фейса с д14а2.п.п.2 Ако проявяваш интерес -0898-59-45-96 /Ники/. Звънкай смело. Една вечер го тормозих, че ми беше сложил старата версия софт и ми беше забила грешка. Преинстал в 22 часа и нямам повече проблеми. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да си направим безплатно букса за ГИ БСМ.Отиваме до най-близкия магазин за компютри и питаме за някое изгоряло захранване. На мен ми се зарадваха че ще ги отърва от боклуците даже :D. Самото захранване не ни трябва. Намираме на кабелите малка бяла букса с 4 пина един до друг. Тази букса се използва по принцип за захранване на флопи и режем с максимална дължина на кабелите. Да не се бърка буксата с тези за захранване на хардове например. Тази е най-малката от всички с 4 пина един до друг на една линия. Останалото от захранването го изхвърляме в първата кофа за боклук. Това е буксата която ни трябва но в този си вид не върши работа. За да може да се пъхне в БСМ е необходимо да се издяла малко в двата долни края с макетен нож например. Като сложите двете букси една до друга ще разберете къде да дялате. Става лесно и без усилие с остър нож. На женската букса от захранването на една от широките страни има един зъб против измъкване и той също трябва да се изреже. Когато буксите влизат вече една в друга може да се запоят и кабелите към платката. Това е цялата работа и имаме безплатна букса за връзка с ГИ на БСМ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз сложих Bi Gas при Васко гас в Люлин в София и съм адски доволен .Сложихме и аванс коректор и стана перфектно .Разхода е много добър.Ако искаш пиши и ще ти съдействама за системата за смазване на клапаните ще ти кажа следното.Аз живея на вън и ходя в един сервиз на Хонда тук и основната препоръка е реглаж на клапаните на всеки 20000 километра и всичко е ок

Редактирано от kytila
9.��ма нужда от два по�та един �лед друг! Има бутон

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз сложих Bi Gas при Васко гас в Люлин в София и съм адски доволен .Сложихме и аванс коректор и стана перфектно .Разхода е много добър.Ако искаш пиши и ще ти съдействам

Аз заради Васко газ и Бигас си продадох хубавия Ровер 600. 3 години ходени по мьките с тоя Бигаз и никакво решение на проблема . Вдигаше рамене и вика незнам... Некоректен човек....... Ако искаш Би газ ходи при официялните вносители в Овча купел. Тоя купува от тях части и после ги продава с надценка. При него мап сензора струва 120лв а хората от които ги купува ги продават за 90лв.Извинявам се за спама ама не се стьрпях и  избухнах като видях фирма "Васко газ"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още веднъж ;) : baibradar :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен и аз да попитам за съвет :)Колата е Honda Civic 7генерация хеч (3 врати), производство Дек. 2001г. , двигател D16V1. Още когато я взех си мислех за газов инжекцион, но още не мога да се реша. Не съм сигурен дали мотора ще работи нормално, като под нормално визирам - да няма проблеми, намалена мощност, грешки, задръствания и всякакви болести (не съм на "Ти" с двигателите). Също се чудя дали разхода за ГИ би бил оправдан, защото ако ми лепне някакъв разход около 15-16 лева на 100 км - абсолютно отпада ГИ като вариант:) И като за финал - вие бихте ли си сложили газов инжекцион на този мотор ако карате между 500-700 км. градско на месец и понякога имате излизания от града за дестинации около 100-150 км. Хмм май това вече е финала - четох, че някаква част от системата на газовата не можела да се отваря/затваря достатъчно бързо, за да смогне на изискванията на компютъра при обороти над 5000 за минута. Това не навежда на мисълта, че нещо не е както трябва и не би трябвало такава система да се монтира на нашите двигатели (знаем, че редовно ходят на по-високи обороти) :) Та има ли проблем с ГИ или колата няма да "разбере", че не е с бензин :) (ако има значение - в момента се кара със 100 октана от OMV и по-рядко 100 октана на Еко) Мерси :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@markup карай си на бензин остави ги тия газови.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип газовия комп копира сигнала до инжекторите и го преработва за газовите. Разлика и да има е ок 5-10% таван и няма как да я хванеш. Иначе на високи съм гледал таблицата на Фобос и забелязах, че намалява времето за инекторите, което е съобразено с оборотите, но разлика няма. Е сега- малко са по-шумни газовите инжектори/масовите/, но на затворен преден капак не се чува. А и като ти качи около 0,5/100 разхода на газ спрямо бензин и оставиш 10 кинта за 100км по-малко и ще се псуваш, че не си го сложил по-рано :cool:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

markup, според мен /и не само/, за под и около 10000км годишно няма смисъл от газ. Ако все пак решиш да слагаш: ГИ има опция след примерно 5000об/мин да прехвърля на бензин! Успех!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бре кви ги говорите бре, винаги има смисъл от алтернатива, ти ся караш 700-800 ама после кат слоиш газовата и като вземеш за 30 лева да пълниш бутилката и да минаваш 300 км ще вземеш да караш по 1000-1500, то апетита идва с яденето.Всички опасения от теб ще са зад гърба ти ако сложиш не просто Ги а хубав Ги, тогава и с 12000 оборота да караш няма да има проблем с изхранването на мотора. Ако ГИ с точните за теб дюзи и настроен как си требе разсхода няма да ти скочи с повече от 10%, и наистина ще забравиш че имаш газова, само на бензиностанцията ще се сещаш като погледнеш към измъчените физиономии на колегите на бензиновите колонки и скоростта на брояча за левчета на всеки литър бензин ще надвишава скоростта на въртене на коляновия вал при ниски обороти :lol: Особено пък и както караш с 98 къде ти излиза кяра не знам :) Уредби с които няма да имаш проблеми БРЦ, Ловато, Ренцо, тея посредствените да ги забравиш, не че са лоши но ще се върнем на част от притесненията ти :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси :) значи като се наканя да и сложа ГИ ще потърся правилното място (в радиус до 150-60 км. от Пловдив) където да я пипат, че настръхвам като разбера, че "майстор" трябва да ми рови по колата (лоши спомени).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа ма ти си бил от наше село бре :) Ам правилни в Пловдив се броят на пръсти, едното е офицялния на БРЦ ама там мноо тежки го раздават, другото е сервиза срещу нова сграда на ПУ, и третото е на асеновградско маи се казваше ФАГУ също монтира брц И ИМА МНОГО ПОЛОЖИТЕЛНИ ОТГОВОРИ ИЗ ФОРУМИТЕ ЗА НЕГО А и цената сигур е по добра.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ги имам в предвид когато му дойде времето, но бе хубаво да зная, че има къде да се газифицира правилно :)И още един информативен въпрос - средно какви са цените на цялата процедура, че да не съм напълно незнаещ :) И да ... от Пловдив съм си, но не съм "маркиран" с въпросните лепенки (не мога да открия ги открия :D)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей народеВиждам повечето колеги са наясно...та за да не отварям нова тема искам да попитам.....Хондата е D14Z3 с 5 врати 75кс. газифицирана е тежи около1150кг. тежко дупе има. Газовата е кар газ иннжекцион от евтините толкова пара имал бащата толкова и дал както ида е де. Притеснява ме разхода преди карах колата с гарнитура на Дросела стокова.... махнах я пак същото не мога да кажа дали са скочили конете или не (сега карам без гарнитура) ония ден докараха от бултрако една за 14лв която е за 90 кс. ама още не съм я сложилРазхода на дълго е 7.2/100км градско е 9.5/100км. (градското трудно се засича в София).Извънградско се кара с 100км/ч и даже се и понастъпва тук там повечко.Пробвах на пета да я настъпя на макс но повече от 150 като че ли не ще, интересното е че в ниските обороти без да настъпвам ускорява по добре отколкото във високите когато е над 4000об/минчека свети от дъжд на вятър преди време си светеше нон стоп ама маисторите газаджии горе доло я настройха. Напоследък не свети :)Има ли от това по накъде.Вярно ли е че инжекторите RAIL са кофти? на рейката пише РАИЛ КЛАС 2. :( Утре ако е хувабо времето ще слагам новата гарнитура от бултрако (абе тея са на мачу пикчу лелиния по далече не успяха ли да си направят сервиза?:blink: )Ще има и тест драивПоздрави

Редактирано от Кирето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Вече мога да се похваля с прясно монтиран ГИ Ловато (предпочтох него по съвет на колегата Слави CR-V , за което му благодаря). Като първи впечатления мога да кажа само положителни работи. Като засека и разхода, пак ще пиша. Лека вечер на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен най-добрият майстор на газови и метанови уредби е в Кюстендил, тела му е 0897 850 368, голям сервиз на изключително ниски цени. При него сам слагал на около 20 автомобила газ и метан и сам много доволен, Бог е! Познавам лично представители те на Ловато, БРЦ, Тартарини, и гр, и всички карат при него и се консултират. Монтажът е най-важен !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото като стана въпрос за алтернативни горива, някой може ли да ми каже какъв е разхода на ЦР-В, градско, извънградско, смецено и тн.... за автоматик става въпрос

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей народеВиждам повечето колеги са наясно...та за да не отварям нова тема искам да попитам.....Хондата е D14Z3 с 5 врати 75кс. газифицирана е .....

Реиката наистина е кофти, може и да не успява да ти храни мотора в високите добре , чека затова ти свети, иска си още настройки по газовата и по хубава реика с бързи дюзи, а може въобще да не са ти сложили правилния размер дюзи, може налягането от изпарителя да е ниско или пък високо, абе причини много, смени масторите като за начало
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото като стана въпрос за алтернативни горива, някой може ли да ми каже какъв е разхода на ЦР-В, градско, извънградско, смецено и тн.... за автоматик става въпрос

ЦРВ в пловдив гори 11,5 градско дори 11 пада понякога ако улуча хубава газ, извън града гори 10,5-11 рядко съм го свалял на 10 да не кажа почти никога :) и то при скорост 110-120 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите колега :) Онзи ден смених ранитура на всмукателния колектор, карах без гарнитурата. Взех си оригинална от бултрако хартиена (зелена на цвят)Явно си е гълтала въздух сега се кротна чека не свети като я изръчкам.Скоро ще се пребирам към родния краи така че да видя дали ще може повече от 150км/ч на равно :blink: Сега е като писанка, малко придърпва м/у 1900 и 2100 оборота, но така като чета на доста колеги им прави такава магария инжекците.Ама е*** съм го повече пари по маистори не давам.Чека не свети разхода малко отгоре ми се струва (няма пълно щастие) все пак не пройзвежда горивво а го харчи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегите с алтернативно горивоТрябва да си направим един раздел кои, къде, какво оборудване си слага, мнения, впечатления, разходи, предимства недостатъци.:huh: Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...