Jump to content
Veseliq

Заводът за автомобили в Баховица, Ловеч

Recommended Posts

Здравейте колеги,видях, че тук няма тема свързана със завода за сглобяване на китайски автомобили в Баховица, който е в строеж от юни миналата година и се разраства с невероятни темпове. Аз следя проекта с огромен интерес по следните причини:- това е огромно инвестиция в нашата иконономика- в България индустрията е нищожна, нуждаем се от някакво производство - макар завода да СГЛАБЯ автомобили, проекта твърди, че в последствие български предприятия ще произвеждат по лиценз много от частите.- в провинцията има безработица, а заводът ще открие 2000 работни места, от които 1500 ще се заемат от българи.- Колите са с мотори Мицубиши. На краш тестовете NCAP се представят достойно за ценовия си клас за разлика от другите китайски автомобили. Все пак ще се произвеждат за ЕС- автомобилите ще са с много ниски цени за локалния пазар. На запад ще конкурират Дачия. Така вместо да купуваме тук румънските легени, ще си имаме наши собствени за по-малко пари :D- има готов договор за изнасянето на 25 000 автомобила за 5 години за Италия, което (на теория) гарантира първоначален пазар на индустрията и това, че завода няма да затвори 3 месеца след пусканетоТака, снимки от развитието се публикуват в този форум, като най-новите снимки (от тези дни) са на тези две страници:http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=826216&page=25http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=826216&page=26Тук можете да разгледате колите, които ще се произвеждат и техните спецификации:http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1319975Имайки предвид, че там юни 2010 беше пляни и глухарчета, евала на това, което направиха до тук. Толкова бързо само молове съм виждал да правят.И така колеги, коментирайте какво мислите - никой не казва да сменяте хондите за някоя такава кола, но все пак радвате ли се, че вместо Дачии фирмите евентуално ще започнат да купуват за служебни коли нещо такова, че може у нас наистина да се получи инвестиция различна от такава в сферата на услугите?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не са такива, че това не е кола а ковчег на колела.

Сравнете я с тази
(обърнете внимание на горната и долната греди).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво че все пак нещо се случва в сферата на производството,но да заменя Хондата с такъв леген,па било то и нов... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошо няма ,стига да не са като от клипа на колегата Player101 - двигателя от предницата да отиде отзад !!! Сега очакваме Японците да съзрат конкуренция с Китайците и те да се включат с някой проект :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@Player101, добре де, защо въобще си правиш труда да пускаш такива примери - едно че специално съм писал в темата, че колите на Great Wall се представят далеч по-различно, второ, че нов автомобил произвеждан и продаван в европейския съюз НЕ МОЖЕ да се представя така. Трябва да вземе определено количество точки на краш тестовете, за да може да отиде на европейския пазар.Ето го и Hover-а: http://www.youtube.com/watch?v=7KY4Yi_NPHoЕто ти ANCAP резултати на всичките коли на Great Wall - това е от Австралия. Малките коли имат две звезди (Дачиите имат 3), но е трудно да се прави съпоставка между NCAP, ANCAP и C-NCAP, когато първите коли излезнат от завода у нас ще разберем точно какво предлагат:http://www.ancap.com.au/results?make=47&model=0&vehicleyear=0Нека имаме предвид, че и европейския модел точно заради NCAP-а ще има за цел да покрива стандартите, за да има кой да го предпочете.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Китайско чудо сглобявано от българи. Ще е страшно... Единственото хубаво нещо ще е, че ще има работа за хората. Гледах един тест - не ми се рови, на едно такова изобретение. Челен удар с 60 км. - няма оцелели. Нито отпред, нито отзад. Ако ще да е без пари - живота ми и това на семейството ми е по-важен... Както казва MAD DOG - ще си карам баба Honda и :) ...
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това пишеше в МобилетоАмбициозният проект за завод край Ловеч вече е към своя край и съвсем скоро у нас ще започне сглобяването на леки коли. Какви ще са те, ще се опитаме да ви разкажем сега. Сдружението Litex Motors e в основата на този амбициозен план. Изграждането на завода е в силно напреднал стадий и от фирмата очакват още от средата на тази година да се появи първият им автомобил, произведен у нас. Строителството на завода край Ловеч е и най-значимият индустриален проект за тази година, но повече за него очаквайте след седмица. Сега ще насочим вниманието ви към автомобилите, които ще се правят там.Те са с марка Great Wall и са китайски. За мнозина тази компания е все още неизвестна, но трябва да кажем, че това е първата частна автомобилна компания в Китай. В Поднебесната този концерн има три огромни завода, собствен изпитателен и дизайнерски център и се нарежда в класацията като третия най-голям производител на автомобили в Китай. Според споразумението между Litex Motors и Great Wall първоначално у нас ще започне производство на три модела - малолитражката Voleex, всъдеходът Hover и пикап на име Steed.Най-малкият модел представлява типичен градски автомобил от субкомпактния клас. Voleex ще се произвежда в България в два екстериорни варианта. Разликата се крие в предната част на автомобила и е само визуална. Представителят в SUV сегмента е средноразмерен всъдеход, лежащ на рама и разполагащ с всички необходими блокировки, характерни за масовите автомобилите с повишена проходимост. Очаква се новото поколение на Hover да се качи на българските конвейери през 2012 година, като дотогава у нас ще се прави сегашната версия. Пикапът също е високопроходим и функционален. Производството му в България стартира дериктно с новото поколение, което също се характеризира с ефектен дизайн, функционалност и типичната за този клас товароносимост.Това, с което и трите модела, произвеждани у нас, ще се борят с конкуренцията, е високо качество и атрактивна цена. Първоначално автомобилите ще се оборудват само с бензинови двигатели, но от Litex Motors ще предлагат и заводска газова уредба. Бензиновият мотор на Voleex е с обем 1.3 литра и мощност 105 к.с., като към него ще се предлага и роботизирана скоростна кутия. Hover разполага с доказания и добре познат 2.4-литров двигател на Mitsubishi, който и в момента се използва както от японците, така и от французите от PSA. Малко по-късно в моделната гама ще се появи и дизелов мотор. Нафтовата алтернатива ще е представлява двулитров агрегат с Common rail и мощност 150 к.с.Интерес представлява и гаранцията, която нашият завод ще дава за продукцията си. Тя е ще е максимално дълга, като ще превъзхожда по време и пробег тази на повечето утвърдени производители. И трите автомобила ще отговарят на всички европейски изисквания за качество и безопасност, като най-важното е, че ще покриват стандарта Euro 5. На “първо четене” и трите автомобила са интересни, а според представители на Litex Motors те ще са и финансово симпатични. Ако всичко това се окаже факт и плановете по изграждането на завода продължат да се изпълняват както досега, то през лятото на тази година от българския конвейер ще слезе първия автомобил. Да му пожелаем успех.Технически характеристикиGW VoleexДвигатели - 16V бензинов, с многоточково впръскванеРаботен обем, см3 - 1 298 и 1 497Мощност, к.с. - 91 и 105Макс. въртящ момент, Нм - 118/4200 и 138/4200Дължина/широцина/височина, мм. - 3810/1705/1540Междуосие, мм. - 2 460GW HoverДвигатели - четирицилиндров редови бензиновРаботен обем, см3 - 2 378Мощност, к.с. - 136Макс. въртящ момент, Нм - 200Дължина/широцина/височина, мм. - 4649/1810/1735Междуосие, мм. - 2 700GW SteedДвигатели - четирицилиндров редови бензиновРаботен обем, см3 - 2 378Мощност, к.с. - 136Макс. въртящ момент, Нм - 200Дължина/широцина/височина, мм. - 5040/1800/1730Междуосие, мм. - 3 050

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах един тест - не ми се рови, на едно такова изобретение. Челен удар с 60 км. - няма оцелели. Нито отпред, нито отзад. Ако ще да е без пари - живота ми и това на семейството ми е по-важен... Както казва MAD DOG - ще си карам баба Honda и :) ...

...бе хора кви ги ръсите тя баба Хонда щото много издръжлива на краш тест.Гледал съм доста блъснати Сивици на нищо не приличат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първия модел е почти 1:1 Тойота Ярис :) лично аз за фирмен автомобил , който нямам очакването да го карам до края на живота си бих купил :D Просто това са коренно различен сегмент автомобили , няма нищо общо дори с Хонда сега , камо ли едно време ;) Лошото е , че е доста ограничена гамата и гледат да наблягат на тип "мутренските" предприятия , но реално ме радва много че ще има Made in Bulgaria автомобили ;) още по-голям плюс е , че това ще е първия завод на китайска фирма в Европа ( поправете ме ако греша ) - това може да отвори много големи врати , но и да затвори - трябва да се пипа внимателно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тука ги има актуалните коли, които ще се правят (благодарности на AbsolutHonda):http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/bylgariia-pak-shte-pravi-avtomobili.htmlИмайки предвид, че не само за фирмени автомобили, но и доста хора купуват нови коли нисък клас от сорта на Peugeot 206, Reno Clio, Dacia Sandero/Logan, VW Polo, Fiat Puntо, Chevrolet Aveo и много други и тн в сегмента до 15-20 000лв, ако българо-китайските колички наистина за нашия пазар са 10-15к и имат дълга гаранция (както пише в статията) вярвам, че много хора биха се замислили за такъв автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъркате нещо фундаментално, а именно къде е таргетирана тази компания. Тяхните потенциални клиенти са сериозни фирми, а не среднастистическия Българин. Компании от рода на мобилните, спедиторските, големи строителни и т.н. и т.н. гледат само и единствено какво казват цифрите. Не ги интересува краш тест, не ги интересува пластмасите, че скърцат, не ги интересува, че съединителя скърца трагично на чисто нова кола и прочее. Тях ги интересува 3 неща. Разход на автомобила, цена на автомобила и гаранцията му, защото след гаранционния период да могат да я върнат и да вземат нова. Разход - трябва да е поразително нисък.Цена - трябва е да ударно ниска.Гаранционен период - възможно най-дълъг.Всичко друго е плява. Смешните Дачии изкъртиха пазара. Евала правя на целият им маркетингов отдел, конструктори, инжинери, специалисти и всички останали, които успяха да изкарат такъв продукт, на такава цена. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, аха!Така си е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Смешните Дачии искъртиха пазара.

Първо - така или иначе "средностатистическия българин" е жалка картинка, средна заплата от 300-400лв - това НЕ е средна класа.А трябва да ти кажа, че в мила Румъния всеки трети кара Дачия, в столицата им е пълно с нови Дачии на всеки паркинг пред всеки блок. Средната класа (до колкото я има, подобно е положението при тях както при нас) кара нова Дачия. Във Франция ходих януари - там колко Дачии има, не е истина, съвсем не фирмени. Ако предложат кола, която е евтина, икономична и има дълга гаранция (съответно е и здрава), трябва да ти кажа, че далеч няма само големи фирми да купуват. Ще се почне от фирмите и таксиметраджиите и ще е въпрос на време хората малко подсъзнателно да възприемат, че има измамно евтин автомобил от наш завод, който дава това, което и по-скъпи алтернативи. Ще започне да се продава на тази прослойка от обществото, което така или иначе може да си позволи и си купува евтин нов автомобил. Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите ни хонди са доста зле по отношение на краш стандарти:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смешните Дачии искъртиха пазара.

Първо - така или иначе "средностатистическия българин" е жалка картинка, средна заплата от 300-400лв - това НЕ е средна класа.А трябва да ти кажа, че в мила Румъния всеки трети кара Дачия, в столицата им е пълно с нови Дачии на всеки паркинг пред всеки блок. Средната класа (до колкото я има, подобно е положението при тях както при нас) кара нова Дачия. Във Франция ходих януари - там колко Дачии има, не е истина, съвсем не фирмени. Ако предложат кола, която е евтина, икономична и има дълга гаранция (съответно е и здрава), трябва да ти кажа, че далеч няма само големи фирми да купуват. Ще се почне от фирмите и таксиметраджиите и ще е въпрос на време хората малко подсъзнателно да възприемат, че има измамно евтин автомобил от наш завод, който дава това, което и по-скъпи алтернативи. Ще започне да се продава на тази прослойка от обществото, което така или иначе може да си позволи и си купува евтин нов автомобил.
Колега, тука ще навлезем в друга тема, но наистина е факт, че в България няма средна класа. То това е и проблема на държавата де. Каквото и да си виждал не може да ме убедиш, че таргета на тези компании не им е на първо място едровите клиенти, ОСОБЕНО В БЪЛГАРИЯ. Не отричам, че средната класа купуват Дачии. Та това си е една нормална семейна кола. Относно Румъния, ами много ясно, така се прави! Трябва да се стимулира родното производство и бранд. За Франция :dry:;):unsure: чак пък да има много Дачии. Ходил съм над 10 пъти във Франция, не съм видял толкоз много Дачии. Но да не влизаме сега в спор. Факт е, че искъртиха пазара и направиха правилния продукт, в правилния момент на правилната цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук ще е хубаво и държавата да се намеси по някъв начин като се стимулира закупуането на кола made in bulgaria,с някакви данъчни облекчения или нещо от сорта.Не такава глупост както е в момента нова кола с по голям данък от 25 годишна лада.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- "автомобилите ще са с много ниски цени за локалния пазар. На запад ще конкурират Дачия. Така вместо да купуваме тук румънските легени, ще си имаме наши собствени за по-малко пари :wacko: "

 

 

 

Много точно казано. Няма какво да добавя. :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем целенасочено така съм го формулирал :lol:Иначе относно сигурност, екстри и възможности на колите - съвсем откровено между 10 годишна хонда за 5-6 хиляди лева и нова българо-китайска количка за 10-12 хиляди, съм сигурен, че ще избера второто, плащайки 50% от цената и останалото за 2-3 години на някакъв лек лизинг. Да караш нова кола има много предимства - като сигурност ще е доста напред от по-висок клас 10 годишен автомобил (както вече уточнихме, тези коли ще покриват критериите поставени от NCAP, а някои колеги отбелязаха, че старите хонди не са цвете за мирисане в това отношение). Три до пет години плащаш само поддръжка, ако има проблеми се отраняват от сервиза (освен ако колите като цяло не са много чупливи, но като цяло братушките в Русия много, много тачат джиповете на GW, че били яки за техните пътища, дано и другите да са на ниво). Като купуваш стара кола не знаеш какво те чака.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq, ти да не си рекламен агент или к'во по-точно. На бройка ли си. Не знам дали се усещаш, ама няколко пъти... И не само в тая тема. Един съвет - почвай да си търсиш пазар за Accord-a, за да си пръв на опашката за "легени" - те... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веселия,ти и нова кола като купуваш не знаеш какво те чака,гаранция.... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Единия доцент(асистент или професор беше) който ми предавше миналата година имаше някви задалжения към въпросния завод.Точно той ни спомена, че очакванията са на всеки 10 автомобила един да е дефектен :)Иначе лошо няма, ще се открият работни места

Редактирано от Mad`Head

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много точно казано"...гаранцията"!Това робство е за няколко години.Всичко е програмирано и понякога по 4!За завода е похвално, само да не оплескаме работата като с Булгаррено!

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq, ти да не си рекламен агент или к'во по-точно. На бройка ли си. Не знам дали се усещаш, ама няколко пъти... И не само в тая тема. Един съвет - почвай да си търсиш пазар за Accord-a, за да си пръв на опашката за "легени" - те... :D

Нцъ, други са причините ми да се радвам за завода. Имам роднини в този край и там като цяло хората не живеят - преживяват... Всяка новина за потенциално тръгване напред на нашата миниатюрна икономика ме изпълва с радосост, особено пък щом става дума за нещо от автомобилния свят. Пък ми е омръзнало от скептични хора - може би съм прекалено малък, че така да гледам на нещата ;) Повече няма да коментирам щом дразня :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какви са тия автомобили, но хубавото е че се прави нещо, а то щом се прави в европейския съюз няма как да е чак толкова зле, че да са ковчези на колела.Всяко нещо направено в този край на България е манна небесна за хората от този край, защото който е живял или минал от там знае за какво става на въпрос. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно. За страна, в която инвестиции се правят почти единствено в сферата на услугите и повечето от тях в района на София, Пловдив, Варна и другите по-големи градове, обезлюдяването в провинцията е страшно. Тази инвестиция е най-светлия проект от последните няколко години у нас, с най-сериозни мащаби за работни места и потенциал за индустрия. Една статия от вк Стандарт от преди месец:http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2011-01-12&article=353697

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом има инвестиция е добре, който иска да си кара 20 годишната модифицирана и изфорсирана бегачка, но поне ще има избор, а и работните места, жалко че няма да вземат примерно колкото колегите си в Китай или в която и да е друга държава, като заплащане, но това е друга тема.Аз подкрепя идеята,нека има нещо ново. Ти се блъсни челно с 200, пък се надявай колата ти да е сигурна или да падне 5 тонен елемент от някой строеж, ей тей докато минаваш :angry: , нищо няма да остане дори и от г класа !!! .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дано наистина не плащат като в Китай,че там взимат по 1,5$ на ден :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Снимки, техническа информация и оборудване на Voleex C30 (седан)Знам, че ще ме оплюят отново скептиците, но ако следното е вярно, за 16-18 бинки тази кола ще избие рибата. Двигател 105кс ЕВРО4, въздушни възглавници , автоматик (CVT :)), 4 ел. стъкла, ел. огледала, ел. седалки, радио с USB, климатроник.. Нещо друго прави впечатление - 4 години гаранция или 150 000км - евала на китайците.@kris_901 това не е вярно, не и за всички части на китай. В индустриалните зони, във фабриките и заводите взимат по $240-300 на месец, но се работи 6 дни в седмицата, 12 часа на ден. Имат си общежития и живеят там, целогодишно, освен за отпуски и празници, понеже индустриалните зони са далеч от градовете най-често :) Завода в България има за цел да спести акциз, тъй като ще се асемблират в ЕУ и да има етикет, който не е Made in China, заради лошата репутация на повечето китайски коли. Така или иначе, номера е да се радваме на ползите за нашия народ от чуждата инвестиция. Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори Хонда се ориентираха към еФтиното производство, вие очаквате нещо от Киталия :rolleyes: !

Ще си карам сивика поне още 5г.Кризата си е криза!

 

Кола made in България ще си купя 2г. след начало на производството

и то само след изчитане на целия им бъдещ форум и консултация с 10 сервиза

за гаранционно обслужване.Само и единствено ако не ми харесва нито една ХОНДА!

А приказки за национализъм и подпомагане на икономиката не ми се слушат.

Собственика взе паричките от народа и сега ще го стриже по капиталистически.

Ще наливаме пари пак в бившата система, която ни ограби.Твърдо ние!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе точно така е, ама се отварят няколко хиляди работни места все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дори Хонда се ориентираха към еФтиното производство, вие очаквате нещо от Киталия :lol: !

Ще си карам сивика поне още 5г.Кризата си е криза!

 

Кола made in България ще си купя 2г. след начало на производството

и то само след изчитане на целия им бъдещ форум и консултация с 10 сервиза

за гаранционно обслужване.Само и единствено ако не ми харесва нито една ХОНДА!

А приказки за национализъм и подпомагане на икономиката не ми се слушат.

Собственика взе паричките от народа и сега ще го стриже по капиталистически.

Ще наливаме пари пак в бившата система, която ни ограби.Твърдо ние!

 

Колега, никой не ти е казал да сменяш старата Хондичка, нали? Въпроса е да има добри алтернативи за тези, които така или иначе търсят нов евтин автомобил. Тази прослойка която купува 10 годишни коли за по 3 до 5 бона и ги кара докато им станат пълнолетни, така или иначе ще продължи да купува такива. Не знам и къде си чел за национализъм, подпомагане на икономиката и тн - повечето хора с възможност да отделят 15-20 бинки за нов автомобил са същества с разум. Те няма да си вземат китайска количка, ако тя е получила репутация на кенеф, който се разпада още с паркирането пред блока.

 

А за наливане на пари в бившата система - коя бивша система? Това не е държавен завод държан от комунистите, това са частници, които имат за идея да печелят - ако излъжат няколко хиляди, ще има рев и съд докато собствениците на колите им си получат обещаното в гаранцията и после се оттърват от тях, ще им падне реномето и ще събират и заминават. Но Great Wall само за миналата година има 400 000 (:rolleyes:) изнесени автомобила, като в Италия, Австралия, Юар и още други, техните пикапи са най-продаваните - вероятно има инжинерна мисъл в това, което правят.

 

За пореден път - нека се радваме на инвестицията и да не бъдем скептични за това, което се случва у нас. Това е светъл лъч за България да прави коли, да започне някакъв износ и да има работа за хората в района.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E, колега ти наистина си Весел.Собственика на завода е от бившата система, поинтересувай се кой е?А за работните места, там е истината, дано не им плащат по робски! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дариус иска да Ви обесни накратко, че НЯМА голям бизнес в България, който да не се държи от копелета от ДС. Ни хранителната промишленост, ни търговията с прахове, с дъвки, с цигари, ни производството...мога да изброя още десетки, но мисля че ме разбрахте. И е прав до голяма степен и с този завод. Защото изпълнителите са партийни хора. Хората, които работят по производството като аутсорсинг са също по партийна линия и т.н. и т.н. Така е и с отдел маркетинг, където заплатите са големи, отдел продажби и т.н. и т.н. Абе въобще единстевните блага, които ще се раздадат това ще са заплатите. Е не е малко...пак е нещо. България има нужда от стотина такива предприятия и ще живенм. Производството е движещата сила на една държава. То ще раздвижи средната класа, което пък от своя страна ще даде огромен ръст в икономиката. НО държавата убива производството...няма да продължавам. Темата е много дълга ;) ПоздравиИ нека да спрем с политиканстването, защото и мене ще ме ушамарят от екипа :cool:Нека не прекрачваме границата.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи дори да се абстрахирам от това на кого е, кой ще пълни гуша, българска или не и всичките фактори, които изброихте:- Никога! Ама абсолютно никога за себе си не бих купил нещо, което се очаква да е по-зле и от шкода. Ако съм такъв че да купувам служебни коли може да се замисля, но пак не бих взел толкова нисък клас возило. За фирма бих взел по-читави извън гаранция коли с евтина поддръжка и изобилие от части, като голфчета например.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че какво по-голямо изобилие на части от това завода който ги произвежда да е тук? Важна разбира се е и ценовата политика за резервните части, но от това завода за тях да е тука по-голямо изобилие от това здраве му кажи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми те нали тук само ще "Сглобяват" колите от китайски части което си значи, че частите пак ще са внос Политиката с частите ми е предварително ясна - Продават ти евтино колата и после вече като няма къде да ходиш ти свалят главата до кръста за части. Неоригинални части на китайските коли едва ли ще има ;) Кой ще прави менте на ментето хахахах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЪПсурт е да си мислите, че всички резервни части няма да са свъместими с такива от други коли. Всяка една част от кола сама по себе си се произвежда от матрица. Една най-обикновена матрица струва 5-10к лева. За по-сложните не говоря, че ще стигнат стотици хиляди. Нали си представяте, каква серия от автомобили трябва да се направи и да се продаде, че да се изплатят всички матрици, които са послужили за резервните части. Пресен пример е Дачия - Рено. Дачи достигнаха тази цена заради производствения икспириънс, който имат рено и именно заради казуса с частите, описан по-горе. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иска ми се завода да се развие по пазарни принципи и да ангажира дребни производители, напримерна гърнета, накладки, филтри, пластмасови чаркуляции т.н. дреболий от които ще живне икономиката.Дай Боже!Производството е много важно за БГ, до сега 20г. го унищожаваха.А средната класа там нема да работи, но може да доставя части за завода, което е най-важното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата pgh е много прав. Купуваш си евтин "леген" и после ти го ... с частите... ;) Пример - една дюза на Kорола , D4D е около 1300 - 1400 лева... :D А-ааа, как да не си купиш новичко... И гледам, че има хора се радват на дългата гаранция - доят те като крава с цени 2-3 пъти отгоре за всичко. Плащаш - иначе няма гаранция. :cool: Данчо, знаеш ли, че за едно тъпо Polo примерно има 5-6 различни вида накладки, какво остава за другите части. Камо ли от други марки... Едно време нямаше коли под 30 хиляди - примерно... сега наистина се правят "легени". Качеството от 80 - те и 90 - те години никога няма да се върне. Повечето от вас го знаят. Гледам, че Veseliq работи с някаква валута, наречена "бинки"... ;) Е, аз нямам "бинки" за "легени". :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...