Jump to content
valdes_93

Honda civic na ГАЗ ?

Recommended Posts

Здравейте, нов съм във форума и не съм запознат много с двигателите на хонда, и затова имам един въпрос. Има ли двигател на Honda civic на ГАЗ ( заводски ). Ако има такъв, ме интересува дали е надежден ( издражлив ). Мисля да си купя Honda civic Aerodeck, но се колебая с какъв двигател да е. Твърдо съм за бензин, но ако има и двигател на ГАЗ( заводски ), ще е още по добре, от към разход. Спрял съм се на тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11292786876776564&f1=details дайте мнение за колата. Благодаря предварително!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай тази тема и ако имаш питане се свържи с автора и !!! http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56088

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на снимките изглежда добре,но трябва да си я огледеш на живо а такова чудо сьс заводската гас го няма!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводски не е с газ...Не е лоша като цяло ама не е хубаво да идва най вероятно от италия с газ...това значи че там е карана доста .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда супер,но най-добре отиди с някой който разбира повечко от коли,защото купуване на автомобил от Горубляне не е толкова лесна работа!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега видях обявата- ТИЯ ХОРА СА ОТКАЧИЛИ !!! 5 бона за това-никога:) Вземи си една от преди фейса/95-97г/ те са 98% еднакви. За тия пари треа да е с ГИ, а то даже и снимка на мотора няма ебаси :) Да не говорим,че уредбите, слагани в Италия тук повечето пъти не ги оправят- просто са твърде стари и няма части и софт за тях. :( Вземи си едно комби от преди фейса. Даже ако го намериш и 1.5 в-тек още по добре и едно ГИ и си готов. Да не сме 2006та големия студ да слагаме нормални газови на инжекциони/ аз направих тогава тая грешка и ще поправя скоро :cool: /.п.п.Сорри за гневния пост, ама ми писна от такива обяви...Ето някоя и друга обява:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11288799737060842&f1=detailshttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11295907636856555&f1=detailshttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11294498851939062&f1=details Тая е даже печка :)п.п.2 Тия са също след фейса, ама шанс :) На какво гориво е няма значение,важното е да работи като хората мотора !!!

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Италиянеца на кола която кара рядко газова или метанова не слага !!! Сам си направи сметката на колко е аз съм виждал такива хонди слизат от автовоза на 500 хил. и след два дена е на 150 хил. :cool: !!! Ако купуваш си вземи на бензин мисля че ще останеш много по доволен :( и по малко километри ще е върната :) Замислете се че хората на вън си купуват колите зада ги карат и средно навъртат по 30-40 хил. на година :)Земата ще свърши балъците не :) И в заключение ще кажа че всичко е до късмет :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре. Разбрах че няма двигател със заводска ГАЗ. А кой двигател е най подходящ за газова уредба: 1.4i 90hp; 1.5i vtec 114hp; 1.6i 114hp.Вярно ли е че, ако се сложи газова уредба на пълна инжекция, каквито са тези мотори, после колата няма да може да работи на бензин, защото съм чувал нещо подобно?Благодаря предварително за отговорите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

рано или кьсно ще започне да ти прави проблеми на бензин!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще минаваш под 20 хил.км. на година не си заслужава да и слагаш газ !!! . По добре 1.5 или 1.6 само за информация 1.5 vtec дава разход 5.4/100 извън градско :) Градско в София 7.5-8 на 100 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добре на газ вървят Лада Жигула и Москвич !!! и гозовите за тях са евтини :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как да ти кажа тя работи ама... Имам ок 70к стаж така.Има Ги-та по 700-800 кинта и за 200-300 лв не си заслужава. Тя и на газ после не е ок, та на бенз ли...Почва да тресе, от некаране на бенз запушва и не работи като хората. Като покараш се оправя,но плочката пречи на въздуха и спъва мотора под натоварване. Настройката с кранче ако колата не е краб е едно към гьотере. Д14ка е мойта. От тия си вземи дч4ката, че другото с тия 115 к.с. отива на около 140 данък вместо 40. Пробега и работата на мотора нямат нищо общо, има значение поддръжката !!! Гледай салон, обороти,окачване и да не пуши синьо. Не,че има нещо непоправимо, но ще свалят лев поне ако не друго. Само ще ти кажа, че приятелката си взе 5та хеч за 1200 лв и до тук стъпи ще стъпи на под 2к след ръждичката, а е с газово,хидравлика, дуал карб, перфе спирачки и т.н. но колко нерви похабих.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. Вече се насочих към 1.5 VTEC.Интересува ме как е двигателя като издръжливост и кои са най често срещаните повреди по него.Моля който има такава кола да изкаже мнението си по въпроса.Благодаря предварително!

Редактирано от valdes_93

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е пушка !!! Думите "повреда"и "хонда" немогат да се използват в едно изречение :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

!!! Няма малко счупена Хонда!По темата: Имам колега с 1.5 VTEC суапнат в японски Сивик 6ген. Преди това колата е била с Д14-нещо-си на газ. Причината за смяната на ДВГ-то е, че стария мотор имал 3 клапана и още някакви карантии за смяна. Пича и за момент не съжалява за суапа, а при разход под 8/100 в София не ще и да чуе за АГУ. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Най добре на газ вървят Лада Жигула и Москвич и гозовите за тях са евтини "-И всичко що е карб. или моно."с тия 115 к.с. отива на около 140 данък вместо 40."-кефа цена няма,а и ти ги връща парите в икономия."Вземи си едно комби от преди фейса."-има ли такова?"1.5 в-тек още по добре и едно ГИ и си готов"-за сервизите ли?" 1.5 vtec дава разход 5.4/100 извън градско"-истина,и под толкова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,5 vtec го докарвам до 5.4 на 100км. и то с насрещен вятър :ph34r: с попътен може и да свъля :):lol: Важно е обаче зелената лампичка ECON да свети :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Xatamoto това " суапнат " означава че е сменил двигателя ли?

Редактирано от valdes_93

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Xatamoto това " суапнат " означава че е сменил двигателя ли?

Да :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте,значи аз съм с англичанка сивик в-тек 1.5 90 кончета,да ви кажа нямам никакви проблеми от към двигател и т.н.като разход ми е супер икономична-извън градско до 5.5 пада,а градско ми дава 7.5 сега зимата 1л отгоре.та колега взимай в-тек няма да сгрешиш:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета, ще те послушам.Имам още един въпрос. Има ли разлика в разхода на гориво м/у 1.5i VTEC и 1.5i LS?

Редактирано от valdes_93

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5i VTEC и 1.5i LS не е ли едно и също ?

От няколко дена имам сивик, японка и двигателя и е D15Z6 което е VTEC (на купето отзад пише 1.5i ls), та според мен е едно и също.

И все пак колегите са по запознати и ше ми е интересно да разбера и аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5i VTEC и 1.5i LS не е ли едно и също ?

От няколко дена имам сивик, японка и двигателя и е D15Z6 което е VTEC (на купето отзад пише 1.5i ls), та според мен е едно и също.

И все пак колегите са по запознати и ше ми е интересно да разбера и аз.

 

LS не е ли пакет (ниво) на оборудване на автомобила ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм на газ от около 3 години.Само че става въпрос за Д13Б2 карбуратор /обикновено газово Landirenzo/ .Като цяло не съм доволен от работата на двигателя - непрекъснато играят оборотите.Тази шибана газ прави такива нагари че не е истина -един ден като отворих карба ами той целия черен вътре! След почистване със спрей за карбуратори нещата се нормализираха.Но следва почукване на клапани .....:thumbs1:Абе хората не са ги измислили да вървят на газ ама като живеем в бедна България и с тоя стандарт....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо казвам здравейте на всички Хонда превържаници, какъвто от скоро съм и аз, и се извинявам, че се намесвам в темата, ама моята я заключиха!Преди около десетина дни се сдобихме с едно Сивиче 6 генерация седан от най-първите!Тъй като не съм много на ясно с нещата още, макар че доста време преди покупката съм изчел почти всички материали, ще ви помоля колеги да ме посъветвате по въпроса е относно газификацията! Попадна ми на доста добра цена вакуумно Ловато, и според моя шеф, който е имал същата, казва,че обокновеното газово заспивало на този мотор, тъй като инжекциона не бил сложен! За това се чудя дали да се възползвам от офертата, или да търся някъв по-евтин варият на газов изжекцион?Моля всички който са газафицирали такъв мотор да се включат, и да споделят, как се даржи колата на газ, колко харчи, гърми ли, и изобщо има ли ядове! Знам, че има доста изписано,но въпреки това не мога да си дам отговор извинявам се, че се повтарям!Благодаря предварително на всички отзовали се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята хонда е на газ и дава 7 разход смесено. ѝонда е номер 1 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×