Jump to content
jamo

Придърпване, прекъсване обобщаване

Recommended Posts

Тъй като загадката все още не е разрешена правя нова тема с която да обобщя какво е направено до момента и е без резултат !!! Става въпрос за D15Z6Първо симптомите: Придърпване в движение колкото по-зягрял двигателя толкова повече, при поддържане на еднаква скорост. Все едно дърпам някой с НЕеластично въже. Когато започне да го прави и натисна съвсем леко газта имам чувството, че забива още повече, а след като натисна повече тръгва но някак си на тласъци върви колата :cool: Когато работи колата ня място също се усеща как на моменти все едно пропуска някой цилиндър, всичко е хаотично, не го прави през определено време. Прави го както на бензин така и на газ ( на газ се усеща повече ). Оборотите пропадат.Извършени манипулации до тук:Нови свещи NJK по каталог, нова дистрибуторна капачка, нов палец, нови кабели.Пробвал съм с друг дросел заедно с TPS сензора, с друг MAP сензор, с друга ламбда-сонда, друга бобина.Дросела е чистен многократно, EACV също, свалях дори EGR клапана и него изчистих държи си вакуум, дори съм го изолирал, но ефект няма.Колата не записва абсолютно никакви грешки. Ходил съм няколко пъти на диагностика и ми казват точно нищо...Нека само който прочете и има реални идеи да пише, защото в повечето случаи ми се повтарят неща които съм правил и няма ефект, затова съм изброил всичко направено до момента, а дори може и да съм пропуснал нещо :) Моите идеи от тук нататък са дали е възможно това да е от някой датчик по самия двигател или в генератора който зарежда нормално. Просто нямам идеи вече и за това пускам обобщена тема в която да се дискутира ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресията на всички цилиндри еднаква ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресията на всички цилиндри еднаква ли е?

Да, разликите са минимални. Забравих да спомена правих реглаж на клапаните и от него ефект няма, надувахме 2 пъти цилиндрите данеби да има нагорял клапан, но и такова нещо няма. Вече 30 000 км е така, нито се задълбочава нито се подобрява положението. Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм същите проблеми но със друга кола на студено работи що годе като загрее ..мизерия , оказа се бобината после като я счупих и разгледах беше нагоряло вътре ако не е от нея виш инжекторите !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни Инжекторите или назад горивната система , филтър , и помпа .Това прекъсване което ти определяш на тласъци според мен не може да е от ток . От тока прекъсването е рязко , не е плавно на тласъци.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята прави същата работа. Оправи се малко след смяна на горивен филтър. На студено зимата ми се е случвало да пали и на 3 цилиндъра но като загрее включва и 4-тия. Имам инсталирана метанова инсталация,която не я ползвам понеже така си купих колата но без бутилка а на метан не мисля да минавам. Според мен проблема е някъде в токовата инсталация на метана или скапан бензин.Изключвам да е от дюзите или кабелите на свещите. Ако някой го е имал този проблем и го е отстранил да сподели макар ,че на всяка кола проблема ще е индивидуален.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямото прекъсване и предърпване,при мене е нещо страшно постоянно ги прави тези неща от страни чак все едно изглежда че се уча да карам хълца придърпва прекъсва наистена много е зле положението.Смених филтъра на бензина слагах два пъти добавки само помпата не съм гледал ама понеже моята кола е била на метан(сега не я карам на такова) и си мисля че помпата нещо се прееебала или бензинова помпа според мене или регулатора за бензина.Незнам от какво е но наистена си мисля скоро да я продам и да сменя марката

Редактирано от hector el

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,понеже писа че си сменял свещите...какъв беше цвета на старите и по точно на централния електрод - черен, бял, сив, кафяв,...? Ако не ти е проблем би могъл да погледнеш какъв е цвета на сегашните, новите, след като загрее и започне да го прави проблема (преди да ги отвиеш изчакай двигателя да изстине).Поздрави

Редактирано от archer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички филтри са сменени :rolleyes:Изключвам регулатор и инжектори понеже проблема го има и на газ. Но проблема си го имаше преди да сложа газ :tease:Преди около 2000 км гледах свещите и бяха светло кафяви. После ако имам време ще ги сваля и прегледам пак.за над 30 000 км проблема си е един и същ, нито се променя, нито се усилва, нито изчезва

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,понеже писа че си сменял свещите...какъв беше цвета на старите и по точно на централния електрод - черен, бял, сив, кафяв,...? Ако не ти е проблем би могъл да погледнеш какъв е цвета на сегашните, новите, след като загрее и започне да го прави проблема (преди да ги отвиеш изчакай двигателя да изстине).Поздрави

Проверих свещите и се оказа, че на 1 и 2 цилиндър са черни, на 3-ти е керемидена и на 4 е нещо средно но клони към кафяво. Но каква би могла да е причината 1-2 да работят на богата смес а 3-4 на нормална... !!! Също така свалих и почистих всички маси по двигателя и там не е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,при това положение аз бих проверил първо налягането на горивото (ако имаш тази възможност) и после впръсквачите на въпросните цилиндри. Не съм сигурен дали там може да се отвие шината (от скоро съм хондаджия :ph34r:), но ако може и ако имаш възможност, би могъл да направиш следния тест: демонтираш впръсквачите и слагаш всяки един от тях в бурканче или нещо подобно (но трябва да са еднакви за да можеш да сравниш после) и въртиш да речем 10-20 сек на стартер и сравняваш количеството гориво което е впръскала всяка дюза. Също когато затворят никоя от тях не трябва да прокапва. По принци теста е малко за сервиз, не е съвсем да го правиш вкъщи, но може да опиташ ако ти се занимава и имаш условия да го направиш. Също виж кабелите за въпросните цилиндри.Внимавай ако имаш откачен кабел или отвита свещ да не прескочи искра и да се подпалиш :)Поздрави

Редактирано от archer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета че си сменил доста работи и проблема остава щом и на газ прави така пренебрегва ме проблемите с горивната система остана само комутатора да се пробва от електрическатаИмаше в манула повече инфо как се проверява комутатора

Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с нова бобина. Имах същите симптоми и бобината беше като изядена от мишки :) Ако тя е в ред-комутатор, но сигурно е бобината/свали я и виж/ За да се прояде има 3 варианта:1ви-на 16 години е. Вече не е нова и е отишла :lol:2ри-На капачката на делкото има гарнитура,която не върви с нея. Ако е скъсана влиза вода,прави конденз,разяжда се бобината...3ти вариант- семеринг на делкото. /Това като го отвориш погледни как е вътре делкото.Смени и свещите,че те така като прескача и прегарят ;) А неизправните свещи товарят бобината и комутатора... Успех и да пишеш какво е станало :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,имах Акорд със същите проблеми и минах по твоя път и накрая се оказа СПУКАНА ГЛАВА.Ако губи по-малко антифриз вероятно е духнала гарнитурата на главата.Дано се окажа лош пророк но съм сигурен на 99% че е гарнитура на главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

barsi : Пробвал съм с бобина от НЕ-прекъсващ двигател и разлика нямаше. Моята не е раздута и изглежда като нова, мерих и съпротивлението като е топла и студена и абсолютно всичко е в норма, НО не съм пробвал с нова :dry: Комутатора не съм го тествал или сменял. Гарнитурата на капачката си е там и новата капачка ми я продадоха с гарнитура ;) Делкото си е чистичко отвътре, няма аксиален луфт на палеца. НО искам да отбележа, че след смяна на кабелите придърпването стана малко по-плавно, да кажем от преритване стана на глъхнене :dry: iensman : за над 35 000 км ако беше гарнитура или глава все щеше поне да пуши леко или да изцапа ауспуха с нещо мазно ( или поне така си мисля ) Колата губи около 400 мл течност за 10 000 км, това го приемам в рамките на нормалното за кола с газ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм със същият двигател и аз имам този проблем с прекъсването, но съвсем рядко "Lensmen" едвали всички сме със скукана глава или издухана гарнитура :) Този проблем го има само на този модел двигатели и има доста хора, които пускат теми за това :dry: Никой не е открил топлата вода още .. :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека няма излишни мнения в темата и да се пишат само конкретни идеи, съвети, решения...Мисля, че трябва да сме блозо до разрешаването на проблема, защото останаха малко НЕпроверени неща. Защо пък да не разберем какво е :dry: Разрешаването на този проблем моментално би спестило нервите и опитите на поне 50 колеги от форума :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те ти останаха лоша маса и комутатор. :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така свалих и почистих всички маси по двигателя и там не е проблема.

Май ще се търси комутатор :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом имаш опушени свещи или те не стават/взимах скоро нжк и на точно 3км ги качих на стенд и двете не работеха/, или ти изпускат клапани или токове. щом си мерил компресия и е еднаква значи нема да са клапани/освен да не са ти разликите 1-2 атм/, според мен търси проблема в свещи и токове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 3 различни комплекта свещи, колата работи по идентичен начин и това ме кара да мисля, че проблема не е в тях. Разликие в компресията бяха около 0.2-0.4 атм. Одеве случайно намерих свещите с които купих колата преди 3 години. Тия дни ще ги сложа поне за малко да видя какво ще стане :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва с свещите е лесно за проба виж някой от майните да удари едно рамо и му свалете комутатора за пробата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих старите свещи и промяна мисля, че няма придърпва си там прай си раотите пак :DA ето свещите които свалям след около 7 000 км Снимал съм ги от двете страни и ми прави впечатление, че от едната страна правят сянка ( или поне аз така му казвам ) Вижте снимките как изглеждат свещите от едната и от другата страна. Каква би била причината за това явление...ЦЪКЦЪК от другата страна

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такам.. Вече на 100% отхвърляме свещите :) С 4-ти комплект свещи пак придърпва и т.н.Преди малко свалих дистрибуторната капачка с цел да видя как се сваля комутатора, понеже един колега от пловдив е съгласен да си ги разменим за известно време. Но неможах да разбера как се сваля, виждам само едно болтче за отверка, но над него има някакъв датчик който също нямам идея как се сваля. Моля някой да ми обясни, защото неискам поврядя нещо на моята, камоли на колегата който се отзова... И на снимка няма да се разсърдя.Направи ми впечатление, че като отворих капачката ми замириса странно, като разтопено нещо, ама немога да определя какво... Сигурно 5 пъти съм свалял капачката, но никога не съм усещал някаква миризма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво стана Митак?...разбра ли как се сваля?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баце моето предложение е да хванеш някой от вашите хора за ушите да ти напрай един преходник обд2-обд1 и да пробваш с п28 как ще ти се държи колата, щом има и други колеги дето го имат това подобно присецване да не вземе да се окаже че това е нещо като синдрома д15бзле. :)п.п. Снимките ти не работят. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,те япончетата са го измислили и е пред очите на всички.Трябва ви само тънко медно телче и нищо повече.Намирате МАП сензора и проследявате маркучлето от него до там където влиза в смукателния колектор,изваждате маркучлето от колектора и прочиствате тръбичката,която е на колектора под смукача внимателно с телчето.След това ще видите на МАП сензора има и затапено маркучле,което е оставено за продухване на тази система,продухайте я с уста и съм почти сигурен че повечето от вас ще си решат проблема.Ако ми остане време ще кача и снимков материал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам ето отново снимки как изглеждат свещите от едната и от другата страна:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

BRAINIAC да ама D15Z6 МАПa е директно на дросела, няма маркучлета и разни такива :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,колега,разбрах те.Аз не се уточних.Става въпрос за синдрома д15бзле от който доста колеги се оплакват

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз измах същия проблем колега и свещите ми изглеждаха по същия начин. След това започна да пали малко по-трудно на студено. Смених комутатора ( но преди това минах през всички процедури които и ти описа :P ), и от тогава нямам проблеми. Един познат имаше същите проблеми, но при него се оказаха дюзите.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега има ли развитие?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами колеги за съжаление няма развитие. 2 пъти ходя при хора които ми препоръчаха, че могат да замерят и да ми кажат дали комутатора ми е добре, но и двата пъти като ходих колата работи нормално и нищо неможаха да кажат. Дори от 3 дни проблема изчезна :ph34r: при първа възможност като започне пак ще бягам при тези хора за да видим какво ще излезе и ще ви информирам :cool:

Аз измах същия проблем колега и свещите ми изглеждаха по същия начин. След това започна да пали малко по-трудно на студено. Смених комутатора ( но преди това минах през всички процедури които и ти описа :cool: ), и от тогава нямам проблеми. Един познат имаше същите проблеми, но при него се оказаха дюзите.Успех!

Колега как разбрахте, че е комутатора? Тествахте ли го или просто сложихте нов? Моята също сутрин като е студена пали от 5-6 врътка :cool: Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги нов съм вав форума и искам да споделя същият проблем. Скоро си купих сивик d16y3 и по същият начин има едно глъхнене като и дам газ трагва да ускорява стига до някаде и като 4е ли и сваршва бензина като варна газта пак трагва и после се цепи до последно, но понякога не иска. На празен ход има едно прекъсване като по силно проявено е при студен мотор. Аз лично се самнявам за гоивна помпа но не сам пробвал още.Ако някои одстрани повредата нека пише

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега как разбрахте, че е комутатора? Тествахте ли го или просто сложихте нов? Моята също сутрин като е студена пали от 5-6 врътка :rolleyes:

мен също ме вълнува за тоя комутатор, кво прави фактически той ! и аз паля трудно 5-6 врътки и ми играят оборотите на свободна и като подам газ има едно разтрисане и замисляне в началото за част от секундата. та кажете за кво е тоя комутатор щото го изядох тоя форум за тея обороти и ако всичко дет е изписано тря го сменя ..... отивам и я фърлям тая кола (става въпрос за д15бзле)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен е същата работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и аз съм в клубът на прекъсващите хонди ами ако е запушен катализатора?Има ли някакви сонди или датчици по него, че мисля да го махна?Къде е нормално да стои стрелката на оборотомера във загряло състояние(между коя и коя чертичка) прелюд 5 133коня?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак нз дали ще се окаже комутатора (напълно възможно е). На моята, когато и изгоря ставаше така: Паля и вс е ок тръгвам да карам и като стигне определена температура и гасне. Направо гасне и не може да я запалиш квото и да правиш. Като изстине малко и пак пали. Смених цялото делко и се оправи. Но си мисля, че проблема е накъде в тоците определено

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти една тема за състоянието на свещите.Все пак по тях можеш да разбереш някой работи :)http://www.offroad-bulgaria.bg/forum/showthread.php?t=2252

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тия теми за свещите... Някой ако знае нещо конкретно да каже, ама такива я ей търси тук.. Ако беше там отговора отдавна темата щеше да е приключена ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...