Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Добре помислете, преди да поръчате някои специфични части, защото има неща, които при колите с десен волан са различни и несъвместими. Чистачките след фейслифта или стелките например.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно защото сме в европейския съюз ДДС-то би трябвало да ни се начисли тук в България. Ако спазваме законите те би трябвало без ДДС да ни ги продадат, но това би важало само ако продават на български клиент. Ако ги пратят на някого в Англия и той после ни го препраща на нас едва ли ще стане без ДДС.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се пазарува от EU не се дължи ДДС и мито.Когато пазарувам от ибей и стоката и от EU никога не са ми начислявали ДДС или мито.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е.Доколкото виждам заявки над 70 паунда са безплатни за Англия.Нямах много време,но не видях да правят доставки извън острова.

Когато се пазарува от EU не се дължи ДДС и мито.Когато пазарувам от ибей и стоката и от EU никога не са ми начислявали ДДС или мито.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можете ли да ми кажете с какъв централен отвор са ни джантите, че искам да слагам алуминиеви и да знам какво да гледам. Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, оказа се че ми липсва едната капачка на фара /зад лампата на късите/!Знае ли някой дали се продават отделно, или ако трябва да търся втора употреба, дали са еднакви на моделите преди и след 2006 година

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш предвид позиция 10 на снимката ли ?

 

Публикувано изображение

 

Ако е тя, би трябваяло да се продава отделно. И аз преди няколко месеца поръчвах, само че гумения маншон позиция 9, че го беше хванала липсата. Явно на предишния собственик му е било трудно да го постави след смяна на крушката. Цена по спомен около 33 до 35 лв. оригинален на Хонда, но не от Бултрако. Там не съм проверявал 1-во защото едва ли го имат в наличност и сигурно щях да го чакам минимум 10 работни дни и 2-ро цената едва ли щеше да е тази ! Доставиха ми го от Германия за 4-5 дена, магазин за авточасти имащ филиал и в Пловдив. Ако те интересува ще ти дам инфо на лични.

 

П.С. По въпроса дали са еднакви с тази от преди фейса мисля, че не би трябвало да имат разлика, но за по-сигурно ще я проверим по ВИН-а ти. Ако нямаш ЕПЦ, дай вин и ще ги видим еднакви ли са.

Редактирано от Olmy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, капачката е поз. 10!Аз питах дали има неоригинални, но се оказа че няма!А след като в района на Пловдив има само една обява за такъв Акорд на части, и то само с ограничени чаркове, поръчах в Бултрако Пловдив.Цената е 26 лева с ДДС /без уплътнението поз.14, то се поръча отделно/ и ще го доставят за седмица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

64,1. Във всеки читав магазин за джанти втулките влизат в цената (говорим за нови джанти)EDIT: Това за колегата който пита за централния отвор на джантите.

Редактирано от ??????? ????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можете ли да ми кажете с какъв централен отвор са ни джантите, че искам да слагам алуминиеви и да знам какво да гледам. Благодаря.

Бях ти писал едно лично. Дали си го видял?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви. На старо са джантите, но втулките са точно на 64 :) Ако ги взема ще ви се похваля най-накрая със снимка на мойта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След близо едногодишно търсене, най-после си намерих калобрани. Това беше последният смислен аксесоар, който липсваше на колата ми :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ако споделиш и от къде си ги намерил (калобраните)... :) Аз имам някаква мания по този повод и винаги слагам такива, но за акорда не мога да намеря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, наскоро закупих масло Мотул от групова поръчка, организирана от колегата Izanagi. В тази тема срещнах няколко мнения в полза на групова поръчка от http://www.coxmotorparts.co.uk/ , който е значително по-евтин от http://www.hondaoriginalparts.com/ и предложих на Izanagi да организира една групова поръчка. Отговорът му е:"Аз нямам проблем да ви направя поръчката, само решете, че искате такава. Пиши им в темата, че ще я организирам, само кажете кога и от къде. Цените си ги гледате с тяхното ДДС."Така че ако има желаещи може да се организираме и да поръчаме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже мен въобще не ме бива в поръчките,ако има достатъчно желаещи, ще се включа в обща поръчка.Ще искам комплектите с филтрите и евнтуално масло и накладки.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смениха ми съединителя, сега ще отивам да си взема колата. Оказа се, че маховика е в ужасно състояние и е въпрос на време да се счупи. Сега ще поръчвам маховик от Cox Motor Group (сайта пуснат по-горе), цената за доставка до България е 35 паунда от тях самите, не знам дали цената ще се промени при по-голяма поръчка, но сигурно ще е по-изгодно. Та, ако някой от вас реши, че иска нещо от там, може да се разберем, да се видим, да ми даде пари и да пусна поръчката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, ако ще има поръчка аз ще поръчам със сигурносткомплект филтри и масла и комплект накладки.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

False alarm. Сега взех колата. В сервиза ми казаха, че е безмислено маховика да бързам да го сменям, щом колата е вече сглобена (с друг човек говорих по телефона). Нямало начин да се счупи, но щял да започне да притриса на празен ход, при гасене и палене, като почне да го прави - тогава да го сменям. Сега е просто безмислено, може да изкара още 1-2 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема съм я пропуснал нещо, но ще се включа и аз.Имам Honda Accord 2.0 Sport 2006 automat - карам я вече година и половина.Докараха ми я от Германия на 48000 км - нова направо. Сега е на 60000 км.Ако може да ми каже някой това дали е нормално - При нормално каране в града на борд компютъра по малко от тези цифрички 14.5 не съм виждал. Сега особенно зимата е 15.5. Извън градско иначе съм стигал и до 7.0.Виждам, че колегата ivan_m има абсолютно същата - При теб как е положението .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко множко ми се вижда. При мен няма борд компютър. От пълно до пълно засичам. 11-11.5 ми е разхода градско при 2,4 двигател, а я настъпвам доста и я карам на много малки разстояния и не може да загрее хубаво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се вижда висок този разход!Последните 15-20 дни карам само градско в Пловдив и то при сняг и минусови температури и борд компютърът показва 11.2 л/100км.Как върви разхода на моя Акорд можеш да видиш тука:http://www.carspending.com/bg/profiles/imihaylov/43-honda-accord-sportТакъв разход 14-15 л/100 има един колега с Акорд 6 ген. 2 литра автомат на градско в София, но това е само в задръствания!Пробвай да си засечеш разхода по борд компютър съвпада ли с реалния при зареждане до горе. Най лесно е да се регистрираш в сайта и да въведеш коректно данните. При мен реалния разход в сайта е 8.9 л/100 при показания в колата 8.6, т.е. данните са близки.Ако нямаш съществена разлика, търси причината в колата!!!Важен е и размера на гумите: със стандартния за модела 205/55/16 ли караш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да регистрирах се в тази страница скоро ще вкарам данни и ще видим и там.Гумите са 17 255/45

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчания размер за 17" джанти е 225/45/17Разликата в диаметрите е цели 29мм и при реална скорост 100 км/ч ще виждаш 95 на километража!Определено това променя показанията на борд компютъра, макар че не е съществено при тия 14-15 литра за които говориш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги,карам CR-V 2.2 i-cdti /2006г./.Та понеже в раздела 4х4 няма много информация за модела пиша тук. Въпросите са ми следните:1. Дизеловия двигател на Акорда , същия ли е като на срв-ето което карам аз? 2.Ако е 1:1 бихте ли ми казали ,щеката за маслото дали има лека извивка /усукване/ някъде около средата? 3. Шест-скоростната кутия същата ли е? 4. Съединителя еднакъв ли е с вашите? 5.Ако двигателите са еднакви EGR-а дали няма някаква разлика? От вашите коментари разбрах ,че EGR-а трябва да се почиства профилактично на около 50х.км.а мойта кола е на 165х. км. но за сега върви много добре,ускорява перфектно, харчи градско-в дръстеняка, зимата-сняг, киша,пребуксуване, на къси разстояния около 7-8км. не повече от 9,5л.,извън градско /лятото/ 5,5-6,5 при скорост 120-170км.при това на климатроник- та да попитам, дали профилактично да го почистя този EGR , или нещо което работи -не се пипа /на този принцип съм аз/. И още нещо за тези веригите на двигателя, в Бултрако двете вериги, зъбните колела успокоителя , абе целия КИТ за отпред ,с труда излиза около 3300лв. а на тях може-би това им е любимо да го сменят /разбираемо защо/ ,та тези вериги не ми се струва много реално да се сменят на по 150-200х.км. освен ако наистина,по някаква причина, не са се износили или разстегнали доволно / умишлена технологична слабост-може би/.Приемчика видя километража, и по слух направи диагностика че веригите са за смяна, а той-двигателя си мърка ,та дори не се чува ,че работи, от половин метър разстояние. Ще ви бъда много благодарен, ако ми отговорите на зададените въпроси и дадете някои съвети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей. Двигателя е същия, скоростната кутия вероятно е същата (но не съм сигурен, аз съм с по-стария модел с 5 скорости, а CR-V-то е идея по-тежко), съединителя е същия като гледам, EGR-то вероятно и то е същото и му е време да го изчистиш. При мен също колата вървеше страхотно, бях правил рекордно нисък разход преди да я изчистя (Сандански -> Игуменица -> Сандански 1050км с 48л нафта или тамън 4.5л/100 разход), но когато изчистих EGR-то не можех да си позная колата. Аз смених веригите - при мен също работеше тихо, но наистина след като ги смениха изчезна едно потракване, което си го е имало, но моят нетрениран слух не го е хващал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,моите отговори на твоите въпроси са:1. Двигателя ти вероятно е същия като на фейслифтовите Акорди '06-'08. Виж си номера на ДВГ и ако е N22A2... значи съм прав. При този мотор са изчистени проблемите със шумящите вериги на ДВГ - дизайна им е по -различен, и не се налага смяна просто ей така, защото е минало време и километри. Практически не се сменя. Ако ДВГ-ти е от предишния вид (N22A1...) Honda дава гаранция на веригите 200000 км или 7 години.2. За щеката на маслото незнам дали е такава.3. Вероятно скоростната кутия е различна, заради 4х4. Можеш ли да и видиш номера?4. Съединителя и маховика са еднакви с тези на Акорда и FR-V - мое мнение.5. Дизайна на ЕГР системата е като на фейслифтовите Акорди '06-'08 (ако ДВГ е такъв). Добре е да се почисти от саждите и нагара, но не очаквай кой знае какъв резултат. Аз съм чистил ЕГР и всмукателя и според мен ефекта е повече "психологически".Според мен разхода ти е много добър и тревогите ти са излишни. Не бива да се вманиачаваме толкова, нали.Поздрави и много безаварийни километри на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори! Двигателя е N22A2 ,което би трябвало да ме радва.Питах за веригите на дв. защото ми се виждаше нереално, да трябва да се сменяват на 150-200х.км. ,вместо да се смени примерно само успокоителя който по принцип се износва от триенето на веригата /нещо нормално/,иначе това че двигателя е с верига, ще се обесмисли.Ако го бяха измислили с ангренажен ремък ,трябваше да се направят най-малко 3-4 смени ,за да стъпи 3300лв.,а това нали разбирате колко км. са. За EGR, като се стопли пролета, най-вероятно ще го почистя,пък каквото ще да става-къде с 100лв. къде без тях, ще пиша дали има разлика. Само да ви помоля ако някой колега е с двигател /N22A2/,да погледне тази щека за маслото,че уж ми се вижда фабрично усукана, ама на моменти не, и нещо ме човърка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, незнам дали тук му е мястото да питам, но видях че има всякакви въпроси за хонда акорд, така че.... Някой знае ли колко кабела влизат в двд устройството на Хонда Акорд 2004? Устройството е на Alpine.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, знаете ли дали при Акорда с ръчни скорости има опция за промяна на фунцията за автоматично заключване на вратите, подобна на:http://www.youtube.com/watch?v=AS5Hp3xvsWo ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За моя Акорд 2006 автоматик /след фейслифта/, тази екстра със заключването не работи. Проверих и в английското ръководство, може само да се използва копчето за заключване, но няма никакви настройки /както например копчето за прозореца на шофьорската врата може да се направи на автомат или не/. Не я дават и като опция за някои модели, така че вероятно е или само за американски модели или за Акорд 8.Относно въпроса на stoevno1 за буксите на ДВД, виж тука:http://ertasvc.ru/tovar/3031.htm

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам, че въпроснатат екстра не я има и акорд 8ца. В сервизното упътване на акура тсх(американския акорд) пише, че тази функция се управлява от менюто на компютъра, но аз поне нямам такава опция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,след зимата дойдоха и проблемите, наред с козметичните излязаха и по ходовата част,имам следните въпроси:1. При натискане на съединителя волана ми прави лек ход на ляво,възможно е да съм влязал в дупка или нещо друго, но при нормално шофиране волана не дърпа настрани,какъв може да е проблема-носач, шарнир....??? 2. Другия проблем-Съединителя ми започна да боксува при рязко подаване на газта, ако може да ми кажете колко струва смяната и има ли качествени части тук или да поръчвам от чужбина?Благодаря за вниманието!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип не би трябвало да има връзка между съединителя и волана, освен ако не е някакъв МНОГО СТРАНЕН проблем със серво системата.За съединителя... много ми е мъчно за теб (и за мен също). :D Части има и тук, но цената им е зловеща. Ако имаш възможност си поръчай от чужбина.Самия съединител е около 800 лв. Ако се наложи да сменяш и маховик отиваш на над 2 000 лв.Като казах, че и за мен си ми е мъчно, имам предвид, че и моя приплъзва. :D Случва се само на 4-а и 5-а, ако карам с ниска скорост - 60-80 и натисна газта рязко. На другите предавки за сега захапва добре. Ако ти се е случило само веднъж, не е повод за притеснение. Може притискателя да е минал на следващата степен и нещата да се оправят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не не ми е за пръв път, започна да пребуксува с рязка газ и на трета,

но има и добри новини, днес звънях в БУЛТРАКО СОФИЯ

и цената на съединител с притискателен диск и лагер е 600лв,

лагера е 83лв. дано моя е читав и цена за труд е 216лв.

Да ще сструва около 800лв. с труда и като изтегля ДДС ще излезе около 600лв.

Редактирано от Georgii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засичам из Казанлък да минава някой колега със черен акорд и софийска регистрация, я да се издаде кой е той. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви се намира ел. схема на фаровете. Март месец изтича и искам да пробвам да разкача автоматичното включване на фаровете при даване на контакт. Някой преди мене си е играл ама не искам цяло лято да карам на къси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ако споделиш и от къде си ги намерил (калобраните)... :) Аз имам някаква мания по този повод и винаги слагам такива, но за акорда не мога да намеря.

Колега виж тези .http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p4712.m570.l1313&_nkw=SPLASH+GUARD+MUD+FLAP+MUDGUARD+FOR+HONDA+ACCORD+2003+2004+2005+2006+2007+HOT+NEW&_sacat=See-All-Categories Редактирано от prosqka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да се похваля и аз :)От една седмица съм горд собственик на Accord Tourer 2.4 Special Edition type S...Влюбен съм в тази кола :)))))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления,

 

добре дошъл в клуба на Хонда,

пожелавам ти само хубави моменти със самурая!Публикувано изображениеПубликувано изображение

Редактирано от Georgii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...