Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Първия ти въпрос за ксенона - не, не се включват. На off не свети нищо, на габарити си светят габаритите, на къси светва ксенона. Може и предишния собственик, ако е бил от държава където късите са задължителни целогодишно, да е сложил реле и при даване на контакт на колата да се пускат и така да не ги забравя.

Ясно. Сега през зимата и аз съм доволен, че светят постоянно и няма възможност да ги забравя, но лятото не смятам да карам постоянно на фарове. Все пак имат определен живот тия крушки. Някакви съвети какво да правя? Към Юбико ли да отпрашвам? :) Иначе е от Автрия колата. незнам там какви са законите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата се заключва автоматично тогава и само тогава когато е била заключена , отключвате но не влизате в колата определено време и се самозаключва ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или иначе казано, за да не се заключва колата, като я отключите трябва да отворите някоя врата, не багажника и по този начин взима сигнал, от ключа на вратата. Ако не се отвори врата колата се заключва автоматично след минута мисля. Това е принципа и на алармите, не взимат сигнал от обемен датчик, а от ключа на вратата ( в случая на алармите от плафониерата в купето).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По отношение на алармата: колата се самозаключва както са описали колегите, ако след отключване с ключ или аларма, не се отвори врата /багажника не влияе, ако се отвори и вратите пак ще се самозаключат/.

Аз обаче оставам с впечатление, че колата се е самозаключила след като колегата е излезал от нея и не е задействал алармата, а просто е минало повече време. Ако случая е такъв, възможно е да има проблем с копчетата на дистанционното или просто бутона да се е натиснал неволно в джоба, ако е бил наблизо!

А за фаровете има няколко варианта:

първия е доработка от стария собственик

втория е да е програмирана за страна със задължително включване на фаровете, като скандинавските страни например

и третия: ако има екстра авт. фарове и има проблем с датчика за осветеност /или е затъмнен, както правят някои колеги/

Ако няма монтирани допълнително релета, най добре е да се иде в сервиз, за да се видят настройките на светлините.

 

По повод фаровете и аз подновявам едно питане, което бях правил преди доста време:

Моделите след 2006 година имат една екстра:

Публикувано изображение

Това е от ръководството на моя Акорд.

Ако някой я има, нека да пише, защото си мисля, че това се включва само софтуерно и може да реши въпроса с дневните светлини на Акордите след 2006!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е принципа и на алармите, не взимат сигнал от обемен датчик, а от ключа на вратата ( в случая на алармите от плафониерата в купето).

На някои коли от същия период и клас е измислено доста по-интелигентно - колата следи дали ключа с имобилайзера е в обхват. Ако е - колата се отключва (или поне не се заключва), ако ключа е извън обхват (който е 20тина метра обикновено) колата се изключва след да кажем минута, за да не я забравиш така.@ivan_m, колегата с проблема във фаровете е с от най-първите седмички, 2003та бензин. Така че изключваме AUTO. @garyhobson, аз бих посъветвал като ходиш до сервиза да ги питаш, не ти е спешно в момента, но да погледнат какви промени по инсталацията има, за да се случва това. Най-вероятно е целенасочено поставено реленце - например в Италия целогодишно се кара на фарове извънградско. За Австрия намерих следното:

The federal government has also committed itself to this traffic safety measure in the Austrian traffic safety programme. From the 15th November 2005 to the 31st December 2007, driving with lights on during the day has been obligatory on all Austrian roads and at all times of day.

Или между 15ти Ноември 2005та до 31ви Декември 2007ма е било задължително да се кара на фарове постоянно. Дори сега да не е вече така, ми изглежда доста вероятно някои австрийци да са си нашляпали релета, както се шляпаха, когато преди няколко години у нас стана задължително карането на фарове за пръв път зимата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говориш за коли с без ключово палене и достъп. Тъй наречената Key Less система. Тук положението като при старите аларми ..за радост или за жалост. Виж ако беше някой Туарег или Рено Лагуна...там е пълно с такива екстри...дето редовно отказват. Най-големия проблем между другото на Лагуна и Меган от периода с без ключов достъп и палене е именно тази система. Много непостоянна и ужасно проблемна...споделям личен опит...и се радвам че не я притежавам тая глупост. Отделно на вратите има едни малки бутончета като ги натиснеш да отвориш вратата и имаше много комични случай с Пежо 1007 на което вратата се отваря с електромотор, на автоматична автомивка да е пълно с вода...хихихихи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The federal government has also committed itself to this traffic safety measure in the Austrian traffic safety programme. From the 15th November 2005 to the 31st December 2007, driving with lights on during the day has been obligatory on all Austrian roads and at all times of day.

Ясно. Последния цитат ми звучи най-правдободобно за проблема ми. :) Ще намина през сервиза като имам време да я погледнат.А относно датчика за осветеност. Вашите какъв цвят са? Моят е тъмно черен, даже ражда съмнение, че изобщо не е прозрачна пластмасата. Как да разбера дали не е манипулиран от предния собственик? Редактирано от garyhobson

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Веsko12, точно за Keyless Entry/Go говоря, Рено не са добра извадка - там цялата електроника е проблемна, да не говорим за отвратителния 2.2 DCI "150кс" двигател от същия период. Имах нещастието да си загубя времето с точно такава Лагуна 2.2ДЦИ като избирах автомобил и видях що за талиги са. Докато да кажем в Щатите още 6та генерация на Акорд е с Keyless Entry за ЕX модела и не намерих да е създавал проблеми. Хонда си изпипват нещата, особено електрониките, ако пуснат такава система, тя няма да е боклучава.@garyhobson, какво имаш предвид под датчика за осветеност? Какъв е той и за какво служи, да не би да имаш някаква екстричка, която при мен да няма или за която да не знам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно по средата отгоре на предното табло под стъклото има едно като черно топче, което според книжката с инструкции е датчик за слънце. Пише, че влияе работата на климатика и други устройства. Та имах подозрения, че може той да не работи и затова фаровете да са ми нон стоп включени, защото колата да си мисли, че е нощ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@garyhobson, какво имаш предвид под датчика за осветеност? Какъв е той и за какво служи, да не би да имаш някаква екстричка, която при мен да няма или за която да не знам :)

Ако на лостчето за мигачи и фарове имаш секция Auto, значи имаш датчик. А, номера с лепенката на датчика е златен просто... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@garyhobson, това на таблото под предното стъкло е втория датчик на климатроника и отчита как се напича от слънцето! Другия е под волана в дясно като малка решетка и от там малък вентилатор смуче въздух от купето и мери температурата. Той се запрашава и трябва да се поддържа чист, за да работи правилно климатроника!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако на лостчето за мигачи и фарове имаш секция Auto, значи имаш датчик. А, номера с лепенката на датчика е златен просто... :)

Точно това е, че до преди фейслифта нямаме Auto и не разбрах какво може да е общото. Този датчик, за който говори той е за климатроника и идеята му е да знае колко е напечена колата, каква е температурата вътре и как да духа, няма общо с фаровете. Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно по-горния проблем - при заминаващ си апарат на централното много често трябва да задействаш или деактивираш алармата няколко пъти :( Преди ми се е получавало няколко пъти и аз като колегата да си намеря колата не заключена , просто внимавайте и вижте дали ви светват мигачите при заключване ;) Много полезно инфо за датчиците на климатроника !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, идея за багажник за ски?Какъв и дали ще стане магнитен на моя акорд (има шибидах)...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ слагай магнитен. Нямаш идея какво съпротивление имат ските/бордовете при висока скорост - 2 пъти съм виждал да се разлепя със скорост над 100 и да хвърчат ски и бордове край пътя. То с не-магнитен като караш над 100км/ч колата става по-трудна за управление, разхода се вдига много, усеща се че имаш нещо на покрива повече от ремърке. Аз си взех от:http://www.bagajnik.com/index.php?p=contactМоята кола е седан. Гредите за седана струваха около 200лв есента на 2010. Има греди за напречните греди на комбито - те са по-евтини. Върху тези допълнителни универскални греди можеш да сложиш много видове багажници - такива като ковчег, за ски/борд, лодка и тн. Специално багажника за бордове ми струваше около 200лв още (взех най-висок клас с идеята, че ще го ползвам години, дори да сменя колата гредите ще продам, но баганжика не, имаше и двойно по-евтини по-пластмасови). Но моя багажник е за 4 борда или 6 чифта ски (широк). Ако имаш път към София направо отиди при тях, имат на склад огромно количество багажници, аз не съм го поръчвал. Ако не по телефона виж, като гледам ще пратят по Еконт, но е приятно първия път на място да ти го монтират и да ти обяснят какво що без да се ровиш в книжки.Едит: те имали и магазин в Пловдив!

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едит: те имали и магазин в Пловдив!

Да, знам ги и мисля да ида ако не намеря нещо по-изгодно. Но до Боровец и с бебе отзад няма да вдигам над 90, така че все още се замислям за алтернативния магнитен...Единствено ме притеснява шибидаха...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С шибедаха трябва да видиш можеш ли изобщо да го лепнеш. Иначе ако сме до 3ма човека в колата, аз изобщо не слагам багажника - пускам дясната седалка и там влизат спокойно до 3 борда и/или чифта ски. Проблем е ако пътуват 4ма или 5ма, тогава няма как да се сложи екипировката в колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взех Тhule - имат кит за всякакви автомобили. За мойта продавачите бяха доста учудени, че нямат, но ги доставиха за седмица. Пасват перфектно, държат яко и се монтират елементарно. Освен това съм и с кутия - върши страшно добра работа и освен ските събира и обувки, каски, щеки, а в багажника жена ти може да наблъска куфари колкото душа й иска :) Не съм усетил разлика в колата, шумът доста приемлив. До 160 km/h не е имало проблем, макар, че е малко над препоръчителните 140.Разходът обаче при магистрално каране е повече от на градско.Колкото до цената, май си е x2, но пък е страшен кеф да видиш вложена много мисъл във всеки детайл.

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една малка корекция за разположението на основния датчик на климатроника: под волана в дясно както писах в предния пост е на 6 ген.! На 7 ген. е пак в дясно, но по-високо - в долния десен край на рамката на панела с приборите /пада се точно зад лостчето на чистачките/!Пиша пак, защото съм виждал колеги да използват решетката за поставка за монети!!!Не правете това, ако искате да Ви работи коректно климатроника!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,някой може ли да ми помогне с информация, снимки или с каквото може сам да си направя почистването на EGR клапана на Хондата. Основно ме интересува какво точно се почиства и реда на сваляне и монтиране на елементите.http://forums.hondab...showtopic=71314

Редактирано от Becko12

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Присъединявам се към молбата на колегата...

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти Веско, това са линкове към форум с много полезна информация. IMRC & EGR за фейс-лифтовия Акорд http://typeaccord.co...valve-cleaning/ IMRC & EGR за предифейс-лифтовия Акорд http://typeaccord.co...ch__1?do=findComment&comment=7223 Изисква регистрация за да видиш снимките. Почистването не е трудно, но е много "мръсна" работа. Аз съм го правил сам и мисля, че човек с малки технически познания не би се затруднил. За чистенето на МАФ и МАП сензора използвах специален спрей на CRC. Само не пипай "жичката" - пръскаи със спрея и остави да се оттече. За свалянето на МАФ сензора от тръбата на въздоховода ти трябва специален размер петограм. Успех.

Има и снимки.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много, много, много ти благодаря, жив и здрав да си!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам на кое от 2-те места да пиша въпросите си относно почистването на EGR. Въпреки, че не ми се вижда нещо сложно искам да попитам за нещата които не са ми ясни:<br style="font-family: 'Trebuchet MS', candara, arial, verdana, tahoma, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 21px; ">1-во. Освен дросела и датчика за налягане, вади ли се и почиства ли се всмукателният колектор след дроселовата клапа?<br style="font-family: 'Trebuchet MS', candara, arial, verdana, tahoma, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 21px; ">2-ро. Видях EGR клапана. Въпроса ми е относно почистването му. Може ли клапата да се мърда след като е свален клапана и няма подадено напрежение. Тоест ако мръдна клапата да почистя леглото, мога ли да я повредя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет е да се обадиш в сервиза на Юби Ко и ги попитай какво точно включва почистването и кое как се прави - доста са отзивчиви. Май от нас тук никой не го е правил сам. След това можеш да публикуваш снимки и нещо като кратко ръководство, ако има хора с желание сами да направят процедурата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Имам Акорд 2,2 i-cdti 2004г от близо 3,5г. и Акорд 2,2 d-tec 2009г. от 3 месеца.Имам един въпрос, който ме мъчи. И при двата Акорда нагревателните реотани на задното стъкло имат сексция от 2-3 реотана в горната част на стъклото, които не работят изобщо. Видно е, че са отделени от останалите, но все пак ги има, а нямам никаква представа какъв е режимът им на работа. Някой знае ли каква е тайната?Искам да споделя един от наболелите проблеми на акорд 7 - износване на зъбно колело на машинката на централното в шофьорската врата. Предстои ми ремонт и тъй като нова машинка е около 200лв, препоръчвам на хора, които имат подобен проблем да разглобят машинката и да си направят подобно зъбно колело при някой стругар, защото с новата машинка не е ясно след колко време пак ще се обади поблема. Друго, което не мога да разберба е как масово на тези акорди не им работят CD-тата. Моето умря преди година и докато го оправя взех, че закупих новия акорд. Досега на 7цата сменях накладки Textar(тъй като оригинанлно излиза с такива) - по спомен предни бяха към 110лв, а задни бяха към 60лв. Някой знае ли дали Textar оборудват и 8цата завоски с техни накладки? Предстои ми и смяна на задни дискове на 7цата - някой може ли да ми даде препоръки - колебая се, но клоня към оригинални. Въпросът е, че от Англия доставката е 35 паунда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Harminika, точно вчера ми направи огромно впечатление нещо, за което ти си писал! При мен на задното стъкло е същото от както купих колата преди близо 2 години - горните отделни реотани не работят! Но в сервиза на Юби ми казаха, че просто явно били прекъснати реотаните и трябвало да сменя цялото стъкло да работят... Обаче вчера вечерта в зверския студ на -14, пуснах отоплението на задното стъкло и обдухването на предното, по едно време забелязах, че горните реотани са се включили и са разтопили леда над тях!? Това ми се случва за пръв път - ако стъклото е било запотено в по-топло време (между 0 и 10 градуса), те все едно не съществуват. Според мен има някакъв пиниз, но не мога да разбера какъв е :(На седмичката като я купих смених 4те диска заедно с анкадките. Помня, че всички те бяха японски, неоригинални, но много качествени, значително по-евтини от оригиналните, за 40 000км каране имат още много живот в тях и накладките и дисковете и спират прекрасно. Взех ги от магазина за части за японски коли на мой роднина в Пловдив (той праща и по Еконт). Ако искаш мога да ти дам телефон, ще ти даде и цени и информация за 8мата генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм забелязал последните няколко "реотана" (тези, през които минават и две вертикални черти) всъщност не са нагреватели, а са вградената антена в задното стъкло. Същото нещо го има и на сивик 8ген. Само не знам как @веселия ги е подкарал да му нагреят стъклото :D:huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) :) Предполагах,че е нещо такова, но си мислех, че антената се намира в черната кутия на предното стъкло при огледалото за обратно виждане, където е сензора за чистачките. На 8цата не ми прави впечатление, защото задното стъкло е по-голямо, докато при 7цата ми е малко и точно тези "реотани", ако работеха щеше да е много добре.Благодаря за информацията!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам със сигурност, че горната част на реотаните на задното стъкло на 7-цата са всъщност антена за радиото. Не нагряват никога. Веселия при теб по скоро е било стечение на обстоятелствата, че се е случило да ти се стопи леда под тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха така, може и да съм се заблудил наистина. Интересното е, че и в сервиза са ме подвели, че това са си реотани, а не антена.Иначе един въпрос към всички с фабрично аудио - какво точно прави TA/RDS копчето? Знам какво е RDS и че би трябвало да включва изписването на допълнителна информация пращана по радиото, да сверява часовника автоматично (това при мен си го прави), но като го цъкам горе до часовника се изписва TA и TP, не мога да остановя никаква разлика със/без тези иконки. Има ли някой някъде ръководство за радиото какво трябва да правят тези режими?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТА значи traffic announcement, а TP traffic program. И двете в България не работят. Радиостанциите не ги поддържат. Когато радиото засече по RDS, че се прави traffic announcement автоматично ти усилва звука за да не го пропуснеш без да искаш (очаква се, че се съобщава важна информация за пътната обстановка). Второто не съм съвсем сигурен, но мисля, че беше да ти пуска автоматично друга радиостанция по която тече traffic announcement. По белите държави всичко това си е развито и работи.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едната от опциите работи и в България - не знам коя търси станция за новини ;) и е отвратително , защото не можеш да смениш на никоя станция , а трябва да изгасиш уредбата , да изчакаш и като я пускаш веднага да смениш на друга . Ако не ме лъже паметта ми сработваше почти всеки път в участъка Стара Загора - Карнобат . На други автомобили ми се е случвало също , които не са със заводски уредби ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Как сте в тези снежни дни.Вижте този сайт за поръчка на ОЕМ масла, филтри, части и аксесоари.http://www.coxmotorparts.co.uk/honda-accord-inc-typer-typev-c-14.htmlСондирам мненията ви да си направим обша поръчка.В момента цените са им много изгодни, особено на всички видове масла, филтри, накладки и спирачни дискове. Цените са наполовина и повече по ниски от Бултрако.Ако се навием за обща поръчка може да се договорим с колеги от форума, които се занимават с доставка на "всичко" от Англия. (Съжалявам, ама мен не ме бива въобще в такива работи).Може да се включат и колегите с Civic, CR-V, H-RV и т.н.Какво мислите? Аз съм много навит да поръчам - ще имам нужда от накладки и дискове към началото на лятото.Поздрави и късмет на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените са супер. И аз гледам за дискове, накладки, маслата също не са лоши като цена. Може да взема и едни чистачки че са ми зле...Ако има организатор на обща поръчка пишете ме и мен.

Редактирано от sMARTBomber

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със или без ДДС цената да гледаме?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз незнам дали да смятам и ДДС.Ако има някой колега, който има опит в поръчките да обясни как, кога и къде се дължи ДДС.Поздрави и безаварийни снежни пътувания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като е стока от Европейския съюз те не би трябвало да ни таксуват цената с ДДС , но може и да кажат че не могат . Аз също бих искал да се включа към евентуална заявка , ако никой не се наеме да контактува с тях в близкото време ще им пиша и ще ги питам как стоят нещата с България ;) Варианта ще е да доставят нещата до адрес на куриери , които работят с доставки до България и от там тука :) Не мисля , че ще е сложно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледайте със ДДС. Точно защото сме в ЕС дължим локален данък дадена стойност. Аз също ще поръчам един пълен комплект за обслужване на автомобила. Може би нещо в скайп да се организираме по-"жива" да направим комуникацията.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...