Нимрод 265 #1 Публикувано 1 Февруари, 2011 Имам нужда от съвет как да си махна шибедаха без да се стига до листа ламарина закрепени с рапидки иска ми се по цивилизовано да го направя. Мерси предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #2 Отговорено 1 Февруари, 2011 Не знам за каква кола го планираш, и не знам до къде и с колко пари си решил да го направиш, но се сетих за тази тема в К20.орг: http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=50174 . Някои от снимките не са активни но това за покрива се вижда точно. Сменят целия покрив на ЕК3 Сивик. Предполагам другия по евтин и безболезнен вариант е да се оголи тавана отвътре, да се подложат планки за повече здравина и да се постави и завари парче ламарина с подходяща дебелина и извивка. После яко шлаиф, за да се изгладят заваръчните шевове, малко кит и боя и ако всичко е минало както трябва не би трябвало да имаш шибидах вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
delano 113 #3 Отговорено 1 Февруари, 2011 1.Намираш автомобил за части с таван без шибидах.2.Намираш си тенекеджия.3.Същия сваля тапицерията от тавана. 4.Хваща флекса и изрязва необходимото парче/целия таван.5.Сваля тапицерията, механизма на твоя шибидах и въобще всичко от тавана.6.Отново рязане, само че по твоя таван.7.Напасване на изрязаното парче от целия таван върху твоя. 8.Заварки, шлайф, грунд, филер, кит, боя/лак.9.Монтаж на тапицерията от целия таван /с предварително претапициране, ако е различна/.10.Отлични визуални резултати и плачевни финансови . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 925 #4 Отговорено 1 Февруари, 2011 Aко смяната не е наложителна, не го прави, ще си докараш излишни ядове.По-евтино е да го подмениш са някой от бракувана кола, ама ти си знаеш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N.Todorov 3 #5 Отговорено 1 Февруари, 2011 (Редактирано) Колега виждал съм на един еклипс шибидаха беше премахнат с направен капак от плексиглас.Всичко като релси машинки (излишни тежащи неща, ако това е замисъла) бяха премахнати.Просто парче плексиглас изолиран, уплатнен, залепен.А от долу или взимаш таван от такава без шибидах или си стои стария, нали си има нещо като щора.Това мисля, че е евтин и лесен вариант.Нямаш рязане, заварки, кит боя. Редактирано 1 Февруари, 2011 от N.Todorov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mcc 5 #6 Отговорено 1 Февруари, 2011 Защо искаш да го махаш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #7 Отговорено 1 Февруари, 2011 защото тежи адски много а не ми е нужен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mcc 5 #8 Отговорено 1 Февруари, 2011 Добре де,ти караш хонда 400 к.с подготвена само за състезания,където е много важно теглото и си махнал абсолютно всичко, стигнал си максималният минимум от към тегло за твоята кола и си видял възможност в шибедаха.Сега сериозно мислиш ли,че ще усетиш разлика?Не си създавай ядове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #9 Отговорено 1 Февруари, 2011 (Редактирано) 12 кг не са малко(при хеч 5 ген)Варианта с плексиглас е наи добрия според мен за момента. Редактирано 1 Февруари, 2011 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #10 Отговорено 1 Февруари, 2011 От къде може да се купи достатъчно здрав плексиглас, който не изгаря от UV лъчите на слънцето ???? НА 5та генерация нямаха ли прозрачен шибидах че от кога искам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #11 Отговорено 1 Февруари, 2011 Аз се притеснявам дали няма да направи корем плексигласа да овисне навътре иначе определено би било най лесно свалям всичко плексиглас една тапицерия от кола без шибедах и си свиркаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #12 Отговорено 1 Февруари, 2011 Мисля че поликарбон се казва материала които ви трябва.(има два вида които се драска и които не се)2-рия е МНОГО скъп (някои които е по запозант да каже...) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #13 Отговорено 1 Февруари, 2011 Плексигласа се чупи гадно и фърчът осколки .Ко-полиестер е материала .Лично съм ползвал за правене на стъкла.По прави де.Абе нама ли да е по лесно целия лист на тавана да се смени ,ебаси олекотяването кат се наплеска с ламарина и 2кила кит. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #14 Отговорено 1 Февруари, 2011 или сменяй целия таван или не се хващай, с ламарина както и да ти го правят ще отиде много кит и ще се нацепи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 925 #15 Отговорено 2 Февруари, 2011 В този ред на мисли, не е ли по добре да заместиш и стъклата с Ко-полиестер, особенно задните и не подмениш калници и преден капак с тези които произвежда колегата в Ямбол!Драгича вече се похвали с по-лек капак! или сменяй целия таван или не се хващай, с ламарина както и да ти го правят ще отиде много кит и ще се нацепи.Зависи от заварките и майсторут! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #16 Отговорено 2 Февруари, 2011 Ако държиш да го махнеш на всяка цена мисли по-скоро със запълването на отвора с нещо леко(напр. плексиглас или друго) отколкото заварка.Не е добър вариант,казвам ти го от личен опит. Настъпват много деформации.Забрави дори и варианта за смяна на цял таван от някой майстор.Почне ли се със заварки по ламарините,идва и ръждата,въпрос на време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #17 Отговорено 3 Февруари, 2011 Зависи от заварките и майсторут!от майстурут зависи след колко време ще се нацепи, а тва с цепенето си е неизбежно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #18 Отговорено 3 Февруари, 2011 Добре де, не може ли да се разкара само механизмът и да остане така или тежи доста самата ламарина? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #19 Отговорено 3 Февруари, 2011 В този ред на мисли, не е ли по добре да заместиш и стъклата с Ко-полиестер, особенно задните и не подмениш калници и преден капак с тези които произвежда колегата в Ямбол!Драгича вече се похвали с по-лек капак! или сменяй целия таван или не се хващай, с ламарина както и да ти го правят ще отиде много кит и ще се нацепи.Зависи от заварките и майсторут!калниците на ег и без това са безумно леки няма смисъл,а за капакът е решено чакам колегата да направи калъп и действаме иначе до вариянта с плексигласа съм го обмислял не веднъж просто не съм измислил точно с какъв и как да се захване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #20 Отговорено 3 Февруари, 2011 иначе до вариянта с плексигласа съм го обмислял не веднъж просто не съм измислил точно с какъв и как да се захванеРежеш парче ,ко-полиестер по периферията на отвора .Има едни уплътнения //незнам дали ще ме рзабереш// като старите на ладите на предното стъкло .сиреч да влезне и в канта на ламарината и в 'пвцето' . Ако имаш съмнения че ще тече ,така или иначе ще си разглобил ,мажеш отвътре с силикон .П.п дано си ме разбрал че не всеки път ми се отдават обясненията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #21 Отговорено 3 Февруари, 2011 Ако е сменял предно стъкло на жигула ще те разбере Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #22 Отговорено 3 Февруари, 2011 Чисто любопитство...някой претеглял ли е шибедаха колко тежи.Целият механизъм с металния покрив Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #23 Отговорено 3 Февруари, 2011 12 кг не са малко(при хеч 5 ген)Дори 12 ми се вижда много, дори и с кабелите да е. Нека колегата претегли ако намери време.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #24 Отговорено 3 Февруари, 2011 На 5 ген не знам ама на 4ген е над 20 кила сигурно . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #25 Отговорено 3 Февруари, 2011 НА седан 5 ген мисля че беше 18-20 кг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #26 Отговорено 3 Февруари, 2011 повече от 12 са ! наскоро свалихме от една 4ка хеч и тежи ужасно много над 20тина килограма Пък и плюс това никога не го отварям тоя шибедах просто не ми е нужен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #27 Отговорено 3 Февруари, 2011 (Редактирано) 15кг+ тежи на 5 ген хеч ето какво представлява гюлето Редактирано 3 Февруари, 2011 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #28 Отговорено 4 Февруари, 2011 Винаги съм се чудел, защо слагат тая гадория... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fero 9 #29 Отговорено 4 Февруари, 2011 Винаги съм се чудел, защо слагат тая гадория...Ами примерно за хора като мен без клима. Страшно си ме кефи моя шибедах на седаня,понеже лятото като го отворя докрай се чувствам като в кабрио Или по магистралата лятно време си го отваряш и охлажда без да завихря вътре и не е толкова шумно като при отворен прозорец .По въпроса...Колега мен ми идва следното като идея....Сваляш механизма със стъклото,обезкостяваш и сваляш излишното.Оставяш си стъклото(ако е със стъкло въобще) и уплътненията и лепиш само самото стъкло или капак с качествен(примерно термо-устойчив)силикон по уплатненията...Да тежи макс до 5кг заедно с всичко...Лично за мен си е най-чистата работа.Няма рязане,няма кит,няма ръжда. И най-важното за без пари сам ще си го направиш.Каквото и да решиш успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #30 Отговорено 4 Февруари, 2011 Колега ти май очакваш да сложиш вместо него нещо с нулева тежест Може би нещо от стъклопласт ще те направи почти щастлив . За залепването бих ти препоръчал черен силикон за автомобилни джамове. Може би си забелязал че преди да сложат силикона мажат с праймер(нещо черно и течно). Ако нямаш такова сложи малко силикон и го "втрии" хубаво с пръчка или нещо друго като преди това си обезмаслил хубаво може да ползваш и шкурка. Това ти го казвам от личен опит и накрая слагаш необходимото количество силикон на една от двете повърхности които си обработил по горния начин. Ако не го направиш това все едно си го лепнал с вакумка а ако го направиш можеш да свалиш боята с силикона но не и да ги разделиш. Ако го знаеш това може би ще е полезно за някой друг които го чете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #31 Отговорено 5 Февруари, 2011 Със същия успех черния силикон се разтваря с кореселин и става течен ,и може да се маже /втрива/ . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi VT 10 #32 Отговорено 5 Февруари, 2011 ако мога да помогна с товаhttp://www.signum-plast.com/ploskosti/polikarbonatni-ploskosti.htmlМНОГОСТЕННИ ПОЛИКАРБОНАТНИ ПЛОСКОСТИдебелина от 4мм до 16ммподходящи за употреба при температурен обхват между - 40°Си 120°С. Изключително подходящи са за места с висок риск от градушки и там, където термоизолацията е от особено значение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prisoner 2 #33 Отговорено 5 Февруари, 2011 Колега аз моят шибедах,го махнах преди три години,все още не си личи че е имало,няма нацепено или нещо друго.Със сигурност е станало по леко но ако е тежал 15кг,аз съм го заместил с 5кг.Понеже тавана е леко извит по скоро леко объл,ако сложиш нещо,право ще стой като дупка(грозно).Аз исползвах ламарина,изрязах я във точната форма,и понеже е мн тънка и при продължително заваряне се гъне като баница,и направих точкова заварка с аргон(10лв).След това валцовах(огънах мн леко) няколко стоманени пръчки и ги заварих от вътрешната страна за да издуят парчето ламарина и да приеме формата на тавана.Може би ако валцоваш ламарината преди да я завариш няма да има нужда от стоманени пръчки отдолу(Аз навремето не се сетих да валцовам ламарината).Пробвай по този начин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове