Jump to content
EmZvr

Въпроси за съживяване на D15Z8 (тунинг)

Recommended Posts

ЕДИТ: Сложих темата в грешен раздел, ако може някои модератор да я премести.Идеята ми като цяло е не толкова да дигна конете, колкото да се подобри response-a и да се поотпуши малко. Но не искам много да развалям икономията, ако е до 6 извън града и 9 градско ме устройва. Ако стане повече няма да има смисъл от цялото начинание, а ще е по-добре един swap с B18-ка/B16-ка.Колата е перфектно поддържана, смених всички дискове и накладки, също беше направен и реглаж на клапаните. Нямам много събрани пари в момента и за това всичко ще стане на етапи и е добре да започна с по-евтините неща. Не искам да правя цял проект просто лек тунинг. Като първа стъпка мисля, че е добре да махна катализатора и да се сложи резонаторно гърне. Но въпроса ми е какво ще стане с ламбда сондата, потърсих във форума по въпроса, но не намерих отговор точно за този мотор. Ако някой го е правил на тоя двигател нека сподели, притеснява ме и да не стана много шумна колата, че и сега не е цвете.В момента имам дупки по генерацията и трябва да се смени. Предполагам 57мм ще е добре ? Но ме притеснява най-много, че трябва да сменя и гърнето. Повечето спортни гърнета вадят ужасен звук. Намират ли се по-евтинки гърнета, които да не ручат на тенекия. По клипчета в youtube ми хареса apexi N1 като звук, ама цената му е към 600$...Следваща стъпка смукателен колектор и дросел, като гледам евтино вървят. Какъв обаче трябва да търся ?Иска ми се да сменя и филтъра, но от къде мога да намеря тръба ? K&N имат цял кит с тръба и филтър, но е 300лв за моята кола.И дени въпрос ме мъчи, защо тези неща вдигат разхода, по-лесно излизат газовете и двигателя получава повече въздух и не мога да разбера от къде идва повишаването на разхода ?За друго не се сещам, знам че има доста тема с въпроси за тунинг, ама тези икономици са малко по-сложни и за това искам да се допитам до вас.

Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не разваляй хубавата кола.Продай я, додай парите за тунинга и си вземи В 18-ска.Ето ти 170 коня отмах.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друга скоростна кутия .

Изпускател 4-2-1 афтърмаркет !

Генерация на 50мм . И без това имаш нужда от нова.

 

Не знам защо винаги свързвате подобренията с разход на гориво. Не винаги се вдига разхода при нормално каране. Та както и да е ... и все пак ако искаш подобрения според мен не е логично да гледаш разхода.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не разваляй хубавата кола.Продай я, додай парите за тунинга и си вземи В 18-ска.Ето ти 170 коня отмах.

 

Колата е на малко километри взех я много запазена, дадох не малко пари по нея и не бих я сменил. Предпочитам да права подобрения и да си запазя купето дори и това да ми излезе по-скъпо.

 

Друга скоростна кутия .

Изпускател 4-2-1 афтърмаркет !

Генерация на 50мм . И без това имаш нужда от нова.

 

Не знам защо винаги свързвате подобренията с разход на гориво. Не винаги се вдига разхода при нормално каране. Та както и да е ... и все пак ако искаш подобрения според мен не е логично да гледаш разхода.

 

Еми и аз това не разбирам, на всякъде чета махнах катализатор разхода се вдигна с 1/100, сложил всмукателен колектор разхода се дигна и то излиза, че ако направя всичките описани неща ще почне да гълта гориво като ламя.

Знам, че не е правилно да гледам разхода като искам подобрения, но ако с тях колата почне да гори 7 извън и 10 в града, това е като на B18 мотора VTI и по ще има смисъл да взема него.

А каква скоростна кутия да търся ? И генерацията предполагам, ако се смени и си остана с катализатора няма да има много ефект ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо къде го видя това "B18 VTI" дето гори под 10 в града?

 

Всичко зависи от стила на каране. Ако приемем, че подобренията водят до по-спортно каране в последствие (иначе за какво да ги правиш? !!!) да. Но не си мисли, че при сменяне на предавки в диапазона 2000-3000 об./мин. един "подобрен" мотор ще ти гори осезаемо повече от преди подобренията.

 

Много правилно ти намекнаха, че ако те притеснява разхода, става много сложно да ти се помогне. Хем искаш да си подобриш мотора, да ти върви повече колата (неизбежно ще започнеш да я караш по-различно вярвай ми), хем искаш след това да не ти се вдигне разхода. Ами.. нямаш шанс в тая битка срещу законите на физиката, икомониката, нефтодобива, автомобилостроенето и т.н.

 

Сега ако са ти пробити тръбите, сложи си една хубава генерация, това ще е по-скоро ремонт от колкото подобрение, макар да усетиш разлика. Но по-натам се замисли какво искаш по-точно от тая кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@B16A2 Просто искам при нормално каране до 2500 оборота и до 90км/ч да ми е икономична. Но върна ли една-две предавка да има мощ и тогава вече разхода не ме интересува колко е. Това е идеята и от поста ти разбирам, че е постижимо.

За разхода на B18 видях тук - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56403

А какво мислите за http://www.extreme-tuning.bg/ знам, че там правят генерации ?

Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така,Щом гониш пълното щастие си намери къса кутия/д16з6,д15б7,д16з9,д13б2?/. Последната още не е изследвана май,но по непотвърдени източници е като на д16з6...Кутията може и да е "максимално съсипана" и да си намериш кой да ти направи франкещайн от 2те,като ти остави само твойта 5та, а смени 2, 3 и 4та и крайното. Кутия може да намериш за от 20 кинта до "+" безкрайност. Тамън можеш да си сервизираш и кутията. С по-къси "градски" предавки ще ти хареса колата и на дълго не би трябвало да качи разхода.Междувременно си смени и всмукателя с такъв от 1.6 в-тек/елементарно е/ и помисли за окачване и спирачки, че тя като набира и е стабилна като трабант при екстремно каране всичко губи смисъл........

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@B16A2 Просто искам при нормално каране до 2500 оборота и до 90км/ч да ми е икономична. Но върна ли една-две предавка да има мощ и тогава вече разхода не ме интересува колко е. Това е идеята и от поста ти разбирам, че е постижимо.

За разхода на B18 видях тук - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56403

 

Разбрах те, колега!

 

Добре виж сега, започни верно с тръбите. После слагай преспокойно един K&N панелен филтър, не ти трябват тръби и конуси на тоя сетъп, дори да го подобриш още малко с времето. Виж така как ще е, мисля че повече от това няма смисъл (и може би евентуално дросел, колектори, както сам си се насочил). За други подобрения вече отиват сериозни пари, с които можеш да постъпиш много по-разумно (и да получиш по-добри резултати) като купиш друг мотор.

 

Иначе има адски D15-ки, дори и D13-ки (:angry:), вярно е, но предполагам знаеш това са хора, които си правят почти всичко сами. Ако трябваше да плащат за труд всички тия манияци дето гледаш тука с назлобените едновалови не-витек мотори, ами.. просто нямаше да ги има тия коли ;)

 

Така че направи си някои жокери по колата, като гледаш да не даваш повече от 200-300лв. на стъпка, покарай си я така кефи й се.. но в същото време се оглеждай за някой изгоден swap и като му дойде времето скачай на нещо истинско. Напълно стоков VTI мотор.. ще те очарова!

Редактирано от В16А2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо къде го видя това "B18 VTI" дето гори под 10 в града?

що да не?мен б16ката ми харчеше под 10 в града ! а и се раздаваше мн газ а ц4-ката е по-икономична
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам може на мен така да ми се струва, с раздаване на газ CRX-а ми харчеше 8-9 в града, Del Slow-а по-скоро 9-10, ама той е стоков ;) И една идея по-малко го тормозя. От там за мен поне изводът е, че B16 харчи повече от D16 осезаемо. И съответно B18-ките все по-нагоре, макар и с малко. Честно не знаех, че B18 (дори и само за C4 да говорим) може да e по-икономичен от 1.6 моторите, изказах се неподготвен. :angry:

Редактирано от В16А2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги, за подробната информация. Значи е най-добре по следния ред - нова генерация 50мм - всмукателен колектор и дросел - спортен панелен филтър - изпускателен колектор 4-2-1 - скоростна кутия.А някакви препоръки къде да ми направят генерацията и отново да повдигна въпроса мога ли да остана със стоковото крайно гърне и катализатора добре ли е да го сменя с резонаторно гърне ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки кон иска да яде. :angry: А незнам какви цифри ти се въртят в главата за пълен суап на Б18 (понеже разбирам си решил да не се разделяш с колата), но някак си не се връзва с въпросите ти за разход. То не е само да го вземеш и да го сложиш - трябва да мислиш за спирачки, за по-сериозно окачване, да предвидиш разходите за труда и т.н. Моят съвет е да поработиш върху изпускателната система. Една по-широчка генерация с резонатор, премахване на катализатора (При теб не съм сигурен дали може. Нека колегите да се изкажат по въпроса, но ако може го ритни според мен.) + 4-2-1 колектор. Аз лично съм много доволен от тази комбинация, а разхода си ми е все същия. Няма да качиш 10 коня, но определено колата ще се посъживи и ще стане по-приятна за каране. До колкото разбрах искаш точно това - по-добър респонс.П.П: От Габрово правилно подшушнаха и за скоростна кутия, която забравих да спомена ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Генерацията можеш да си я направиш в сервиз за ауспуси или при заварчик. Крайното може да го смениш с по-голямо и пак стоково от д16з9 или б18ц4.Предполагам е с по голям диаметър.Твойто е като тапа.Заради 2рата сонда по-добре катализатора не го пипай за сега. До колкото си спомням той живееше на изпускателя-лоша работа. Филтър панелен си вземи-потърси някоя обща поръчка или промоция. Не бързай ефекта не е толкова силен,че да не можеш да спиш преди да го вземеш :angry: .От всмукателя ще останеш доволен и си търси кутия междувременно. Едно време когато имах как не си я смених и сега ме е яд. На д14ата е отвратителна, а трябваше да си я направя ;) .Пусни си направо за всмукател,кутия/виж по каталозите кои са по-къси/ и гърне стоково и чакай изгодни оферти. п.п.Като се напълниш с 1 кило чаркове къде си чакат монтажа и времето и само събират прах до тогава и жена ти ти мрънка на главата че хабиш време и пари да не я пратиш да ни бие нас ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нова генерация 50мм, изпускателен колектор 4-2-1

Тези двете е най-добре да ги комбинираш. При сходния d15z6, само с автърмаркет 4-2-1(без генерацията назад), се усеща подобрение, на всички обороти, като определено не е свързано с повишение на разхода.Относно кутиите - икономиците имат много дълги предавки, което е голям плюс, за постигане на добър разход, но и голям минус, при ускорение, доускорение, и "усещане" за повер. Ако смениш кутията, предавките, или файнъла, с по-къси, определено ще е по-приятна за каране, но тук вече разхода ще мръдне.Спортни филтри - не мога да разбера, защо всички купуват или нов, скъп/известен филтър или някой ментак(та дори и да си върши, добре, работата). Има и трети вариант - качествен филтър, втора ръка - цената варира - от тази на ментето, до 50%, над ментето, но рядко ще доближи 70-90лв. Изпираш го, намасляваш и газ. И тук не очаквай особена разлика в разхода, или вървенето.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги почнах да търся генерация.. обаче колкото повече чета, толкова повече се обърквам и не знам какво да правя. За MB6 (1.8 варианта) гледам в ибей има генерации на mongoose (скъпа, но перфектна.. обаче е с 60мм твърде много за моя двигател), toyosports (отново я хвалят, като цената е приемлива). Обаче за MB3 няма нищо, тъй че готова няма от къде да взема и тоя вариант отпада.Втория вариант е да ида като всички при някой да ми я направи. Обаче навсякъде по форумите чета: направиха ми генерация еди къде си и за 6 месеца замина и трябваше да я сменям, други казват, че станала с отвратителен звук и изобщо няма място от което да има доволни, поне аз не намерих. Като обикалях пък на много места ми казваха, че задължително колата ще стане доста по-шумна, което не ме устройва особено.Май най-удачно ми се вижда да сложа генерация от MB6, тя е точно 50мм и някакво хубаво гърне. Това според вас удачно ли е и изобщо ще стане ли генерацията на моята кола ?За изпускателния колектор, който също мисля скоро да сменям е същата работа на всякъде се оплакват, че не са направени качествено, че не пасват добре въпреки че са точно за моята кола, че са някакви китайски боклуци и т.н.Направо се обърках тотално и за това ви моля за съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да ти споделя, нищо няма да направиш, не се засягай ама като чета какво искаш и какво предлагаш и какво не искаш да загубиш, ми се струва че искаш да опънеш Ел Диабло във въздуха :P .Ти искаш тих респонс, без пари с качесвени части и всичко това да е икономично и да не ти мръдне разхода, айде той няма да се промени тоя разход толкова, ама и засилването ще е толкова мощно, колкото и разхода ти, който ще се покачи.Седни изпии една бира, разклати жената , отиди после пак пред колата, помисли си добре за кое НАИСТИНА СИ МЕРАКЛИЯ и действай.Объркан си защото искаш взаимоизключващи се работи.Поздрави :honda: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:P Доминико, стига си отказвал тунерите :honda:

 

EmZvr , защо задаваш все още въпроси тука, като си чел и си проверил всичко ? Като вярваш на четеното (не знам къде си) и не взимаш под внимание, какво ти препоръчват колегите има ли смисъл да пишат повече каквото и да е било ? Има ли смисъл да оборваме всяко твърдения на някой си, защото той бил написал/казал така ?

Редактирано от teror1sta
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да не взимам под внимание думите на колегите, напротив.. Просто си търся качествено място, където да ми направят генерацията. Или евентуално, ако ще стане номера с генерация от MB6.Но да наистина спирам с това този казал това онзи онова, само пълня темата с глупости :D

Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги пак имам въпрос. Първо да кажа какво смених до сега. Сложих изпускателен колектор 4-2-1 на Twister (с което махнах катализатора), генерация 50мм със средно гърне Powerflow и стоковото крайно гърне. Сложих и всмукателен колектор от D16Z6 (не че имаше смисъл). След тези промени колата се промени доста, бях изключително доволен. Точно както казахте, постоянно ме човъркаше нещо от вътре да я настъпвам :lol: Но смених джантите с алуминиеви 15ки, тежат 7,1 кг и сложих гуми 195/50/15, които също тежат по 7,1 кг (Преди бях с стандартните железни и 185/60/14) Колата вече спира в пъти по-добре и е доста по-стабилна, но цялата мощ на колата си отиде :( Все едно нищо не съм сменял и почна да върви като стокова.Сега въпросът ми е, ще се подобри ли вървенето със смяна на скоростна кутия или да си я оставям така и да не се занимавам повече ?Не мога да повярвам, че гуми и джанти оказаха такова влияние :/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти номер си си извъртял :( Наистина ми се струват тежки гумите. Върни се на стандартните или се консултирай с някой гумаджия за по-леки. Иначе един р-р гуми в + не трябва толкова да ти убиват колата. Пробвай с висококтаново гориво. С какъв въздуш филтър си?Скоростите ти бях написал- намираш си една скръшена, кой да ти я нареди/пиши на лични да ти дам малко координати на майсторичета/. Че ще живне е ясно. Даже се продават и само валове с предавки. Пак става. За спирането си купи читави предни накладки ако дисковете са ти без ръб и ще почне още по-добре да спира колата./пак на лични за магазинер/. Кофтито е, че няма вариант за чип с твоя комп. А там вече е много лев. Само компа и инсталацията/преходника/ са ти едни 300 кинта отволе. И после още толкова с диното. Мотора харчи ли ти масло? Ако да- в-тек тиква от д16ка ще му дойде добре, ама и нов комп/п28ца/ :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@barsi - yokohama parada според този линк (няма данни за размер 15, но има за всички нагоре и се вижда че от цол се качва по 1 lbs) би следвало да тежи 19 lbs което е 8,6 кг...с други думи, 7.1 кг е лека гума ;) Не му е проблема в тежестта на гумите. Стъпката е по-голяма, има повече триене/съпротивление. 7 кг е приемливо за всекидневни джанти :)Ако не ти се играе да редиш кутията, можеш да си сложиш такава от фейслифтова D13ка, къси предавчици и файнъл драйв 4,4 (ще ти качи разхода, но ще върви повечко)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

КОи са тези гуми 195 50 15 които тежат 7.1 кг ? попринцип са 7.5-8 кг. И джанта около 7 кг 15ка си е средно тегло.

Редактирано от K1r1L
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам , че пиша в темата на колегата, но тъй като Кало повдигна въпроса с разхода при смяна на скоростна кутия с такава с по-къси предавки, нека и други колеги се изкажат дали наистина се качва разхода. Питал съм няколко колеги, които са с други скорости и отговора откъм разход беше, че или се намаля малко или няма промяна, питах ги тъй като тогава беше възникнал един спор с един познат, който също смяташе така, както ми казаха колегите, а аз мислех, както Кало, т.е. че разхода се качва малко. Нека пробвалите да се изкажат.Към колегата: със смяна на кутия с по-къси предавки определено ще усетиш подобрение в ускорението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко пъти съм го писал тук във форума и на доста колеги на ЛС: при смяна на скоростите на икономик (д15з6) със такива от англичанка 125к.с. (не помня мотора как се води), разхода ми се качи с около литър на 100 км. Важи и за градско и за извънградско. Ускорението е съвсем различно, но ми липсва дългата, икономична 5-та скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@barsi накладки и дискове съм сменил, и съм с окачване от MG ZS така, че в тая насока няма какво да се занимавам повече, освен да сложа някоя стабилизираща щанга. Към старите джанти и гуми и да искам не мога да се върна тъй като ми бяха откраднати... Пуснах ти ЛС за майсторите. А за горивото - зареждам винаги от едно й също място, та даже и колонка, не е там проблема. Филтъра е на година и половина трябва да го погледна да видя какво е положението.@ K1r1L Гумите са Uniroyal Rainsport 2, пратиха ми ги по Еконт и пишеше, че са 28,400 кг. И са просто уникални, и на мокро, и на сухо спират зверски.Може ли някои да ми каже колко тежи железна джанти с гума 14ка ? Да видя дали са по-тежки моите или наистина само разликата от 10мм ширина е оказала влияние.Щом казвате, че ще има разлика ще сменя и скоростната кутия, пък дано си върне ускорението. И направо ще сменя и съединителя и пак ще литнат доста пари :/Витек не мисля да слагам, защото ще струва доста и ще ми иде въртящия момент в ниските.За кутия съм се насочил към такава от D16Y8, заради това:Y8 tranny has steel shift forks unlike the z6 which has aluminum forks.Не, че знам какви са тези вилици в кутията, но явно значи, че е по-здрава.

Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега съгражданин, според мен се филмираш прекалено много. Да не ти се струва, че колата ти не върви с новите джанти и гуми, защото просто сегашните ти гуми са хубави, а старите ти 14-ки са били галоши и с тях понеже колата е боксувала и на първа и на втора (примерно казано), а сега с тия не иска да боксува (понеже са нови, хубави --->>> имат сцепление) и от това да ти се създава илюзията, че колата ти е спъната с новите джанти и гуми?Аз на Сивика в динамиката не усещам промяна когато съм със зимните мики-мауси (155/80/13) и когато сложа летните (195/50/15) на 7J джанта, разлика усещам само в друсането, по-различното поведение на волана (най-вече на мизерен път, направен от тировете на коловози) и твърдостта на волана (по-трудно се върти волана на място), динамиката си е същата, хем колата е напълно стокова Сивик 5 D15B2. Така, че да усетиш спънатост от 14 на 15-ка, според мен просто си въобразяваш (с изтъркани, лоши гуми, колата няма сцепление и върти/пили и човек има усещането, че кара много силен автомобил, а всъщност... не е така).PS: съвет от мен, с който никой не е нужно да се съгласява - парите, които ще хвърлиш за нова скор. кутия, съединител, масла, майстор, време и нерви, няма да се оправдаят. Лично на мен, струва ми се безмислено да се сменят части след части при D15 (и то мотор който е направен за икономия, не за performance) които иначе казваш са в цветущо здраве. Я 'дигнал няколко коня, я не, а като драснеш чертата колко пари са ти смукател, изпускател и другите неща които си сменил, сега си намислил да сменяш скорости и т.н. - замисли се струва ли си, оправдават ли се тези стотици левове за една идея по-добро ускорение. Ти си знаеш, просто те карам да си прецениш (да не стане накрая, че ти е било по-евтино да направиш направо swap към B16A2 примерно, от колкото само да подменяш част по част по икономичния 1.5 мотор).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нее съм много съгласен с градския, АДН, относно динамиката при различните размери джанти! При мен си се усещаше доволно разликата между зимните 13ки (железарки) и летните 15ки (лети)! При това говорим за мотор Д16А9 с модове! :ermm: Сега, за късата кутия, със сигурност ще качи разхода, и не мисля, че си струва за твоята кола да я орязваш откъм икономия! Иначе ще дърпа осезателно повече! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей много врачани много нещо :D @ADH-Honda Може би наистина малко преувеличавам, но разлика наистина има. Не оценявам вървежа по това дали върти гуми на втора, както повечето правят незнайно защо. По нагорнищата след модовете вече ги взимах с по-малка скорост на по-ниски обороти с новите гуми стана по старому пак се мъчи повече. Преди това бях возил един приятел, сега пак седна в колата и според него също имв разлика като настъпих малко на първа. Според мен разликата идва от това, че купето ми е доста тежко и най-малкото затормозяване и се отразява веднага, на пример с четири човека в колата умира..Наистина дадох не малко пари, но съединителя ми и без това не е в много добро състояние, та май ще направя последен напън да видя какво ще се получи. Но има и друго едно е да даваш по малко пари на части и друго е всичко на куп.@H-warrior Аз ще си запазя моята 5та, така че само градския разход ще се вдигне, а той и без това зависи от толкова неща, че едва ли ще го усетя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Витек не мисля да слагам, защото ще струва доста и ще ми иде въртящия момент в ниските.

И къде ще отиде,въртящият момент :lol:
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ех засрами ме :D Всеки почва от някъде :shy: Между другото като пуснах темата не знаех кое е всмукателeн колектор, кое дросел и кое изпускателен. Просто ги бях чувал из форума :lol: Та поне покрай тия изпълнения научих доста неща.Та по принцип исках да кажа, че ще се спъне колата в ниските.

Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, А стоковото ти крайно гърне с какъв диаметър му е тръбата? Ако имаш свиване нормално да не тръгне кошчето. До колко знам, при правене на генерацията тръбите трябва да са еднакви...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак да попитам защо :D ,може би ще има минимална,едвам усещана тромавост в ниските при едноваловия втек(при двуваловият е много по зле :D )но пък ще се усилят високите ,и то много повече.Иначе вариантите са:по къса кутия(Д16з6,Д16У8)евентуално втек кратуна,хубав съединител,генерация+колектор,бензинов регулатор(незаводския ,а регулируем ),леки джанти и т.н в зависимост на дълбочината на портфейла ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре, А стоковото ти крайно гърне с какъв диаметър му е тръбата? Ако имаш свиване нормално да не тръгне кошчето. До колко знам, при правене на генерацията тръбите трябва да са еднакви...

Ами като сламка е отзад:D а тръбата на входа му не знам колко е, но да там има стеснение. Но не знам дали ще има промяна от смяната му :rolleyes:@AMD това за ниските ми го каза колега, който е с витек на D15z6 Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво имаш предвид с това "с витек на D15z6"?Ако е сложил директно глава от малък vtec (d16z6/y8) надали е постигнал много. При смяна на главите пада компресията. Mini-me при D15Z6 (сигурно и при Z8, предполага се, че са еднакви) се прави като се вземат частите от y8/z6 и се сложат в главата на d15z6. Тогава вече ще има разлика.Прочети тази тема > One more time D15z6 там са описали какво са правили с икономиците си, има и дино графики на d15z6 които достигат доста добър въртящ момент с генерация, всмукател и смяна на частите в главата.Успех.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналната генерация на D15Z6 е 38мм вътрешно, едва ли англичанката е по-отпушена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като сламка е отзад:D а тръбата на входа му не знам колко е, но да там има стеснение. Но не знам дали ще има промяна от смяната му :rolleyes:

Действа като тапа. Вече е въпроса да не му дойде широка. А бе тънък е момента и исак много четене. Виж в някой каталог кои от по-мощните модели ти върши работа фаричното/да не е по-тясно/ и се снабди с едно такова 2ра ръка. Новите са по малко над 100 кинта. А 2ра е около 40-50. Поне ако стане по-зле моеш да си избиеш лев-а. Ако е добре- колко искара и после ново ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...