Jump to content
В16А2

JDM

Recommended Posts

Не се засягайте , като на предната страница написах КЕНЕВ с ляв волан , нямах предвид хонда с ляв волан а някаква друга работна кола , рено , пежо , ситроен , форд и други такива хубавелки.Как може да си помислите че ще кажа на хонда с ляв волан кенев незнам :D .Аз също карам хонди с ляв волан и си ме кефят. Колега Б16А2 тоя белият турбо ЦРХ които си дал за пример за JDM ми се струва малко нереално да го наречеш JDM. Както и да е темата се разсея в много посоки , от коя страна да е волана , разни тунинги и още куп такива разсейки.Мен никой не може да ме убеди да си променя мнението , защото съм го видял с очите си и съм го изпитал с душата си да се возя и карам истински JDM .Не успорвам мнението ви колеги , всеки си има вкус и различно виждане към колите . Ако всички бяхме на едно мнение , ако всички виждахме черно и бяло нямаше да е интересен живота :D .Всеки ще си кара колата каквато харесва , всеки си прави да му изглежда колата както на него си му харесва. Айде живи и здрави :P

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами може би защото масовата Хонда в България е хем с ляв волан, хем икономична :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗАСТАВАМ ЗАД BOSS HOGG въпреки че дори не съм и карал JDM ,но рекс 2г JDM е само въпрос на време докато стане мое притежание !!!И сега се надявам да обясня нещата от моя гледна точка Хонда е не само кола и неудошевен предмет , а НЕЩО с ДУША и то ОГРОМНА!!! И вярвам силно,че след като седнеш зад волана на JDM си по близо до душата на автомобила и всичко японско!!!И нали несмятате японците за глупави щом си правят коли само за тяхния пазар значи найстина тези коли ще са по различни от събратята им за др.пазари !!!А от друга гледна точка за останалия свят колите са им по *осакатени* защото трябва да са КОНКУРЕНТНИ ценово на пазарите ,а нали се сещате за външния пазар акцизи данъци и какви ли още не спънки за защита на европеиското и американското куцо недъгаво производство (СПРАВКА книгата г-н ХОНДА) ПОЗДРАВИ на всички JDM исти и ЯПОНСКИ СЕКТАНТИ !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запалих се -- немога да спя !!!Представете си JDM отгоре на всичко HONDA и за капак ЮБИЛЕЙНО издание на модела по случай не какво да е а печелене на F1 и да не само празно писане СТАМЕНЕ моля те сложи снимки на бялата манекенка която продаваше едищън F1 (сещаш се нали ) Покажи закакво иде реч !!! !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, за това говорех и аз, има разлика между JDM "произведено за японския пазар" и JDM стил. Определено никой автомобил с ляв волан не би могъл да е JDM в първото тълкуване на термина, това си е противоречие. Но когато говорим за JDM стила като такъв, съгласете се, вече е друго. Явно говорим за различни неща донякъде, но все пак интересна дискусия се получи. !!!

 

Последен опит правя да обясня какво точно исках да обсъдим:

 

Дадена Honda правена за Англия, избарана със всичко стандартно за JDM-ка, само защото е с десен волан, по-JDM ли ще е от същия авомобил със същите екстри, но европейски?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дадена Honda правена за Англия, избарана със всичко стандартно за JDM-ка, само защото е с десен волан, по-JDM ли ще е от същия авомобил със същите екстри, но европейски?

Не, но ти няма да има как да направиш разликата, освен ако не видиш рамата на колата. Ако не знаеш, че хондата е за английския пазар и я сложиш до абсолютно същата но с ляв волан ще си кажеш " А тая кола с такива екстри и с десен волан е само за японския пазар" нали. Което пък от своя страна значи Да по-JDM е от кола с ляв волан. Нещата са относителни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че в Япония мигачите се пускат от дясно, докато английска Хонда да кажем може пак да си е с десен волан, но мигачите ще се пускат нормално за нас от ляво. Така, че по темата мигачите искам от дясно да си ги пускам аз...всичко това ми е някак много АВТЕНТИЧНО. Благодарение на Boss Hogg успях да се докосна до вече доста модели истински JDM-и. Напълно заставам зад всичките му мнения...и в крайна сметка всеки сам избира, но аз успях да се докосна малко повече до Сивик-а, за който kembo говори и затова такъв ми е избора... Колкото и да се убеждаваме един друг всеки в крайна сметка ще си остане с неговото си виждане... Хубав ден на всички...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така нареченият jdm стил в самото начало е бил чисто и просто оборудване на колата с екстри (и не само) предлагани само за японският пазар но задължително ОЕМ!

За мен може да имаш и най-изчистеният ег6 едм применро стига колата да е запазена в заводски вид се придържа на 100% в този стил дори и да няма една японска част по нея

Публикувано изображение

[/img]http://i257.photobucket.com/albums/hh219/edcongco/IMG_8272.jpg[/img]

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

за мен примерно този хеч олицетворява стила който обсъждате

 

 

Публикувано изображение

а това не е jdm по-никакъв начин вече,прсто тунингарска история в млако по-различна насока

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че в Япония мигачите се пускат от дясно, докато английска Хонда да кажем може пак да си е с десен волан, но мигачите ще се пускат нормално за нас от ляво.

Eee, не са ли гадняри Японците. Те си пускат мигач с дясната ръка, все пак колата е Right Hand Drive, a Англичаните, нека се мъчат с лявата ръка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички, аз имам един въпрос, който доста ме вълнува. Разбирам и подкрепям мненията, че когато и завъртиш волана на една Джи Ди Емка, тя вече не е джи ди ем, но: 6-та генерация, JDM, едно убаво б16б, хващаш я и взимаш за донор 6-та генерация type s с ляв волан. Хващаш таблото от тайп с-ката и го слагаш на тайп р-а. Няма ли да имаш JDM с ляв волан?Адски име кефи темата, понеже от много време не се е случвало да има 4 страници без да се усерат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо трябва да е Type S донора като на 1.4 таблото е същото. Така или иначе ще се ползва инструменталния панел от ЕК9-ката. Единствената разлика е дали има или няма климатик и цвета на самото табло (за предпочитане е черния).Според критериите заложени в темата обаче, отговорът е НЕ, тази кола вече няма да е JDM.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм се дразнел на Японците какви коли си правят за тях и какви коли правят за останлият свят. Тяхните коли винаги са наблъскани възможно с най много екстри , даже и малко от горе :) , Почти всички JDM са с климатроници ,хубаво озвучение GATERS и още куп неща за които може да те яд и да се чудиш защо не ги правят всички коли така а само техните , които са си за Япония . Много пъти съм си го задавал този въпрос и може би никога няма да намеря отговора.

За това донякъде беше обяснено в едно предаване на Best Motoring. Там говореха за пазара на коли в Япония и Европа.И казаха следното нещо, че когато един европеец си купи например Type-R, той не го прави с идеята че ще се състезава с тази кола на писта. Затова Хонда правели колите за европейския пазар с по-меко окачване за по-добър комфорт. Може би от там и разликата в двигателя, защото японеца няма да сложи по-мощен мотор при по-меко окачване, просто няма да си паснат. А те са много педантични що се отнася до пасване на мощност от двигателя, окачване и сцепление от гумите. И в предаването казаха още, че когато японец си купува Type-r, то той почти сигурно ще го ползва за да се състезава на писта. От там различен пазар, различни изисквания, различни коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е само това, че японеца ще ходи по-често на track days.. все пак на пистата не ти трябва нито климатроник, нито ел. пакет, прибиране на огледалата, glasstop и т.н.

 

Мисля, че причините да са такива автомобилите за японския пазар, са много и различни. Защо B16A2 160к.с. вместо B16A 170к.с.? Може би защото доскоро за тази разлика то 10 конски сили, мотора влизаше в друга графа и се плащаха адските акцизи. Това е за България, но предполагам и в други европейски страни има подобни регулации, не съм се интересувал. Това до някаква степен обяснява орязването на двигателя. За останалите неща и най-вече хилядите екстри, аз лично не мога да си го обясня. Но да не забравяме, че съществува и финансовия фактор, търсят се компромиси в някои аспекти, с цел постигане на определена пазарна цена. И т.н.

 

6-та генерация, JDM, едно убаво б16б, хващаш я и взимаш за донор 6-та генерация type s с ляв волан. Хващаш таблото от тайп с-ката и го слагаш на тайп р-а. Няма ли да имаш JDM с ляв волан?

Точно това имам предвид и аз, 1:1, и отговорът е Да. :)

 

Някъде по-горе някой написа, че пред кола с ляв волан и кола с десен, би предпочел тази с десния дори да е от Англия, а не от Япония. Това вече противоречи на всякаква логика. :)

 

Разбирам донякъде да искаш екстрите, окачването, ск. кутия, мотора, усещането и т.н. на JDM-ка, разбирам да се примириш с десния волан, за да ги имаш. Разбирам да не обърнеш дирекцията, защото е скъпо и сложно.. и да караш така. Добре, до тук все пак звучи логично поне.

 

Но това да ти харесва, че е дясна дирекцията на един автомобил, дори той да няма нищо общо с JDM, да речем някой икономичен Civic без екстри, от Англия, да те кефи повече просто защото е с десен волан и било по-японско така.. Тука вече се шегувате, нали?

 

Поздрави! :ph34r:

Редактирано от В16А2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за 10-те коня разлика няма нищо общо с акцизите , защото абсолютно всички JDM са с по силни мотори. Сивика 3г. който имам е 86г. и едва ли тогава са се съобразявали с акцизите , а за България е изключено според мен , едва ли България е влизала в графите на пазара за Хонда коли по онова време . Много е просто щом колата е направена за тяхният пазар тя по всичко е ПО ПО ПО , не само от към мотор. Съчетали са спортният дух с комфорта по най добрият начин.Пак ще ви дам пример , Имам една Хонда Одисей в моргата , защо тая кола не се предлага за останалият свят с това оборудване с което се предлага за тяхният пазар. За Европа тая кола се нарича Шатъл , за Япония Одисей , Ще вметна че тяхният Одисей се предлага във вариант 4х4 + двузонов климатроник . За такова нещо ние просто можем да си мечтаем при европейският ШАтъл. И си вадя извода пак за пореден път че Японците за тях си го правят ПО ПО ПО . Просто явно Японският пазар изисква колите да се отличават от същите коли за износ.Колега Б16А2 според теб ако обърнеш волана на една JDM-ка тя пак остава JDM-ka , да съгласен съм , но мисля че ако си наясно как се обръща волан на Хонда ще предпочетеш да си я караш с десен волан. Нищо никъде не идва. Не че няма обърнати ЦРВ-та от десен на ляв волан , но за да го направиш това нещо ти трябва да изпонарежеш половината кола за да направиш тая интервенция.Просто колите не са предвиждане и нямат никаде оставен технологичен отвор да и обърнеш дирекцията като при много други коли. Хубава тема , харесва ми , дано само всички да спазват добрият тон :)Ето една истинска JDM-каhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=23008&hl=%D1%81%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%BA+3%D0%B3.+si

Редактирано от BOSS`HOGG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казвам, че някой ще тръгне да си обръща дирекцията, ясно ми е, че при повечето от автомобилите, за които говорим, е почти невъзможно.

 

Просто не приемам твърдението "Харесва ми е, че е с десен волан". Може би един компромис, да.

 

Може би става по-бързо притежанието на такъв автомобил (а и да не говорим за финансовия фактор) от колкото swap-ването на мотор, скорости с LSD, климатроници, екстри и т.н. за превръщането на един европейски Сивик в абсолютно копие не JDM Type R, с единствената разлика, че воланът си е където трябва. Може би, всъщност, определено мисля че да.

 

Добре, съгласен съм. Но не приемам, че ви харесва, къде сядате и колко виждате от пътя. Не приемам, че бихте предпочели десен волан на сляпо, дори да е кола правена за Англия, просто защото било по-JDM. Едно е да се примириш с факта, за да получиш всичко останало, което дава тая кола, но съвсем друго е да си наложиш и да убеждаваш други, че ти харесва дирекцията.

 

Поздрави!

Редактирано от В16А2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега последно за JDM ли си говорим или за дерекцията и от коя страна е кормилото.Всичко е много просто , казано с две думи . Ако искаш истински JDM и цениш истински това понятие си го купуваш такъв какъвто го е майка Япония родила и си го караш с десен волан , а ако искаш JDM стил си купуваш европейска и си слагаш JDM глезотийки до колкото е възможно :) .

Редактирано от BOSS`HOGG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега последно за JDM ли си говорим или за дерекцията и от коя страна е кормилото.Всичко е много просто , казано с две думи . Ако искаш истински JDM и цениш истински това понятие си го купуваш такъв какъвто го е майка Япония родила и си го караш с десен волан , а ако искаш JDM стил си купуваш европейска и си слагаш JDM глезотийки до колкото е възможно :) .

Абсолютно вярно! А иначе говорихме JDM vs JDM стил, това за дирекцията го зачекна някой по-горе с твърдението, че предпочита кола от Англия, просто заради десния волан. :ph34r: Темата се разви добре, много се радвам, че не се насрахме, а обсъдихме вижданията си приятелски. Поздрави! Редактирано от В16А2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз само не разбрах за какво се изписаха 4 страници ?jdm са само и единствено колите са японския пазар всичко друго е уонаби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш истински JDM и цениш истински това понятие си го купуваш такъв какъвто го е майка Япония родила и си го караш с десен волан , а ако искаш JDM стил си купуваш европейска и си слагаш JDM глезотийки до колкото е възможно :) .

Мисля че това изказване много добре обобщава темата до тук. Само една забележка ще направя: не "...ако искаш JDM стил...", а по скоро "...ако склонен да се задоволиш/примириш с JDM стил..."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JDM съкращението, извинявайте не е стил, а вътрешен пазар за Япония /смятам всеки знае/. Та ако искаш JDM СТИЛ-ВИД, ще си го правиш ако щеш и на кола със средно разположен волан.

Редактирано от mEtaka
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горния абзац на Стамен слага началото и края на темата. Всичко останало са празни приказки и разтягане на локуми.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, няма проблем, просто не съм съгласен, че нашите коли са някакви ментета едва ли не. И за пореден път да вметна, че говорех за значението и идеята, които са се наложили зад буквите JDM, а не за буквалния превод, и за това че един японски автомобил, в който са вложени средства, време и любов, може да е също толкова перфектен, стегнат, стабилен, с изчистен вид, с екстри и най-важното ужасно бърз, без да е с десен волан. Е, явно не съм прав, ще си караме ментетата и ще си мечтаем за JDM-ки. А и на братята от Щатите трябва някой да им обясни, че всъщност никакви JDM коли не правят.. защото пропускат да им обърнат дирекцията. Щом я смятате за изчерпана темата, заключвайте ;)

Редактирано от В16А2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

би ли мо показал няколко "jdm" коли направени от "братята" в щатите ?просто ми стана любопитно

Редактирано от EGocentric

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една от най-редките jdm ;)

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

CR-X Si exclusive само 350 пройзведени

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно доказателство, че JDM стилът е приложим и за неяпонските марки ;)

 

http://speedhunters.com/archive/2011/01/20/car-spotlight-gt-gt-jdm-inspired-m3.aspx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно доказателство, че JDM стилът е приложим и за неяпонските марки :)

 

http://speedhunters.com/archive/2011/01/20/car-spotlight-gt-gt-jdm-inspired-m3.aspx

 

Мерси за нагледния пример. Ето JDM стил, не е с десен волан, даже не е японска кола.

 

Относно Exclusive CRX-a, знам го много добре ;) Ето нещо, което не може да имаш с ляв волан. Да не говорим, че не можеш да го имаш изобщо, имайки предвид лимитираната бройка и цената на такава екзотика. Но ако имаш пред теб две такива, едната с десен волан и едната (хипотетично разбира се) с ляв, коя би избрал? Да, да, знам, избираш тая с десния волан, защото е по-"истинска".

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май се върнахме на първа страница!?Само дето сега се намесва и USDM.Новият въпрос е - По USDM ли е английският Акорд, с ляв волан, и с монтирани червени мигачи отзад?!?!?!?!?!?!?

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си купя Голф ІІІ ГеТеИ от Англия с десен волан, по-JDM ли ще е от моята Хонда с ляв? ;)

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи колко си го нациганил ;):) п.п. хубави блогове има на тоя сайт са баварата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си купя Голф ІІІ ГеТеИ от Англия с десен волан, по-JDM ли ще е от моята Хонда с ляв? ;)

Съдейки по всичко казано дотук, по-скоро да.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да караш (ежедневно в България) кола с десен волан, е като да караш колело без седалка ... не е за всеки вкус ;) Голям кеф, че имам 1000 екстри и 10 коня, като не мога да си карам колата, всяко изпреварване ми е лотария и заслепявам всички насреща ... ама съм гъзе, пък и съм спестил някое левче ... купуваш си по-нова кола, с повече екстри за същите пари - но не става за каране? Къде е далаверата?За track day става, ама пък за какъв чеп са ти всичките екстри там?И всички dyno замервания, които съм виждал, JDM и EDM моторите дават еднакви коне. Просто методологията на измерване в япония е различна, и същия мотор там го водят 10 коня повече

Редактирано от Magnum
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много почнахте да се засягате и да преиначавате думите на Стамен. Истината е, че най-готин Дел Сол, най-готин Сивик, Акорд, Прелюд е такъв, който е правен ЗА Япония. Екстрите, оборудването, малките неща правят една кола уникална. Да, такива екстри могат да се намерят (ама не се намират правени от Европеец или Американец, а именно от японец) и да се накипрят на една Хонда правена за Европа, но тогава чувството, че тази кола е "редена" от теб или някой тукашен "майстор", а не е асемблирана от ЯПонец... чувството е друго, едното е чувство, че си си направил кола за теб, другото е чувство, как караш нещо което не всеки го има и така си е направено в завода. И особено CRX-а с жълтия салон - къде може да видите ЗАВОДСКО такава красота правена за Европа - никъде. Да, при някой автотапицер може да ти направи и по-красиво за няма и 500лв... но чувството, усещането, егото е друго. Просто всичко опира до това какъв човек си и как разсъждаваш и приемаш нещата.Това, че е с десен волан донякъде е минус, но реално се свиква и не е болка за умиране. Аз лично съм карал няколко десняци Хонди и не ми е болка за умиране нито за изпреварване, нито за маневриране. Някои немогат дакарат кола с ляв волан и масово наблюдавам хора, които като маневрират на задна се обръщат с главата назад и гледат къде карат (ами тия странични огледала за какво са ;) ). Така, че който може да си кара с ляв, ще може и с десен. Който си не става и по средата да го сложиш - пак ще прави малоумни маневри по паркинзите и т.н.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офтопик:Тва дали се обръщаш назад или ползваш огледалата е поскоро как са те/си го учил това когато си се учил да караш, а не толкова въпрос на майсторство. Да не говорим че до едно време не всички коли имаха странични огледала от двете страни, а някои изобщо нямаха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм възможност да се докосна до няколко JDM версии на Хонда и твърдя,че по всичко са по-добри от версиите за другите пазари било САЩ или Европа,без значение.Явно е,че Японеца иска най-доброто произведено от даден модел за собственият пазар.Тук две мнения по въпроса според мен няма.Дали ще седиш отляво или от дясно в колата е по-скоро предразсъдък,който мъчи много хора.Аз лично карам с лява и дясна дирекция,и нямам никакви проблеми.Вече не ми прави обсолютно никакво впечатление десният волан.п.с.От професионална гледна точка твърдя,че до сега за толкова години(10г.) и посетени стотици катастрофи по пътищата, не съм имал произшествие с автомобил с дясна дирекция;) Сами си правете извода:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен обяснението не е толкова просто като: "ами той японеца иска най доброто произведено или си прави колите по яки за собствения си пазар". По скоро обяснението е че там клиентите са по платежоспособни и за производителите това е добре дошло за да продадат по натоварени с екстри коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Едно доказателство, че JDM стилът е приложим и за неяпонските марки ;)

 

http://speedhunters.com/archive/2011/01/20/car-spotlight-gt-gt-jdm-inspired-m3.aspx

 

Мерси за нагледния пример. Ето JDM стил, не е с десен волан, даже не е японска кола.

 

Относно Exclusive CRX-a, знам го много добре :) Ето нещо, което не може да имаш с ляв волан. Да не говорим, че не можеш да го имаш изобщо, имайки предвид лимитираната бройка и цената на такава екзотика. Но ако имаш пред теб две такива, едната с десен волан и едната (хипотетично разбира се) с ляв, коя би избрал? Да, да, знам, избираш тая с десния волан, защото е по-"истинска".

 

Един въпрос- всяка кола с те37 в ярък цвят е JDM? дори и бмв... сериозно?! :(

Темата става все по-интересна :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ZaRRicK, нали точно зотова заложих на Японското(като цяло, не само JDM), след около 20 лични автомобила, и 6 г. работа в МОТ(ГТП) център. Ако за Японеца едно нещо е стандартно, за Европееца все още е в графата "екстра".

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, изцяло в добрия тон (нещо, което много ме радва) на темата искам да попитам за какво говорим - за това какво означава абревиатурата JDM, или за JDM стила? Защото например, ще използвам едно сравнение, има състезание 24-те часа на Льо Ман, а от известно време има и серия от състезания Льо Ман, които не се провеждат във Франция, даже не са и в Европа, ама пак са си Льо Ман. Според мен почти всички пишат верни неща, но май си говорим за различни неща...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, при някой автотапицер може да ти направи и по-красиво за няма и 500лв...

Да си дойдем на думата :(

 

Можело то, може и за кожения салон, може и за климатроника, може и за двигателя и за екстрите, може за всичко. Да не казвам, че може и по-евтино, защото това е вече относително. Но може и може всичко това да не е обвързано задължително с "лекия" минус на десния волан.

 

Оценявате JDM колите не заради екстрите, салоните и двигателите им, а заради това че са с десен волан, така ли? Не мислех, че някой може да каже на черното бяло, но явно има и такива хора, които просто няма и да си го признаят.

 

ПП. JDM стил може да е и BMW, да. Какво толкова учудващо, или все още не разбрахте, че не говорим за "автомобили за японския пазар", а за стил, идея, виждане..

Редактирано от В16А2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...