Jump to content
sharki

CR-Z Type R с 200 к.с.

Recommended Posts

По информация на Autocar, Fishki.net пише, че през следващата година на пазара ще излезе нова модификация на CR-Z. Hybrid R ще бъде с 1.6 литров турбиниран двигател с 200 к.с. Същият двигател ще се предлага и без турбина със 160 к.с. В тази си конфигурация, той ще се изпозва и в Jazz, Civic и Accord.Впечатляващи снимки от машината има тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма кво да си кривя душата - харесва ми!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма спор, колата е страхотна !!! !!! !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве кво ги поствате тея коли веееееееееееееееееееее!!!Се трябва си сменям декстопа заради вас..... спрете се !!! .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е много добро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, пак избиха рибата.Колата е страхотна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зверски красива! Но дано да я изпомпят повече поне нещо 250 коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амин.Най-сетне. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амин.Най-сетне. !!!

 

Коко не Амин. Най сетне! Ами е VTEC до прекъсвач!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Красота и то голяма, ама само на визия... До кога предела на възможностите на Хонда, ще свършват с 200к.с? 200 коня в наше време не са кой знае какво и то за спортен автомобил (или спортна версия).. Освен на Леджънт не съм виждал скоро да слагат нещо по-голямо (разбирайте 300-400 к.с и нагоре)... Разочарован съм и то много...ПС: И не почвайте сега 1.6 200 коня кои други изваждали..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добрите стари малолитражки се завръщат.Какво по хубаво от това.Харчи малко върви на изродия. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дано!Само да не струва 70 000лв. в бултрако !!! !

ПС: И не почвайте сега 1.6 200 коня кои други изваждали..

Те дано 200к.с. пуснат ти ревеш за 300-400!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това бих нарекъл достоен наследник на crx !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа ето го новият ЦРХ, разгеле !!! Очаквам и наследниците на НСХ и С2000, по-натам като отмине еретичната мода на сувовете, може интегра и прелюд да съживят / дано съм жив дотогава/ !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добрите стари малолитражки се завръщат.Какво по хубаво от това.Харчи малко върви на изродия. !!!

А и може да ни върне във Ф-1 ако в петък се гласува ЗА това предложение http://www.autoblog.com/2010/12/06/report-formula-1-engines-could-go-four-cylinder-turbo-in-2013/ Дали е случайност 1.6+турбина в две различни новини и дали ще се окаже прозорливост - времето ще покаже !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отначало, повечето мнения бяха ужас, не става, наследник на CRX??? Но това вече става:lol: Дано да е началото на цяла генерация ТУРБО зверчета :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Красота и то голяма, ама само на визия... До кога предела на възможностите на Хонда, ще свършват с 200к.с? 200 коня в наше време не са кой знае какво и то за спортен автомобил (или спортна версия).. Освен на Леджънт не съм виждал скоро да слагат нещо по-голямо (разбирайте 300-400 к.с и нагоре)... Разочарован съм и то много...ПС: И не почвайте сега 1.6 200 коня кои други изваждали..

Стига бе човек, дай ми автомобил в нейния клас с 300-400 коня. Може би Сирокото на Фолксваген, но незнам точно дали са в един клас. Имаше и някакво Пежо май.НСХ и С2000 са в категорията за повече коне. Пък и веднъж турбинирана значи, че няма да е трудно да извадиш някой конче плюс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хибрид и турбина някак си не си ги представям заедно, но може пък да са го измислили вече... Иначе колата изглежда страхотно! А относно 200-те коня, които на някой хора се струват малко - искрено се надявам скоро на някой в Хонда да не вземе да му хрумне да разработят голям мотор с турбинки ... че имаме примера с Нисан (което за мен принципно е много калпаво автомобилче ...), които с GTR-a убиха почти всички европейски лъвове в сферата и не искам да си помислям какво биха сътворили от Хонда ако тръгнат в тази посока ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това бих нарекъл достоен наследник на crx :)

И аз съм на същото мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те 200 коня не са ли нещо като лимит на предното предаване? В смисъл, че след това колата става много трудна за управляване и опасна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те 200 коня не са ли нещо като лимит на предното предаване? В смисъл, че след това колата става много трудна за управляване и опасна?

:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те 200 коня не са ли нещо като лимит на предното предаване? В смисъл, че след това колата става много трудна за управляване и опасна?

Не колега, управляват се и 350к.с.като на Фокус RS 500,само с предно предаване.Технологиите вече напредват яко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и на форд фокуса ако си се качвал, завиваш все 1но си шлеп, заради специалните му диференциали. Защо да караш колелата хем да дърпат, хем да направляват, като можеш да разпределиш движението между 4те колела или пък да го сложиш само на задните. То има коли с предно и с по 700 коня, ама на писти не ги виждаме ( освен на прави писти де, ама те са по скоро за самолетите ) ... И opc-тата на опел ми се виждат безмислени, то си е страшно да го караш бързо в завои тфа нещо, драпа ама като почне да недозавива и става плашещо, а ти създава фалшивото усещане, че ще успее да вземе завоя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не е чел за тоя червен ЦР-З...Това е една от концептуалните изпълнения на Муген за СЕМА 2010,където Хонда предоставиха 12 ЦР-З на тунинг фирми,и Муген излязоха със 2,като основното е промяна на екстериора по тоя червения! А Бисимото направи 533 коня от тоя хибриден двигател,така че има какво да се желае,но този червения ЦР-З бяха обявили че ще има само 300 броя и едва ли ще се появи като сериен модел...Ето и линк, http://www.zercustoms.com/news/Honda-CR-Z-At-SEMA-2010.html

Редактирано от Diego

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:cool:

 

Не колега, управляват се и 350к.с.като на Фокус RS 500,само с предно предаване.

Технологиите вече напредват яко.

 

Ето малко за технологиите на RS:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми харесва но за жалост в този си вид по българските пътища ще е трагична гледка след 2000-3000км.Много дупки много нещо:)Най-важното е, че най-сетне изкарваме турбо мотор. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто красота... Мен още отначало като излезе ми хареса много, но това вече е върха просто ! Другия въпрос е кога ще можем да си позволим да си го купим някои хора :) :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, не мислех, че Хонда ще изкарат двигател с турбо. Това май ще е първият :) (дизелите не влизат в сметката). Мен лично ме радва доста тази кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НА вид са я докарали доста добре като за нова хонда (спортна).Остава да видим тези 200 коня или тези 160 дали ще са достатъчни :) за купето в което се намират.Тоест дали ще са конкуретнти на пазара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, не мислех, че Хонда ще изкарат двигател с турбо. Това май ще е първият ;) (дизелите не влизат в сметката). Мен лично ме радва доста тази кола.

Не е първият. През '81-ва е пусната сериина кола с турбо 1,2литра - Хонда Сити. Хонда Леджънд за японския пазар има с турбо към края на '80-те...сигурно има и други турбо модели за вътрешния пазар преди този CR-Z.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, не мислех, че Хонда ще изкарат двигател с турбо. Това май ще е първият ;) (дизелите не влизат в сметката). Мен лично ме радва доста тази кола.

Не е първият. През '81-ва е пусната сериина кола с турбо 1,2литра - Хонда Сити. Хонда Леджънд за японския пазар има с турбо към края на '80-те...сигурно има и други турбо модели за вътрешния пазар преди този CR-Z.
Из Бургас обикалят 1-2 Акура RDX 240-hp, 2.3-liter, i-VTEC, I-4 turbo engine(с интересни турбини) .Хонда имат опит с турбо мотори и в Ф1 където къртеха конкуренцията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е много хубава!ЕВАЛАТА!И МНООООООООГООООООООО се радвам че най-накрая направиха турбо двигател,време беше и ние да имаме сток надув ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда имат опит с турбо мотори и в Ф1 където къртеха конкуренцията.И пак е време да се върнат там и да газят. Още повече че вече официално е прието - от 2013 ДВГ-то ще е 1.6+турбо ;)http://www.autoblog.com/2010/12/10/officially-official-formula-one-goes-with-1-6-litre-four-cylind/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...