Jump to content
dragogaba

водороден генератор

Recommended Posts

Пичове това наистина го има.Аз го ползвам от 8 месеца на един мой бус Спринтер 312 . Чак 20% повече мощност няма но наистина в ниските обороти дърпа повече , икономията си е наистина около 30-40% или при нормален разход 8.5л сега гори около 6-6.5 на сто зависи кой от шофьорите кара :lol: Това за температурите на двигателя малко не съм го видял работи си напълно нормално , наистина отихна малко мотора. Да ви кажа че в азиатските страни са много разпространени тези уреди и то основно в градския и търговския транспорт. Не бъдете толкова предубедени а се поинтересувайте дал;и някои го ползва и дали има реален ефект. То на приказки всичко е ок но като отидем на бензиностанциите ни се приревава с тези цени на горивата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се съмнявам в думите ти но защо не дадеш поне една снимка на системата ако дадеш повече техническа информация на системата цена нямаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще щракна някоя снимка за да я кача. Консумира около 20 А ток и произвежда (според производителя) 2 литра окси водород в минута. Сега съм, поръчал още няколко който са доста по компактни и произвеждат 3 литра в мин. Чакам ги да дойдат след 2 седмици пък тогава да видя какъв ще е ефекта и на по малките мотори. А и тогава ще дойде имулатора за колегата да видим какво ще стане с неговата бензинова астра че за сега мудава сравнително малко икономия (1.5-1.8л)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще да бъде дообре да се даде инфо за самата система. Снимки, цена, модели,производители,гаранций...Минавам доста голям пробег и на мен 30 % газ ми се струва като още 5 кинта на 100км в джоба, което е около 800-900 лв на години при еднаква услуга по-ниски разходи :rolleyes:

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще да бъде дообре да се даде инфо за самата система. Снимки, цена, модели,производители,гаранций...

Минавам доста голям пробег и на мен 30 % газ ми се струва като още 5 кинта на 100км в джоба, което е около 800-900 лв на години при еднаква услуга по-ниски разходи :)

 

Ами на мен ми излезе 520$ + 35$ за импулсен модолатор. Гаранцията която дават е 1 година от производителя но не мога да ти кажа коя е точно фирмата производител защото внасям стоки от китай и покрай тях търговския ми представител там ми го намери и изпрати така че при проблеми контактувам през него. Производителността му е 180л ННО на час консумация около 20А но това се настройва според гъстотата на електролита. Ако имаш път към Карлово или Пловдив обади се за да ти го покажа реално как работи. А това е всичко което съм използвал за монтажа. Това оранжевото е генератора черния уред е импулсния модулатор и другите работи са ясни

Публикувано изображение

Редактирано от amorphiss

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Pshaw, каква е тази цена 520$? Себестойността, на собственоръчно сглобен, ННО генератор, с тези показатели, е пъти по-ниска :) Ако не вярваш мога да ти продам един, на половината на 520$

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой каза,че ако е истина японците ще го развият -

Редактирано от Dotz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туй е корпус на филтър за чешмяна вода :)

Наистина доста прилича на чаша за филтър но не е (Горната част е доста по различна и не е прозрачно) . А относно ценеата от Китай са около 300$ но след това бая се изтормозихме и крайния паричен резултат беше горе долу същия , и другото нещо е ч все пак около 30% от тази цена е мито ДДС и други такси и таксички :D Ако ще е за направи си сам на мен може да ми излезе почти без пари защото имам доста неръждавейка която е фира от фирмата ми а и се занимавам с ОВ така че имам почти всичко което е необходимо , но не се наемам да откривам топлата вода (казвам го от опит) защото не случайно хората се специализират в една облас. Това устройство до сега не ми е направило проблем и работи безотказно 8 месеца (дано и за в бъдеще да е така) а и ми дават гаранция 1 година , мисля че си заслужава разликата в цената която с темповете на използване на буса се избива за около месец.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уф къв съм прост :) Само прилича:

 

http://cgi.ebay.com/TRIPLE-WHOLE-HOUSE-WATER-FILTERS-SYSTEM-3-4-PR-/270639524963?pt=Small_Kitchen_Appliances_US&hash=item3f035f6c63#ht_4799wt_907

 

Публикувано изображение

 

 

не че има нещо лошо да ползват контеинер от филтър за вода де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок няма да издребнявам толкова , но от вътре няма нищо общо , важното е че е направено много грамотно компактно е и работи идеално. Възможно е да са ползвали такива заготовки знам ли ги :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можем да отречем,че звучи интересно...И все пак ще бъдем единствено убедени,че тази система работи ако някой добър човек се навие да направи дино графики,преди и след монтажа на генератора,анализ на изгорелите газове и доста изминати безпроблемно километри.В противен случай тази тема може да се дискутира до безкрай. Това,че някои колеги вече използват тази система и са доволни може би зависи и от конкретният автомобил и общото му техническо състояние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да наистина това е най сигурния начин , другата седмица ако остане време ще мина през един сервиз да направим замерване на газовете с включен и изключен генератор за диното ще е малко трудно защото не знам дали диното в лабораторията на механотехникума ми работи още , ако не ще потърся в пловдив , километрите си ги имам навартени вече около 50 000. След две седмици ще слагам и на едното ми БМВ Е39 520 и ще ви кажа как е момента и с бензина и как се държи имулатора за бензиновите мотори. там може да се проследи всичко от-до.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е чудно, как човек се регистрира в Хонда форума и най-интересно му е да пише само и единствено за алхимията в една единствена тема.Ей така спонтанно :DДа очакваме скоро да се появи "avex" от Търново.Пропускаш също да обясниш как от температурата в горивната камера впръсканата вода се разлага на кислород и водород... или беше HH0?Луд умора нема.Аз отивам да си наточа чаша хладна HOH ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пиша в други теми защото нямам много общо с Хонда (карам BMW и VW) , пиша в тази тема защото така като гледам няма много хора които да са изпробвали такова устройство. Интересна ми е темата защото се занимавам професионално с алтернативна енергетика (Соларна и геотермална енергетика) , а във водорода има много голямо бъдеще така че не е лошо да се споделя опит.А за разпада на водата чрез Т не ми се обяснява защото има много термодинамици (чул недочул:D ) просто проверете какво количество топлина е нужно на водата за да се разрушат междуатомните връзки и при каква Т започва процеса , не ми се навлиза в махленски спорове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.thesun.co...like-stink.htmlKoй каза, че не става с лайна :)А наистина ли няма никакъв вреден ефект за двигателя при работата на водородния генератор? Редактирано от 5yo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разваляйте Хондите ей

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвал ли си да местиш ъгъла на запалване, сигурно се променя скоростта на горене на горивната смес и до колкото разбирам не се променя количеството на брауновия газ според количеството на основното гориво?

Редактирано от Ioan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно е какво се случва като спреш да подаваш електричество, дали процеса спира веднага, струва ми се че не е така. Какво се случва като спреш и изгасиш колата, къде отива водорода и не е ли опасно. Как е решен този проблем, виждал съм клипове с някви резервоари да се събира водорода , а и вероятно да се ползва в последствие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно е какво се случва като спреш да подаваш електричество, дали процеса спира веднага, струва ми се че не е така. Какво се случва като спреш и изгасиш колата, къде отива водорода и не е ли опасно. Как е решен този проблем, виждал съм клипове с някви резервоари да се събира водорода , а и вероятно да се ползва в последствие.

Спира производството на брауновия газ естествено остава малко в тръбете но малко. Тук не се произвежда само водород а и кислород което гърми и затова събирането в резервоари идвали е много разумно. За мен най безопасното е възможно по къси тръбички и ако гръмне случайно само ще излизат тръбите тоест трябва да има кихалки :worthy: но 20А не е малко ток и ми се струва че е добре да има някаква зависимост от оборотите. Или от дюзите или от ТПС-а забавяне може и да има но поне на тихи обороти няма да дърпа толкова много ток. Може и да има малко инертност но може би няма да се усеща. Най-горе в клетката трябва да има дунапрен за да не се разплисква водата а и като филтър за пяната която малко или много се образува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видите след някоя годинка още живот и здраве кво ще караме всички ,в момента в Япония е война в автомобилната индустрия точноо по тези водородни двигателчета на които сега им се смеете и подигравате точно по тях работят хората .Както и създадоха вече,ама ще мине време на Българина винаги му е трудно да повярва все е лъган,мамен ,нормално.То и с хибридите имаше такива отзиви ама...нека Германците да си развиват дизелите ,а пак онези ще им покажат пак за кво иде реч ,има време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та някой викаше измислица било.....................?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За някой хора много работи са измислица нали знаеш колега,ама хората навънка работят не спът като българите.То времето ще покаже както казах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видите след някоя годинка още живот и здраве кво ще караме всички ,в момента в Япония е война в автомобилната индустрия точноо по тези водородни двигателчета на които сега им се смеете и подигравате точно по тях работят хората .Както и създадоха вече,ама ще мине време на Българина винаги му е трудно да повярва все е лъган,мамен ,нормално.То и с хибридите имаше такива отзиви ама...нека Германците да си развиват дизелите ,а пак онези ще им покажат пак за кво иде реч ,има време.

Едно е от завода двигателят да излезе готов да гори водород, да има специален резервоар и да са взети всички нужни предпазни мерки, друго е да си скалъпим уред за електролиза и да подаваме водор + кислород в смукателните колектори, надявайки се че всичко е ок и двигателят някак си магически сам ще се нагласи да гори правилно и въобще да действа правилно със сместта от бензин, въздух, кислород и водород ... Никой тук не говори, че не е там ( във водородните двигатели ) бъдещето, макар че и това не се знае - утре ще набият 2 протона един в друг със скоростта на светлината и ще преобърнат физиката с краката нагоре . Живеем в ера на турболентно развитие и няма как да предсказваме какво ще се случи. Просто докато не се дадат доказателства, не се направят експерименти, наблюдения и така нататък и всичко това с нужната апаратура си говорим за някакви фантасмагории :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а изобщо в форума има ли такива който са си монтирали това чудо..... но долколкото разрах е доста скъпо.. не детски играчки които се продават за 130 евро и то цял кит (водороден генератор, резорвоар, комп т.н) май сумата над беше доста повече от 130евро..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а изобщо в форума има ли такива който са си монтирали това чудо..... но долколкото разрах е доста скъпо.. не детски играчки които се продават за 130 евро и то цял кит (водороден генератор, резорвоар, комп т.н) май сумата над беше доста повече от 130евро..

По нагоре един колега беше написал от колко време кара с това ...Прочети!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е колега prozium прав си тук.

Редактирано от Soichiroo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз зарибих един колега тук на работа да си поръча, от голяма европейска фирма. Сложиха го на 2 джипа, и нищо не стана, какво ли не правиха...... Сигурно всичко си е индивидуално,някои работят, други не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложи ли регулатор на ламбда сонда и МАП сензора, без тях можело дори и да се влоши ако си сложил само водородна клетка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложи ли регулатор на ламбда сонда и МАП сензора, без тях можело дори и да се влоши ако си сложил само водородна клетка.

Регулатор за подаване на по-малко бензин за да чакаме вълшебния момент с икономията ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работи си генераторът, и още как, докато тук се обяснявате, кое е възможно и кое , не :rolleyes: няколко таксита го монтираха, както и един камион, с тенденция собственикът на фирмата за камиони да го сложи на всичките, щото си представям колко гориво се спестява при камионите, там 30 % са доста сериозен показател, като се има предвид колко хиляди километри навъртат. Не знам за китайския вариант, но българския, който се поставя в София, излиза към 500 лв, за лека автомобил! И работи със всякакво гориво, колкото и да ви е чудно, дори с метан! Сметнете при икономия 30 % за колко време се избиват тези пари..:)А колкото до това дали вреди на двигателя, ще ви кажа само, че от скоро в София предлагат услуга, чистене на двигател с водород...та, с това генераторче, поне няма да ви се налага да го чистите от нагар. Друг голям плюс е намаляването на вредните емисии, в резултат на по-доброто изгаряне на бензина. На еко ангажираните това не би трябвало да им е безразлично. Все пак, ако искате повече информация, ще ви пратя телефона на инженера, който го прави. Пишете на лични :mellow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложи ли регулатор на ламбда сонда и МАП сензора, без тях можело дори и да се влоши ако си сложил само водородна клетка.

Регулатор за подаване на по-малко бензин за да чакаме вълшебния момент с икономията ли?
Да трябва да се намали подаваното гориво и поради многото кислород ламбда сондата се лъже че сместа е бедна та и за нея трябва регулатор.Колега darshan дай повече информация от това няма да изгуби фирмата напротив ще спечели. Ако дадете повече яснота по въпроса само може да провлечете повече клиенти а ако го направят и няколко по сръчни хора четейки форума тава ще си е огромна реклама за вас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата се страхува според мен, сега с тази висока цена на нефта, ако някой изскочи с алтернативно гориво ще го убият моментално. Затова си мълчи, само подхъврля кокъла и нищо не казва !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда и водород 2008г.-далеч от семкаджийството.Тук сме пак години назадhttp://www.kaminata....hp?f=69&t=24101

Редактирано от M&M

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене компромисния вариант е следния. Сензора за въздух го изместваш преди входа на ННО -то и манипулираш ламбда сондата(както се прави при АГУ). Като резултат може би ще се получи по-добро горене ~10-15% по-нисък разход на гориво при средните и ниските обороти(което пак е нещо на базата на покачващата се цена на горивата) :)Това с 30% по-нисък разход за да се постигне трябва друга настройка на двигателя(друг двигател) ;)п.п. За да работи коректно тази система не трябва голямо количество произведен водород(не важи правилото на мечо пух) а толкова, че да подобри плътността на горенето.

Редактирано от shtryklio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, какво значи, "мълчи си"? :) Нали не очаквате да постна чертежи и подробно ръководство как да си го направите сами?! :) То аз и да искам, пак не мога, защото не съм толкова детайлно запознат. Казах, който иска , давам му телефона на човека, който го прави. Той ще прецени какво ще ви обясни и т.н. И да, за притеснение си е, като се има предвид ,че скоро бензинът ще мине 3 лева ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че няма какво да дадеш в повече без да стигаш до чертежи но разбирам притеснението ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не че няма какво да дадеш в повече без да стигаш до чертежи но разбирам притеснението ти.

Колеги, от вчера съм с инсталирана HHO система на моята АлфаРомео 159. Колата е 1,9 JTD.И аз доста четох, рових, мислих да сглабям и в края на краищата се спрях на готовото. Системата е от тук http://www.led-osvet...gory&path=41_43.Първите ми впечатления са - много по рязък старт, направо отлита от кръстовище.Какво ми направи впечатление? От фирмата от която си закупих системата ми препоръчаха да си сменя крушките по колата с диодни. Харчели по малко ток, с което се освобождава ампераж за HHO клетката. Предупредиха ме че за по сериозни икономии има чипове с които се ремапват ЕКУ параметрите с което се впръсква по малко количество нафта. Икономиите в този случай достигат и до 50%. За по стари дизели или бензинки с обикновена газова - чрез намаляне на горивото от помпата или притока на LPG от кранчето.Монтажа стана много бавно, защо се наложи да свалям броня.. Просто в коша на алфата мястото е кът...По празниците ще правя тест пълно - пълно за да проследя реална икономия....Ето и ище интересно четиво, което обяснява много неща: http://store1.data.b...D0%BE%D1%80.pdf Редактирано от zgabrovski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...