Jump to content

shtryklio

Фен
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно shtryklio

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Според мене компромисния вариант е следния. Сензора за въздух го изместваш преди входа на ННО -то и манипулираш ламбда сондата(както се прави при АГУ). Като резултат може би ще се получи по-добро горене ~10-15% по-нисък разход на гориво при средните и ниските обороти(което пак е нещо на базата на покачващата се цена на горивата) Това с 30% по-нисък разход за да се постигне трябва друга настройка на двигателя(друг двигател) п.п. За да работи коректно тази система не трябва голямо количество произведен водород(не важи правилото на мечо пух) а толкова, че да подобри плътността на горенето.
  2. Ами по принцип не е невъзможно.Ако искаш да се възползваш максимално от "новото гориво" защото то става именно такова, ще трябва да прекроиш двигателя за работа с него. От там няма връщане назад а и парите не са малко If an engine is designed and optimised to take advantage of these altered properties, then substantial improvements in power and economy can be obtained - ArvinMeritor claim up to 20-30%.
×
×
  • Създай нов...