Jump to content
valter1

Honda Accord 1999 или Mazda 626 или Carisma същата година

Recommended Posts

Колеги помагайте в избора, ще са ми полезни безпристрастни мнение,доколкото е възможно;)Важно ми е разода на гориво и зравината

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога просто да не направя един офф-топик. Първо вече на всички писна всеки ден някой пита за сравняване на коли без да е направил следните прости стъпки:1во да разрови търсачката, това толкова страшно нещо, че и защо да го прави и да чете да подбере като може директно да си задеда въпроса, който иначе се повтаря за н-ти път.2ро Все едно попита искам да правя секс ама не знам, чернокожа, с китайка, с рускиня ли да опитам. Какво търсиш, бензин ли дизел ли, с четири врати. 3то от кола до кола разлика голяма, ето ти един тъп отговор на тъпия въпрос: Зависи каква оцелиш може да е читава може и да не е.и за накрая нямам нищо против теб Валтер1 просто си направи малко труд и прочети и тогава, ако не ти е ясно си отвори една нова тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога просто да не направя един офф-топик. Първо вече на всички писна всеки ден някой пита за сравняване на коли без да е направил следните прости стъпки:1во да разрови търсачката, това толкова страшно нещо, че и защо да го прави и да чете да подбере като може директно да си задеда въпроса, който иначе се повтаря за н-ти път.2ро Все едно попита искам да правя секс ама не знам, чернокожа, с китайка, с рускиня ли да опитам. Какво търсиш, бензин ли дизел ли, с четири врати. 3то от кола до кола разлика голяма, ето ти един тъп отговор на тъпия въпрос: Зависи каква оцелиш може да е читава може и да не е.и за накрая нямам нищо против теб Валтер1 просто си направи малко труд и прочети и тогава, ако не ти е ясно си отвори една нова тема.

Благодаря Ауру,или както си там.Изхаби сума думи да критикуваш вместо просто да ми отговориш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mitsubishi GalantОт същата година...

да бее, и ще сравниш това митсубиши примерно с акорда от снимката ти? Само защото фаровете му леко напомнят на Мустанг? Абсурд!Много има писано по тази тема, освен това въпроса не е правилно и изчерпателно зададен, така че няма смисъл да се обсъжда според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук всички сме малко пристрастени към Хонда затова се съмнявам че ще получиш безпристрастен отговор. Най-вероятно ще тук ще ти похвалят хонда а във форума на мазда ( ако си пуснал тема там ) ще ти похвалят маздата ;) . Взимай каквото те кефи повече а здравината зависи от много неща, особено от състоянието на колата. Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз предлагам такива теми направо да се трият. Просто няма никакъв смисъл от тях и с нищо не допринасят за форума нито с информация, нито с идеи. Ако беше нещо от типа на "Кой Акорд да избера?" или "Силни и слаби страни на акорд 1999" тогава да, но в този си вид темите са просто безсмислени.п.с и на мен също ми писна всеки ден някой да сравнява Хонда с всички останали марки и да пита кое да избере.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mitsubishi GalantОт същата година...

да бее, и ще сравниш това митсубиши примерно с акорда от снимката ти? Само защото фаровете му леко напомнят на Мустанг? Абсурд!Много има писано по тази тема, освен това въпроса не е правилно и изчерпателно зададен, така че няма смисъл да се обсъжда според мен.
Абе приказка да става.... :)Но просто никоя от изборените алтернативи не ме кефи!Като иска колегата да кара леген, поне да си вземе немски :P Иначе вярно галантите се чупят малко повече от акорда (наблюдения от двама приятели, които карат точно такива), ама има дух в тях... Не по-малко комфортни са, а и V6 двигателя е доста "приятен" за пилене ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега искам да направя една градивна критика към колегата. Значи, като гледаш дадена кола в mobile.bg, там има 1 линк, изглеждащ ето така:

 

Публикувано изображение

 

Та, там ревютата са писани от безпристрастни хора, оценяващи реалните качества на даденият автомобил. Съвета ми към теб, както и към всички останали със подобни дилеми е просто да разгледаш ревютата за колите между които се колебаеш, и да си направиш избора сам за себе си. Ясно е, че тук сме сектанти и ще ти кажем Хондата ;)

 

Успех!

 

п.п - ако може някой модератор да запази по някакъв начин предложението ми, така че като се появи следваща такава тема просто да се даде като алтернатива, за да не разтягаме излишно локуми :)

 

Лека вечер :P

Редактирано от chris_barnes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте в избора, ще са ми полезни безпристрастни мнение,доколкото е възможно:)Важно ми е разода на гориво и зравината

Ето ти линк на американците: http://www.caranddriver.com/features/09q4/...a_accord_page_6Да описанието е за нов модел, но в увода е добре посочено, че от 28 издания на 10те най-добри коли, Акорда е в 24 от тях. И според редакторите някъде в света около 300 японски инженери се чудят къде са сгрешили 4-ри пъти. Общо взето за здравина и надеждност я сравняват с револвер.А ето и на англичаните класация по надеждност: http://www.whatcar.com/car-news/reliabilit...---honda/236323според тях Хонда като производител са краля на надеждността.А ако не ти се четат хвалебствия за хонда германците ще посочат много недостатъци за тях.Например по-висок шум, по-ниска ергономичност за водача, сложни бутони и къса предна опора на седалките, но за качество не говорят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та, там ревютата са писани от безпристрастни хора.............

Безпристрастни викаш :D даи им да хвалят немското, на другите все кусури намират ;)До автора: След тези критики дето отнесе едвали хонда щи е по симпатичен автомобил :P и като си представиш че за всяка пусната тема пак ще ти се карат, направо как да не си я купиш ;) Но да оставим на страна форума, на мен лично не ми пречи всеки ден да отговарям на едни и същи теми, като знам как работи търсачката във форума направо да ти е драго да я използваш. Без да съм прерстарстен към хонда мисля че това е наи правилния и разумен избор от 3 те посочени. Маздата също не е лоша ама пък мицуто е гати скуката вътре все едно немец го е правил. Акорда е доказано здрава кола и като мотор и като окачване, а и красотата му далеч надхвърля небрежно съчетания дизаин и на мазда и на мицу. Виж мицу галант е друга бира ама тая каризма е като вектра :P едвали искаш да с екачиш на такава безлична кола ;) Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та, там ревютата са писани от безпристрастни хора.............

Безпристрастни викаш :bash: даи им да хвалят немското, на другите все кусури намират :weights:До автора: След тези критики дето отнесе едвали хонда щи е по симпатичен автомобил :bash: и като си представиш че за всяка пусната тема пак ще ти се карат, направо как да не си я купиш :bash: Но да оставим на страна форума, на мен лично не ми пречи всеки ден да отговарям на едни и същи теми, като знам как работи търсачката във форума направо да ти е драго да я използваш. Без да съм прерстарстен към хонда мисля че това е наи правилния и разумен избор от 3 те посочени. Маздата също не е лоша ама пък мицуто е гати скуката вътре все едно немец го е правил. Акорда е доказано здрава кола и като мотор и като окачване, а и красотата му далеч надхвърля небрежно съчетания дизаин и на мазда и на мицу. Виж мицу галант е друга бира ама тая каризма е като вектра :bash: едвали искаш да с екачиш на такава безлична кола :)
Ужасно много си прав за търсачката,ама какво да го обеснявам на някои хора...:) Иначе и на мене акорда ми е по-на сърце,ама такава кола 99 или 00г. струва поне с 1500 лева отгоре над мазда 626,а съм чувал че този модел на мазда са и те доста здрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Galant 2,5 V6, Мade in japan. Ако можеш да си позволиш разходите по обслужване и гориво. Оборудването на топ версията е невероятно. За предпочитане обаче е след фейса 2000 година.Carisma е по-нисък клас от Accord и Mazda.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немога да разбера какво сте се хванали за тоя Галант. Галант та галант, все едно е кой знае какво неповторимо. Да, има определено хващаш окото екстериор, но общо взето - до тук. 2.5 V6 мотора му който е около 150-ина коня не върви особено много, а би трябвало (куцо бмв Е36 320 - т.е. 2.0 литра 6 цилиндрово 150 коня) го дърпа на старт и върви повече от галанта по принцип, а всички знаем че бмв 320 не е особено голям спринтьор и бегачка... На мен лично отвътре Галанта ми е по-тесен и по-евтин като дизайн спрямо Акорд 6-а ген ЕВРО модела (1998-2002) за който става дума тук в тази тема. Има и акорд и акорд, спор няма, но я съпоставете един такъв Акорд TYPE V (или дори не е нужно да е TYPE V) който е с кожа, нави, ел седалките и т.н. (особено ако кожата е бежово-жълта - красота отвсякъде) няма галант, няма мазди. Друг е въпроса, до какви пари е приготвил човека да задели за кола, защото спор няма - читави Акорди 6-ци под 5000лв (за коли с ляв волан говоря) много трудно изпадат, а такива с повечето гъдели като кожа, ел седалки и т.н. са още по-кът и по-скъпи, докато Галанта и най-вече маздата са доста по-евтино намираеми. Какво вече се спомена - Каризмата е по-нисък клас кола, конкурент е на Сивика и определено мненията за нея са повече отрицателни от колкото положителни. Каризма не е японска кола, дели платформа с първото Волво S40 и разни френски инженерни изпълнения... но който си му харесва, да си я взима :DЗа този ценови клас (Акорд 6-а ген, Галант), аз бих предложил и БМВ 5-ца Е39, т.е. 5-цата която се прави от 1995-а до 2003-а година - вече се намират за много ниски пари (за около 6 - 7 хиляди лева), дурако устойчива машина е и е прекрасна кола, ако е дизел гледай да е комън реил след 2000-та година (3.0 дизел около 180-ина коня примерно - върви много, а горенето на нафта не е като на бензинка естествено), ако е бензин гледай да е поне 2.5 литра, защото разликата между примерно 2.0 6 цилиндров 150 коня и 2.8 също 6 цилиндров 193 коня мотор е само вървенето, разхода е един и същ, даже се получава един парадокс - 2.8 литра в някои положение гори по-малко от 2.0 мотора - невероятно, но факт ! А за вървене, 2.8 литра 193 коня са си... 2.8 литра 193 коня както и да ги гледаш (т.е. върви много). Разход градско не минава 13 - 14, извън градско пада 7 - 8 (а както знаем такъв разход дават и 2000 кубикови Акорди....) - ти си прави сметка за какво става дума, а база за сравнение с такава кола и примерно тази скучна и дори грозна на вид мазда 626 след 1998-а година модела, с толкова безлично и евтино направено арматурно табло... просто няма база за сравнение между тези коли. Но всеки сам си решава и има право на личен вкус, така че...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С някои неща не съм съгласен...галанта може да е по- тесен но качеството на материалите и сглобката са класи над акорда...много ама много бъркаш за вървенето на галанта щом смяташ ,це 320-ка ще го ошляпа, тва е невъзможно...маздата е грозна но уникално здрава кола...и да галанта безспорно е най-красив ,но май и най-кекав и скъп откъм поддръжка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих взел Акорда, просто най-много ми харесва като дизайн, макар че предницата на Галанта е един път :D а BMW 320 да бие V6 Галант ми се струва мааалко пресилено :D Каризма е с френска ск. кутия и се сглобява в Холандия така че по-добре недей... В крайна сметка както винаги става с тия теми - неминуемо се стига до мнението - отиди качи се и в трите и която те грабне - грабвай я и ти и това е. Успех!

Редактирано от Preluded

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и акорд и акорд, спор няма, но я съпоставете един такъв Акорд TYPE V (или дори не е нужно да е TYPE V) който е с кожа, нави, ел седалките и т.н. (особено ако кожата е бежово-жълта - красота отвсякъде) няма галант, няма мазди.

Същото важи и за Галанта колега.. Има и Галант и ГАЛАНТ сигурно за тази кожа говориш .. :D

И изобщо в този форум като ви питат за коли, давайте мнение само за Хонда, че за другите такива глупости пишете, че не е истина.. :)

От пръв поглед личи, че Мицубиши са виждали само на картинка някои, обаче дават компетентни мнения..

БМВ Е36 320 150 к.с. за да бие Галант 2.5 V6 163 к.с., на Галанта трябва да си му извадил поне 2 кабела от свещите .. :D

Иначе като са наредени всички кабели, прави от 0- до 100 за 8.6 сек. :D

Колегата Preluded пък много ги разбира Каризмите- гледам.. :D

Имам една свалена кутия от 1.6 Каризма която е наистина JB3 на Рено, ама да ти я дам колега и да се опиташ да я качиш на Каризма 1.8 GDI ... :P По твоите думи трябва да стане, нищо че на ГДИ-то и мотора и скоростите (F5M42) са Японски ..

 

А към колегата пуснал темата, нищо че не си споменал за какви мотори става дума, продължавай си с маздите, нищо че са малко по евтини..

Първата им буква на ВИН-а винаги започва с J и освен от едни биалетки, от нищо друго не страда..

Не и провисва тавана, няма проблеми с главни релета и окачване, нито с клапани, глави, скоростни кутии и т.н...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости може да пише някой който само цъка из мобиле.бг и така добива впечатления от картинки. Аз в такъв модел Галант съм се возил и добил впечатления още през 2000-ата година, от тогава насам в няколко такива галанта съм имал допирни точки (и седани и комбита) и честно казано е тясна тази кола, спрямо външните и габарити. Относно написаното от мен в предишния ми пост относно дръпката: Лично съм присъствал на "дуел" между бмв 320 (с "шпер", сиреч самоблокиращ се диференциал) и такъв 6 цилиндров галант, като дори бмв-то беше на 17-ки гуми 245 широки, галанта беше на някакви 16-ки. Същото това БМВ на гонка би и Прелюд 3-а ген. с 16-клапанов инежекция мотор (т.е. 2.0 два вала инжекция, дали е 137, 140 или 150 коня не съм гледал с точност, но един от тези трите мотори, B20A7/A9 и т.н.), а прелюда и галанта паднаха по еднакво от бмв-то на старт и т.н. Не ме разбирайте поглешно - не съм привърженик на БМВ, че да издигам в култ 320-ка Е36-ца която кара всеки втори КЛЕс и тътпанар вече по улицата или пък мразя мицубиши че да ги плювам - просто споделям мнение от първа ръка, а не гледам като кон с капаци и да хваля сляпо непременно и на всяка цена дадена кола. По-скор се забелязва едва ли не, че щом е немско (визирам бмв), значи нестава, няма шанс да бъде конкурент на Хонда, Мицубиши и т.н. Ето това е заблуда, колега.Кой каквото ще да вярва и да си харесва в крайна сметка, не казвам че галанта е лоша кола, просто че от 2.5 литров 6 цилиндров мотор (аз лично) очаквам повече динамика.PS: галанта погниива. Определено се забелязват повече галанти по улицата на които са им цъфнали в ръжда задните веджди и предния капак, от колкото Акорд 6-а ген.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добил впечатления...но карал ли си галант с въпросния мотор...е тряа ти кажа, че рядко се среща толкова балансиран ,спокоен и еластичен мотор а звука е уникален, и не знам двубой между какви модели си гледал но галанта ще го разстреля,залагам си кратуната...и да галантите гният но знаеш ли къде най-вече-кат дигнеш капака се вижда.Маздата е идиотски здрава кола а акорда е най-добрия компромис в съотношението цена -качество,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа, всичко друго е, но не и компромис! Как може да е компромис, след като държи най-висока цена от трите марки, по-висока с 50% от мазда 626 и с 20-30% от галанта, при това сравнено с големия мотор на митсубиши? Щом държите да разберете коя е най-добрата от трите японки - просто вижте цените на вторичния пазар! Всичко останало са локуми. Е, ако сравнявате с европейски еквиваленти, това няма да се разбере реално, защото пазара тук е предубеден и достатъчно манипулиран от медии и интернет, а гъзарията комбинирана със селяния и простотия надделяват ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си..компромис не е точната дума и май за парите си маздата е без конкуренция...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз изцяло подкрепям ADH-Honda за Галанта и 2.5 литровия мотор. Като цяло колата е тясна за външния си габарит. Мотора е доста балансиран предразполага за спокойно каране. След като имах възможността да покарам такава, както на гюронтия по светофарите така и на магистрала, бих казал, че това е кола за човек, който пътува повече на дълго и обича високите скорости.Акорда за мен има най-яка фаца. В момента карам Мазда 626 ГФ 2.0 115 кс. и нищо лошо не мога да кажа за нея. Мотора за конете си е повече от чудесен както на ускорение така и на динамика и харчене. Ако трябва да избирам и сега си купувах кола, не бих купил Галант. Бих избрал по-запазената или Хонда или Мазда, но двойкови мотори задължително Един коз в полза на Маздата- табелката започва с J ;)

Редактирано от alpinab

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости може да пише някой който само цъка из мобиле.бг и така добива впечатления от картинки. Аз в такъв модел Галант съм се возил и добил впечатления още през 2000-ата година, от тогава насам в няколко такива галанта съм имал допирни точки (и седани и комбита) и честно казано е тясна тази кола, спрямо външните и габарити. По-скор се забелязва едва ли не, че щом е немско (визирам бмв), значи нестава, няма шанс да бъде конкурент на Хонда, Мицубиши и т.н. Ето това е заблуда, колега.Кой каквото ще да вярва и да си харесва в крайна сметка, не казвам че галанта е лоша кола, просто че от 2.5 литров 6 цилиндров мотор (аз лично) очаквам повече динамика.PS: галанта погниива. Определено се забелязват повече галанти по улицата на които са им цъфнали в ръжда задните веджди и предния капак, от колкото Акорд 6-а ген.

Този линк от мобиле, го качих заради кожата :P която превъзнасяше в предният си пост и се изказа, че едва ли не я има само в Акорда .. :D И понеже моят Галант е с плюш .. :P Та по въпроса : Аз съм 186 см. и 120 оки - категория гюлен !!! и за 5 г. нито за миг не съм се почуствал на тясно в Галанта..Колкото е широк вътре той, толкова ми е и Акорда 5-та генерация 2.0 ТД- Английско недоразумение .. :D Между другото го подарявам.. :lol: Съвсем сериозно .. Само трябва да си го докараш от Дания с платформа, защото успя да стигне до там, но не успя да се върне .. !!! А за 6-та Акорд да не говорим ..Преди 4-5 месеца се продаваше един в Пловдив, с десен геврек за 2400 лв. (примамлива оферта) и за малко да го купя, но като седнах вътре се отказах за секунди .. Седалката докрай назад и коленете ми опират в геврека.. :lol: А заблудата за БМВ-то пак ти казвам, си е при теб.. :P не съди по две отделни коли..Заводско изпълнение на Е36 320 е 150 коня и ускорява от 0 до 100 за 9.9 секунди, така че няма как да бие шестака на Галанта ..За ръждите също можем да поспорим.. Колкото имам на галанта, толкова е и на Акорда ..2 малки петна, на задна дясна вежда.. :rolleyes: Но и при другите Японки които идват от Австрия и Германия е така..А щом очакваш повече от 2.5 V6, другият път опитай в VR4.. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Preluded пък много ги разбира Каризмите- гледам.. Имам една свалена кутия от 1.6 Каризма която е наистина JB3 на Рено, ама да ти я дам колега и да се опиташ да я качиш на Каризма 1.8 GDI ... По твоите думи трябва да стане, нищо че на ГДИ-то и мотора и скоростите (F5M42) са Японски ..

Добре сега това нужно ли е наистина? Знам за GDI версията, е и? Трябва ли да изредя всички версии и модификации в детайли, особено при така най-общо поставения въпрос в темата? То пък точно GDI мотора е страаашен !!! По-добре недей. !!! Иначе си прав - не съм особен фен на марката и познанията ми не са особено детайлни, ама чак пък само на картинка да съм ги бил виждал Мицитата - добре :rolleyes: Не знам що точно мен ме задъвка при положение че ме кефи и то доста Галанта, но карай. Между другото мисля че Галант има и други мотори освен V6 2.5 и то не лоши, дори дизела. Трябва ли да ги изредя всичките и тях + ск кутии? Ама пък той шестака не вървял та тия ли... И последно - моите наблюдения са че всичките японки често гният на задните вежди, не знам защо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и ВР4 тясно, ама поне върви !!! ... Според мен, Акорда е, къде-къде по на оферта от Галанта... От прагматична гледна точка:- по-малък разход :rolleyes: - по малко разходи за ремонти... това, ако улучи свестен :lol: - за резервни екстериорни части имаме колеги, които с това се занимават... защото на новите части не Ви трябва да знаете цените !!! От моята гледна точка:- ами, защото съм фен на Хонда, е и аз харесвам Галант-а, ама и с 2.5 В6 мотор не е кой знае колко впечатляващ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Маздата си е още по оферта .. !!! По ниска първоначална цена, никаква поддръжка !!! даже си нямат във форума колеги, които да се занимават с доставка на резервни части :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mar_tod , имат си имат си!

Редактирано от alpinab

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече вземи си това което те кефи и няма да сбъркаш. Да аз карам акорд и то автомат и съм многоооооооооо доволен нямам никави проблеми с него вече почти три години само профилактика и нищо друго. Даже и окачване несъм пипал и то съм с спортно окачване и 17"-ки с ниски гуми на 45. За разхода какво да ти кажа гори колкото и сложа апетитна си е ама неочаквай кола с мотор от 2,0 кубика нагоре да има икономия, няма да намериш такава каквото и да ти говорят всичко е лъжа за икономията горят си нормално от 10л на горе е в някой случаи извън градско пада малко под ама не е много под. Но ту се пести от качество на колата.За здравина от трите коли мисля че хондата е най качествена поне с такова впечатление съм останал, имам приятели с мазда и мицуба и като ги гледам все сменят по нещо на колите си а аз нищо несъм пипал, но това зависи какви от състоянието на колата все пак са втора ръка. Но ако искаш да знаеш какви цени са качествените екземпляри влез в някой международен сайт за коли и свери как варвят навънка цените и сам ще разбереш какво ще купиш в българия за почти на половина цена в България и си преготви кинти допълнително за да си постегнеш това онова.Че тука направо ги подаряват тези коли като ги гледам.А хубава кола си струва парите и няма как да е евтина.Успех и дано открияш твоята и да те радва най вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека сигурно си е купил вече кола и навива километри по родните пътища, а ние спорим тука кое е по по наи. Барем да се появи да каже какво е взел :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...