borko 30 465 #41 Отговорено 3 Септември, 2014 Абе явно всичко трябва да се купува с общите поръчки от чужбина,масло и антифриз си взимаме от щатите ,що пък сегменти и гумички да купуваме от тука!За да сме рахат след основния ремонт всички части трябва явно да са внесени отвън,и ако случим и на печен майстор ехееее кеф после!Постоянно гледам готини коли да се продават прекалено ефтино след основен ремонт-защо ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #42 Отговорено 3 Септември, 2014 Принципно е най добре от общите поръчки,но специално Elring са добра марка и се намират лесно тук.Общо взето освен на читав майстор трябва да случиш и на човек който да ти прави всички шлайфове както си му е реда,че и от там колко ядове може да си създаде човек.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
noric123 0 #43 Отговорено 12 Декември, 2014 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Heisenberg 1 #44 Отговорено 29 Април, 2015 Колеги, знам че мястото на въпроса ми не е тук, но не ми дава да публикувам тема. Предстои ми основен ремонт на D15B2 1.5 моно пълен сток. Причината е твърде големият разход на масло, миризма пушек и неравномерна работа. Ще се обслужи главата, гумички, припасване на клапани, гарнитури и всичко както си му е реда, НО ми предлагат и бутала от D13B2 1.3. Въпросът ми е каква е ползата от тях, има ли разлика във вървежа, ще паснат ли на биелите и могат ли по някакъв начин да ми навредят на мотора, изобщо от полза ли са или да си задържа моите ? Също така бихте ли ми препоръчали качествени части за основния ремонт, марки, едно друго ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
radibadboy 6 #45 Отговорено 25 Май, 2015 Heisenberg - харча на масло няма да го оправиш от гумичките.Ако отваряш мотора смени сегментите,те са основния ти проблем.За буталата според мен няма смисъл.Ако искаш вървеш сложи глава от д16з6,у8 икономик и на нея смени гумичките и направи ремонт,а не на твоята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #46 Отговорено 30 Май, 2016 Ориентировъчен тест за сегменти може да се направи като се извади щеката на маслото и на празен ход трябва да се усеща леко духане от там, след което се подава гас и това духане трябва почти да спре. Ако се засили значи има изпускане на компресия в картера (със старите ми сегменти духаше яко, а сега вече духането спира при високи обороти). Дано съм бил полезен. Направих теста оня ден. На празен ход духа съвсем малко забележимо. При подаване на газ и задържане постоянни над 3000об./м. духането изчезва. По този тест значи сегментите трябва да са на ред и остава да са гумичките. Правили сме наблюдение, като кара кола след мен и при всякакви режими на работа от ауспуха няма абсолютно никакъв пушек. Двигателя работи прекрасно, като звук, при ускорение. На празен ход е тих и държи стабилни обороти. Смених гарнитура на картера, защото имаше леко сълзене в единия край и двигателя няма никакви течове. И при всичко това на 1000 км. гори 500мл. масло. Маслото е Мотул 10/40 6100. При такова горене на масло съм минал вече над 40000км., а работата на двигателя не се е влошила. Чудя се, как може да гори масло било то от гумички или сегменти, а от ауспуха да няма никакъв пушек Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #47 Отговорено 30 Май, 2016 При такъв разход не са гумички 1000% Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #48 Отговорено 30 Май, 2016 Гумичките ти са : NPR TPR RIK И не разбрахте ли че тоя мотул си давате само парите за него..... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #49 Отговорено 30 Май, 2016 (Редактирано) Добре де, ако са гумички не трябва ли да пуши от ауспуха?! Навремето Жигулата от гумички беше, пушеше направо чернилка. Надявам се все пак да е от гумичките... А Мотул карам защото на предната ми кола имах уред за налягане на маслото и единствено Мотула издържаше от смяна до смяна /12000км/ без да падне налягането. Другите масла едното свърши на около 6000км, а другото към 8000км. P.S. fenabg, тея марки гумички дето си посочил все метални ги произвеждат Редактирано 30 Май, 2016 от 5 GTT Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #50 Отговорено 30 Май, 2016 За сегменти си,не се занимавай с глупости.Моята гореше по кило на хиляда и пак не пушеше 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #51 Отговорено 1 Юни, 2016 5 GTT, има ли катализатор колата? Ако да - от него е, вероятно. Просто си работи;-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #52 Отговорено 2 Юни, 2016 Да! Има катализатор и вече съм решил да се почва ремонта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #53 Отговорено 2 Юни, 2016 Аз имам една моя си теория защо не ни се прецакват гумичките на клапаните ,ама нека фена да каже дали е от това .Тези нашите термостати ,поне на предишната и сегашната ми хонда са на 72 градуса ,следователно моторите ни имат по-ниска работна температура от повечето други и гумичките и семерингите не се изпичат и да стават на камък с времето ,може и да не съм прав ,ама фена да каже как е хавата според него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dj_freak 38 #54 Отговорено 5 Ноември, 2016 Преди 10г. на една Д14А4 инаправих ремонт със смяна на сегменти и гумички на клапаните заради разхода от 1л. на смяна (10К). Маслените сегменти приличаха на скара на дървени въглища от коксувалото масло. Гумичките не изглеждаха износени. а относно компресионните сегменти- те бяха като нови. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #55 Отговорено 6 Ноември, 2016 Масло събирателните им се нарушава оттичането през буталото, поради тесния им размер 2.8 мм, в който размер са два пръстена и пружината. Като цяло и калпавите масла допринасят много за това. Шири се погрешно мнение в колегите, че маслото трябва да седи бистро. А това е много погрешно. Маслото не само трябва да смазва мотора, но и да го мие. На фона на това, че на 200к почват да хапват масло и с една смяна на сегментите всичко се решава,не виждам нищо драматично. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #56 Отговорено 16 Ноември, 2016 Шири се погрешно мнение в колегите, че маслото трябва да седи бистро. А това е много погрешно. Маслото не само трябва да смазва мотора, но и да го мие. На фона на това, че на 200к почват да хапват масло и с една смяна на сегментите всичко се решава,не виждам нищо драматично. Може да седи бистро и с качествено масло. След ремонта който направи /още веднъж благодарности за което/ и промивката направена на двигателя и с качествено масло след пробег около 5000км маслото е бистро, но леко потъмняло и не е черно. До пробег около 2000км. не се виждаше по щеката от чистота. При следващите смени може и да стигне до почерняване на маслото... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #57 Отговорено 24 Ноември, 2016 Маслообирачите са прост сликон и пружинка.И да ги няма ...физически,разхода на масло няма да бъде литър на 1000км.Вярно дръпнатите ги разделят на изпускателни и всмукателни,но това са характеристики на силикона.Сменят се и без да се сваля главата с 2-3 специализирани инструмента. 99% хонда гори масло заради конструкцията на масления сегмент и нередовна смяна на маслата.Това води до нефункциониране на отдушниците на маслото...при D-серията са 3 броя .Пробег на маслото/произволна марка/от сорта на 10-15к км градско води до смърт на мотора на 200-250к км. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове