Jump to content
LyDu

Гумички на клапаните

Recommended Posts

Абе явно всичко трябва да се купува с общите поръчки от чужбина,масло и антифриз си взимаме от щатите ,що пък сегменти и гумички да купуваме от тука!За да сме рахат след основния ремонт всички части трябва явно да са внесени отвън,и ако случим и на печен майстор ехееее кеф после!Постоянно гледам готини коли да се продават прекалено ефтино след основен ремонт-защо ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно е най добре от общите поръчки,но специално Elring са добра марка и се намират лесно тук.Общо взето освен на читав майстор трябва да случиш и на човек който да ти прави всички шлайфове както си му е реда,че и от там колко ядове може да си създаде човек....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, знам че мястото на въпроса ми не е тук, но не ми дава да публикувам тема.

 

Предстои ми основен ремонт на D15B2 1.5 моно пълен сток. Причината е твърде големият разход на масло, миризма пушек и неравномерна работа. Ще се обслужи главата, гумички, припасване на клапани, гарнитури и всичко както си му е реда, НО ми предлагат и бутала от D13B2 1.3. Въпросът ми е каква е ползата от тях, има ли разлика във вървежа, ще паснат ли на биелите и могат ли по някакъв начин да ми навредят на мотора, изобщо от полза ли са или да си задържа моите ? Също така бихте ли ми препоръчали качествени части за основния ремонт, марки, едно друго ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Heisenberg - харча на масло няма да го оправиш от гумичките.Ако отваряш мотора смени  сегментите,те са основния ти проблем.За буталата според мен няма смисъл.Ако искаш вървеш сложи глава от д16з6,у8 икономик и на нея смени гумичките и направи ремонт,а не на твоята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ориентировъчен тест за сегменти може да се направи като се извади щеката на маслото и на празен ход трябва да се усеща леко духане от там, след което се подава гас и това духане трябва почти да спре. Ако се засили значи има изпускане на компресия в картера (със старите ми сегменти духаше яко, а сега вече духането спира при високи обороти). Дано съм бил полезен. ;)

Направих теста оня ден. На празен ход духа съвсем малко забележимо. При подаване на газ и задържане постоянни над 3000об./м. духането изчезва. По този тест значи сегментите трябва да са на ред и остава да са гумичките. Правили сме наблюдение, като кара кола след мен и при всякакви режими на работа от ауспуха няма абсолютно никакъв пушек. Двигателя работи прекрасно, като звук, при ускорение. На празен ход е тих и държи стабилни обороти. Смених гарнитура на картера, защото имаше леко сълзене в единия край и двигателя няма никакви течове. И при всичко това на 1000 км. гори 500мл. масло. Маслото е Мотул 10/40 6100. При такова горене на масло съм минал вече над 40000км., а работата на двигателя не се е влошила. 

Чудя се, как може да гори масло било то от гумички или сегменти, а от ауспуха да няма никакъв пушек

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При такъв разход не са гумички 1000% 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумичките ти са :

NPR

TPR 

RIK

 

И не разбрахте ли че тоя мотул си давате само парите за него.....

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре де, ако са гумички не трябва ли да пуши от ауспуха?! Навремето Жигулата от гумички беше, пушеше направо чернилка. Надявам се все пак да е от гумичките...

А Мотул карам защото на предната ми кола имах уред за налягане на маслото и единствено Мотула издържаше от смяна до смяна /12000км/ без да падне налягането. Другите масла едното свърши на около 6000км, а другото към 8000км.

 

P.S. fenabg, тея марки гумички дето си посочил все метални ги произвеждат :yes:  :rolleyes:

Редактирано от 5 GTT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сегменти си,не се занимавай с глупости.Моята гореше по кило на хиляда и пак не пушеше

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 GTT, има ли катализатор колата? Ако да - от него е, вероятно. Просто си работи;-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да! Има катализатор и вече съм решил да се почва ремонта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам една моя си теория защо не ни се прецакват гумичките на клапаните ,ама нека фена да каже дали е от това .Тези нашите термостати ,поне на предишната и сегашната ми  хонда са на 72 градуса ,следователно моторите ни имат по-ниска работна температура от повечето други и гумичките и семерингите не се изпичат и да стават на камък с времето ,може и да не съм прав ,ама фена да каже как е хавата според него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10г. на една Д14А4 инаправих ремонт със смяна на сегменти и гумички на клапаните заради разхода от 1л. на смяна (10К). Маслените сегменти приличаха на скара на дървени въглища от коксувалото масло. Гумичките не изглеждаха износени. а относно компресионните сегменти- те бяха като нови.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло събирателните им се нарушава оттичането през буталото, поради тесния им размер 2.8 мм, в който размер са два пръстена и пружината.

Като цяло и калпавите масла допринасят много за това.

Шири се погрешно мнение в колегите, че маслото трябва да седи бистро. А това е много погрешно. Маслото не само трябва да смазва мотора, но и да го мие.

На фона на това, че на 200к почват да хапват масло и с една смяна на сегментите всичко се решава,не виждам нищо драматично.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шири се погрешно мнение в колегите, че маслото трябва да седи бистро. А това е много погрешно. Маслото не само трябва да смазва мотора, но и да го мие.

На фона на това, че на 200к почват да хапват масло и с една смяна на сегментите всичко се решава,не виждам нищо драматично.

Може да седи бистро и с качествено масло. След ремонта който направи /още веднъж благодарности за което/ и промивката направена на двигателя и с качествено масло след пробег около 5000км маслото е бистро, но леко потъмняло и не е черно. До пробег около 2000км. не се виждаше по щеката от чистота. При следващите смени може и да стигне до почерняване на маслото...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслообирачите са прост сликон и пружинка.И да ги няма ...физически,разхода на масло няма да бъде литър на 1000км.Вярно дръпнатите ги разделят на изпускателни и всмукателни,но това са характеристики на силикона.Сменят се и без да се сваля главата с 2-3 специализирани инструмента.

99% хонда гори масло заради конструкцията на масления сегмент и нередовна смяна на маслата.Това води до нефункциониране на отдушниците на маслото...при D-серията са 3 броя .Пробег на маслото/произволна марка/от сорта на 10-15к км градско води до смърт на мотора на 200-250к км.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...