chefo89tmt 0 #1 Публикувано 12 Септември, 2010 Проблема е следния:при ниско обороти (под 1500) при рязко подаване на газ (настъпване на педала до долу) колата ми забива муцуната и все едно непоема бензина за около 1-1,5сек и чак тогава почва да набира?Знам,че когато е взех не беше така и явно нещо и има.чУдя се дали е възможно да е от горивния филтър или катализоатора ? :С Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 12 Септември, 2010 Не иска да го поеме тоя бензин и това си е... Колега, ще пробвам дали под 1,5к оборота при подаване рязко на пълна газ ще "поемат бензина" веднага и моите коли... и после ще пиша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #3 Отговорено 12 Септември, 2010 другия вариант е ДА СЕ Дави с бензин. (филтъра .... ами ХУБАВАО Е да го смениш....) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chefo89tmt 0 #4 Отговорено 12 Септември, 2010 забравих да кажа ако има знач д14а4 карам и преди не беше така! пробвал съм и с др бензин мисля че няма никаква промяна :С Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #5 Отговорено 12 Септември, 2010 Няма да се учим как се карат автомобили, ама, колега Honda се кара в обороти. Под 1500 оборота по принцип малките мотори не са чак толкова живи (говоря за тези на Honda). Ако си на 3-4 предавка, и натискаш рязко, еми няма как да стане. И моята би се замислила. Връщаш една предавка и замисляне няма Ако имаш възможност можеш да си смениш горивният и въздушният филтри. Може и катализатора да погледнеш. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chefo89tmt 0 #6 Отговорено 12 Септември, 2010 (Редактирано) на 1ва на 2ра при тръгване ...ако се изнасям бързо без да пищя гуми от място тоест съединителя е зацепил на ниски обороти и педала на гаста е до долу догава напрао няколко секунди имам чуството че не мърда и изведнъж поема КАЗАХ ЧЕ ТОВА ПРЕДИ ГО НЯМАШЕБях в един сервиз там момчето караше сивик и каза че имал същия проблем но така и не разбрали от какво е и каза че се бил оправил при отваряне на главата... какво,що незнаел а при по високи оборотио 2к-4к някъде при рязкото подаване пак до долу има едно леко придърпване напред-назад също мисля че в ниските обороти при настъпване колата издава един звък Бууууу апък се ''чуди'' и след като дигни обороти тогава почва да върви колкот бучи П.С Въз.филтър е нов Редактирано 12 Септември, 2010 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #7 Отговорено 12 Септември, 2010 Проверка на свещи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #8 Отговорено 12 Септември, 2010 (Редактирано) запушен бензинов филтър, помпа или бензинопроводи, инжектори; "центровка" на ангренажния ремък свещи, кабели, капачкацентровка MAP TPS (доста малко вероятно при Онда) Редактирано 12 Септември, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #9 Отговорено 12 Септември, 2010 И аз мисля че е центровка ,моята също така правеше до 3000об забиваше муцуната след това пък тръгваше като пушка.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_wrc 1 #10 Отговорено 12 Септември, 2010 Аз имам същия проблем с d13b2 но само при студен мотор и доста по-рядко когато е загряла... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chefo89tmt 0 #11 Отговорено 12 Септември, 2010 (Редактирано) значи свщите ги смених на скоро никва промяна ,при топла при студена също невиждам разлика а за инжекторите какво може да е неразбрах ?ангренажа като го смених си беше ок възможно ли е като съм карал и да има нужда от центровка сега значи едно елконче да мина като за начало ще е добре ? Редактирано 12 Септември, 2010 от chefo89tmt Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
W-POWERRRRR 3 #12 Отговорено 12 Септември, 2010 смени си бенз. филтър,ако не си го правил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chefo89tmt 0 #13 Отговорено 12 Септември, 2010 смени си бенз. филтър,ако не си го правилами скоро ще го направя и се надявам да е това не съм го сменял нз колко е карано с него чудя се дюзите може ли да са се запушили нещо и това да е проблема или може би центровка на елкон ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #14 Отговорено 13 Септември, 2010 Виж внимателно ВСИЧКИ неща, които ти е написал терориста. Кабелите например можеш лесно и сам да провериш, като ги прегледаш внимателно за искри при работещ двигател на тъмно. Изолацията им старее и след време почват да прехвърчят искри, което разбира се води до нарушаване работата на двигателя. Разбира се, не всички проблеми на кабелите са свързани с искрене, но това е най-лесната и бърза проверка, която можеш да направиш. Аз имах същия като твоя проблем с предишната си кола, и причината бяха точно кабелите. Прегледай и капачката на делкото за пукнатини. Понякога капачките правят проблем и без видими дефекти. Най-добре е проба чрез замяна с нова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda symphony 8 #15 Отговорено 13 Септември, 2010 значи свщите ги смених на скоро никва промяна ,при топла при студена също невиждам разлика а за инжекторите какво може да е неразбрах ?ангренажа като го смених си беше ок възможно ли е като съм карал и да има нужда от центровка сега значи едно елконче да мина като за начало ще е добре ?За инжекторите може да се е запушил някой. Има добавки към горивото които почистват, аз нямам опит с тях и незнам дали наистина почистват. Другия вариант / по-добрия/ е в сервиз да ти ги свалят и почистят с ултразвук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chefo89tmt 0 #16 Отговорено 13 Септември, 2010 някой сипвал ли е добавак за почистване на дюзите и има ли някакъв ефект с добавката ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #17 Отговорено 13 Септември, 2010 аз съм сипвал, и има ефект. но и преди да сипя добавката колата ми не е била супер зле. проблема беше, че харчеше малко повечко, разхода се намали и взе да върви повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chefo89tmt 0 #18 Отговорено 13 Септември, 2010 тая добавка какво представлява от къде мога да я взема >? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #19 Отговорено 13 Септември, 2010 поразходи се до някоя бензиностанция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chefo89tmt 0 #20 Отговорено 13 Септември, 2010 оки мерси на всички ако някой се сети още нещои да добави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #21 Отговорено 16 Септември, 2010 Случвало се е да прехвърли зъб на ремък както си работи двигателя...особенно при рязко екстремно натоварване или при хлабав ремък...така че "ДА"...може. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
G0ro 0 #22 Отговорено 16 Септември, 2010 И все пак някой разбра ли от какво е, защото и при мен се получава същия проблем и е доста неприятно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
G0ro 0 #23 Отговорено 16 Септември, 2010 Извинявам се за double post-a ама утре отивам да сменя свещи и да направя центровка. Ако помогне, ще пиша веднага! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #24 Отговорено 16 Септември, 2010 а на място прави ли го (когато не е на скорост)Бях писал преди 2 седмици за такъв проблем - след почистване на делкото и нови свещи, се оправи за 3-4 дена и почна прогресивно пак да се появява проблема - при не е от инжектори, помпа или бенз филтър, защото го прави и на газ (на газ дори проблема е по-силно забележим).Конкретно: при потегляне или потегля нормално или "хлъцва", иска много много плавно да се подава газ, при по-рязко подаване понякога реагира нормално, но по-често "хлъцва" или се "чуди" и почва да набира след 1-2 секунди. Потеглянето по наклон е направо отврат Също почна да пали по-трудно, вместо да пали практически веднага иска да се задържи 2-3-4 секунди. Смених и кабели - без ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlueLude 4 #25 Отговорено 16 Септември, 2010 пробвай с нова Бобина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #26 Отговорено 16 Септември, 2010 На мен пък ми се струва, че е от ламбда сонда, на това ми приличат симптомите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Totti 0 #27 Отговорено 16 Септември, 2010 На мен пък ми се струва, че е от ламбда сонда, на това ми приличат симптомите от прочетеното и аз мисля като колегата ..ламбда сонда... имах съштия проблем но при d15b2 забиваше ми в ниските и миришеше на бензин от ауспуха.явно се бърка или бави в отчитането изключих я от буксата и се оправи въпреки че компа си взима някакви сервизни или усреднени стойности на ламбдата но се държи много по добре .Пробваи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #28 Отговорено 17 Септември, 2010 Ако е от ламбда сонда защо ще забива муцуна на газ - газовата е обикновена :S Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #29 Отговорено 17 Септември, 2010 Ако е от ламбда сонда защо ще забива муцуна на газ - газовата е обикновена :SДа, но аз никъде не видях да пише, че е на гас и, че е с обикновена газова... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #30 Отговорено 17 Септември, 2010 този лаф със забиването на муцуната откъде го измислихте, изобщо не мога да си го представя това като забиване на муцуна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #31 Отговорено 17 Септември, 2010 Ако е от ламбда сонда защо ще забива муцуна на газ - газовата е обикновена :SДа, но аз никъде не видях да пише, че е на гас и, че е с обикновена газова...просто вмъкнах собствения силно приличащ проблем, търсейки едно обяснение - по описание проблемът е същия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo33 0 #32 Отговорено 17 Септември, 2010 Както е отбелязал колегата chris_barnes по-малките мотори са леко мудни в ниските обороти. Баща ми има такъв като твоя мотор и колата се държи по същия начин, а по принцип всичко си е наред. Превключвай предавките в малко по-високи обороти, например 3000 Няма да се учим как се карат автомобили, ама, колега Honda се кара в обороти. Под 1500 оборота по принцип малките мотори не са чак толкова живи (говоря за тези на Honda). Ако си на 3-4 предавка, и натискаш рязко, еми няма как да стане. И моята би се замислила. Връщаш една предавка и замисляне няма Ако имаш възможност можеш да си смениш горивният и въздушният филтри. Може и катализатора да погледнеш. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chefo89tmt 0 #33 Отговорено 17 Септември, 2010 направих суап на всмукателя д16з6 е вече със спортен интейк и пробелма пак го има ,някой каза че малкия мотор е муден в нискиоте ,това е така но съм сигурен че когато е взех си незабиваше така,значи се е появил някакъв проблем горивния филтър е сменен и елкон минах никви грешки ...тая ламбда сонда дали може така да бърка нечата нещо не ми се вярва нямали някой който го е имал проблема да се похвали как го е оправил П.С когато подавам по плавно газта тоест около 1 сек отнема да го настъпа до долу си набира перфектно но ако го резна до край от раз се случва направо да ''заспи'' и тръгва бавно да набира докато дигне около 25000 някъде и тогава тръгва както трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #34 Отговорено 17 Септември, 2010 Това на първа, на пета скорост?(много обороти ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #35 Отговорено 17 Септември, 2010 и при мен го има гореописания ефект с заглъхването и на газ и на бензин и преди да сложа газ пак така беше. Мотора е д16а6. Отначало се оправяше като откача бензиновия регулатор, но вече не ме отразява и със и без регулатор все забива ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chefo89tmt 0 #36 Отговорено 17 Септември, 2010 (Редактирано) ами на 1ва на 2ра на 3та то мойта на 3та така или иначе не върви :Д но придарпването се усеща напред-назад-напред при ама мисля че е ок ,ясно описах в каква ситуация се усеща най-добре при бързо изнасяне от място при настъпване в по ниските обороти напрао ''спира ''и ''заспива ''и тогава тръгва,а едно време когато беше млада не и се спеше толкова :Д Редактирано 17 Септември, 2010 от chefo89tmt Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #37 Отговорено 17 Септември, 2010 Както е отбелязал колегата chris_barnes по-малките мотори са леко мудни в ниските обороти. Баща ми има такъв като твоя мотор и колата се държи по същия начин, а по принцип всичко си е наред. Превключвай предавките в малко по-високи обороти, например 3000Колега, като си караме колите, усещаме кога нещо се е променило - аз в София нямам навика да потеглям от 3000 оборота - но ако колата "хлъцне" при опит за нормално потегляне или изгасва или трябва да натисна съединителя, следвано от форсиране до 2500+ и потегляне. А играта ще хлъцне ли или не е супер приятна в задръстване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #38 Отговорено 1 Октомври, 2013 Малко стара тема, но и аз да се впиша. Като е студена забива предницата като дам газ, оборотите са низки, не високи. Англичанка с B18C4. Имам газов инжекцион, прави го на бензин и студена, като загрее и мине на газ няма проблем. Свещи сменени преди 7-8000 км с оригинални, палец и капачка в добро състояние, кабели ще меря утре. Дайте идея за ред на диагностика. Пари за ремонт освен на Johnyboy y Ombre на друг не давам, сам ще се оправям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове