Jump to content
chefo89tmt

Забива ми муцуната

Recommended Posts

Проблема е следния:при ниско обороти (под 1500) при рязко подаване на газ (настъпване на педала до долу) колата ми забива муцуната и все едно непоема бензина за около 1-1,5сек и чак тогава почва да набира?Знам,че когато е взех не беше така и явно нещо и има.чУдя се дали е възможно да е от горивния филтър или катализоатора ? :С

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не иска да го поеме тоя бензин и това си е... :cry: Колега, ще пробвам дали под 1,5к оборота при подаване рязко на пълна газ ще "поемат бензина" веднага и моите коли... и после ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

другия вариант е ДА СЕ Дави с бензин. :cry: (филтъра .... ами ХУБАВАО Е да го смениш....) :lol::(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забравих да кажа ако има знач д14а4 карам и преди не беше така!!!! пробвал съм и с др бензин мисля че няма никаква промяна :С

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се учим как се карат автомобили, ама, колега Honda се кара в обороти. Под 1500 оборота по принцип малките мотори не са чак толкова живи (говоря за тези на Honda). Ако си на 3-4 предавка, и натискаш рязко, еми няма как да стане. И моята би се замислила. Връщаш една предавка и замисляне няма :cry:Ако имаш възможност можеш да си смениш горивният и въздушният филтри. Може и катализатора да погледнеш. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 1ва на 2ра при тръгване ...ако се изнасям бързо без да пищя гуми от място тоест съединителя е зацепил на ниски обороти и педала на гаста е до долу догава напрао няколко секунди имам чуството че не мърда и изведнъж поема КАЗАХ ЧЕ ТОВА ПРЕДИ ГО НЯМАШЕ!!!Бях в един сервиз там момчето караше сивик и каза че имал същия проблем но така и не разбрали от какво е и каза че се бил оправил при отваряне на главата... какво,що незнаел а при по високи оборотио 2к-4к някъде при рязкото подаване пак до долу има едно леко придърпване напред-назад също мисля че в ниските обороти при настъпване колата издава един звък Бууууу апък се ''чуди'' и след като дигни обороти тогава почва да върви колкот бучи П.С Въз.филтър е нов

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

запушен бензинов филтър, помпа или бензинопроводи, инжектори; "центровка" на ангренажния ремък свещи, кабели, капачкацентровка MAP TPS (доста малко вероятно при Онда)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля че е центровка ,моята също така правеше до 3000об забиваше муцуната след това пък тръгваше като пушка..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия проблем с d13b2 но само при студен мотор и доста по-рядко когато е загряла...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи свщите ги смених на скоро никва промяна ,при топла при студена също невиждам разлика а за инжекторите какво може да е неразбрах ?ангренажа като го смених си беше ок възможно ли е като съм карал и да има нужда от центровка сега :lol: значи едно елконче да мина като за начало ще е добре ?

Редактирано от chefo89tmt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени си бенз. филтър,ако не си го правил

ами скоро ще го направя и се надявам да е това не съм го сменял нз колко е карано с него чудя се дюзите може ли да са се запушили нещо и това да е проблема или може би центровка на елкон ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Виж внимателно ВСИЧКИ неща, които ти е написал терориста. Кабелите например можеш лесно и сам да провериш, като ги прегледаш внимателно за искри при работещ двигател на тъмно. Изолацията им старее и след време почват да прехвърчят искри, което разбира се води до нарушаване работата на двигателя. Разбира се, не всички проблеми на кабелите са свързани с искрене, но това е най-лесната и бърза проверка, която можеш да направиш. Аз имах същия като твоя проблем с предишната си кола, и причината бяха точно кабелите. Прегледай и капачката на делкото за пукнатини. Понякога капачките правят проблем и без видими дефекти. Най-добре е проба чрез замяна с нова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи свщите ги смених на скоро никва промяна ,при топла при студена също невиждам разлика а за инжекторите какво може да е неразбрах ?ангренажа като го смених си беше ок възможно ли е като съм карал и да има нужда от центровка сега :lol: значи едно елконче да мина като за начало ще е добре ?

За инжекторите може да се е запушил някой. Има добавки към горивото които почистват, аз нямам опит с тях и незнам дали наистина почистват. Другия вариант / по-добрия/ е в сервиз да ти ги свалят и почистят с ултразвук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой сипвал ли е добавак за почистване на дюзите и има ли някакъв ефект с добавката ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм сипвал, и има ефект. но и преди да сипя добавката колата ми не е била супер зле. проблема беше, че харчеше малко повечко, разхода се намали и взе да върви повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случвало се е да прехвърли зъб на ремък както си работи двигателя...особенно при рязко екстремно натоварване или при хлабав ремък...така че "ДА"...може.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак някой разбра ли от какво е, защото и при мен се получава същия проблем и е доста неприятно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за double post-a ама утре отивам да сменя свещи и да направя центровка. Ако помогне, ще пиша веднага!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а на място прави ли го (когато не е на скорост)Бях писал преди 2 седмици за такъв проблем - след почистване на делкото и нови свещи, се оправи за 3-4 дена и почна прогресивно пак да се появява проблема - при не е от инжектори, помпа или бенз филтър, защото го прави и на газ (на газ дори проблема е по-силно забележим).Конкретно: при потегляне или потегля нормално или "хлъцва", иска много много плавно да се подава газ, при по-рязко подаване понякога реагира нормално, но по-често "хлъцва" или се "чуди" и почва да набира след 1-2 секунди. Потеглянето по наклон е направо отврат :) Също почна да пали по-трудно, вместо да пали практически веднага иска да се задържи 2-3-4 секунди. Смених и кабели - без ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми се струва, че е от ламбда сонда, на това ми приличат симптомите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми се струва, че е от ламбда сонда, на това ми приличат симптомите :)

от прочетеното и аз мисля като колегата ..ламбда сонда... имах съштия проблем но при d15b2 забиваше ми в ниските и миришеше на бензин от ауспуха.явно се бърка или бави в отчитането изключих я от буксата и се оправи въпреки че компа си взима някакви сервизни или усреднени стойности на ламбдата но се държи много по добре .Пробваи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от ламбда сонда защо ще забива муцуна на газ - газовата е обикновена :S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от ламбда сонда защо ще забива муцуна на газ - газовата е обикновена :S

Да, но аз никъде не видях да пише, че е на гас и, че е с обикновена газова...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този лаф със забиването на муцуната откъде го измислихте, изобщо не мога да си го представя това като забиване на муцуна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от ламбда сонда защо ще забива муцуна на газ - газовата е обикновена :S

Да, но аз никъде не видях да пише, че е на гас и, че е с обикновена газова...
просто вмъкнах собствения силно приличащ проблем, търсейки едно обяснение - по описание проблемът е същия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е отбелязал колегата chris_barnes по-малките мотори са леко мудни в ниските обороти. Баща ми има такъв като твоя мотор и колата се държи по същия начин, а по принцип всичко си е наред. Превключвай предавките в малко по-високи обороти, например 3000

Няма да се учим как се карат автомобили, ама, колега Honda се кара в обороти. Под 1500 оборота по принцип малките мотори не са чак толкова живи (говоря за тези на Honda). Ако си на 3-4 предавка, и натискаш рязко, еми няма как да стане. И моята би се замислила. Връщаш една предавка и замисляне няма :)Ако имаш възможност можеш да си смениш горивният и въздушният филтри. Може и катализатора да погледнеш. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направих суап на всмукателя д16з6 е вече със спортен интейк и пробелма пак го има ,някой каза че малкия мотор е муден в нискиоте ,това е така но съм сигурен че когато е взех си незабиваше така,значи се е появил някакъв проблем горивния филтър е сменен и елкон минах никви грешки ...тая ламбда сонда дали може така да бърка нечата нещо не ми се вярва нямали някой който го е имал проблема да се похвали как го е оправил :) П.С когато подавам по плавно газта тоест около 1 сек отнема да го настъпа до долу си набира перфектно но ако го резна до край от раз се случва направо да ''заспи'' и тръгва бавно да набира докато дигне около 25000 някъде и тогава тръгва както трябва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на първа, на пета скорост?(много обороти :) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен го има гореописания ефект с заглъхването и на газ и на бензин и преди да сложа газ пак така беше. Мотора е д16а6. Отначало се оправяше като откача бензиновия регулатор, но вече не ме отразява и със и без регулатор все забива ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами на 1ва на 2ра на 3та то мойта на 3та така или иначе не върви :Д но придарпването се усеща напред-назад-напред при ама мисля че е ок ,ясно описах в каква ситуация се усеща най-добре при бързо изнасяне от място при настъпване в по ниските обороти напрао ''спира ''и ''заспива ''и тогава тръгва,а едно време когато беше млада не и се спеше толкова :Д

Редактирано от chefo89tmt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е отбелязал колегата chris_barnes по-малките мотори са леко мудни в ниските обороти. Баща ми има такъв като твоя мотор и колата се държи по същия начин, а по принцип всичко си е наред. Превключвай предавките в малко по-високи обороти, например 3000

Колега, като си караме колите, усещаме кога нещо се е променило - аз в София нямам навика да потеглям от 3000 оборота - но ако колата "хлъцне" при опит за нормално потегляне или изгасва или трябва да натисна съединителя, следвано от форсиране до 2500+ и потегляне. А играта ще хлъцне ли или не е супер приятна в задръстване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко стара тема, но и аз да се впиша.

Като е студена забива предницата като дам газ, оборотите са низки, не високи. Англичанка с B18C4. Имам газов инжекцион, прави го на бензин и студена, като загрее и мине на газ няма проблем. Свещи сменени преди 7-8000 км с оригинални, палец и капачка в добро състояние, кабели ще меря утре. Дайте идея за ред на диагностика. Пари за ремонт освен на Johnyboy y Ombre на друг не давам, сам ще се оправям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...