Jump to content
J's Racing BB8

Странен проблем:паркиране по надолнище!

Recommended Posts

Здравейте колеги!От известно време се появи един проблем.Когато колата е паркирана по надолнище,на скорост,малко по малко тръгва на долу-едно приплъзване се получава.Пробвах на задна и на 1-ва няма оправия,малко по малко си върви на долу с предърпване.Колата е Сивик 6 ген,Д14А3.На скоро са сменяни ролки и ремъци!Някакви идеи :lol: ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото съм запознат ,този проблем се получава при липса на компресия в цилиндрите и мотора не държи контра при наклон ,ама нека и спецовете във форума да си кажат думата,аз само предполагам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се стряскай, колата ти е най-вероятно с хидравличен усилвател на съединителя..а не с жило, това приплъзване няма нищо общо с компресията ;) . И при мен се получава подобен ефект..няма да се учудя ако наближава смяна на съединителя ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-логичното е съединител... Като спирам винаги опъвам ръчната и слагам на скорост, да се подсигуря двойно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък бих заложил на това ....

 

На скоро са сменяни ролки и ремъци!

borko 30 е прав, остава да намериш къде е ключа .

 

 

Представяте ли си как "приплъзва" съединител на изгасен двигател ? ;) Значи като го запалиш няма да зацепи изобщо ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тероряга, недей им говори кодирано на момците ве, кажи им че турбо мега спец майсторете зацепват хондите с 1-(2-5-6-8-20) зъба наобратно, щот те така работели. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото съм запознат ,този проблем се получава при липса на компресия в цилиндрите и мотора не държи контра при наклон ,ама нека и спецовете във форума да си кажат думата,аз само предполагам.

аз пък бих заложил на това ....

 

borko 30 е прав, остава да намериш къде е ключа .

 

 

Представяте ли си как "приплъзва" съединител на изгасен двигател ? ;) Значи като го запалиш няма да зацепи изобщо ...

В движение няма проблеми.Забравих да добавя че гори масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

у бельово така като прави колата независимо каква марка е му викаме че е за сигменти а за съединитела ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това най често става от клапаните(леглата им) Малко вероятно е да е от сегментите, компресоионите най- често остават здрави и не спечени за разлика от маслените.Като смениш сегментите и главата ще ремонтираш и си готов. Това прескачане определено не може да стане от съеденителя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз до сега не бях чувал да е от съединител :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моята тръгва по наклон ако не е дръпната ръчната. В началото и аз си помислих че няма компресия, обаче като видях служебния Toyota Hilux дизел чисто нов да тръгва по надолнището без ръчна спрях да се чудя защо тръгва моя. Явно не са като жигулите :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега измери компесията в цилиндрите и ако е малка почвай клапани сегменти ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

клапани, сегменти, глави, бутала абе направо двигателя ако питаш мен :unsure: Това че си мерил компресията с куц уред дето не показва вярно (какъвто и да е пак няма да покаже вярно/точно), защо да не си направиш един основен ремонт ? Пък тоя дето ти прави ремонта току виж ти е зацепи ремъка както трябва и проблема изчезне :crazy: След всичко пак ако не се е оправило смени свещи, кабели, бензиновия филтър, крушките в стоповете, лагерите отзад, също може да си претапицираш седалките. Сещам се за няколко варианта дето може да направиш да се отстрани проблема: а) Слагаш си по къс файнал драйФ; б) опъваш ръчна в) ръчната ако не дръша подлагаш тухла единичка под някоя гума; п.п. не че гаранция е това, ама не мога да разбера защо се мятате веднага на най-големите филми ? :rolleyes:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!От известно време се появи един проблем.Когато колата е паркирана по надолнище,на скорост,малко по малко тръгва на долу-едно приплъзване се получава.Пробвах на задна и на 1-ва няма оправия,малко по малко си върви на долу с предърпване.Колата е Сивик 6 ген,Д14А3.На скоро са сменяни ролки и ремъци!Някакви идеи :lol: ?

Ами започни да паркираш по НАНАГОРНИЩЕ!Шегувам се,карай си колата и не барай нищо докато не спре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,хич не се притеснявай.Нормално е колата да върви по нанадолнището.Колкото и да е нов двигателя,сегментите не задържат 100%компресията,особенно при загасен двигател.Да не говорим при студен двигател.И на равно да забутате кола ,която е на скорост,пак след няколко опита двигателя превърта.А това със съединителя го забрави,приемаме го за шега :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!От известно време се появи един проблем.Когато колата е паркирана по надолнище,на скорост,малко по малко тръгва на долу-едно приплъзване се получава.Пробвах на задна и на 1-ва няма оправия,малко по малко си върви на долу с предърпване.Колата е Сивик 6 ген,Д14А3.На скоро са сменяни ролки и ремъци!Някакви идеи :lol: ?

Колега,карай си колата и не се занимавай с глупости и излишни харчове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега toniemi това не е вярно-не трябва да мърда колата,вземи предвид предавателното число на 1-ва скорост,мисля че тука терориста трябва да обясни за кво става въпрос като спец и да се сложи край на спора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Терориста е обяснил, но силно зависи и от наклона / баира, надолнището, нагорнище и т.н. /...П.П. Някой мод пак ли ще чисти само моите мнения и ако го направи - защо?

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Терориста е обяснил, но силно зависи и от наклона / баира, надолнището, нагорнище и т.н. /...П.П. Някой мод пак ли ще чисти само моите мнения и ако го направи - защо?

То и аз съм го пояснил Терориста, точно под неговия пост ама няма кой да чете, нали трябва само да се плямпа ... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

клапани, сегменти, глави, бутала абе направо двигателя ако питаш мен :( Това че си мерил компресията с куц уред дето не показва вярно (какъвто и да е пак няма да покаже вярно/точно), защо да не си направиш един основен ремонт ? Пък тоя дето ти прави ремонта току виж ти е зацепи ремъка както трябва и проблема изчезне :P След всичко пак ако не се е оправило смени свещи, кабели, бензиновия филтър, крушките в стоповете, лагерите отзад, също може да си претапицираш седалките. Сещам се за няколко варианта дето може да направиш да се отстрани проблема: а) Слагаш си по къс файнал драйФ; б) опъваш ръчна в) ръчната ако не дръша подлагаш тухла единичка под някоя гума; п.п. не че гаранция е това, ама не мога да разбера защо се мятате веднага на най-големите филми ? :lol:

Това мнение ли имаш предвид, октопод, щото под него те няма??? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, това е майтапчийският пост ако не забелязваш...явно на момчето му е писнало да чете щуротии за сегменти, основен ремонт и така нататък.Не знам що имам чуството че все гледаш някъде да се заядеш с мен - отвори темата в началото и, проследи постовете кой какво е писал и ще видиш, че отговора на колегата Вальо се състои във самият му въпрос, и точно гусин терориста му го е казал/по-скоро го е насочил/, а аз съм го пояснил. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери си компресията на цилиндрите като за начало.след смяната на ремъка има ли някаква разлика във работата на двигателя,разхода на гориво,вървежа?ако има тогава обърни внимание на центровката.тука намесиха колегите и предавателни числа,но мисля че трябва още да почетът.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък мисля, че не е зле ти да почетеш още !!! Най-вече наблегни в/у учебника по физика за 2-ри клас :huh::D Искаш да кажеш може би че ако си смени файнала няма да се промени силата необходима за превъртане на мотора ?? :D :D :D БРАВО ! Успя да ме разсмееш Яко този път :rolleyes::D :D

 

И да те светна за още нещо дето не си дочел (това може да го прочетеш в книгата: "Аз съм Телетъбис и ремонтирам Волга") : и да не му е наред центровката няма да окаже никакво влияние на компресията в случая :D :D :huh: Да не повярваш ама е така :D :D или поне така пише в тая свята за мен книга :D

Публикувано изображение

 

kalmara, може да ми се хилиш ама тея глупости дето съм ги писал звучат доста по-сериозно от по-горния пост :D

 

и не на последно място: пребоядисай колата ;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що ни занимаваш с простотиятя си.отивай в някой цирк и там разправяй на децата за Телетъбис и др. любими твои филмчета.изразявам мнение и не съм длъжен да ти слушам разсъжденията за неща който не си наясно(виждам ,че си някакъв дървен философ)отиди намери си една женка и се занимавай с нея,остави мисленето на по-кадърни от теб.(и ако имаш нещо-пробвай с лични мисля,че там ще се разберем:rolleyes:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Продължаваш да разсмиваш !

 

Я ти като велик мислител да ни обясниш на нас тъпаците дето нищо не отбираме как по дявалите от неправилна центровка ЩЕ ТИ ОТЪРВА КОЛАТА ПО НАДОЛНИЩЕ КАТО СИ СПРЯЛ ????

Доста се смях на теорията за съединителя, ама това с центровката ме върна в 1-ви клас !

 

Ти хубаво изразяваш мнение ама при положение, че нищо не отбираш от тези работи си спести коментара върху другите мнения ! "но мисля че трябва още да почетът." :D Със сигурност е хубаво да се чете ама не е и глупостите дето ги пишеш !

 

А като не ти се СЛУША, какво ПИША не дей да ядеш халва !

 

И чакам да ми обясниш нещата дето си ги писал, че явно съм адски тъп и не схващам :rolleyes: Освен някакъв страхотен виц друго не виждам :huh:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Продължаваш да разсмиваш !

 

Я ти като велик мислител да ни обясниш на нас тъпаците дето нищо не отбираме как по дявалите от неправилна центровка ЩЕ ТИ ОТЪРВА КОЛАТА ПО НАДОЛНИЩЕ КАТО СИ СПРЯЛ ????

 

Ти хубаво изразяваш мнение ама при положение, че нищо не отбираш от тези работи си спести коментара върху другите мнения ! "но мисля че трябва още да почетът." :D Със сигурност е хубаво да се чете ама не е и глупостите дето ги пишеш !

 

А като не ти се СЛУША, какво ПИША не дей да ядеш халва !

 

И чакам да ми обясни нещата дето си ги писал, че явно съм адски тъп и не схващам :rolleyes: Освен някакъв страхотен виц друго не виждам :huh:

Може ли аз като човек НЕ разбиращ от коли да си кажа мнението?

 

От постовете в темата на мен НЕ МИ СТАНА ЯСНО какво е мнението на терориста и калмара.

Ту се шегуват, ту може би не - но веднъж не са написали ясно, без подмятания, в прав текст нещо като "Според мен е това и това, защото така и така"

 

Не може ли малко по-сериозно, с допускане, че не всеки е квалифициран да прецени коя част от писаното е шега и коя не?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами селски затова попитах колегата ''lensman'' има ли някаква разлика в колата му след смяната на ремъка.има положения на разпределителния вал в които клапаните остават отворени не когато трябва от там се губи и компресията.Колега ''Restless'' има хора които по цял ден нямат какво да правят и във форума намират утеха и избиват комплекси те са компетентни по всички въпроси и с удоволствие биха написали по някой ред ей така шоу да става.аз не задължавам никой с моите мнения тук съм за да науча нещо ново не да си губя времето с празноглавци.Пак ти напомням терорист ли си талибан ли си има си лични съобщения не цапай темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не лъжа ама май терориста го беше споменал това още преди теб за не правилно зацепен ангренажен ремък. Или е ремък или нема компресия, кво толкоз разсъждаване има. Ако не е от ремък си за ремонт според зависи на кво нанадолнище ти тръгва колата. Тва си е мое мнение

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кое е споменал това ли''Я ти като велик мислител да ни обясниш на нас тъпаците дето нищо не отбираме как по дявалите от неправилна центровка ЩЕ ТИ ОТЪРВА КОЛАТА ПО НАДОЛНИЩЕ КАТО СИ СПРЯЛ ????''и закакво ме кара да му обяснявам как от неправилна центровка няма компресия.може да го е споменал ама сега май е на друго мнение или просто си противоречи:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега прочети вторият пост на Терориста със неговата ирония и ще видиш че: Пък я се появи някой майстор който ти зацепи ремъка правилно и проблема изчезне. А относно твоя коментар за "Центровката" аз лично като чуя центровка и си мисля за карбураторна такава, а не за ангренажен ремък. По някога е хубаво да се чете темата от началото до края за да отбереш кой какво е казал, та дори и с ирония. Защото тази ирония се поражда точно от мненията като за преплъзване на съединител на изгасен двигател.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък бих заложил на това ....

 

На скоро са сменяни ролки и ремъци!

borko 30 е прав, остава да намериш къде е ключа .

 

 

Тероряга, недей им говори кодирано на момците ве, кажи им че турбо мега спец майсторете зацепват хондите с 1-(2-5-6-8-20) зъба наобратно, щот те така работели. :huh:

Ето тука. Явно не си го Измислил :D

 

И ти говориш за ЦЕНТРОВКА, а не за Зацепване :

обърни внимание на центровката.

Това че не знаеш на кое как се казва е друг въпрос. Май има нужда да "почетеш още"!

И се извинявам че съм те подценил толкова! Не вярвах че ще стигнеш до заключение дето е написано в началото на темата :D

 

Както каза Митака, няма ка да не пиша иронично при положение че някакви главани пишат глупости и си вярват. После ми обясняват че нищо не разбирам .... ами може да не разбирам ама още чакам да ми покажеш и да ми обясниш къде точно съм написал нещо грешно ! Може да прелистиш целия раздел ако искаш, тъкмо ще "почетеш " малко относно хонда.

 

п.п. jamo, ти не си човек. Как ще кажеш, че ЦЕНТРОВКА не било правилно ?? Успорваш най-големия разбирач и мислител ли ? :D Направо си за БАНН. Особено след като искаш да ми отнемеш най-святото: Телетъбисите :rolleyes::D

 

Кой каза че не търсим цирка? Какво лошо да се похилим малко :huh:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрете се бе хора! Ако чете темата някой , който си няма голяма представа от двигатели ще разбере НИЩО!Имам чувството че teror1sta и ivelin85 говотят за едно и също само, че теро го нарича ЗАЦЕПВАНЕ ( правилно ) а ивелин ЦЕНТРОВКА ( неправилно )Ако имате време и нужда от лаф-мухабет си го правете на лични, така правят тези които не търсят цирка :huh:към teror1sta : по-полезно е да слагаш снимки към темата отколкото телетъбиси :D Това, че аз разбрах какво си имал в предвид в втория ти пост в тази тема, май незначи, че всички са разбрали. Просто отделяй сериозната информация от майтапите в постовете и може би по-малко хора ще те разбират неправилно :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре колега обясни ми какво е центровка и какво е зацепване на ремък за да сложим кражй на спора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Центровка мисля че се казва на момента на подаване на искра към свещите за да възпламени горивото в дадения цилиндър,пък зацепването определя газоразпределението на клапаните -кой в кой момент да затваря и отваря.Аз мисля че терориста е доста вътре в тези работи ,поне по темите по които е писал съдя де ,и каже ли нещо че е така го слушам и мисля че на доста хора е бил полезен със знанията и опита си досега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже тука всички сме супер смотани и не вдяваме нищо, не знам защо питаш нас ? Все пак ти си знаещия :rolleyes:

 

Аз като глупаФ мога да ти подскажа как да разбереш разликите: Отиваш с колата си при някой майстор дето разбира. Казваш му "искам да ми презацепиш двигателя" ! ("пре" се слага, защото вече е зацепен и операцията трябва да се направи на ново). Човека тръгва да прави нещо и ти трябва да следиш какво точно, за да разбереш смисъла на тази думичка.

След това му кажи: "Искам да ми направиш ЦЕНТРОВКА!" След , което пак следиш внимателно какво се случва.

 

Хубаво е цялата операция да бъде записана с камера. Така после ще може да го гледаш повече пъти и да откриеш разликите.

 

 

п.п. borko 30 ти получаваш 1-ца за подсказване :huh::D

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мислител чул ли си да казвам,че си супер смотан щото аз не се сещам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз току все се обаждам дет' не ми е работа, правейки сравнения с предишната ми кола (Лагуна), ама да кажа и тук: Правеше ми го същото и лагуната, като съм на наклон дори на първа скорост прехлъцва и се мести. Тъй си минах към 80 000 км. Няма как да го докажа, но мисля, че е нормално и надали има връзка с липса на компресия, разминат зъб на ангренажа или каквото и да било.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола като кола, защо да е различно лагуна или сивик :D Мнението си е точно на място. То винаги зависи какъв е наклона все пак. Сега остава някой от не грамотните, невежи колеги да светне ПРО-то какво е общото в случая с различните предавателни числа и кутии. Че гледам и там му е тъмна индия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....след смяната на ремъка има ли някаква разлика във работата на двигателя...

Стана малко по шумен-нещо като ръмжене(не е много приятен звука!)И има нещо като тракане,но немога да го определя точно.Нещо такова като на клипа,но мноооооооооого по тихо.Почти не се усеща.Не е баш това плющене,ами такова по глухо както от вътре (в колата на клипа) се чува.Като подам много малко газ,колкото да дигна 100 оборота и се усеща най-добре.http://vbox7.com/play:52f95f71 Редактирано от Valio_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,както и да е зацепен ремъка,това променя САМО газоразпределението!Където и да е буталото,винаги има момент в който и двата клапана са затворени,тогава има компресия.В зависимост от наклона,всяка кола превърта,дори и нова да е!Просто си направете опит.Нека и колегата ,пуснал темата,да каже какъв е наклона ,приблизително,и си направете опит.Повтарям се вече,и на равно като забутате кола,пак ще превърти на първа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...