Jump to content
chefo89tmt

Как да изкарам плътен звук?

Recommended Posts

Значи смятам да салгам спортния колектор 4:2:1 и се чудя какво др ще ми е нужно и на колко мм да ми е генерацията за да изкара плътен и нисък звук (имам предвди по басов а не като пръцкане) :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

две резонаторни гърнета + карайно :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

две резонаторни гърнета + крайно ;)

:P С един резонатор ще се получи това, което не искаш- "пръцкане" :P А колкото до генерацията направи я толкова, колкото е и колектора. Вероятно ф 55 от повече не виждам смисъл, освен ако не слагаш и турбо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а кво ще стане ако не сложа крайно гърне ,а също така дебелината на тръбите (не Ф-то) не е ли също от значение?

Редактирано от chefo89tmt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ще оглушееш :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси по-дебелостенни тръби за да няма кънтене.... а останалото колегите ти го казаха: 2 резонатора и крайно проходно гърне нищо повече нищо по-малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво значи по дебели колко мм ? нещо др да ме пшосъветвате последно ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси по-дебелостенни тръби за да няма кънтене....

И колко по дебелостенни бре колега 4 милиметра :P ,Та ка като запишете глупости поне споменете и цифри ! Работя с желязо /заварчик съм/ и някой кат ми каже дебелостенна тръба го приемам от 3 мм на горе . 3.5 метра приблизително ще тежат/предполагам/ 25 кг. И тампони през 50 сант. нали?Някой ако има таблици да каже 3мм на фи 60 външно.2мм тръба 60мм 1 или 0 резонатора :P . Па ако напишеш и за ква кола иде реч ,па и какъв мотор па и какъв колектор лелеее ,някои с кеф ще ти отговори не да ми четеш глупостите. Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси по-дебелостенни тръби за да няма кънтене....

И колко по дебелостенни бре колега 4 милиметра :P ,Та ка като запишете глупости поне споменете и цифри ! Работя с желязо /заварчик съм/ и някой кат ми каже дебелостенна тръба го приемам от 3 мм на горе . 3.5 метра приблизително ще тежат/предполагам/ 25 кг. И тампони през 50 сант. нали?Някой ако има таблици да каже 3мм на фи 60 външно.2мм тръба 60мм 1 или 0 резонатора :P . Па ако напишеш и за ква кола иде реч ,па и какъв мотор па и какъв колектор лелеее ,някои с кеф ще ти отговори не да ми четеш глупостите.
Човека кара 1,4 до колкото виждам в профила му... Къде го пращаш с тая тръба фи 60 след като за генерация на този мотор в атмосферен вариант макса е фи 55 са достатъчни ??? За всеки случай над 3мм естествено че ще му е прекалено дебела. Това че си заварчик ти дава предимство да направиш преценка в килограмите но едва ли ти помага особено да прецениш с колко дебела стена ще има плътност на звука и с колко тънка ще има звънтене и кънтене.... Хората са го пробвали и щом съм го написал значи съм се информирал. Човека никъде не е споменал дали иска пърформънс или само звук ..... Айде със здраве Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи смятам да салгам спортния колектор 4:2:1

Това какво е? Не е перфо еди какво си както казваш?

Човека кара 1,4 до колкото виждам в профила му... Къде го пращаш с тая тръба фи 60 след като за генерация на този мотор в атмосферен вариант макса е фи 55 са достатъчни ??? но едва ли ти помага особено да прецениш с колко дебела стена ще има плътност на звука и с колко тънка ще има звънтене и кънтене.... Хората са го пробвали и щом съм го написал значи съм се информирал. Човека никъде не е споменал дали иска пърформънс или само звук .....

Това добре че кара 1,4 но не го оневинява че не е написал . 2 Ни най малко ще седна да ровя на някои в профила му за да изнамеря какво кара за да му дам отговор ,бил той компетентен или не. 3 Като си се информирал що не се информира по точно за дебелината ?4 абе д15 как се карат на 63мм в атмосверен вид.5 60 мм и стена по 2мм прави вътрешно 56 нали ,може и да му е прекрасно.Айде със здраве.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де не се караите д14а4 карам но 6те слагам всмук колектор д16з6 наи вероятно + ГЛАВА + останилтие работи така 4е няма да е сток двигателя ,но искам ПЕРФ и ЗВУК ,като звука съм описал какъв търся надявам, се да успете да ми помогнете че като чета малко двузначни коментари има и се обърквам

Редактирано от chefo89tmt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз щи там един съвет(пък ти ако искаш ме послушай) , тия над моя пост(с малки изключения) не ги слушай АМА ГРАМ! Фена е прав вземи си тръби на ф60*2мм стената и с един не повече от един резонатор си свиркай :P Ще си приятно изненадан и после можеш да се върнеш тука и да им кажеш кви са ламз всичките :P;) ;)П.С Сигурно повечето ще се ядосат и ще скочат , че съм ги засегнал ама - АЛООООООО КВО СТАНА С ФОРУМА БРЕ ......

Редактирано от b18c-Ripper

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз щи там един съвет(пък ти ако искаш ме послушай) , тия над моя пост(с малки изключения) не ги слушай АМА ГРАМ! Фена е прав вземи си тръби на ф60*2мм стената и с един не повече от един резонатор си свиркай :P Ще си приятно изненадан и после можеш да се върнеш тука и да им кажеш кви са ламз всичките :P;) ;)П.С Сигурно повечето ще се ядосат и ще скочат ама - АЛООООООО КВО СТАНА С ФОРУМА БРЕ ......

добре де тва с двата резонатора от доста хора го чух че за да искарам такъв звук ще трябват не 1 а 2 глупост ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема със звука ще ти го реши и една /или две/ по-якички туби /или бас каси/ със съответните усилватели ... Незаменимо предимство - всеки път можеш да сменяш звука дори и на изгасен двигател ....По - изгодно е /цена на конска сила/ да смениш Д14А4 с друг мотор , вместо да му сменяш главата с колектора и "останалите работи" .... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де аз ти дадах съвета ако искаш ме слушай , поразгледай из нета готовите генерации на някой фирми , после пускаш YOUTUBE.COM пишеш името на генерацията слушаш и пак се варни да питаш "Тия без резонатор как вадят такъв звук" :PП.С КОКОДАФ е пък най-прав :P

Редактирано от b18c-Ripper

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се отклонявайте от темата ако обичате

колега и аз бях на същата дилема,всичко се реши с крайно гърне (remus) ама да истински ремус,това е марка а не просто ручащи грънци.звука е нисък и плътен(басов)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:P Редактирано от plamoni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм с генерация на 55мм алуминизирана тръба един резонатор и с предишното гърне беше тип супра едноцевно ето такова http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://...tx=64&ty=82 звука беше уникален силен и басов просто се учудих как 1.4 извади адския звук, алармите се палеха отдалече, а минеш ли в тунел ставаше страшно, но полицаите много ми даваха ядове реших и го махнах сега съм с нормално гърне само, че от тия напречните изкормих отвътре и му сложиш накарници ето ги http://bufy.snimka.bg/automobiles/honda-4.390143.17556112 гърнето вади много готин плътен звук просто кефя му се на макс на звука но пак ти казвам една по голяма генерация, хубав резонатор и готино марково крайно гърне и ще видиш звука съм сигурен, че ще ти хареса :P

Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето скромно мнение: ф60 - външно, ф56-7 вътрешно, един резонатор и истинско гърне е отговорът на гатанката ти. Като гледам има и други подобни мнения. Под истинско гърне e това имам в предвид http://www.autoanything.com/exhausts-muffl...5A2581A0A0.aspx например... Не ми се рови за още, ама малко работа и за тебе да остане. :lol:п.п.: По принцип гърнето ти е 75%, ако не и повече от звукът. Тъй, че и стандартното ф да пуснеш пак от гърнето ще зависи.няма смисъл от втори резонатор в твоя случай. Пак по моите скроомни знания. Поздрави.

Редактирано от Тодор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да питам всички даващи съвети..Какво според вас означава хубав плътен звук?За един е едно, за друг друго, аз пробвах какво ли не, но това което звучеше добре при едни, при мен беше зле и обратното, но за атмосферна Д15-ка смятам за излишно Ф60 тръби. Лично мнение, сега да не вземете да хвърляте с камъни и домати по мен :( Някой по горе спомена РЕМУС - имах късмета да се добера да такова здраво гърненце и бях мнооогггооо приятно изненадан от лек и приятен звук в ниски и малко по-гот във високи. Еееее все пак не карам кой знае каква Хонда, ма си ме кефеше. Формулата винаги ми е била с един резонатор , така и не пробвах с 2, но си беше готино и не ми продъни ушите. Нямах яка музика, която да заглуши и да ме заблуди. За мен музиката винаги е била от двигателя :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да питам всички даващи съвети..Какво според вас означава хубав плътен звук?За един е едно, за друг друго, аз пробвах какво ли не, но това което звучеше добре при едни, при мен беше зле и обратното, но за атмосферна Д15-ка смятам за излишно Ф60 тръби. Лично мнение, сега да не вземете да хвърляте с камъни и домати по мен :( Някой по горе спомена РЕМУС - имах късмета да се добера да такова здраво гърненце и бях мнооогггооо приятно изненадан от лек и приятен звук в ниски и малко по-гот във високи. Еееее все пак не карам кой знае каква Хонда, ма си ме кефеше. Формулата винаги ми е била с един резонатор , така и не пробвах с 2, но си беше готино и не ми продъни ушите. Нямах яка музика, която да заглуши и да ме заблуди. За мен музиката винаги е била от двигателя :lol:

как така незнаеш къкво търся?търся ниско честотен звук и питам как да го постигна това ще ми хареса на мен ,а някой ако е използвал 2 резонатора да сподели какъв е ефекта ? Редактирано от chefo89tmt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми добър :lol: моята генерация беше,тръба на ф55( външно) един резонатор на мястото на катализатора,и още един на мястото на средното гърне,накрая е проходно гърне със заглушител.Сложи си изпускателният колектор,сложи задно гърне,направи генерацията на първо време с един резонатор и чуй как е звука :( ако не ти хареса набий още един резонатор и готово.ето как беше звука при мен,но не е добро качеството на клипа http://vbox7.com/play:35b46e8d

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също да споделя, моята генерация на рекса е ф55 външно, 1,5 мм тръба, два резонатора, крайно проходно гърне, като цяло генерацията ми се получи страхотно, до 3000 оборота се "обажда" леко боботещо, след това изчиства вибрациите и звукът става "спортен", но ми се струва, че този нисък, боботещ звук, който търсиш, трудно ще излезе от 1.4 мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ето ти една Д13ка с колектор 4-2-1, 1 резонатор и крайно гърне тип пура. Тръбите са на фи 55. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С поне 2 литра ... кока-кола :lol:

Не съм съгласен. Пепсито е по-добро :( Принципно това с литража си е вярно. Ама от когато чух една 5ген 1.3 какъв звук вади .... установих че и генерацията има огромно значение. Под генерация най-вече визирам крайното гърне ! Може да си направиш цялата генерация от резонатори и накрая като сложиш едно пърдящо гърне сами се сещате какво ще стане. Та въпросната д13-ка не съм я заглеждал колко 5 резонатора има, ама на края на цялата тръба седи Ремус. Принципно не съм фен на скъпите марки и не винаги е това което продават или предлагат, обаче в случая звука е с доста ниска честота и съм на 100% сигурен че е от гърнето, а не от тръбите и резонаторите. Звука според мен идва най-вече от крайното гърне ! Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е но и генерацията има роля признай си фен :lol: аз както казах, с генерация на 55мм резонатор и крайно гърне тип супра звука беше доста нискочестотен :())

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то е ясно че с тръба на 38 няма да стане :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте му някакъв аудио файл на момчето и характеристики на генерацията от това аудио...От клипове снимани с телефон нищо не се разбира, най-добре е звука отзад при гърнето да се записва, щото вътре се чува и мотора и генерацията и виковете на пасажера и бебето на задната седалка....Вие така го омотахте човека..мене това ме кефи, другия го кефи онова, тоя чул как пръцка оня.... :lol: Сигурен съм че след още два три поста, ще се откаже да се занимава :( Може и да си смени колатаПлътен басов звук е нискочестотен под 150-200Hz тфа иска човека явно, като на Porsche Cayenne като го настъпиш :)П.С. Терориста ти каза, много е важно и крайното гърне, щото леките проходни менторляци са тънкостенни, а и тесните тръби на генерацията водят до по-голяма скорост на излизащите газовете през тесния отвор...Тоест сменяш колектора, тръби на 55 вътрешен дебелостенни колко милиметра по стандарти немога да ти кажа, резонатор и хубаво крайно...Ако ти хареса насоката може да пробваш с още един резонатор...тфа е...

Редактирано от Petar Petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте му някакъв аудио файл на момчето и характеристики на генерацията от това аудио...От клипове снимани с телефон нищо не се разбира, най-добре е звука отзад при гърнето да се записва, щото вътре се чува и мотора и генерацията и виковете на пасажера и бебето на задната седалка....Вие така го омотахте човека..мене това ме кефи, другия го кефи онова, тоя чул как пръцка оня.... :( Сигурен съм че след още два три поста, ще се откаже да се занимава :) Може и да си смени колатаПлътен басов звук е нискочестотен под 150-200Hz тфа иска човека явно, като на Porsche Cayenne като го настъпиш :)П.С. Терориста ти каза, много е важно и крайното гърне, щото леките проходни менторляци са тънкостенни, а и тесните тръби на генерацията водят до по-голяма скорост на излизащите газовете през тесния отвор...Тоест сменяш колектора, тръби на 55 вътрешен дебелостенни колко милиметра по стандарти немога да ти кажа, резонатор и хубаво крайно...Ако ти хареса насоката може да пробваш с още един резонатор...тфа е...

хаха наистина мн ме объркват мненията тук...хаха помислих даже за смяна нколата иначе индеята ти с аудио фаиловете е чудесна дано се намери някой да е осъществи :lol: Редактирано от chefo89tmt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За единия звук да сменяш колата?! Шегуваш се знам. Колегата Петров според мен разбра за какво иде реч, звук от Порше е тва е! Само дето ще трябва Хонда да направят боксер двигател за да го има тва блажено боботене. Следя темата с голям интерес така че продължаваите да давате акъл на момчето.

Редактирано от nvz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой каза, че не вижда смисъл за ф60, ами точно това е смисълът и точно така се изкарват по ниски тонове - голямо ф, следователно забавяне скороста на изгорелите газове, следователно по ниска честота на трептене, следователно по нисък тон. Разбира се не трябва да се прекалява с големината на ф-то, щото се получава обратен ефект. На всеки двигател му трябва маалко обратно налягане (back pressure) все пак. И накрая хубаво гърне за комплимент на ф-то. Тва е, гърнето е най-важно за звука. Пак се повтарям, ама няма кой да слуша май. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.youtube.com/watch?v=KOqi0jLHwJY...feature=related ето ти брутален звук всичко от което имаш нужда е б18цр и генерация на бъди клъб :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.youtube.com/watch?v=KOqi0jLHwJY...feature=related ето ти брутален звук всичко от което имаш нужда е б18цр и генерация на бъди клъб :)

B18-ка нямам такаче това не ме интересува ....а относно ТОДОР мисля че мн.логично звучи наистина би трябвало да се получи това което искам да чуя дори и от двигател д14-ка ,наистина марковото гърне ще ми донесе със сигурност наи добрия резултат,чудя се някой ако е ползвал някво по безизвестно гърне и е доволен да сподели Редактирано от chefo89tmt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен гърнето е едно 70% от звука. Естествено и генерацията е от значение, но мисля че това което искаш може да се постигне и само с едно наистина хубаво крайно гърне. Давам пример с моята барака: http://vbox7.com/play:cbe1af31 старото гърненце. Понеже му се случи една неприятна случка, преминах към това: http://vbox7.com/play:aef333bd & http://vbox7.com/play:be8f5af4 (последните 2 клипа са прясно заснети специално за тази тема. Малко й е студено и малко кондензче, но целта на клипа е друга :) ) Колектора и тръбите са абсолютен сток. Обаче има едно друго важно нещо - няма катализатор. С едно средно гърне е (което мисля че си е заминало и то :) ). Това е. Без катализатор и с хубаво крайно гърне се постига що годе приятен резултат. ДА ПОДЧЕРТАЯ - С една хубава генерация и колектор, резултата ще е в пъти по-добър. Просто показвам на колегата да си прецени колко по-плътен звук го устройва точно. П.П: Преди да кажете,че не се чува нищо, се замислете на какво слушате. Всички клипове имат нужното качество.П.П2: Колата е Ино и Тли (1.3) :)П.П3: Помисли си хубаво колко плътен звук искаш. Все пак тая кола предполагам ще се кара и извънградско. Имай едно на ум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.youtube.com/watch?v=KOqi0jLHwJY...feature=related ето ти брутален звук всичко от което имаш нужда е б18цр и генерация на бъди клъб :)

B18-ка нямам такаче това не ме интересува ....а относно ТОДОР мисля че мн.логично звучи наистина би трябвало да се получи това което искам да чуя дори и от двигател д14-ка ,наистина марковото гърне ще ми донесе със сигурност наи добрия резултат,чудя се някой ако е ползвал някво по безизвестно гърне и е доволен да сподели
НЕМА СЕ ХАБЯ ....... Редактирано от b18c-Ripper

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен гърнето е едно 70% от звука. Естествено и генерацията е от значение, но мисля че това което искаш може да се постигне и само с едно наистина хубаво крайно гърне. Давам пример с моята барака: http://vbox7.com/play:cbe1af31 старото гърненце. Понеже му се случи една неприятна случка, преминах към това: http://vbox7.com/play:aef333bd & http://vbox7.com/play:be8f5af4 (последните 2 клипа са прясно заснети специално за тази тема. Малко й е студено и малко кондензче, но целта на клипа е друга :P ) Колектора и тръбите са абсолютен сток. Обаче има едно друго важно нещо - няма катализатор. С едно средно гърне е (което мисля че си е заминало и то :) ). Това е. Без катализатор и с хубаво крайно гърне се постига що годе приятен резултат. ДА ПОДЧЕРТАЯ - С една хубава генерация и колектор, резултата ще е в пъти по-добър. Просто показвам на колегата да си прецени колко по-плътен звук го устройва точно. П.П: Преди да кажете,че не се чува нищо, се замислете на какво слушате. Всички клипове имат нужното качество.П.П2: Колата е Ино и Тли (1.3) :)П.П3: Помисли си хубаво колко плътен звук искаш. Все пак тая кола предполагам ще се кара и извънградско. Имай едно на ум.

Колега да ти призная старото гърне не е чак толкова ужасно колкото си представях даже смея да твърдя че звука който искарва си има чар,а с новото е просто чудесно много ми допада каква марка е то ?П.С.Благодаря за нагледния материал :) Редактирано от chefo89tmt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)

 

Публикувано изображение

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...