Jump to content
Radko

Nsx Vs Cometizione

Recommended Posts

А двигателят е Ferrari, това трябва да е достатъчно.

...те дигателите на Фераритата доколкото бях чел често се сервизират за да не почнат проблемите :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че бихте избрали NSX, все пак това е Хонда форум. Всеки си кара неговото и няма да го оплюе, освен ако не е друга марка, ама това си е българска работа. Работата е, че живеем в 2010 година вече, аз лично бих избрал алфата - нова кола, гаранция, спортна, супер бърза. Вие избирайте NSX да бие на писта алфата, ама я ми кажете къде в България има ПИСТА където двете коли са способни да се състезават? Отговора е НИКЪДЕ. Така че алфата е най-добрия избор за кола. Лично не бих избрал нито една от двете, алфата ме кефи, яка е, нова е и е бърза, NSX-а го знаят само вие хондаджиите и автофеновете и никой друг. Просто една спортна хонда, някак си не ми допада. Лично бих избрал (дръжте се здраво за столовете) Пежо 205Т16. Произведено заради участието му в легендарната Група Б с 305 коня под задния капак 4х4 :lol: Рали версията е ускорявала до 100км/ч за около 3 секунди.... на дребен чакъл :)

Иначе друг фактор при горепосочените коли е цената. NSX е в пъти по евтин от 8C, но в пъти по непрактичен. Само за фенове и маняци като BOSS`HOGG. Друг фактор е, че сигурно половината от вас ако се видят с пари за покупка на NSX биха избрали нещо ала S класа, 7ма серия на БМВ или нещо друго да се мутреят по улиците. Нали ви виждам със сивици, рексове и прочие - свалил джамовете, надупил музиката и бръмчи кюнеца и се оглежда дали вече всички са го забелязали...

Изказването, че NSX го знаят само хондаджиите и автофеновете е доста повърхностно! Този автомобил е останал в историята като първия суперавтомобил, подходящ за ежедневно каране и издържащ повече от 150 000 км без повреди по мотора, което по онова време е било парадокс за всеки спортен автомобил! NSX е първият автомобил в света, който разполага със:

 

- система за променливи фази на гориворазпределение VTEC

- изцяло алуминиево шаси, окачване и купе

- независима 4-канална анти-блокираща спирачна система

- титаниеви биели

- първия в света електронен контрол на клапаните

 

И това го знаят не само феновете на Хонда, бъди сигурен! Да не говорим за многобройните участия на автомобила в киното. Даже в момента се сещам за две холивудски продукции с NSX - Подвижна Мишена (Moving Target) и Криминале (Pulp Fiction) :D

 

И как въобще можеш да твърдиш, че NSX е по-непрактичен от Алфата, при положение че именно той има доста голям багажник и отлична видимост (дизайнерите са изучили подробно видимостта в кабината на изтребител F16, преди да създадат автомобила)?!

 

Хайде сега да те просветя мъничко и за Пежото - от това т.нар 205 Turbo-16 (така е известно във Франция и се е продавало с това име, числото 16 обозначава броя на клапаните) са произведени едва 200 цивилни бройки с цел хомологация и предполагам можеш и сам да се досетиш каква е цената на едно такова Пежо, ако въобще имаш щастието да откриеш човек, който е склонен да се раздели с него - единственият българин, който притежава 205 T16 е Илия Чубриков, който се е състезавал с него до 1989 година! Освен това моторът разполага серийно с 200 к.с. като единствено при състезателните версии мощността варира между 350 и 450 коня. Ускорението на цивилната версия от 0 до 100 км/ч. е точно 7.8 секунди (т.е. колкото на един средностатистически Сивик VTi), а именно състезателната версия Evolution 2 ускорява за 3.3 секунди!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дрън дрън

Историята е видяла много супер автомобили, кои от кои по-добри от другите. Факт че хондата е най-супер автомобила на марката за масовите фенове. И ще си остане такъв. За останалите, в очите им ще остане поредния опит на фирма за масови автомобили, да се конкурира с най-добрите в бранша, за жалост не успешно. Факт е колко броя са направени и продадени, за разлика от останалите. Преди да се произведе NSX с изцяло алуминиево шаси, купе и окачване, аз се сещам за един по западнал автомобил, много по стар преди 90те години с стара технология и купето пък е от карбон :worthy: И къде къде е по-супер автомобил от хондата. NSX е доста балансиран автомобил, но е за масовия шофьор. Тоест този който си мисли, че 160 коня Vtec е бегачка. Не съм чул случаен човек, освен много голям фен на марката хонда да си вземе NSX. Тея филми които си казал, само първия съм го Чувал. Не съм видял никога въпросната кола в киното. Ти си я защитавай, няма лошо, колата е страхотна и е супер че е попаднала в ръцете на момчетата. Те дизайнерите май се сложили технологията на визия в кабината на F16 и на малките витеци, нали? Нали всеки ден ги виждам по улиците как ползват този дизайн да се мислят за самолети :worthy: А за пежото Т16 ми е много наясно, защо е такова обозначението, явно си вярваш повече отколкото трябва. Факт е, че са произведени 200 бройки защото това е условието за участието на модела в Група Б - 200 бройки и колата може да участва. Все пак е трябвало 405 да намери по добър наследник в ралито. А това, че трудно се намират за купуване ми говори друго на мен :worthy: Серийно за пътя мотора излиза с мощност до 305 коня. Колко е ускорението за модел от 1984-5 200 коня(само дето не са) в сравнение с кола 25 години по късно излязла е доста смешно. Все пак кой олигофрен би предпочел да притежава един обикновен сивик вти или легенда като Т16. Почти 200 коня е пежо 405 Т16, а състезателната версия си е точно 450 коня. Ако искаш може да не спамим в темата и да продължим спора си на лични съобщения, кофти е така да се отклоняваме за глупости. Нито ти си карал NSX и 8C нито аз, пък камо ли да притежаваме нещо от класа им. Спора ни е за маса, не за някакъв си интернет форум. Тоя жълт NSX събуди духовете тук. Нали се сещаш какъв ще е отговора на анкетата в алфра ромео форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Михаилчо, аз съм наясно, че много хора по никакъв начин не могат да си обяснят какво точно означава "фенство" и как точно се стига до него. Т.е. за много неща съм съгласен с теб, но NSX не е 160 коня :worthy: А горе-долу двойно повече. Варират от 256 до 280 серийно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тук нататък само ще си стоя, чета и ще ви се смея , защото явно сте напълно наясно какво е NSX , какви са данните на колата и колко конкурентна е била и ще бъде .Успех ви желая господа професори на тема NSX , гледам че сте си прочели урока , но май сте се подготвили за някой друг предмет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тук нататък само ще си стоя, чета и ще ви се смея , защото явно сте напълно наясно какво е NSX , какви са данните на колата и колко конкурентна е била и ще бъде .Успех ви желая господа професори на тема NSX , гледам че сте си прочели урока , но май сте се подготвили за някой друг предмет.

...ти пък може ли да си такъв комплекс?Купи си NSX (признавам, ако аз можех да си го позволя, бих си взел - демек завиждам ти) и си взел да ревеш, че вместо всички да те хвалят, някой казва лошо за NSX-a, което явно ти влиза много лично?!? И самолет да си купя, някой хондаджия/голфаджия ще ми обясни, че неговото Vti е ДОСТА пъти по-яко. Да взема да му скоча на бой, понеже ми обяснява, че колкото и да го настъпи не му гори повече от 10/100 граЦко ... а самолета ми лети закачен за танкер?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комплекса май си ти .... в случая ........ не искам да кажа че това е най яката кола на света, но нека си говорим реално ,просто ме яд на непросветени хора да пишат глупости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изказването, че NSX го знаят само хондаджиите и автофеновете е доста повърхностно! Този автомобил е останал в историята като първия суперавтомобил, подходящ за ежедневно каране и издържащ повече от 150 000 км без повреди по мотора, което по онова време е било парадокс за всеки спортен автомобил! NSX е първият автомобил в света, който разполага със:- система за променливи фази на гориворазпределение VTEC- изцяло алуминиево шаси, окачване и купе- независима 4-канална анти-блокираща спирачна система- титаниеви биели- първия в света електронен контрол на клапанитеИ това го знаят не само феновете на Хонда, бъди сигурен! Да не говорим за многобройните участия на автомобила в киното. Даже в момента се сещам за две холивудски продукции с NSX - Подвижна Мишена (Moving Target) и Криминале (Pulp Fiction) :) И как въобще можеш да твърдиш, че NSX е по-непрактичен от Алфата, при положение че именно той има доста голям багажник и отлична видимост (дизайнерите са изучили подробно видимостта в кабината на изтребител F16, преди да създадат автомобила)?!Хайде сега да те просветя мъничко и за Пежото - от това т.нар 205 Turbo-16 (така е известно във Франция и се е продавало с това име, числото 16 обозначава броя на клапаните) са произведени едва 200 цивилни бройки с цел хомологация и предполагам можеш и сам да се досетиш каква е цената на едно такова Пежо, ако въобще имаш щастието да откриеш човек, който е склонен да се раздели с него - единственият българин, който притежава 205 T16 е Илия Чубриков, който се е състезавал с него до 1989 година! Освен това моторът разполага серийно с 200 к.с. като единствено при състезателните версии мощността варира между 350 и 450 коня. Ускорението на цивилната версия от 0 до 100 км/ч. е точно 7.8 секунди (т.е. колкото на един средностатистически Сивик VTi), а именно състезателната версия Evolution 2 ускорява за 3.3 секунди!

:worthy: :worthy: :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... просто ме яд на непросветени хора да пишат глупости.

Че защо да те е яд?! След като са непросветени, умности ли да пишат?! Според мен подобни изказвания са напълно безсмислени - или се опитай да изкажеш компетентно мнение и да се защитиш, щом не си съгласен, или просто не пиши нищо! Мисля, че всеки може да отсее сам за себе си глупостите от смислените неща :)

 

Историята е видяла много супер автомобили, кои от кои по-добри от другите. Факт че хондата е най-супер автомобила на марката за масовите фенове. И ще си остане такъв. За останалите, в очите им ще остане поредния опит на фирма за масови автомобили, да се конкурира с най-добрите в бранша, за жалост не успешно. Факт е колко броя са направени и продадени, за разлика от останалите. Преди да се произведе NSX с изцяло алуминиево шаси, купе и окачване, аз се сещам за един по западнал автомобил, много по стар преди 90те години с стара технология и купето пък е от карбон :worthy: И къде къде е по-супер автомобил от хондата. NSX е доста балансиран автомобил, но е за масовия шофьор. Тоест този който си мисли, че 160 коня Vtec е бегачка. Не съм чул случаен човек, освен много голям фен на марката хонда да си вземе NSX. Тея филми които си казал, само първия съм го Чувал. Не съм видял никога въпросната кола в киното. Ти си я защитавай, няма лошо, колата е страхотна и е супер че е попаднала в ръцете на момчетата. Те дизайнерите май се сложили технологията на визия в кабината на F16 и на малките витеци, нали? Нали всеки ден ги виждам по улиците как ползват този дизайн да се мислят за самолети :worthy:

 

А за пежото Т16 ми е много наясно, защо е такова обозначението, явно си вярваш повече отколкото трябва. Факт е, че са произведени 200 бройки защото това е условието за участието на модела в Група Б - 200 бройки и колата може да участва. Все пак е трябвало 405 да намери по добър наследник в ралито. А това, че трудно се намират за купуване ми говори друго на мен ;)Серийно за пътя мотора излиза с мощност до 305 коня. Колко е ускорението за модел от 1984-5 200 коня(само дето не са) в сравнение с кола 25 години по късно излязла е доста смешно. Все пак кой олигофрен би предпочел да притежава един обикновен сивик вти или легенда като Т16. Почти 200 коня е пежо 405 Т16, а състезателната версия си е точно 450 коня.

NSX никога не е бил масов автомобил, също както Ферари, Ламборгини, Порше или Мазерати не правят масови автомобили! Причината е една и съща - цената! NSX се е произвеждал точно 15 години и за този период цената му е била една и съща, с което остава в историята - един от най-дълго произвежданите суперавтомобили, който едновременно с това е успял да запази цената си константна! Няма как да разбереш колко броя са направени от този модел, защото Хонда никога не е оповестявала данни за произведени бройки от който и да било свой модел. Самият факт, че е произвеждана 15 години, вместо да получи свой наследник, говори сам по себе си, дали моделът се е продавал добре по света!

 

За кое по-точно относно Пежото не съм прав, след като ми казваш, че "си вярвам повече, отколкото трябва"?! Eто ти ТРИ сайта, където можеш да видиш колко коня е СЕРИЙНАТА ВЕРСИЯ на Пежо 205 T16:

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=3179

http://www.autoevolution.com/engine/peugeo...-16v-turbo.html

http://www.fastestlaps.com/carPeugeot_205_turbo_16.html

 

Състезателната версия първо има няколко еволюции и второ няма как да кажеш "точно 450 коня е", защото за всяко рали двигателят е настройван наново в зависимост от настилката, дължината на трасето и климата! Мощността му е варирала между 350 и 450 к.с., но тази мощност изисква адски големи жертви, защото един 1.8-литров 4-цилиндров 16-клапанов мотор с турбо трудно може да понесе 450 к.с., в ежедневно каране :) Освен това никъде не съм сравнявал ускорението му с кола 25 години по-късно излязла - Civic VTi се появява през 1991 година, а VT-версията EE9 дори през 1990, при която ускорението е дори по-добро, защото е по-лека. От 1984-5 до 1990-1 25 години ли са?! Освен това 205 T16 въобще не е наследник на 405 T16 - 405-ицата не се е състезавала в Група Б, а в Париж-Дакар и катерене Pikes Peak (през 1988 Ари Ватанен поставя рекорд именно с този автомобил). 405 T16 се появява няколко години след 205 Т16, когато Група Б вече е официално закрита :worthy:

Редактирано от TheDevilTwin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен да си фен, съвсем не те прави кон с капаци или съм в грешка? Нямаше да пусна питанка от поговорката и все пак - лисицата, като не стигнала до гроздето = какво казала?Ай да не си разправяме приказки от 1001 нощ, а? Кой "фен" от тук(и не само) би отказал за подарък въпросната Алфа? Верно НСХ-а е класа, ама да отричаш и другите класни коли...Чета доста мнения - Аз, ако имам пари никога не бих си взел Алфа, бих си купил НСХ! .Е няма лошо да си купиш НСХ, ама ти мришат чорапите колега = нямаш парите.BOSS`HOGG, браво за колата! Имаш крава, пиеш мляко или друго яче казано - всеки според бизнеса си. Но хайде не се засягай толкова и недей да натрапваш мнението си. Всеки според мен трябва да изповядва мислите си неангажиращо, нали? После/следпис: Нямам се за кон с капаци, може и да ме анатемосат, но имах ли възможност бих паркирал доста екзотики в гаража си, вкл. и въпросната грозна и бавна Алфа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да разбереш колко броя са направени от този модел, защото Хонда никога не е оповестявала данни за произведени бройки от който и да било свой модел

Има такива статистики, по спомен (не ми се търси в момента) са произведени между 25000 и 26000 NSX-а, т.е. доста добра сума за иначе такава скъпа кола, супер автомобил (все пак е и произвеждан доста дълго време).По темата - сравнявате несравними неща. NSX излиза 1989 като проототип, производството започва 1990-а, тази алфа излезна или миналата или по-миналата година (или 2008 или 2009) и както вече много хора споменаха е на базата на ферари еди кой си модел. Т.е. говорим за коли от различни епохи, с подобен дух и предназначение може би, но просто нямат нищо общо. Все едно да сравнявате бмв Е30 М3 (което е друг велик спортен автомобил) от 80-те с мерцедес със мерцедес C63AMG от преди 3 години модел - просто не става. Сравнете М3-ката със мерцедес 190 2.3/2.5 версиите от онези години в които е правена и е30 м3 или обратното - сравнете новия мерц. AMG с новата М3-ка.Неможе да се сравнява NSX от 90-та година технология с алфа на 2 години модел. Единственото по което може да се сравняват, е личният избор - на кой кое му харесва повече, нищо друго ! И не е редно - който се опитва да прави съпоставка между тези две коли, просто си чеше пръстите колко да не заспи, това е. Както каза Стамен - сравнете NSX с алфа от началото на 90-те. Най-лошото и жалко нещо е, е че други ще кажат "Сравнете тази нова алфа която иначе си е чисто ферари със съвременна хонда" - е за съжаление, мисията е неизпълнима :thumbs1: От хонда нямат ДНЕС какво да покажат, с което феновете като нас да се гордеят и за което да бленуваме, има само масови евтинино направени коли, това е истината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана със пускането на сериина версия HSV? Макар и с по-слаб мотор от състезателната трябва да е добра конкуренция......пак се намесиха едни несериини коли в тема за сериини такива. Как ли се ходи на пазар и се кара в задръстване с някое Т16, ВСЕКИ ДЕН :thumbs1:

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате бате тая колко вдига ?!?!? :thumbs1: Само да попитам защо колегата пуснал темата не пише и не коментира ?!? А и нещо влезнахте в лични сПорове(както винаги) и стана тъПичко...колите са несравними ама стигнах до едно заключение че...NSX-a по времето си е бил сериозна конкуренция на другите коли от сегмента и е заемал върхови позиции в класициите,с може би най-слаб двигател в сравнение с Порше,Ферари и т.н..а Алфа-та е красива кола но за този модел не съм сигорен дали влиза дори в някакви класации-поглежда нагоре и вижда дъното :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

просто ме яд на непросветени хора да пишат глупости.

...абе кво те е яд аз да имах НСХ и да си правя кефа с него през оная работа ми е дали Пенчо,Иван или друг харесвал Алфа,Голф или БМВ :thumbs1::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗЛЕ, МНОГО ЗЛЕ!!!Всичко трябваше да спре още от този пост =>

Ъмммм......http://www.bbc.co.uk/topgear/show/powerlaps.shtmlHonda NSX Type R 1.31.6Alfa Romeo 8C 1.38.2

Ще добавя към него и това: Honda Civic Type R 1.36.5 Дори "калпавият" Сивик Тайп Р е по-бърз от "великата" Алфа, дет не се знае Ферари ли е.КОГАТО ЦИФРИТЕ ГОВОРЯТ, ВСИЧКИ ФОРУМНИ ГЕНИИ ДА МЪЛЧАТ!Показателно е коя технология е по-добра, и то с почти цели 7 сек. на същата писта, със същият пилот!!! ТОЧКА!Оттам нататък за дизайна може да се плюнчите колкото си искате, защото "това е въпрос на вкус, казала котката и си облизала задника"! :idea:Спор няма, и точно защото не може да има, всичко в тая тема се изроди(за пореден път) в личностни нападки и мерене на егота на хора, които дори не са влизали в колите, за които говорят! Да се сетят кои са...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яко ОФ-топик...Тодор, така го каза...Сякаш ти си влизал. :thumbs1:После/следпис: Сега се присетих за стар варннски лаф - със стара слава не се живее... За НСХ-а иде реч.

Редактирано от ivankrystev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се присетих за стар варннски лаф - със стара слава не се живее... За НСХ-а иде реч.

...ми вземи си една нова Алфа щом те кефи пък ние нека да си караме старите Хонди :) Редактирано от Еди Ведър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еди Ведър, сега ми светна как си направил тази бройка. Смисъла за лафа бе съвсем в друга насока, но кой за каквото си мисли... :)После/следпис: Това - "нека да си караме старите Хонди", се изтърка вече... Нещо по креативно!?

Редактирано от ivankrystev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...кое се е изтъркало ние просто си караме старите Хонди ако не си забелязал нормално е и в Хонда Форума да харесват НСХ-а повече от Алфата сега светна ли ти повече

Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗЛЕ, МНОГО ЗЛЕ!!!Всичко трябваше да спре още от този пост =>

Ъмммм......http://www.bbc.co.uk/topgear/show/powerlaps.shtmlHonda NSX Type R 1.31.6Alfa Romeo 8C 1.38.2

Ще добавя към него и това: Honda Civic Type R 1.36.5 Дори "калпавият" Сивик Тайп Р е по-бърз от "великата" Алфа, дет не се знае Ферари ли е.КОГАТО ЦИФРИТЕ ГОВОРЯТ, ВСИЧКИ ФОРУМНИ ГЕНИИ ДА МЪЛЧАТ!...
Само пропускаш една МААААЛКА подробност - времето на алфата е записано на мокра писта.
Ако не бяхте такива коне с капаци, и можехте да се погледнете отстрани "лудите фенове", щяхте да разберете колко е смешно това ви поведение ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То да беше мокра пак добре :) Кларксън си го каза on this lake where the track used to be ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Offffff бе пичове, големи спорове, големи капацитети! Даже баба ми (царство й небесно) разбра, що е NSX. Предлагам всички тука, дето пишем да си кажем честно - кой е виждал на живо, пипал или сядал в NSX, че тогава да сподели директните си впечатления. Аз, виждайки го онемях, иначе съм доста приказлив. Факт е, че NSX е признат от истинските разбирачи за "автомобилът, който максимално се доближава до съвършенството". Това най - малко важи за продуктите на Аlfa по принцип, дори и да става въпрос за много по - ново поколение автомобил (колкото и да се сърдят някои). А това "по принцип" са си го "извоювали" маса модели на марката в далечните години и досега. Така че, колкото и да се лъска имиджа на Alfa, колкото и дизайнери да работят по въпроса, каквито и показатели да публикуват, винаги се сещам за петима мои познати с Аlfa (двама от които с чисто нови), оплакващи се от такъв брой повреди, че ако ги изброя, по - добре да отворя нова тема "възможни и невъзможни дефекти при Alfa Romeo". Иначе, да живее дизайна! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗЛЕ, МНОГО ЗЛЕ!!!Всичко трябваше да спре още от този пост =>

Ъмммм......http://www.bbc.co.uk/topgear/show/powerlaps.shtmlHonda NSX Type R 1.31.6Alfa Romeo 8C 1.38.2

Ще добавя към него и това: Honda Civic Type R 1.36.5 Дори "калпавият" Сивик Тайп Р е по-бърз от "великата" Алфа, дет не се знае Ферари ли е.КОГАТО ЦИФРИТЕ ГОВОРЯТ, ВСИЧКИ ФОРУМНИ ГЕНИИ ДА МЪЛЧАТ!...
Само пропускаш една МААААЛКА подробност - времето на алфата е записано на мокра писта.
Ако не бяхте такива коне с капаци, и можехте да се погледнете отстрани "лудите фенове", щяхте да разберете колко е смешно това ви поведение ...
Смешно смешно, колко да е смешно :)Да беше погледнал поне обиколката на NSX-а, че също е на мокра писта. Ама айде.. добавяме 4 секунди в полза на Alfa-та нали е на "по-мокро" ... и пак ми се види повече времето. А само сравни конете на двата хавтомобила...PS. И ако трябва да пишат само хората сядали и в двата автомобила... май няма да се развие темата много ;) Редактирано от vex

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗЛЕ, МНОГО ЗЛЕ!!!Всичко трябваше да спре още от този пост =>

Ъмммм......http://www.bbc.co.uk/topgear/show/powerlaps.shtmlHonda NSX Type R 1.31.6Alfa Romeo 8C 1.38.2

Ще добавя към него и това: Honda Civic Type R 1.36.5 Дори "калпавият" Сивик Тайп Р е по-бърз от "великата" Алфа, дет не се знае Ферари ли е.КОГАТО ЦИФРИТЕ ГОВОРЯТ, ВСИЧКИ ФОРУМНИ ГЕНИИ ДА МЪЛЧАТ!...
Само пропускаш една МААААЛКА подробност - времето на алфата е записано на мокра писта.
Ако не бяхте такива коне с капаци, и можехте да се погледнете отстрани "лудите фенове", щяхте да разберете колко е смешно това ви поведение ...
Ае, те пак продължават... !!! Я сега да видим кой ще се смее...
Отдолу си го пише даже, (very wet) track, има ли нужда от превод?!А иначе може и една темичка да си пръкнем така, да се поплюем кой в какво е влизал, кой какво е карал и тЪ нЪ мЪ нЪТо това остава само и ще разпратя линкове към всички форуми да се посмеят малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално това, което показа е стария Стиг и дава време 1:33, тук дава време 1:31 http://www.youtube.com/watch?v=YZahpKpYSqI и все пак nsx-а беше при малко по-сухи условия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факта си е факт. С колко да се унищожи времето? С 1 или 2 секунди !!! Разликата в силата на колелата пак е пренебрегната. Цената на двете и годината на развитие и пускане в производство да ги изключим (сериини коли!), че става нещо лишено от смисъл за коментар. То и сравнението е странно като идея. Едната от двете просто завива, по-добре балансирана, собствено тегло, и още доста леко важни подробности. Никой обаче няма да се захване с правене на отделен тест специално за членове на българския Хонда форум, за да се разбере, че трябва да си купите супер кар италианка с двигателна част от Ферари, което не е лоша идея, ако съвпада със вкусовите ви предпочитания !!!

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смешно смешно, колко да е смешно !!!Да беше погледнал поне обиколката на NSX-а, че също е на мокра писта. Ама айде.. добавяме 4 секунди в полза на Alfa-та нали е на "по-мокро" ... и пак ми се види повече времето. А само сравни конете на двата хавтомобила...

Абе, верно сте големи маитапчии в тази тема... !!! Как точно да ги сравни конете на мокра писта ?.. Коне се сравняват на сухо... :D На мокро се сравняват гумите-най вече..Формула 1 поне не гледате ли ? Като завали дъжд там,най мощните коли ли печелят, или тези с най подходящите гуми ?..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе хора!Някой от вас имал ли е и карал ли е Италянска кола ,че да спорите?Просто сравнение няма как да има!Лично аз както и много други хора от форумът биха предпочели дъртият NSX от крехкото яйце с все така куцаща електроника,евтини матеряли за интериор и прословути мотори с "огромен" ресурс на експлоатация !!! Афла Ромеро !!! Верно, че дизайн са и барнали на Алфата но да видим какви ще са коментарите ,като се появи наследникът на NSX и дали ще има конкурент с който да се прави сравнение :D Не ,че сега дори и старият NSX има :P но като сте решили да се поспори :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нов Нсх ?още проектират мотора 50 кубика за звук и 2 куфара батерии... !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха,голям цирк тука бе.къде е онзи разбирач,който обеснява как NSX-а е масова кола,пък ми говори за Пежо 205 ;) ?че е и произведено в адски много бройки,понеже е най-яката възможна кола и много я търсят ;) не отричам,че има велики коли от всички марки,но една кола се проверява дали е легенда с времето.не може да изкарат нов модел някои и да се бият в гърдите че е легенда.не става.дайте й време на Алфата да се докаже или да се провали.относно дизайна,това е много субективно.италианците изкарват агресивен дизайн,който те грабва като го видиш.но същата кола след 2 години не искаш да я гледаш много често.като Алфа 156 например......колко време ви радваше дизайна на тази кола?за финансвото състояние на концерна Фиат-няма да коментирам.понеже колите им са най-добрите в света,затова правителството ги спасява 10-тина пъти от фалит,да са живи и здрави де,хубаво е да има разнообразие,а за целта всички трябва да оцелеят.иначе NSX-а е велик за много неща,едно от които е че се кара лесно и е до голяма степен удобен за ежедневка.нещо,с което никой суперкар не може да се похвали.айде пийте си хапчетата и си лягайте на време.особено тия с колите от Група Б.Към този с Пежата-ако имах възможност бих ти дал едно такова Пежо да те видя как го караш,сигурно ще е голям смях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да се доуточня, защото незнам дали става ясно какви съм искал да кажа с предишния си пост и твърдението си, че нямат база за сравнение тези две коли. Нямат база не защото Алфата ми харесва повече, защото е кола с душа или защото е пипната и от ферари и с по-красив дизайн от хондата - НЕ, точно обратното мисля дори. Просто, сравняваме една дву-годишна кола (алфата) с друг модел, който излиза на пазара още през 1990-а и се спира от производство през 2006-а (говоря за NSX-а), т.е. Хондата не се произвежда вече от 4 години. Т.е., NSX-а се е спрял от производство ПРЕДИ алфата дори да излезне на пазара - за този парадокс говоря и това имах предвид, че немогат, нямат право тези две коли да се сравняват (защото ако алфата в момента се продава и предлага в шоурумите на алфа по света, то NSX може да се намери само втора ръка), това исках да кажа с предния си пост. Просто рекох да доуточня, че имах чувството не съм останал разбран... И както вече някой спомена - абе автора на темата вярно никакъв го няма, нищо не коментира ;) Само пусна фишека тук и гледа сеир, просто не виждам смисъла/замисъла какъв е бил на темата, освен провокация --->>> е затова подобни теми в други форуми се унищожават още в зародиш (нещо което донякъде е цензура и авторитарно и много не биха искали да се случва, но в случая аз ПОДКРЕПЯМ да става - подобни теми да се заключват/трият, теми които нямат за цел да помогнат-насочат някой към нещо, а просто ей така - теми за мерене на пишки), защото нищо хубаво и градивно НЕ излиза от подобни теми, само нерви, разпри и безсмислени спорове за нереални неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах и четях и накрая не се стърпях. Защо не се научите да уважавате бързите и красиви коли. Даже се чудя как някой не написа, че с Д16- ката си ще издуха тая алфа. Доста хора тук не могат да надхвърлят мислене сивик 5-та 90- та година.В статистиката има един закон, че се сравняват само съпоставими неща. А тук няма нищо съпоставимо. А и друго, някой чул, че алфите се чупели и това върви вече като закон божи. Да, ама от десет години нещата вече не са така. Именно 156 беше модела с който алфа направи технологичния си скок в лигирането и обработката на металите, качеството на материалите и още много други неща. Демек, алфа не е това което бяха. Имал съм лична алфа 166, един разкошен автомобил, пожелавам на пишещите тук да се докоснат до този модел и да го усетят. Ми кво да кажем за алфа 159, едва ли има нещо по красиво по пътищата. Със здраве.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах и четях и накрая не се стърпях. Защо не се научите да уважавате бързите и красиви коли. Даже се чудя как някой не написа, че с Д16- ката си ще издуха тая алфа. Доста хора тук не могат да надхвърлят мислене сивик 5-та 90- та година.

В статистиката има един закон, че се сравняват само съпоставими неща. А тук няма нищо съпоставимо.

А и друго, някой чул, че алфите се чупели и това върви вече като закон божи. Да, ама от десет години нещата вече не са така. Именно 156 беше модела с който алфа направи технологичния си скок в лигирането и обработката на металите, качеството на материалите и още много други неща. Демек, алфа не е това което бяха. Имал съм лична алфа 166, един разкошен автомобил, пожелавам на пишещите тук да се докоснат до този модел и да го усетят. Ми кво да кажем за алфа 159, едва ли има нещо по красиво по пътищата.

Със здраве.

Вече се говорят пълни глупости за технологични скокове, за разкошни автомобили и за най - красиви по пътищата. Предлагам на модераторите да закрият тая тема, още повече авторът й изчезна, като бит педераст. Доста лайна, изписани тук са директно извън зададената тема. Прекрачвам леко добрия тон, но все някой трябваше да го направи.

А на цитирания по - горе ще кажа да се върне към разкошната Алфа и да не пръцка във форума на Хонда.

Редактирано от ZAPPA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама верно много странно се реагира тук, не знам от фенство ли е от какво е? Алфите безспорно са много красиви, не го казвам само аз, това си е всеобщото мнение . Не разбирам защо казвате, че двете коли са несравними ? И двете са суперколи, годините са им различни, ама какво от това? Вижда се, че nsx е по-балансирана, по-бърза на пистата и по-шофьорска кола. Алфа-та от друга страна е много по-красива, по-непрактична и по-нешофьорска. Общо взето ако някой иска истинска италианска супер кола, за да се наслади на кефа от шофирането ще избере или ферари или мазерати. Според мен да си купиш тая алфа, заради поведението и на пътя ще е като да се ожениш за Скарлет Йохансон, заради познанията и в областта на м-теорията за пространството ... ясно е, че алфата е за хора с много пари, искащи ексклузивна кола, която изглежда перфектно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно 156 беше модела с който алфа направи технологичния си скок в лигирането и обработката на металите, качеството на материалите и още много други неща. Демек, алфа не е това което бяха.

....ти успя много да ме разсмееш.Имам приятели с точно такива Алфи чести клиенти са на сервиза за къв скок говориш бе момче.Такива Алфи 98 че и нагоре година ги има по 3 бона щото са много качественни.Един познат имам само с 166 и си е доволен от нея но влага доста грижи за да е в прекрасно състояние

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От алфата очаквах нещо спортно и злобно изглеждащо, а то се оказа нещо, и аз не знам какво. Просто за мен Алфата е ужасно грозна. Място за сравнения няма :lol:

Редактирано от degman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само пропускаш една МААААЛКА подробност - времето на алфата е записано на мокра писта.

Ако не бяхте такива коне с капаци, и можехте да се погледнете отстрани "лудите фенове", щяхте да разберете колко е смешно това ви поведение ...
какво точно гледате в това сравнение ? защото преди NSX-R стоят коли като фокус РС и меган блабла ... дефакто разликата между сивик-Р и НСХ-Р е 2 секунди :lol:имате 100 коли, карани от 100 пилота, при 100 различни климатични условия ... и нега наречем това изобретение - ОБЕКТИВНО СРАВНЕНИЕето ви тогава още едно сравнение .. тука поне пише кой е карал ... http://www.fastestlaps.com/track2.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече се говорят пълни глупости за технологични скокове, за разкошни автомобили и за най - красиви по пътищата. Предлагам на модераторите да закрият тая тема, още повече авторът й изчезна, като бит педераст. Доста лайна, изписани тук са директно извън зададената тема. Прекрачвам леко добрия тон, но все някой трябваше да го направи.

А на цитирания по - горе ще кажа да се върне към разкошната Алфа и да не пръцка във форума на Хонда.

 

Колега,

 

Не си мисли,че като не пиша в темата не я следя!

Благодаря на всички,които дадоха компетентни мнения по темата. И нека за напред в подобни теми бъдем истински фенове, а и не само в теми.

Доста хора тук показаха отново "отношение към автомобилите", а и "отношение към колегите си"

 

П.П. Колега не те познавам, (за което не съжалявам) НО с тези изказвания по мой адрес дано не се срещаме !!!

 

Моля темата да бъде затворена !!!

Редактирано от Radko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...