Jump to content
AuruMoon

Защо повечето двигатели на Сивик пушат и горят масло

Recommended Posts

Докато разглеждах какви Хондета се продават попаднах на следната оферта:Honda Civic 1.6 V-TEC/КЛИМАседан, употребяван автомобил 3,000 ЛЕВА (възможност за бартер)Година Май 1993Пробег 122,000 кмГориво БензинСкорости Ръчни Мощност 125 к.с.Кубатура 1600 см3Брой врати 4/5 вратиЦвят СивОсобености и ЕкстриКомфорт: Климатик, Ел.стъкла, Ел.огледала, Стерео уредбаСигурност: ЗастраховкаДруго: Серво управлениеДопълнителна информацияколата е нов внос и напълно обслужена с всичко платено, с нови гуми, работещ климатик, много добар двигател, който не пуши и не гори масло, както повечето такива хонди...Линк: http://www.cars.bg/u187047Та питам защо повечето такива хонди горят маслко и пушат, ако трябва може темата да се премести в технически :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата изглежда читава, взимай :) П.П - Абе не знам гори ли или не, ама около капачката за маслото е доста оклепано :) А сега сериозно - 1во - това е рекламен трик (мойто най-Убаво, другите да пасат трева)2ро - по принцип една кола може да гори масло, особено ако се кара "в лютеницата" ( Повечето Хонди които знам да горят масло са Втек, не казвам че задължително всички Втеци горят масло, а може би собствениците йм ги ръчкат повече)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ясно за рекламния трик, просто ми стана смешно как го е казал и сега чакам да го нападнат най-върлите фенове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе трик ! вие луди ли сте , каде си виждал Б16-ка да не гори масло :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам причина един двигател да гори масло, освен ако тотално не е изпусната поддръжката. А т.нар. конструктивно харчене на масло е по-скоро символично и по никакъв начин не си личи през ауспуха :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото повечето коли (не само хонди, по принцип) вкарани в България са гробници, последен сезон, потенциална купчина вторични суровини - наричай го както щеш. Лачените и добри Хонди в германия и австрия държат цена и след 20-ата си година (отворете мобиле.де и вижте цената на запазен CRX 2-а ген. или дори Сивик 5-а ген. ако ще и с D15B2 да е), нали се сещаш че няма как примерна кола в германия да струва 2000 евро, а същата (или поне на вид и по снимки) в България да струва 1700лв и тя да е нов внос, т.е. щом е нов внос, на колко пари е купена от запада тая кола, че да и се платят разходи по транспорт, да се пооправи от тук от там на вид (ръжди, пастиране, туко виж смяна на консумативи) и накрая някой даси сложи печалба която в много рядки случаи са под 30% от продажната стойност на колата, т.е. говорим за 2 различни коли, няма база за сравнение- тази от мобиле.де с минат TUV която струва 2000 евро е кола, това което е вкарано в България и купено за 150 - 200 евро (или е направо подарено, влезнало в пакет с няколко коли) е коптор (в повечето случаи). Повечето коли вкарани в България са подобни примери, естествено има вкарани и хубави коли, но те се губят като бройка и процентно отношение из между общата картинка на това какви кочини се внасят.Отделно в България смея да твърдя, че културата (говоря и за стандартната такава и за техническата) масово на хората липсва, много от хората не знаят за какво е това "масло и маслен филтър", аджеба сменя ли се, не се ли сменя, въобще има смисъл да го има това... Друг фактор е, че България е страната на ментетата - пълно е с масла които по опаковки, етикети и т.н. са неразличими от оригинала, а реално се наливат в някой гараж и са пълна боза. Ето ти един пример: Аз лично познавам човек който си караше бмв-то 30 000 (тридесет хиляди) километра без да смени маслото, а човека е автомайстор, технически грамотен, знае за какво става дума, но просто не го интересуваше какво ще стане с тая кола, това си му бе поведение за всяка една от него притежаваните коли (просто не му се наливат пари, а само кара и то душманската), накрая направи бартер за друга кола и така - пък ти си мисли, че караш лъскаво, здраво и почитано БМВ което е минало през ръцете на няколко кретена в България, пък защо после само магарии ти прави, наливаш пари в бездънна яма и все е зле. Та така и с хондите, така е и с всичките коли - нехайното отношение, разно или късно се заплаща.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който не е виждал B16-ка да не гори масло и не пуши, да заповяда да погледне мойта :)А колегите са го написали... пушат и горят масло защото на много хора не им се дават пари или не им се занимава с дребни ремонти които после прерастват в нещо по-така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ADH, баш много добре го каза. Чудих се дали да се отпусна така, както си знам, но ти си го направил много добре. Трябваше само малко по-цветущо да си пишеш, че повечето купувани колици са всъщност баберек. И че пушенето не е само от масло. Там освен него много често има и антфриз :) Двама мои познати си купиха колици от Роско Ауто. Сори за антирекламата, но не се сдържах. И двете коли направиха водни удари. Извод? Тях всеки сам си ги прави. Дразни само моментът, че изводи за една или друга марка се правят по автомобили, които отдавна са с изчерпан ресурс. Купуват се или се подаряват, идват тук, леко позакърпване, изчукване - и на пазара. Мераклии много, ама пАри нЕма. А за 2-3 хиляди чудеса не бива да се очакват. Но темата така или иначе многократно е дъвкана.

Редактирано от Oto Kluge

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както повечето такива хонди...

Защото това си е самата истина. Не знам колко върл фен трябва да си за да го наругаеш тоя при положение, че е напълно прав :) Аз Хонда без ремонт и да не гори масло не съм виждал. Може и да има 1-2 екземпляра ама те със сигурност не се карат на макс. При нормално каране съм съгласен, че няма да почне да го яде. Горенето на масло се дължи на залепнали маслени сегменти. Сменяш и караш, чудо голямо :);) Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1- Тая Хонда е D16-ка, що обърнахте темата за B16-ки.2- Сега ме мързи ама ако искаш мога да ти извадя от 1 Януари до сега темите "гори ми масло, кво да правя" да видиш, че са поне 50 и да видиш отговорите "щом под 2 литра от смяна до смяна значи всичко е наред".3- Пак ме мързи да ти извадя от мобилето обяви на Mitsubishi, Toyota, Nissan и Subaru ако щеш да видиш за 3000 лв каква кола можеш да си вземеш, с какви екстри и на какви години. Не можеш да ми кажеш, че тоя котур който след някой друг месец заслужава 3000лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. темата е за хонда по принцип, а не D серията.2. те тези дето си карат двигателите без да ги пипат и/или само в лютеницата, точно те твърдят че е нормално.3. котур котур ама хората ако имаха пари щяхме да караме нови коли макар и на изплащане :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не колега кажи, че не съм прав обаче за цената. Айде тая те праща в първи клас, все пак има 4 врати, 1.6 мотор, клима и ел., ама се замисли колко Хонди има дето те пращат в детската градина - д15ки, двуврати, голи и боси откъм екстри, набор 92-3 и хората им искат 2500+ лева. Не казвам, че не хубава кола, ако не беше нямаше и да съм фен на Хонда, ама все пак Сивика е нисък клас автомобил, а цените са равни та и в некой случай по-големи от цените на Акорд и CRX.Аз никога не бих дал 3000лв за Сивик 93 година, при положение, че знам че преди 2 години за толкова си взех англичанка 95.Мое мнение, не искам никой сектант да обидя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е за "масларките" , отдавна съм го казал , че добър двигател на Хонда НЕ трябва да гори масло или в най-лошия случай не повече от 500 грама за 10 000 км ;) При по-изпилените модели и литър е нормално , ама 1.6 или 1.5 да му дадеш тяга и отзад да запуши като печка = ремонт :) Сега имам един Сивик 92-ра 1.5 и като му дам зор и запуши отзад и ме хваща един сраам :) че тя печката ми не пуши така ... Ама както казаха колегите , като сме мърлячи , няма какво друго да бъде.Като един колега с няква тема - какво масло да налея защото го няма на щеката ;) не знам какво са ми сипали ... но комент , в България живеем в крайна сметка ;) Като ще му давате ръчка , за да гъзареете по улиците , че карате яките бегачки , отделете на 5 години по 500 лв за ремонт на двигателя поне да не пушите и засрамвате отбора ;) а ако ли не , карайте бавно и с малко ексцесии ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ние сме мърлячи какво да кажем за италианците? Двигателя се поддържа само гаранционно, след гаранция колата се кара без да се обслужва. Причина един двигател да гори масло в големи случаи се дължи на спичане на маслените сегменти поради не редовна смяна на масло! И като дойде кола от Италия на 180000 км която е с четвъртия си маслен филтър всичко се изяснява!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да съ пофаля. Прелюдката /Н23-ка след основен ремонт на 20 000 км вече/ за ходене от Севлиево - Брюксел - Севлиево и за изминати около 5600 км може и повече да са и за поддържане на средна скорост от около 130 км в час, не съм и долял и 10 грама масло. Така, че мога да кажа, че не е задължително Хонда да гори масло. :) . А изпитанието за един автомобил според мен дали гори масло и дали двг-то е наред е точно едно такова пътуване, да не гасиш един мотор приблизително 24 часа / за едната посока говоря/ и да работи същите на около 4000об.в мин.Поздрави дружинка

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3000 лв за 17 годишна хонда????? да изчака още некоя година барем да предубие ретро стоиност :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3000 лв за 17 годишна хонда????? да изчака още некоя година барем да предубие ретро стоиност :hondarulez:

Какво те учудва?Що не намериш читаво ВТ под 5000лв.?!Говорим за кола на 18-20г. :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

А и аз да се разпиша-100к от тех 90к на газ и колата не го пипа маслото:hondarulez: Само един път съм доливал заради преебана пробка.А редовно вижда над 5к на оборотомера и нагоре-тва 1.4 с гъзово сака оборот да тръгне.И това е основно градско.Междуградско съм кротък-до 120,ама за камион и 2ра на 80 връщам :censored: Колата на жената 2к и не го е пипнала-натам нз как ще е...п.п.Ясно ми е,че няма нищо вечно.Въпроса е като потрябват сегменти да се купят качествени и да се монтират правилно,без спестяване на лев:hondarulez: Маслото също е бая от значение,ама не буквите,а да знаеш ко наливаш :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм странни отговори чета в тая тема. Колата ми е D15Z6 и е на 203к километра и е карана само в БГ и не съм забелязал да ми харчи масло. Двигателя не е отварян никога, а и маслото винаги е било 5W40 пълна синтетика. Като се наложи на 2-ра си ги прави 100 и ни пуши ни трака нито нищо :hondarulez: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

nicki, дай ми я за един месец и пак си говорим :huh: Когато се кара нормално няма проблем. Ама почни да я караш постоянно на прекъсвач, под постоянно имам предвид постоянно и работата става съвсем друга.

 

До сега 3 хонди взимам без да бутат масло ... ела да ги видиш преди ремонтите :D (едната все още няма ремонт. почти не я карам и пак е литър на километър). Тука по Габрово всички хонди дето се карат по пистите почват да бутат масло с кофите. и под бутат нямам предвид само когато са на цедка, а постоянно . След смяна на сегментите проблема изчезва.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човека пита нещо вие па почнахте статистики на кои колко масло мо гори вондата .Малии сака да сочинят един раздел за м'асло да еба ,там секи си пиши че ни масло го ри нищо :D .,Пипат масленце и стой та глей .Най ми е любимо 280к без ремонт и 5в40 . Евала бе машала.П.п Жоре не са ви у ред хондите да знаеш :lol: .Немоо ви горът масло ,все пак са малко на 200 хиляди :huh: ,без ремонти .Някой задавал ли си е въпроса за какви обороти в секунда '/на карантията / иде реч когато колата е в скромните 7к.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта баракуда е на 260 000 км. и си бута около 1.5 л между смените. Миналия месец нави за 2 седмици около 3000 км. (брат ми я кара из БГ) и бутна 500 мл. Отзад не пуши. Откак съм я взел я карам само с Мотул 6100. Сега съм налял Лики Моли 10/40 (разбирай от по-евтиното) и след като се върне колата ми от Атина (брат ми не я жали на път) ще видя колко е изгорила :D. Всяка кола става все някога масларка :huh: Тия коли не ги купуваме нови от магазина, така чеее .. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както повечето такива хонди...

Защото това си е самата истина. Не знам колко върл фен трябва да си за да го наругаеш тоя при положение, че е напълно прав :lol: Аз Хонда без ремонт и да не гори масло не съм виждал. Може и да има 1-2 екземпляра ама те със сигурност не се карат на макс. При нормално каране съм съгласен, че няма да почне да го яде. Горенето на масло се дължи на залепнали маслени сегменти. Сменяш и караш, чудо голямо :huh::D
d14-ката ми гореше няма и литър на 10к км, и рядко се караше под 5к оборота.d16-ката ми гореше литър на 2к км и преди 2 дена излезе от бокса след основен ремонт :lol:
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема стана, кой колко масло харчи. Аз просто да споделя, защото изказването ми стана забавно. Иначе явно в Габрово колите не вървят на бензин, а на масло. И аз трябва да пробвам, ако ще стана толко мощен. Или го ползвате само като добавка към горивото, колко коня качва и аз да го почна тоя "сетъп".

Редактирано от AuruMoon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Защо повечето двигатели на Сивик пушат и горят масло"

 

Надявам се колегата пуснал темата си е направил изводите от нея :D

 

Ако обикаляйки страната има тубичка с масло в багажника - има причина и проблем :lol: Изряден мотор на Хонда не изкарва нюанси на синьото и бялото през ауспуха, нито гори масло във високите обороти повече от допустимото. И дали е на 5 или 18-20 години няма значение :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

повечето-но не всички.съгласен съм с всеки който твърди,че всички хонди горят в ниски или високи да ми плати само разходите до неговиа град и някоя неделя да я поръчкаме мойта д 15ка.никакъв дим,ама наистина никакъв.на 250000 и маслото е мобил.в момента дядото обикаля с нея в Пазарджик и незнам кви километри и е направил,но маслото трябва да е на около 4-5 хил.км.от смяна на смяна 200-300 мл.

тва ако е горене :huh::lol::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...