ianiovski 13 #1 Публикувано 22 Август, 2010 Абе спориме с 1 от бившият ми клас, че с кончертото ще го бия но той не вярва . Кончертото е с 1.6i 16v 110 коня , а Маздатата e с 1.5 16v 90 коня . Ама за жалост сега няма как да разрешим спора понеже е в София . Я изкажете свойте мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #2 Отговорено 22 Август, 2010 За кончертото 1 глас Определено разликата в конете ти дава предимство едва ли колата тези по малко от твоята мисля че приятеляти ще му трябват сълфетки за сълзите на финала Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #3 Отговорено 22 Август, 2010 Това ще е много интересна тема...отивам да пукна едни пуканки и залепвам за екрана... Дано после спорът премине в темата за гонките Тя ми е втората любима след всяка друга със VS. в заглавието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #4 Отговорено 22 Август, 2010 Нема кво да се абите у спорове, теглите чертата и кой кого.Аз такава мазда я биех с англичанка 1.5 икономичен втек, та си мисля че не трябва да имаш проблеми, друг е въпросът газовия котлон доколко ти е преебал двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #5 Отговорено 23 Август, 2010 Ако Маздата има жокери ще стане интересно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 23 Август, 2010 (Редактирано) не знам какви "джокери" могат да се направят на тези мазди ама тези двигатели (1.5 90 коня двувалка) са уникално скопени. Даже старото им 1.3 върви повече от тая недомислица. Спокойно може да му сложиш каза бира в залог Редактирано 23 Август, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ianiovski 13 #7 Отговорено 23 Август, 2010 Еми като се върна от морето и ако си е на Враца ще се дръпнем , да видим кон боб яде ли "D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
element 4 #8 Отговорено 23 Август, 2010 Говорим вчера с братовчед ми, че ако се паднем за купата ще ги бием. Моят отбор е в А група, пък неговия във В. Ама той пак "неможе да бъде" - ходи му обяснявай. Кво си хабя нервите само, то нека дойде време за жребия да го теглят и ще видим кой кого. Какво ще кажете? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #9 Отговорено 23 Август, 2010 Еми като се върна от морето и ако си е на Враца ще се дръпнем , да видим кон боб яде ли "DИда ни викаш и нас другите Хонда фенове от Враца! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #10 Отговорено 23 Август, 2010 ...бе като ти гледах ускорението ме съмнява да я биеш.Ако идваш към Русе може да те пробвам с моята тя е по дърта 323ф 1.6 88кс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mercury 7 #11 Отговорено 23 Август, 2010 По-принцип и двете коли не са много вървежни,а като се има предвид и годините,които им тежат.Някои от магаретата под капаците са умрели.Според мен всичко зависи от попътния вятър и задкормилното устройство. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ianiovski 13 #12 Отговорено 23 Август, 2010 ...бе като ти гледах ускорението ме съмнява да я биеш.Ако идваш към Русе може да те пробвам с моята тя е по дърта 323ф 1.6 88кс. Хаха не забравяй че това ми беше първото ускорение от 0 до 100 , сега се поупражнявах и мисля че е по-добре от преди . Също така бях с приятелката ми и съм с газова уредба . Качвал съм се на тези мазди 323 ф 90 кончето и не бях впечатлен . Може да се дръпнем на русенския полигон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #13 Отговорено 23 Август, 2010 ...ОК ако искаш седалките и резервната гума може да махнеш.Ще ти пратя няколко гонки с нея на лични да имаш представа от нея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ianiovski 13 #14 Отговорено 23 Август, 2010 (Редактирано) Бе пускам се не ми пука кви коли е била , като гледам корсичката 75 коня , само един хюндай къде е 115 коня и се нз колко е избушен и сивика е 1.3 75 коня ! А и пред РУ Ангел Кънчев имаше някъв подобен Hyundai наточен пък една вечер на светофара се дърпахме и го бих .Прати клипче как ускорява маздето ,аа и сигурен ли си че двг е сток ? Редактирано 23 Август, 2010 от ianiovski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #15 Отговорено 23 Август, 2010 ...и една Корса 90коня припадна яко ама там дебелия шофер не смъкна мацето от колата а то беше по тежичко и от мене .Нямам клип как ускорява не съм се сетил да направя предполагам е 10секундна до 100км/ч а двигателя е стоков кой ше се занимава да прай тоз загубения двигател 1.6 пълен инжекцион само 88 коня ...но пък се оказва,че са много дуракоустойчиви двгателчетата на Маздите за сметка на бързината за което шапка им свалям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #16 Отговорено 25 Август, 2010 аз съм със същия мотор ... кажи му да дойде да се пробваме ако в софия му е по-лесно ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #17 Отговорено 25 Август, 2010 (Редактирано) //offtopic ! аз съм със същия блок...Шшш, ти не лъжи там. Аз пък се пусках с една мх-3ка с такъв двигател от тия 88-коньовите ... да ви кажа на първите 2 метра ми дръпна бая. Редактирано 25 Август, 2010 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 75 #18 Отговорено 27 Август, 2010 (Редактирано) не знам какви "джокери" могат да се направят на тези мазди ама тези двигатели (1.5 90 коня двувалка) са уникално скопени. Даже старото им 1.3 върви повече от тая недомислица. Спокойно може да му сложиш каза бира в залог Да кажеш за японски двигател недомислица е меко казано уникално простоватоТака, карал съм и двата автомобила и при стокови такива двигатели Кончертото ще го бие сериозно, трябва да погледна колко тежи и въпросното кончерто но тази Мазда предполагам е БА тежи 1020.Наистина за вървене не върви толкова както Хондовия мотор 1,5 примерно на Сивик 6-та, но за сметка на това се развърта доста по-бързо от него и в началото незнам кой ще дръпне повече.Ще следя темата с интерес. Редактирано 27 Август, 2010 от honda_japan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #19 Отговорено 27 Август, 2010 (Редактирано) Ами това ако според теб е хубав мотор (на маздата) нямам думи Гори (дали повече масло или бензин не знам) прилично, не откъсва, не съм сигурен за какво "развъртане" става на въпрос .... Въобще уникални ! Това че е японски значи че е хубав ?? Сложи очилата на Хонда и кажи, че никога Хондите не гният и ръжда нямат, не им слепват сегментите .. защото са японски :D Което си е така, си е така, ако ще и извънземни да са. Редактирано 27 Август, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 75 #20 Отговорено 27 Август, 2010 Ами това ако според теб е хубав мотор (на маздата) нямам думи Гори (дали повече масло или бензин не знам) прилично, не откъсва, не съм сигурен за какво "развъртане" става на въпрос .... Въобще уникални ! Това че е японски значи че е хубав ?? Сложи очилата на Хонда и кажи, че никога Хондите не гният и ръжда нямат .. защото са японски :D Което си е така, си е така, ако ще и извънземни да са.Да вярно е мотора гори масло но на незнайните километри на които са влезли в Бг, вярно е че 1,5 мотора е най невървежния от гамата.Не знам под какво разбираш "не откъсва".В този клас автомобили до кубатура 1,6 няма двигател който да ми с е е опрял с него (френски, немски), само Алфа 147 която с 1,6 мисля беше повече коне фабрично, но за сметка на тов амоя редовно беше в лютеницата и до момента върви идеално и не харчи и грам масло.Пича продаде Алфата че купи на 2-ма, майстори нови БМВ-та от ремонти по нея.И да единственото нещо което ме дразни при японците от тези години 91-99 е че антикорозионната защита не е на ниво, шумоизолацията им също.Но на фона на всички други неща това са"бели кахъри".А и много зависи как е пазена колата, моята е на 100% реални километри, аз съм и 2-ри собственик и няма грам ръжда никъде, но като я взимах дадох с около 60% повече отколкото вървяха тука средните цени за този модел.А има и една друга особеност - незнам дали при Хонда е така, но при Мазда сегментите са "меки", тоест при износване не нараняват с нищо блока на двигателя и т.нар.яйцевидна форма на цилиндрите я няма, оттам и не се налага шлайфане казано на жаргон "престъргване"-само се сменят сегменти като иделаните японски сегменти са от порядъка на 150 до 300 лева комплекта и караш нов двигател.Не бих казал че това е недоразумение.Желязна електроника, перфектна ходова част, идеална стойка на пътя, добър разход и още доста неща.Няма нужда да слагам очила за да разгранича качеството от боклука. Смея да твърдя че съм покарал доста японски автомобили от почти всички класове и никоя от европейските им аналози не ги дори достига по никой показател, с изключение на антикорозионната защита.Но за какво ми е кола която е направена с яки тенекии а пък ми стои в гаража през ден заради както се изказват феновете на въпросните марки "дребни" проблеми.Не мерси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #21 Отговорено 27 Август, 2010 //offtopic ! аз съм със същия блок...Шшш, ти не лъжи там. Аз пък се пусках с една мх-3ка с такъв двигател от тия 88-коньовите ... да ви кажа на първите 2 метра ми дръпна бая. е че то не се ли гледа това ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #22 Отговорено 27 Август, 2010 ...мойта Мазда не гори масло,но разхода на гориво е като на Купето ми.Вчера ми се откъсна топката на скоростния лост беше почнал нещо да се клати наложи ми си по бързо да я изръчкам и хоп Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo Koynov 12 #23 Отговорено 27 Август, 2010 Абе вие тия дистанции на драг рейсинг - с шублер ли ги мерите? К'ви стия 2 метра, ама кръгло 2 ли бяха или метър и деведесе?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #24 Отговорено 27 Август, 2010 (Редактирано) вярно е че 1,5 мотора е най невървежния от гамата.Не знам под какво разбираш "не откъсва". и аз това казах На фона на другите им двигатели тоя е за в коша. Под "не откъсва" имам предвид има достатъчно умрели ниски за двувалка ама няма съответните високи. (по скоро няма никакви високи, така да усетиш че все пак си се качил на двувалка). Не знам каква е била твоята (или е) ама очевадни факти водят, че такава мазда върви колкото Пежо 306 1.4 . Редактирано 27 Август, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 75 #25 Отговорено 28 Август, 2010 вярно е че 1,5 мотора е най невървежния от гамата.Не знам под какво разбираш "не откъсва". и аз това казах На фона на другите им двигатели тоя е за в коша. Под "не откъсва" имам предвид има достатъчно умрели ниски за двувалка ама няма съответните високи. (по скоро няма никакви високи, така да усетиш че все пак си се качил на двувалка). Не знам каква е била твоята (или е) ама очевадни факти водят, че такава мазда върви колкото Пежо 306 1.4 .Тоя двигател категорично не е за коша.Да ме прощаваш.Съжалявам, че не е в мен защото я продадох, но веднага в моя град щях да намеря едно пежо с 1,4 и го слагах на чертата.Не искам да тълкуваш че тоя мотор е неква бегачка, или пък вървежен но на фона на тия другите(европейските и френските-въпреки че на мен лично ми е обидно такова сравнение но както и да е) си навървява стабилно.Не мога да разбера твърдението ти че има достатъчно умрели ниски, а няма съответните високи?Какво искаш да ми кажеш с това - че във високите не върви или пък нещо друго.Тоя мотор се развива достатъчно бързо и се развърта равномерно при всякакъв оборотен диапазон, на 7000 съм му бил прекъсвача на 3-та на 145, това за 1,5 и 88 коня мисля че достаъчно добре говори.Не го и хваля разбира се както сам казваш в моторната гама останалите са още по сериозни, но твърденията ти са ми смешни. И на последно място - карал ли си Мазда с такъв двигател? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #26 Отговорено 28 Август, 2010 (Редактирано) Карал съм и е СМЕШНА Ускорява равномерно: демек не върви в ниските и така до края По скоро равномерно Не върви. Не ти го сравнявам с европейските двигатели, а с японските. В сравнение какво са правели мазда преди това тоя двигател си е боклук, както искаш ме разбирай. 1.3 механичната инжекция върви сигурно 5 пъти повече и 10 по-здрав. И аз бях силно разочарован от това което показва тоя двигател ама фактите говорят сами. За сега не съм виждал такъв двигател дето не е за ремонт, да не откъсва (имам предвид повече от нормалното), да прекъсва, и какво ли още не ... Няма смисъл да спорим, нормално е да го защитаваш при положение, че си имал такъв. Като видя ПОНЕ един дето е направен да върви или просто да е в час мотора тогава ще се съглася ... че е изключение Ти карал ли си Део Есперо 1.5 двувалката ?? Ако не си качи се да видиш как се стряска тоя двигател на 2 тона купе и ми говори после, че ония бил хубав. Да видиш какво трябва да става във високите обороти при двувалката. (колата е доста бавна, но поне може да се усети динамиката на мотора. просто е прекалено малък двигателя за това купе). Редактирано 28 Август, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
predatov 58 #27 Отговорено 28 Август, 2010 Незнам купето ли му тежи или кво, ама наистина никъв ряз няма тая кола, карал съм такава на брачеда. Жалко, че когато карах моя сивик трета генерация 100 коня, неги пуснахме, щот братовчед ми неси пада по такива забавления, но съм на сто процента сигорен, че щях ако не да го бия то поне на равно щяхме да бъдем макар, че ме съмнява наравно да завършим сега кат се замисля. Но както и да е определено не е бърза ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 75 #28 Отговорено 28 Август, 2010 (Редактирано) Карал съм и е СМЕШНА Ускорява равномерно: демек не върви в ниските и така до края По скоро равномерно Не върви. Не ти го сравнявам с европейските двигатели, а с японските. В сравнение какво са правели мазда преди това тоя двигател си е боклук, както искаш ме разбирай. 1.3 механичната инжекция върви сигурно 5 пъти повече и 10 по-здрав. И аз бях силно разочарован от това което показва тоя двигател ама фактите говорят сами. За сега не съм виждал такъв двигател дето не е за ремонт, да не откъсва (имам предвид повече от нормалното), да прекъсва, и какво ли още не ... Няма смисъл да спорим, нормално е да го защитаваш при положение, че си имал такъв. Като видя ПОНЕ един дето е направен да върви или просто да е в час мотора тогава ще се съглася ... че е изключение Ти карал ли си Део Есперо 1.5 двувалката ?? Ако не си качи се да видиш как се стряска тоя двигател на 2 тона купе и ми говори после, че ония бил хубав. Да видиш какво трябва да става във високите обороти при двувалката. (колата е доста бавна, но поне може да се усети динамиката на мотора. просто е прекалено малък двигателя за това купе).Не знам откъде тоз ентусиазъм у теб колега?Да не си карал некъв сдухан мотор, не го хваля, че е бил мой или аз съм го карал-но просто мотора си дърпаше доволно за кубатурата си, нито ми е прекъсвал както се изразяваш ти, нито е бил за ремонт и се караше само с двойно естерна синтетика без да я докосва дори.Първо некви Пежа ми сравняваше сега пък Деу, не съм карал такова с удоволствие ще намеря такова и ще го видя що за стока е.Възможно е да върви повече, пак казвам двигателя не е бегачка но в никой случай не е боклук.Всичко е до състояние на колата.А и по тази логика днеска карах една Хонда 6-та която за 200 километра извънградско каране и доливат пред мене 300 грама масло, а човека не я настъпваше повече от 3к за тия 200 километра, демек с повече от 90-110 не я е настъпвал, мотора е 1,5 115 коня - но никога няма да кажа че тоя мотор е за изхвърляне или е боклук, просто е до състояние.И да както бях написал тема в раздел "Общи" споменавах колко съм учуден от сивик 5-та с вървеж на 90 коня наистина много върви спрямо този на бившата ми кола със 88 коня, но пак казвам двигателя е тупалка и няма грижи и в момента.Кара се все в червения сектор и работи като часовник и настоящия му собственик му се кефи много, колкото и да е гаден и невървежен Редактирано 28 Август, 2010 от honda_japan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #29 Отговорено 28 Август, 2010 (Редактирано) Излишно много се връзваш колега. Всяка японка е добра, докато те устройва, в добро състояние, и не ти изневерява (ама че двузначно звучи )Ако кажем, че шест цилиндровата двувалка 1,8 също не е особено бърза, и ламя спрямо еквивалент мотор на Хонда ....има ли значение Редактирано 28 Август, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #30 Отговорено 31 Август, 2010 Тролеи им казват във Мазда клуба на тези... Иначе старата Ф-ка дори и с 1.6 мотор си е ненормална, карал съм такава и не си искаше гумите, а беше абсолютен дроб на 12393549867 км.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове