Radeon4o 22 #121 Отговорено 9 Септември, 2011 (Редактирано) Ааа, няма да те налазваме бе, човек, глупости това си е един експеримент, който решихме да направим. Още в началото беше ясно, че не е 100% конкурент на професионалните устройства. Ако се ползва на дино предполагам, че ще е нужно при пропадане около 4к RPM (примерно както ти спомена) да се върне колата на празен ход (или примерно на 2000 RPM, ако не светва там check-a), да се коригира таблица и гас на ново.Другият емулатор FLYER на OBENY няма такива проблеми, но той е друга бира П.П. Пропуснах да благодаря на Kalos за поръчката на огромна част от нужните части Редактирано 9 Септември, 2011 от Radeon4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zaho 74 #122 Отговорено 21 Септември, 2011 Колеги да питам и аз нещо: Ще правя суап от д15б2 към д16а8 който в последствие ще турбинирам до към 0.7 -1 бар. Въпроса ми е какво Еку да взема (сток е с ПМ6 които е обд0)за да се мапва да ползвам лънч и шифт лампа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #123 Отговорено 22 Септември, 2011 Стоковото ти върши работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zaho 74 #124 Отговорено 22 Септември, 2011 (Редактирано) PM6 OBD-0 ?Чудя се за "евридейка" на 07-1 бара няма ли да е по добре да се сложи втори ред дюзи които да се управляват от някакъв "паразит" СМТ6 или друг и да пускат само при боост ? Много ми е чудно наистина ли стоковото ЕКУ може да прави горивото и запалването и атмосферно и при боост ? Редактирано 22 Септември, 2011 от Zaho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #125 Отговорено 22 Септември, 2011 Може да ги прави, ако е чипнато .....иначе не разчитай! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #126 Отговорено 23 Септември, 2011 И аз се сетих за един въпрос, P28 може ли да "чете" кнок сензор, и ако да, ще ми помогне ли ако си сложа за по-добро мапване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #127 Отговорено 23 Септември, 2011 Трябва да свалиш някои работи от P30-ка за да ти чете knock сензор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #128 Отговорено 23 Септември, 2011 Извинявай, нещо не разбрах. Би ли обяснил с 2-3 думи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #129 Отговорено 23 Септември, 2011 Има една разширителна платка, която присъства в P30, PR3, P72 ... P61 и други ECU платформи. На нея се намира частта за следенето на knock sensor-а и на някои други неща, които не присъстват в P28 замисъла. Правят се и още едни леки модификации по P28-цата. Като цяло обаче следенето на фабричния Хондов knock сензор не ти помага много....П.С> HONDATA, също предлагат такива разширителни платки...Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #130 Отговорено 23 Септември, 2011 Ето малка снимка: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #131 Отговорено 23 Септември, 2011 Мерси, явно няма да се занимавам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #132 Отговорено 23 Септември, 2011 PM6 OBD-0 ?Чудя се за "евридейка" на 07-1 бара няма ли да е по добре да се сложи втори ред дюзи които да се управляват от някакъв "паразит" СМТ6 или друг и да пускат само при боост ? Много ми е чудно наистина ли стоковото ЕКУ може да прави горивото и запалването и атмосферно и при боост ?Защо да слагаш 2-ри ред дюзи след като за 150-200лв можеш спокойно да си вземеш 450цц от еклипс турбо,влизат си все едно заводско са си били там,а и стоковите ти букси пасват по същия начин .Стоковото ЕКУ на D16A8 по принцип е PM7,но РМ6 пак ти върши работа.Колегата BLEIN MONO ти каза,че задължително трябва да се чипнe след това вече можеш да си правиш горивото и запалването.Ето ти малко полезно четиво http://www.xenocron.com/te.php?page=te_cover Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zaho 74 #133 Отговорено 23 Септември, 2011 Мисълта ми бе, че при боост ще трябват едни таблици при атмосферно други ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #134 Отговорено 24 Септември, 2011 @Zaho- използва си се една и съща карта за и при атм. и при буст.Стоковата таблица се разширява с от 6 до 14 колони за буст.По принцип при хондите с Vtec има 2 таблици една са първите гърбици на валовете и друга за vtec гърбиците Ето малко снимки как става: http://www.d-series.org/forums/engine-management/69253-how-crome-adding-boost-tables-bins-w-pics.html 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #135 Отговорено 8 Октомври, 2011 (Редактирано) Колеги дайте предложение как да променя таблиците на Д16А9 сгъстена някъде към 11да видим дали може още малко да изстискаме то него Редактирано 8 Октомври, 2011 от atanasbe Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mielens 2 #136 Отговорено 8 Януари, 2012 Някой да знае дали еку p1j може да се направи да управлява VTEC ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #137 Отговорено 8 Януари, 2012 Някой да знае дали еку p1j може да се направи да управлява VTEC ?Може Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mielens 2 #138 Отговорено 15 Януари, 2012 Някой да знае дали еку p1j може да се направи да управлява VTEC ? Може Четох че било като P28 и може да му се сложи външен EPROM по този начин http://www.superhonda.com/tech/honda_ecu_programming.html . С тази ли интервенция става и VTEC ready или му се запояват и други неща? Сори ако въпроса ми е глупав ама не съм много в час с тези еку-та. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #139 Отговорено 15 Януари, 2012 По този начин се подготвя за чипа , отделно се добавят и други неща за в-тек .Една препоръка , ако не си достатъчно сръчен с поялника и помпичката , или не си в час с елементите и т.н по добре го дай на някой да ти го направи за да не останеш без него ... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mielens 2 #140 Отговорено 16 Януари, 2012 По този начин се подготвя за чипа , отделно се добавят и други неща за в-тек .Една препоръка , ако не си достатъчно сръчен с поялника и помпичката , или не си в час с елементите и т.н по добре го дай на някой да ти го направи за да не останеш без него ... Мерси за отговорите. Намерих и аз в нета как се прави за VTEC. Имам обаче такъв въпрос - ако сложа всички елементи, но махна двата чъмперчета (тези дето се слагат за чипването и витека) мога ли си го ползвам както си е до момента. т.е дали няма да отчита некакви грешки - примерно за витека? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #141 Отговорено 4 Март, 2012 Да отправя и аз едно запитване ЕЦУ-то е P30(чипнато)и вади следните грешки-20-ЕЛД и 36-тракшън контрол.Някакви предположения и препоръки ? До колкото си спомням ЕЛД-то е забранено в настройките от Crome-то.Другото което забелязах е,че след премахване на джъмпера,не вади грешки. Проблем с чипа ?П.П:Като основа е ползван стоков бин от P30.Като в началото ги нямаше тези грешки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #142 Отговорено 17 Март, 2012 AMD: Малко късно, но аз имах такъв проблем който се оказа, че е от джъмпера т.е. като вибрираше еку-то и джъмпера играеше Аз пък имам следния проблем:Става въпрос за P30 JDM модната с Crome. Настройх и смесите в "дебъгинг моуд" с AEM UEGO и изключена ламбда сонда. След като нагласих AFR-a макимално близо до "target lambda", включих ламбда сондата (narrow band), явно еку-то почна само да регулира смеситте по данните на сондата. Добре, но започна да беднее и то много AFR-a отива към 15-16.Съмнявам се в ламбда сондата (narrow band), защото е универсална и я монтирах след настройките и незнам дали тя не дава погрешни стойности (като я изключа и светне чека смесите отиват към зададените от мен при настройката).Какво мислите вие на какво може да се дължи обедняването на смесите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #143 Отговорено 23 Март, 2012 Някой има ли опит с чипването на romless ECU, в случая PP4? Поставен му е цокъл уш всички връзки са наред, но продължава да дава от време на време странен проблем. Светва чека, колата придърпва а еку-то не записва грешка. Ползвана е всеизвестната схема от http://wikitest.pgmfi.org/twiki/bin/view.pl/Library/ChippingAn88-89ECU . Има ли някоя тънкост която може да съм пропуснал. По принцип ЕКУ-то е от кола без ламбда, с потенциометър, пробвахме и с ламбда, с премахнат R88 но разлика никаква. Колата е сивик 4-та генерация, Y8 глава, турбинирана е но проблема си го имаше и преди това. Пояснявам, без чип ЕКУ-то работи идеално. Пробвани са всевъзможни бинове. Още по-странното е че чека светва и като се натисне клаксона... Ако някой има идея моля за помощ, моите идеи се изчерпаха.Приемам оферти и да го пратя с Еконт на някой да го погледне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #144 Отговорено 29 Март, 2012 Все още не мога да се оправя с проблема. Търся някой по-запознат с чипването да ми погледне PP4-ката, или ако му е по лесно имам стокова PM6-ца, да чипне нея, но и тя е от същия тип, без място за цокъл, разбира се срещу разумно заплащане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #145 Отговорено 29 Март, 2012 (Редактирано) Малко помощ с чипване на ECU P07, http://imageshack.us/photo/my-images/18/p3285416.jpg/ ето така изглежда отвътре. Колегата Shadow^Dancer ми даде много добра снимка http://hondacrx881.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/.pond/dsc00486.jpg.w300h225.jpg на която е показано кое се разпоява, но при мен това нещо липсва както се вижда от първата снимка. Кажете къде трябва да запоя цокъла за чипа Тук http://postimage.org/image/q08z7m5xp/ или на друго място. Редактирано 29 Март, 2012 от Palko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #146 Отговорено 29 Март, 2012 (Редактирано) Тия японци и да беха написали ЕЙ ТУКА ТУРЕТЕ ВЪНШНИЯ РОМ сигурно пак щехте да питате Написано е кво отива по местата - та даже е и оградено с пунктир линия .... Редактирано 29 Март, 2012 от GeFi's Garage Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #147 Отговорено 29 Март, 2012 При положение, че снощи за първи път съм си отворил Ecu-тo и се опитвам да разбера нещо е нормално да не съм разбрал. Както и да е благодаря все пак Не знам що не кажете просто "да, там дето е оградено трябва" или "не, еди къде си е" .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #148 Отговорено 29 Март, 2012 няма да се плашиш никога не е късно да си прецакаш компа продължаваи ровиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #149 Отговорено 29 Март, 2012 Ся щи кажа аз лично що няма ти кажа директно да там е - ЩОТО Е ПО-ЛЕСНО ДА ГО ПОЛЗВАМЕ ТОЯ МОЗЪК Де си тръгнал като не знаеш кво праиш ? Знаеш ли къв чип ще трябва да слагаш там ? Ако знаеше щеше да забележиш че е написано , а интегралата от страни ква е ?(ммм да и тя е написана) ...........И ред други неща ...Лошо няма да не знаеш и да искаш да разбереш ама не и да чакаш на готово - първите 15 теми в гоогле с "п07 чипване" са с снимки и обяснения ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #150 Отговорено 29 Март, 2012 Ровя, ровя... гледам че там дето ми е оградил така любезния колега, който не се прави на философ, местата за крачетата са 28. Той ми каза да търся цокъл за чип с 28 крачета... та по пътя на логиката май ще да е там Много обичам да си задавам въпроси и сам да си отговарям.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #151 Отговорено 26 Май, 2012 Въпрос: crome bin настроен за 330цц инжектори, какъв final multiplier трябва да се въведе за да бачкат на 240cc, 1.3 или 0.7 ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #152 Отговорено 26 Май, 2012 (Редактирано) Ех тоя Кало , целия форум тероризира............По въпроса: Има си калкулатор в програмата.....П.С Много зависи дали първоначално , бина дето сте го изнамерили е бил направен както трябва , или директно е почнато да се работи отгоре му без да му се каже с какво ще работи ... Редактирано 26 Май, 2012 от GeFi's Garage Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #153 Отговорено 26 Май, 2012 Гефи, поста на Иво няма нищо общо с мен п.с. За моя бин инжекторите са 380 cc Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #154 Отговорено 26 Май, 2012 Да,намерих един бин за х22 много добър с дино графика и искам като ми дойде презаписващия да се опитам да го преправя за х23ката да видим кво ще излезе(неочаквам да е нещо кой знае какво,ама ми е мерак сам да пробвам) И таблиците са настроени за 330cc инж. и искам да ги наглася за 240 цц .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #155 Отговорено 27 Май, 2012 (Редактирано) Ето това излезе, ако някой има желание(на своя отговорност) може да го пробва, без витек е, стоковите аванси, за 240цц инжектори...http://www.4shared.com/get/UFJEBZgH/H23.html Редактирано 27 Май, 2012 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #156 Отговорено 4 Юни, 2012 Колеги някой работил ли е с CROME GOLD, по-точно с опциите 3 stage rev limit, stand still boost generator и PWM boost control? Всякаква информация ще ми е от полза. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NewMcc 1 #157 Отговорено 12 Юни, 2012 Питането ми е за ПМ7,чета в чужди форуми,че можело да се пипне доста добре.Попаднах на обява в която се продаваше ПМ7 с изведен ключ с който може да въстановяваш заводските опции,та този комп имаше шифт лайт,лънч контрол и още някакви неща.Въобще не съм наясно с ЕКУ-та и разчитам някой да ми обясни кое-как става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #158 Отговорено 7 Август, 2012 Издирвам стоков .bin p08 ECU MANUAL Trans. D15B jdm V-tec Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #159 Отговорено 7 Август, 2012 (Редактирано) P08 - 01P08 - 02 Редактирано 7 Август, 2012 от R-Racing Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #160 Отговорено 7 Август, 2012 А гледам че на едното пише my p-30? Да разбирам ли, че е под тази платформа? И Има ли разлика между 1 и 2? Благодаря за отзива! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове