анастас 0 #561 Отговорено 6 Септември, 2011 Не съм казал,че не върви!Просто не я настъпвах и тръгнах да качвам един баир на пета с 80 км и плавно подаване на газ и горе бях с около 110,като оборотите бяха около 2-те хиляди!Вероятно за по-добро ускорение е нужно сваляне на предавки!Но и усещането е субективно,защото колата е доста обезшумена и стабилна с изумителна возия и окачване и скоростта не се усеща!Ще я понастъпя ,тъй като разбрах,че В-ТЕК-а си иска настъпване!Иначе ,за щастие колата няма нито една от тези отрицателни забележки,за които се пише тук-спирачки убиец,вратите се затварят с един пръст,салона-супер!Може би щото е чак края на 2001-ва година и някой проблеми са поизчистени!!и аз съм решил да взимам такава 2.0 бензин ето -http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11312980850281999&f1=details Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
waterwet 8 #562 Отговорено 7 Септември, 2011 Колеги, дали има някой файл със сервизно ръководство за Акорд 99-2002г. (англичанка седан) че никаде немога да намеря за конкретният модел.МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО http://hondatech.info/downloads/Auto/Manuals/Accord/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #563 Отговорено 7 Септември, 2011 Вчера се навърши точно една година (и 24566 километра) откакто "пожълтях".Да, ама не съвсем ............ Акордът е сглобяван в Англия. От там идва и основната ми забележка към тази кола - качеството на сглобката. Имам чуството, че нямам пластмасов детайл, който е закрепен стабилно, механизмите на ел. стъклата също са проблемни, ключалката на шофърската врата буквално се разпадна (при все че централното е вързано към алармата и съм я ползвал мнооооого рядко). Шумоизоляцията няма да я коментирам.......Другата основна забележка бяха и са спирачките. Определено са слабички за кола със 150 коня под капака. Смених дискове и накладки, ревизирах спирачната система и има подобрение, но определено има какво още да се желае.Сега като се замисля всичко, което съм сменявал е консуматив - ангренаж, дискове и накладки, "лекуване" на катализатор, антена за радиото (автоматична, моторчето си има и то определен живот). Непредвиден разход бяха само новия комплект радиатори (климатичен и охладителен), но спокойно бих причислил замяната на 14-годишни радиатори към консумативите.Сега да си кажа какво ми харесва ..........На първо място двигателят. Не е върхът на сладоледа, но определено е доста приятен за каране без да е много лаком. Звукът му е много приятен като същевременно е доста далеч от спортно звучене и все пак изпреварванията стават и без да изключваш климатика Другото, което ми харесва е нивото на оборудване: Кожа с шофьорска ел. седалка, клима, пълен ел. пакет (стъкла, подгреваеми странични огледала, шибидах), автопилот, пръскалки за фаровете, навигация (която става само за компас - карта на България няма, няма и да има, само показва накъде е север, но ГПС модула може да се ползва с друго устройство, още не съм решил какво), прилична аудиосистема, модул за ГСМ, халогени и т.н. Честно казано, ако повечето от тия неща липсваха едва ли щях да купя точно тая кола.......... Не съжалявам, че карам Хонда, но всеки път, когато видя Ситроен ВХ и сърцето ми започва да играе, не мога да обясня защо, но искам такава кола......П.П. Ето още едно доказателство, че любовта е сляпа...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata_g 7 #564 Отговорено 18 Септември, 2011 Опитай ТУК ..колега това е някакъва програма, намен ми трябва файла Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
дани 0 #565 Отговорено 19 Септември, 2011 И аз имам един въпрос, дано не се повтарям.Колко литра масло събира F20Z1?3.7л. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #566 Отговорено 25 Септември, 2011 Какво мислите за т.нар. вътрешни тазове? Става дума за ламарините от вътрешната страна на джантата. Уж пазят от мръсотия спирачките, но май и я задържат?Десният е много изгнил и ще го махам със сигурност, но има ли смисъл да търся нов? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #567 Отговорено 29 Септември, 2011 Намерих най-накрая оригиналната брошура на Акорд 6г. Ако на някой му е интересно да цъка тук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Schmeichel 0 #568 Отговорено 20 Октомври, 2011 Колеги,имам един въпрос ако може някой с дизелова хонда да каже дали е нормално Та като поседи колата повече от ден без да се кара като паля върти няколко пъти и тогава запалва,с нов акумулатор съм,иначе ако е работил двигателя скоро дори и да е студена си пали веднага,нормално ли е това ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #569 Отговорено 20 Октомври, 2011 Не е нормално, най вероятно имаш въздух в системата .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Schmeichel 0 #570 Отговорено 27 Октомври, 2011 И един друг въпрос,някой сменял ли е гарнитурата на картера на 2.0 tdi ? Ако може да качи снимка как изглежда ,благодаря ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #571 Отговорено 27 Октомври, 2011 (Редактирано) Е те така изглежда ..ЦЪК Редактирано 27 Октомври, 2011 от mar_tod Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Schmeichel 0 #572 Отговорено 27 Октомври, 2011 Е те така изглежда ..ЦЪКМерси,братле,понеже ми показаха в един магазин за авточасти почти същата само,че имаше малко издадено навътре като малък отвор за нещо по една от дължините. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #573 Отговорено 27 Октомври, 2011 Няма проблем, просто е била на друг производител ..Тази на горната снимка е Аджуса ето така изглеждат на Рейнц и Кортеко ..ВНИМАВАЙ В КАРТИНКАТА Ако е била такава пазарувай смело .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Schmeichel 0 #574 Отговорено 27 Октомври, 2011 Няма проблем, просто е била на друг производител ..Тази на горната снимка е Аджуса ето така изглеждат на Рейнц и Кортеко ..ВНИМАВАЙ В КАРТИНКАТА Ако е била такава пазарувай смело ..Да точно такава Благодаря отново Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #575 Отговорено 28 Октомври, 2011 За нищо .. Вземай я спокойно и двата вида стават и за напред като пишеш, не цитирай предният пост, че модераторите се сърдят и понякога раздават наказания за това изключително тежко нарушение .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Schmeichel 0 #576 Отговорено 1 Ноември, 2011 Гарнитурата се оказа калпава за съжаление,нагъна се и опусна на 2 места та наново ,а и беше умекнала много ,взех я за 34 лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Schmeichel 0 #577 Отговорено 14 Ноември, 2011 Колеги,някой да знае къде се намира отдушника на купето ? Понеже в темите за лошата вентилация видях само на сивиците. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #578 Отговорено 21 Ноември, 2011 (Редактирано) Въпрос към колеги с 5-та генерация. Когато минавам през легнал полицай нещо скърца в предницата (забелязва се когато е хладно и студено), не са шарнири защото са сменяни.Възможно ли е да са тампони на двигателя, и ако да някой има ли идея за цените им?Благодаря! Редактирано 21 Ноември, 2011 от Radko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #579 Отговорено 21 Ноември, 2011 Може да са тампоните на амортесьорите,аз го имам същото и още не съм го инспектирал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #580 Отговорено 21 Ноември, 2011 Тампоните на амортосьорите са сменени. Само тампони на двигателя ли остава като вариант? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Schmeichel 0 #581 Отговорено 21 Ноември, 2011 И при мен се наблюдава същото скърцане,уж всичко ми е ок,може като са сухи тампоните да скърца . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #582 Отговорено 27 Ноември, 2011 Преди малко установих, че автопилота нещо стачкува.Съмнява ме стоп-машинката, но може и просто бушон да е. Утре по светло ще гледам. Други идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #583 Отговорено 29 Ноември, 2011 Почти познах, проблема се оказа в стоп-машинката на съединителя. По-лошото е, че докато ровичках под педалите ми се стори омазнено. Възможно ли е да е долната помпа на съединителя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nautical 1 #584 Отговорено 30 Ноември, 2011 По вероятно да е от горната помпа на съединителя! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #585 Отговорено 30 Ноември, 2011 Почти познах, проблема се оказа в стоп-машинката на съединителя. По-лошото е, че докато ровичках под педалите ми се стори омазнено. Възможно ли е да е долната помпа на съединителя?+1 за горна помпа. Ремонтен комплек около 92лв.Би ли споделил за автопилота как отсрани проблема,че и моя Акорд страда от това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #586 Отговорено 30 Ноември, 2011 Че то като ще дава 92 лв. за рем. комплект, по добре да добави още 10лв. и да си вземе нова помпа .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #587 Отговорено 30 Ноември, 2011 Почти познах, проблема се оказа в стоп-машинката на съединителя. По-лошото е, че докато ровичках под педалите ми се стори омазнено. Възможно ли е да е долната помпа на съединителя?+1 за горна помпа. Ремонтен комплек около 92лв.Би ли споделил за автопилота как отсрани проблема,че и моя Акорд страда от това Отидох на жичкаджия Момчето ми е познат и се навъртах около него докато работи. Замери тоците и предположи, че проблема е около педалите. Свали двете стоп-машинки и се оказа, че тази на съединителя е не дава контакт. Леко я кирилизира и сега работи, но не се знае докога, в това време се ослушвам за нова/втора употреба. Но първо е ред на помпата на съединителя.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mussi 0 #588 Отговорено 1 Декември, 2011 Скърцането идва от тампоните на горния носач,поне при мен е така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raddev 0 #589 Отговорено 1 Декември, 2011 Здравейте колеги,Искам да сменя задните пружини с по-твърди ,някой знае ли от каде мога да взема или от кой модел биха станали ? Колата е Акод 2000 год. , седан Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Schmeichel 0 #590 Отговорено 22 Декември, 2011 Колеги на Акорда 5г. 2.0 тди може ли малко инфо за джантите,смисъл разстояния м/у болтовете и тем подобни,благодаря предварително . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #591 Отговорено 22 Декември, 2011 Ами мойта е бензин и е на 4 x 114.3 следователно и твойта трябва да е с това разстояние. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Schmeichel 0 #592 Отговорено 28 Декември, 2011 Благодаря,колега,весело посрещане на НГ ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Schmeichel 0 #593 Отговорено 4 Януари, 2012 Колеги,днес спря да ми върти перката на парното, всичко друго си ми работи,включва се климатика,мести се на студено или топло само не се включва перката да духа,може ли да е само от бушон и ако да къде е точно ? Случи се вечерта,та утре ще търся къде са бушоните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Schmeichel 0 #594 Отговорено 5 Януари, 2012 Днес сутринта си работеше,2 или 3 пъти ми отказваше така и винаги когато съм го забравил включен и съм угасил колата и после при даване на контакт започва да върти и аз го спра,вече след като запаля и искам да го пусна да духа не иска и не иска но след време си работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #595 Отговорено 5 Януари, 2012 Такава подобна драма имах със стария ми Ситроен. В началото вентилатора тръгваше след някой друг тупаник, но после се наложи смяна на четки. Не са скъпи, а операцията по замяната я извършихме в мазето на комшията.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yan4o 0 #596 Отговорено 11 Януари, 2012 Здравейте , колеги, както се вижда съм новорегистриран потребител и искам да попитам няколко въпросчета относно 6-та генерация на Акорд, тъй като се заглеждам по модела, евентуално да сменя сегашната си кола с малко по-нова . Изчетох цялата тема, за да не ме нахулите, че питам без да чета, но останаха няколко неясноти още в мен. Пишете за доста компромисно качество при английската сглобка, особено в 5-та генерация - в 6-а по-добре ли стоят нещата, най-вече ме интересуват колите от последните години - '01, '02 ? И за някои по-конкретни неща, да вземем като ориентир следната обява: http://www.cars.bg/u539870 : 1. Възможно ли е да е с ESP , т.е. предлага ли се в модела от тези години? Също и парктроник? 2. С колко еърбег-а e Акорда от тези години ? 3. Възможно ли е да няма борд компютър или просто е изпуснат в обявата - звучи ми несериозно за такъв клас кола от тези години? И накрая какво ще ме посъветвате да гледам най-вече при оглед на такава кола - всеки модел си има някои слабости, които са по-скъпи и неприятни за отстраняване, та добре е предварително да знам? И тъй като досега не съм карал и поддържал японска кола имам нужда от малко съвети. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #597 Отговорено 11 Януари, 2012 1. ESP през '01 - '02 - има го само в JDM и USDM моделите. Не се предлага на европейските (до колкото знам). По същия начин стои и въпроса с парктроника.2. Има модели с 2 и с 4 (волан, пасажер + двете предни седалки отстрани)3. Не само е възможно, ами и ако пише че има значи или лъжат или не знаят. Първия европейски Акорд с истински борд компютър (отчитане на разход на гориво и т.н.) се появява с фейслифта през 2007-а. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yan4o 0 #598 Отговорено 12 Януари, 2012 (Редактирано) Мерси за отговорите . И още нещо - специално този модел (имам предвид посочената 6-та ген.) само в Англия ли се произвежда или има и японско производство? И ако има - как може да се разбере конкретната кола от кои е? Предполагам по нещо в номера на шасито? Редактирано 12 Януари, 2012 от Yan4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #599 Отговорено 12 Януари, 2012 Тези за които говориш са само Английски. Има Американско купе и седан от същата генерация, но те изглеждат коренно различно - ето ти пример http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11314535039132996&f1=details Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yan4o 0 #600 Отговорено 12 Януари, 2012 Аха.... Благодаря пак. Значи си купуваш Хондовър (2в1: Хонда + Ровър) . Малко ми е чудно още как няма да има борд комп. в кола от този клас и години, но явно може.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове